Die horen ook niet in de Eredivisie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:56 schreef Snuf. het volgende:
Ben bang dat de Schapenkoppen eruit vliegen.
Het is überhaupt een utopie dat Dordt alle 3 de rondes overleefd. Desalniettemin was het ontzettend vet geweest. Vooral als Sparta ook promoveert. Dordt - Sparta in de Eredivisiequote:Op donderdag 9 mei 2013 10:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Die horen ook niet in de Eredivisie.
Ik hoop GAE en Sparta, maar ik denk dat VVV en Roda het gewoon halen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is überhaupt een utopie dat Dordt alle 3 de rondes overleefd. Desalniettemin was het ontzettend vet geweest. Vooral als Sparta ook promoveert. Dordt - Sparta in de Eredivisie
en terecht ook, Dordrecht durfde na de rode kaart nog amper te voetballen,quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:56 schreef Snuf. het volgende:
Ben bang dat de Schapenkoppen eruit vliegen.
2 en 2x playoffs.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef superniger het volgende:
imo, moeten ze net als in Engeland gewoon drie rechtstreeks laten degraderen/promoveren
Dat jouw ambities nou niet hoger rijken dan een stelletje autisten en maagden op een forum in de gaten te houden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef GGMM het volgende:
Zwak commentaar. Snap wel waarom hij de Jupiler League doet.
Je hebt zojuist jezelf beledigd. Debiel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat jouw ambities nou niet hoger rijken dan een stelletje autisten en maagden op een forum in de gaten te houden.
Het rode dorp heeft goede kapsalonsquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis niet echt een spannende pot. Ik zou graag willen weten waar de restaurantjes zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |