Same here, heb filosofie gedaan, dan geniet je ook van een dan brown of tom clancy op zijn tijd.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vond Dan Brown erg prettig, heb hem snel uitgelezen!
Ik ga nu beginnen in
[ afbeelding ]
Geen idee wat ik ervan moet verwachten. Als het een kirrende vrouwen feel-good is dan ga ik iets anders lezen. Heb een hoop thrillers nog. Ik doe Literatuurwetenschap dus in de vakantie lees ik graag dingen van Nicci French ofzo
Dat mag. Ben het alleen niet met je eens. Ik vind het een heerlijke schrijver om te lezen (in het Engels) en vind zijn verhalen altijd wel boeiend. En altijd loopt het net weer anders dan je verwacht.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Mooi is dat ja![]()
Ik geniet van heel veel maar in de zomer met een biertje in de tuin kun je me ook weleens vinden met een Mo Hayder of (God forbid, ik vond het best aardig) Esther Verhoef.
Maar Dan Brown vind ik écht oprecht genieten. Tom Clancy dus ook wel? Nooit iets van gelezen.
Ben begonnen in Harlan Coben maar dat trok ik niet, schrijfstijl is wel erg kleuterig, mag ik dat zo zeggen?
Mijn lievelingsboekquote:
Ja? Ik vond Garp veel beter. Ik ging me op den duur een beetje ergeren aan Owen Meany en aan de lengte van het boek. Maar ik heb ook gelachen en gehuild, dat moet gezegd.quote:
Hoe is 'Het zevende kind'?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:14 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
En uit. Nu net begonnen in:
[ afbeelding ]
Het begin is veelbelovend dus ik blijf lekker de hele middag lezen.
Hier hetzelfde, ook in onderwerpen.. Veel fijner om ook aan een echt ander verhaal te beginnenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik wissel ook enorm af hoor. Ik ga rustig van Charles Dickens via Dan Brown naar Agatha Christie, om dan in een Harry Mulisch te beginnen. Ik vind dat juist lekker, om na iets literairs weer wat luchtigs te nemen.
Op dit moment lees ik:
[ afbeelding ]
Heb 'm uit inmiddels. Ik vond het een erg goed boek, hoewel het wel iets korter had mogen zijn. Het verhaal wordt heel langzaam opgebouwd en het mysterie wordt steeds iets verder uit de doeken gedaan. Het is een beetje vergelijkbaar met Stieg Larsson, maar dan een slagje beter geschreven en met wat minder vaart en meer aandacht voor de achtergrond.quote:
Agatha Christie.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik wissel ook enorm af hoor. Ik ga rustig van Charles Dickens via Dan Brown naar Agatha Christie, om dan in een Harry Mulisch te beginnen. Ik vind dat juist lekker, om na iets literairs weer wat luchtigs te nemen.
Op dit moment lees ik:
[ afbeelding ]
Ik heb ze inmiddels bijna allemaal gelezen. Ik verzamel nu de laatste paar die ik nog niet heb gelezen / nog niet in bezit heb en hoop dit jaar de collectie compleet te krijgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:39 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Agatha Christie.Ik heb héél veel van haar boeken gelezen een jaar of 7, 8 geleden. Wil binnenkort weer eens wat gaan herlezen.
![]()
-----------------
Ik heb Caesarion van Tommy Wieringa uit. Erg mooi.Nu verder met een thriller:
[ afbeelding ]
Halverwege! Mooi boek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Vriend van me raadde deze aan, dus daar maar in beginnen. Inferno van Brown inmiddels uit dus tijd voor een nieuw boek.
[ afbeelding ]
Die ken ik nog niet. Het meeste van haar heb ik wel gelezen. Gaat op mijn lijstjequote:Op donderdag 13 juni 2013 08:31 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Had ff nodig om op gang te komen, maar nu net tijdens mijn treinritje van 20 minuten, kwam de vaart erin en merk ik, dat ik er alweer naar uitkijk om verder te lezen.
Heerlijk boek iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de achtduizendste keer. Een van mijn lievelingsboeken.
Ik neem aan dat dit het boek is waarop de film is gebaseerd?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de achtduizendste keer. Een van mijn lievelingsboeken.
Ja, dat klopt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:33 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit het boek is waarop de film is gebaseerd?
Prachtig boek, komt wel hard binnen idd, helemaal als het zo dicht bij is lijkt me.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:20 schreef Ellatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
indrukwekkend boek, lees het ook omdat ik de oma van tonio verzorg.
en die oma vertelde over het vreselijke ongeluk van tonio.
wel heftig allemaal maar mooi geschreven
Die staat hier ook nog op de kast. Ik ga deze zomer maar eens een poging wagen.quote:
Wordt tijd dat ik Lolita weer eens herleesquote:Op maandag 17 juni 2013 11:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rode oortjes in de trein van Lolita. Man man man.
En uit. Aanrader!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:28 schreef takkfyrir het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe (pagina 101) leest het als een trein.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ja dat wist ik al, maar het gaan om de reis, niet waar je aankomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robert Moog died for our synths
Wel hoelaat je aankomtquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja dat wist ik al, maar het gaan om de reis, niet waar je aankomt
Ik had ooit die spoiler eens meegekregen ergens, toen weer mooi vergetenquote:
Mja.. hij heeft mij maar 5,95 gekost dus daarvoor vond ik 'm eigenlijk wel okquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:27 schreef TuttebelTessa het volgende:
[..]
en wat vind je ervan?
ik vond het enorm tegenvallen
welke versie is dit? Ken alleen die met blauwe kaft.quote:
Dit is de nieuwste (2013), een foto editie.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
welke versie is dit? Ken alleen die met blauwe kaft.
en dan belt heer De Vries mij als groot fan van zijn boeken en verzamelaar van de ontvoering niet ff.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:53 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dit is de nieuwste (2013), een foto editie.
Ook maar eens in begonnen. Met dank aan fokquote:Op maandag 17 juni 2013 10:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren in begonnen en nu al bijna uit. Heerlijk boek.
En, is-ie ranzig als men zegt?quote:
Leuk!quote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ook maar eens in begonnen. Met dank aan fok
Ligt eraan wat je gewend bent, denk ik. Als ik er van een 'afstandje' naar kijk, kan ik wel zien dat 'ie voor sommige mensen erg ranzig is. Mij persoonlijk choqueer je er in ieder geval niet mee.quote:
En, vond je het wat? Als ik naar de ´aanprijzingen´ kijk ("novelle uit IJsland," "van de tekstschrijver van Björk") word ik niet bepaald enthousiast, maar misschien was het boek zelf wel heel tof.quote:
Het las lekker weg na een vermoeiende dag in de trein, het is wel een beklemmend boekje maar je bent er dan wel zo doorheen ook. En eerlijk is eerlijk, ik vond m bij de boekendump en hij staat mooi in de kast, met die voorkantquote:Op maandag 1 juli 2013 18:03 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
En, vond je het wat? Als ik naar de ´aanprijzingen´ kijk ("novelle uit IJsland," "van de tekstschrijver van Björk") word ik niet bepaald enthousiast, maar misschien was het boek zelf wel heel tof.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het las lekker weg na een vermoeiende dag in de trein, het is wel een beklemmend boekje maar je bent er dan wel zo doorheen ook. En eerlijk is eerlijk, ik vond m bij de boekendump en hij staat mooi in de kast, met die voorkantEn zo maak ik tenminste nog eens cijfers op mijn goodreads account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |