Die TT was die compleet geweest zonder 'die vies dik is' erachter.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
TT had moeten zijn: Met het commentaar van Jack van Gelder.
Hier was ik (de lapo) mee bezig.
Dat zei je vorige week ook al.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb opeens het gevoel alsof ik naar Ter land ter zee en in de lucht aan het kijken ben.
Inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb opeens het gevoel alsof ik naar Ter land ter zee en in de lucht aan het kijken ben.
De speed is uitgewerkt.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is wat rustiger als vorige week
ja je valt in herhalingquote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei je vorige week ook al.
Zoveel tijd werd mij niet gegund door Stijn422quote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Die TT was die compleet geweest zonder 'die vies dik is' erachter.
Ja, hij heeft denk ik kritiek gekregen van de chef voetbal.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is wat rustiger als vorige week
WOB WOB WOB!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ja, hij heeft denk ik kritiek gekregen van de chef voetbal.
Jack scheet in zijn broek voor Arnoquote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ja, hij heeft denk ik kritiek gekregen van de chef voetbal.
Gelukkig gebruik jij quotes altijd maar één keer.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei je vorige week ook al.
Vanavond zal hij dan ook Arno niet tegenspreken.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jack scheet in zijn broek voor Arno
Inderdaad ja, wat dat betreft.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik jij quotes altijd maar één keer.
nee jij trekt volle zalen met je cabaretvoorstelling met je zus achter de pianoquote:Op zondag 12 mei 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik jij quotes altijd maar één keer.
Heeft hij een zus?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee jij trekt volle zalen met je cabaretvoorstelling met je zus achter de piano
Moest zelfs je zus er niet om lachen?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee jij trekt volle zalen met je cabaretvoorstelling met je zus achter de piano
die kende alle grappen alquote:Op zondag 12 mei 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moest zelfs je zus er niet om lachen?
er is ook wat mis met zijn haarquote:Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef alors het volgende:
Drinkt Fred voor deze interviews? Hij komt altijd een beetje bezopen over
Nee, dat is het erge.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef alors het volgende:
Dat is Fred zoals we hem kennen...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef alors het volgende:
moet ik wel even rekenen ik roep de hulp in van Aad300quote:Op zondag 12 mei 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maaskant (de nummer 7) heeft al onthuld dat ze tegen Twente moeten. De oplettende kijker weet dus of Utrecht wint of niet.
Dat zei je ook al over mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Geen humor hebben is synoniem voor mrstylo
De oplettende kijker weet dat niemand meer kijkt nu.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maaskant (de nummer 7) heeft al onthuld dat ze tegen Twente moeten. De oplettende kijker weet dus of Utrecht wint of niet.
Utrecht is ook niet heel dichtbij Alkmaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
AZ was uit he, Arno wilde op tijd bij het feestje in Alkmaar zijn
Niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Geen humor hebben is synoniem voor mrstylo
Ik verspreek me, allemaal even lachenquote:
Hij is dan ook niet in Utrechtquote:Op zondag 12 mei 2013 20:43 schreef remcoP het volgende:
[..]
Utrecht is ook niet heel dichtbij Alkmaar.
Heb ik dat ooit gezegd? Zou goed kunnen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei je ook al over mij.
Ik zou het toch eens bij jezelf gaan zoeken.
kun je het herhalen misschien?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verspreek me, allemaal even lachen
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet in Utrecht
Koppig, rossig en vadsig, enige zelfreflectie hoef je bij hem niet te verwachten.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei je ook al over mij.
Ik zou het toch eens bij jezelf gaan zoeken.
Het begint een beetje zielig te worden.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Koppig, rossig en vadsig, enige zelfreflectie hoef je bij hem niet te verwachten.
Nee, dat blijkt.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Koppig, rossig en vadsig, enige zelfreflectie hoef je bij hem niet te verwachten.
wat voor een pseudo-identiteit is dat, hoe verzin je hetquote:Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat voor een pseudo-identiteit is dat, hoe verzin je hetdikke negerin uit Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |