Nou gezegd op FOK! dat ik er alleen was en niemand zag zo gauw, toen kwamen ze me halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je er bij de volgende meet maar wel bij bent danquote:Op zondag 12 mei 2013 19:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik zat toch ook niet in de whatsappgroep, niet dat ik uberhaupt zou komen... en sowieso heb ik al 4 weken geen telefoon. Zou hem niet zijn geworden gisteren.
Ditquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou gezegd op FOK! dat ik er alleen was en niemand zag zo gauw, toen kwamen ze me halen.Deel dat eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Het nummerquote:
Krijgt ze stalkersquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou gezegd op FOK! dat ik er alleen was en niemand zag zo gauw, toen kwamen ze me halen.ohh zoo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij durft
Doei!
Je bent geen lekker wijf, dus gaat niet doorquote:
Hoezo durft zij? Wat? Huh? :$quote:
Alles.quote:
We gingen daarna naar de poema nog, we waren maar tot 11-12 in de beurs gebleven.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alles.
Mocht de volgende meet in een beter etablissement zijn met voldoende chicks, dan ben ik wellicht ook van de partij.
Dat maakt het niet zo heel veel beterquote:Op zondag 12 mei 2013 19:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
We gingen daarna naar de poema nog, we waren maar tot 11-12 in de beurs gebleven.
OPEN JE OGEN, heb genoeg mooie meisjes gezien hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alles.
Mocht de volgende meet in een beter etablissement zijn met voldoende chicks, dan ben ik wellicht ook van de partij.
Dan kom ik sws hij is fatoemanquote:Op zondag 12 mei 2013 19:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN, heb genoeg mooie meisjes gezien hoor.
Gulmez gaat in zomervakantie hollywood meet organiseren.
Als Drinky komt kom ik ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alles.
that's what she saidquote:
Geen probleem er is genoeg van mij om rond te gaan.quote:
Al de hele dag bezig met de berichtjes verwerken die Haan z'n opmerkingen over m'n derrière op gang gebracht hebben.quote:
Wel terechte berichtjesquote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Al de hele dag bezig met de berichtjes verwerken die Haan z'n opmerkingen over m'n derrière op gang gebracht hebben.
foto van je behindje?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Al de hele dag bezig met de berichtjes verwerken die Haan z'n opmerkingen over m'n derrière op gang gebracht hebben.
Hahahaquote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit hoop ik echtquote:Op zondag 12 mei 2013 19:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gulmez gaat in zomervakantie hollywood meet organiseren.
Bedankt voor deze post.. Ik ben iets vergetenquote:
? Wat ben je vergeten?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bedankt voor deze post.. Ik ben iets vergeten![]()
Iets heel belangrijksquote:
there there. komt wel goed dqodjequote:Op zondag 12 mei 2013 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iets heel belangrijks
Nu doet het zo'n pijn dat ik het niet meer kan vertellen
*Foetushouding aanneemt*
Liev modje ben je, kusje voor jou :$quote:
Haha, ik vond Hugh juist wel er relaxed uitzien, zo van 't zal wel, ik zie het wel gebeuren'quote:
Níet al sinds je geboorte dagelijks 5 wietplanten oproken.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Haha, ik vond Hugh juist wel er relaxed uitzien, zo van 't zal wel, ik zie het wel gebeuren'
Trouwens haantje, ik ga morgen zelf maar eens wierie halen, jullie flikkers hebben me overgehaald
OOOOOOOOOH sukkel! Het feestje is morgen pasquote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef Fokker89 het volgende:
ik sta nu op utrecht centraal, waar is iedereen?
ff datum geeditquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef Fokker89 het volgende:
ik sta nu op utrecht centraal, waar is iedereen?
Die lijers die opeens weg wilden gaan terwijl ik al had betaald.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat het wel beter maakte is dat Piye mij gratis naar binnen loodste
De mensen die er niet bij waren ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:19 schreef Piye het volgende:
Wat zijn we negatief over FF92.Hij was gewoon een beetje aan, moet kunnen. Alsof het zo heel erg is als iemand een flesje kapot gooit.
Overigens heb ik die "aanrijding" ook meegekregen en daar zat echt geen opzet bij of zo. Kan gebeuren toch?
[..]
Die lijers die opeens weg wilden gaan terwijl ik al had betaald.Maar was wel chill inderdaad, ik met korting naar binnen, jij gratis. Goed gefixt.
Nou ja Fanta was blijkbaar ook niet zo'n fan.quote:
Tja maar als ik sommige reacties zie lijkt het net alsof de hele avond iedereen aangerand werd.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ja Fanta was blijkbaar ook niet zo'n fan.Maar zo erg was het allemaal niet naar mijn idee.
Klopt iemand die mij heel de tijd loopt te spanken zonder dat ik het wilquote:Op zondag 12 mei 2013 22:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ja Fanta was blijkbaar ook niet zo'n fan.Maar zo erg was het allemaal niet naar mijn idee.
Laat die fokkers ook een lolletje hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klopt iemand die mij heel de tijd loopt te spanken zonder dat ik het wil.
En half Utrecht afgebroken.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja maar als ik sommige reacties zie lijkt het net alsof de hele avond iedereen aangerand werd.
Dat heb ik dan weer wel gemist.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon terug spanken op zijn ecto assquote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Toen sliep je zeker?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef Piye het volgende:
[..]
En half Utrecht afgebroken.
[..]
Dat heb ik dan weer wel gemist.
Ik heb ze helaas nooit mogen ontvangen. En ik heb nog gezwoegd voor een origineel berichtje.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gedaan en extra hard met die intentie om hem pijn te doen, niet voor het lolletje.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon terug spanken op zijn ecto ass
Ik vond het leuk tot het einde.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
Klinkt als een geschikte meet tot een uur of 12. Wel tof dat mensen ook zijn op komen dagen.
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gedaan en extra hard met die intentie om hem pijn te doen, niet voor het lolletje.
Was hij echt aan het betasten of overdrijven jullie gewoon een beetje voor het verhaal?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gedaan en extra hard met die intentie om hem pijn te doen, niet voor het lolletje.
Nee, maar wel ruzie meegemaakt in de shoarmazaak.quote:
Je vergeet mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil zeker nog wel eens chillen met jou, haan en geelman
Haan of FF92?!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ha, daar ben je lekker mee dan!quote:
Wtf seri? Dat is wel sneuquote:Op zondag 12 mei 2013 23:30 schreef Piye het volgende:
Zit zojuist de topics door te lezen van de tijd dat wij in Utrecht waren. Is wickedmen serieus op komen dagen en weggegaan omdat hij niemand zag?Dat is wel zielig.
Ook een beetje dom, want hij had ook naar de tafel kunnen vragen.
LEKKER BOEIEND. Gewoon accepteren en niet zeiken. Wees blij dat er iemand aan je kont wil zitten!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wtf, heb je een link? Als hij niet trollt zou dat serieus wel kut voor hem zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 23:30 schreef Piye het volgende:
Zit zojuist de topics door te lezen van de tijd dat wij in Utrecht waren. Is wickedmen serieus op komen dagen en weggegaan omdat hij niemand zag?Dat is wel zielig.
Ook een beetje dom, want hij had ook naar de tafel kunnen vragen.
Was wel verleidelijk!quote:Op zondag 12 mei 2013 23:35 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
LEKKER BOEIEND. Gewoon accepteren en niet zeiken. Wees blij dat er iemand aan je kont wil zitten!
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:43 schreef wickedmen het volgende:
Waar is iedereen?
Is er iemand al aanwezig?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:53 schreef wickedmen het volgende:
Godverdomme, ik word getrolld door een stel die-hard autisten. Ik ga nu naar de hoeren en botvier daar al mijn agressie op.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
True, maar ik ben allang weggegaan heb aan elke groepje van 3+ man gevraagd of hun van de FOK! meet waren. Nada.
Eindconclusie: Er is geen meet en alles is gewoon een troll.
Zou best kunnen, want we waren best wel te laat allemaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als alles wat ik heb gepost een troll was zou ik nu serieus met een stijve op de grond aan het rollenbollen zijn van het lachen.
Helaas is het niet meer dan de waarheid.
De tijd zal het leren of er echt een meet was en ik ze op de een of andere manier niet heb kunnen vinden of dat het een perfecte troll was van Christina.
We waren idd best wel te laat jaquote:Op zondag 12 mei 2013 23:42 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zou best kunnen, want we waren best wel te laat allemaal.
Cy, H_M, Chai en ik waren er dacht ik wel rond kwart voor?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
We waren idd best wel te laat ja![]()
Maarja, aan de andere kant had hij ook wel gewoon nummer kunnen vragen van tevoren, iedereen had zn telefoon bij.
Dat was wel zo handig geweest ja. Wel ongelukkig, ik hoop dat hij niet te ver moest reizen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
We waren idd best wel te laat ja![]()
Maarja, aan de andere kant had hij ook wel gewoon nummer kunnen vragen van tevoren, iedereen had zn telefoon bij.
Ja dat zou helemaal kut zijn, als hij uit limburg kwam ofzo. Voor altijd haten op FOK!-meets vanaf nu die jongenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat was wel zo handig geweest ja. Wel ongelukkig, ik hoop dat hij niet te ver moest reizen.
Als hij uit Limburg kwam, hebben we niks gemist.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja dat zou helemaal kut zijn, als hij uit limburg kwam ofzo. Voor altijd haten op FOK!-meets vanaf nu die jongen
Touchéquote:Op zondag 12 mei 2013 23:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Als hij uit Limburg kwam, hebben we niks gemist.
Ik zat trouwens met die ellie in de trein (je weet wel, ellen, ellebel etc...)quote:Op zondag 12 mei 2013 23:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Als hij uit Limburg kwam, hebben we niks gemist.
Oh nee, woon er een half uur lopen vandaan. Het enigste wat ik kwijt was, was 0,89 cent aan OV kosten.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja dat zou helemaal kut zijn, als hij uit limburg kwam ofzo. Voor altijd haten op FOK!-meets vanaf nu die jongen
Ow dat valt mee danquote:Op maandag 13 mei 2013 00:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh nee, woon er een half uur lopen vandaan. Het enigste wat ik kwijt was, was 0,89 cent aan OV kosten.
Ja? Die was best lekker. D'r vriendin wat minder.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zat trouwens met die ellie in de trein (je weet wel, ellen, ellebel etc...)
Dat scheelt in ieder geval. Wel jammer dat je ons bent misgelopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh nee, woon er een half uur lopen vandaan. Het enigste wat ik kwijt was, was 0,89 cent aan OV kosten.
Yep, maar moet zeggen dat ik haar vriendin idd eerder herkende dan haarquote:Op maandag 13 mei 2013 00:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja? Die was best lekker. D'r vriendin wat minder.
[..]
Dat scheelt in ieder geval. Wel jammer dat je ons bent misgelopen.
Was ook meer om te herkennen.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Yep, maar moet zeggen dat ik haar vriendin idd eerder herkende dan haar
Slaap lekker.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Maar ik ga nu ff slaap inhalen haha, trusten
Welke aanrijding?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:19 schreef Piye het volgende:
Wat zijn we negatief over FF92.Hij was gewoon een beetje aan, moet kunnen. Alsof het zo heel erg is als iemand een flesje kapot gooit.
Overigens heb ik die "aanrijding" ook meegekregen en daar zat echt geen opzet bij of zo. Kan gebeuren toch?
[..]
Die lijers die opeens weg wilden gaan terwijl ik al had betaald.Maar was wel chill inderdaad, ik met korting naar binnen, jij gratis. Goed gefixt.
quote:Op maandag 13 mei 2013 08:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil ook meestappen bij eventuele volgende meet :p
FF92 was met z'n fiets tegen fanta aangereden toen hij achter ons aan reed. Was jij ook gratis naar binnen gegaan?quote:Op maandag 13 mei 2013 08:20 schreef haan33 het volgende:
[..]
Welke aanrijding?
De beveiliging van poema was inderdaad
Nee, mortaxx was zo aardig mijn entree te betalen, ik geef hem wel een keer een paar biertjesquote:Op maandag 13 mei 2013 11:59 schreef Piye het volgende:
[..]
FF92 was met z'n fiets tegen fanta aangereden toen hij achter ons aan reed. Was jij ook gratis naar binnen gegaan?
Dan kan haan je zijn dansmoves showenquote:Op maandag 13 mei 2013 08:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil ook meestappen bij eventuele volgende meet :p
heb je mij nog zien moven?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan kan haan je zijn dansmoves showen
Achja, ik baalde omdat madeliefff zo snel weggingquote:Op maandag 13 mei 2013 12:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ikke wel ja, was best wel smooth voordat je die extra 15 bier wegtikte
Volgende keer beter dan hahaquote:Op maandag 13 mei 2013 12:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
Achja, ik baalde omdat madeliefff zo snel wegging
Mwah ik snap d'r wel een beetje. Maar zoals zij het afschildert klinkt het allemaal veel erger. We zijn zo'n beetje 12 uur lang in Utrecht geweest en het was misschien een half uurtje dat een paar mensen een beetje vervelend deden. Nu denkt iedereen gelijk dat we Utrecht hebben gevandaliseerd en meisjes hebben aangerand.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:02 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, mortaxx was zo aardig mijn entree te betalen, ik geef hem wel een keer een paar biertjes
FF92 was gewoon baas, fanta was een arro
Was wel lachen toen ik op het station bier over de vloer gooide en niemand er wat van zeiquote:Op maandag 13 mei 2013 12:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Volgende keer beter dan haha
Of stuur haar een berichtje dat je haar 1 op 1 wil ontmoeten
En die schoonmakers dat gewoon schoonmaken zonder er iets van te zeggen terwijl wij er nog met blikken bier zatenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Was wel lachen toen ik op het station bier over de vloer gooide en niemand er wat van zei
Neem het maar opquote:Op maandag 13 mei 2013 12:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah ik snap d'r wel een beetje. Maar zoals zij het afschildert klinkt het allemaal veel erger. We zijn zo'n beetje 12 uur lang in Utrecht geweest en het was misschien een half uurtje dat een paar mensen een beetje vervelend deden. Nu denkt iedereen gelijk dat we Utrecht hebben gevandaliseerd en meisjes hebben aangerand.Ook gelijk van die reacties "ja dit had ik wel verwacht, daarom ga ik dus niet naar meets".
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Was wel lachen toen ik op het station bier over de vloer gooide en niemand er wat van zei
Jongen ik pak jou nog wel. Je woont in Waddinxveen toch? Ik zie jou nog wel lopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
Neem het maar op
Typisch zo'n kutallochtoon jij
Oh meid wat lachen! Ben je in de puberteit blijven hangen? ;-)quote:Op maandag 13 mei 2013 12:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
ga katoenplukkenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Jongen ik pak jou nog wel. Je woont in Waddinxveen toch? Ik zie jou nog wel lopen.
quote:
noooh! Maar je gaat toch niet bedelen bij een meisje?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:02 schreef haan33 het volgende:
[..]
I
Nee, mortaxx was zo aardig mijn entree te betalen, ik geef hem wel een keer een paar biertjes
FF92 was gewoon baas, fanta was een arro
Komt omdat ik zo leuk ben, daar blijven jullie wel wakker van.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik val tenminste niet in slaap in een club
doet je hoofd nog pijn van die klappen die ik je gaf?
Ik bedelde niet, ben geen zwerverquote:Op maandag 13 mei 2013 12:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
noooh! Maar je gaat toch niet bedelen bij een meisje?
Ik g jou toch niet zomaar een paar volle linkse geven manquote:Op maandag 13 mei 2013 12:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Komt omdat ik zo leuk ben, daar blijven jullie wel wakker van.Daarnaast sla je als een wijf.
Jij was erger.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik join je man, kom volgende meet speciaal langs om haan helemaal kapot te hoeken.
En madelieff te regelen, terwijl haan op de grond ligt, maar nog niet weer overeind kan komen en alleen maar toe kan kijken.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik join je man, kom volgende meet speciaal langs om haan helemaal kapot te hoeken.
Lul niet man, ik hossel alleen onbekende biertjesquote:Op maandag 13 mei 2013 12:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij was erger.
Wel ballen moet ik zeggen. Ik vertrouw m'n eigen biertje al niet als ik 'm even heb laten staan.
[..]Heb er nu al zin in.
Hij bedoelt dat je kans had dat je een ghb drankje van een wijf jattequote:Op maandag 13 mei 2013 12:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Lul niet man, ik hossel alleen onbekende biertjes
gratis drugsquote:Op maandag 13 mei 2013 12:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je kans had dat je een ghb drankje van een wijf jatte
Maar vind je oprecht dat alles na beurs kut was? Zoals ik zei, ik snap je wel een beetje, maar na jouw verslag heeft iedereen echt een overdreven negatief beeld van alles na een uurtje of 1. Vond je het echt zo erg?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
noooh! Maar je gaat toch niet bedelen bij een meisje?
Ja of peuken in je biertje aantreffen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je kans had dat je een ghb drankje van een wijf jatte
Jullie waren allemaal gewoon te bezopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:29 schreef haan33 het volgende:
en piye voor het bijna uitlokken van een rassenrel
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Jullie waren allemaal gewoon te bezopen.Ik ging er niet bijstaan. Ik ging nog eten bestellen. Dat die gast bij de toonbank stond te schreeuwen kon ik niks aan doen.
Het waren trouwens 2 Marokkanen. Hij zei nog "dit is wat die kankerhollanders graag willen zien".
Correctie trouwens. Die man die stond te schreeuwen was Marokkaan, maar die achter de toonbank zal wel gewoon Turk zijn geweest.quote:
Het ging me ook vooral om de zin over die kankerhollandersquote:Op maandag 13 mei 2013 12:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Correctie trouwens. Die man die stond te schreeuwen was Marokkaan, maar die achter de toonbank zal wel gewoon Turk zijn geweest.
Vond ik ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het ging me ook vooral om de zin over die kankerhollanders
Maar even voor de duidelijkheid, was zeker een bazenavond ja, iedereen bedankt hiervoor
Ja man, lijkt mij ook wel lachenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Vond ik ook.Zou best nog eens een keertje met jullie willen chillen/stappen. Haan trakteert de volgende keer.
Ich bin dabei!quote:Op maandag 13 mei 2013 12:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Vond ik ook.Zou best nog eens een keertje met jullie willen chillen/stappen. Haan trakteert de volgende keer.
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:24 schreef haan33 het volgende:
Ik wil graag iedereen(met name mortaxx, madjack en madelieff) bedanken voor de geweldige avond
Ik wil alle pics van die aaf ook zienquote:Op maandag 13 mei 2013 13:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zo gaan doenHeb je die picca's van ons nog? Zo ja, doe even prive sturen
gewoon posten.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zo gaan doenHeb je die picca's van ons nog? Zo ja, doe even prive sturen
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik wil alle pics van die aaf ook zien
DM ze ook naar mij aubquote:Op maandag 13 mei 2013 13:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik wil alle pics van die aaf ook zien
Ik wil geen praatjes ik wil pics.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:56 schreef haan33 het volgende:
haha piye!
ik heb hier een foto waar jij een plant op je kop hebt liggen
kost pij 1.50 per foto om te ontwikkelenquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
kost pij 1.50 per foto om te ontwikkelen
ik verwacht zo 30 euro op mijn rekening, anders helaas pindakaas
Ik denk dat jij in totaal zo'n 30 euro aan drank, wiri en entree hebt gekregen van mensenquote:Op maandag 13 mei 2013 13:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
kost pij 1.50 per foto om te ontwikkelen
ik verwacht zo 30 euro op mijn rekening, anders helaas pindakaas
Hij zou een drankje met me delen, giet hij hem in 1x weg.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in totaal zo'n 30 euro aan drank, wiri en entree hebt gekregen van mensen
Ik weet nog steeds niet wie jij ook al weer wasquote:Op maandag 13 mei 2013 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij zou een drankje met me delen, giet hij hem in 1x weg.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie jij ook al weer was
Jou ken ik nog wel jaquote:Op maandag 13 mei 2013 14:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heb je ff gedmt. Als je me dan nog steeds niet herkent zou ik echt wat gaan minderen met de alcohol enz.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Zou ik sowieso doen. Weet nog goed in de beurs dat iedereen al riep "die is helemaal van de kaart".quote:Op maandag 13 mei 2013 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je ff gedmt. Als je me dan nog steeds niet herkent zou ik echt wat gaan minderen met de alcohol enz.
Iemand vroeg ook aan mij of ik dronken was.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou ik sowieso doen. Weet nog goed in de beurs dat iedereen al riep "die is helemaal van de kaart".
was jij nou dat meisje wat vroeg: 'IK HAD JE HEEL ANDERS VERWACHT!!!'quote:Op maandag 13 mei 2013 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand vroeg ook aan mij of ik dronken was.
Dat zei iedereen toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
was jij nou dat meisje wat vroeg: 'IK HAD JE HEEL ANDERS VERWACHT!!!'
Dat heb je al eerder gevraagd.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
was jij nou dat meisje wat vroeg: 'IK HAD JE HEEL ANDERS VERWACHT!!!'
Mensen zeiden dat ik nuchter overkwam.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand vroeg ook aan mij of ik dronken was.
Zelfs toen je in slaap viel in de clubz kwam je nuchter over.quote:
Hoor ik wel vaker trouwens.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja klopt. Tenminste toen ik er was nog wel.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zelfs toen je in slaap viel in de clubz kwam je nuchter over.
Drugs hebben geen kracht op jou.
Ja, fucking grappig. Hij zat gewoon tegen me aan te slapen de hele tijd. Kwam er zo'n barman naar me toe om te vragen of alles wel okay was met 'm.quote:
De helft van de groep die daar aankwam was stonedquote:Op maandag 13 mei 2013 14:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Was jij bij de beurs stoned trouwen?
Had niet moeten gaan zitten, toen ging het mis.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, fucking grappig. Hij zat gewoon tegen me aan te slapen de hele tijd. Kwam er zo'n barman naar me toe om te vragen of alles wel okay was met 'm.![]()
Ik knikte maar gewoon ja.
Ja best wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Was jij bij de beurs stoned trouwen?
ohquote:Op maandag 13 mei 2013 14:21 schreef haan33 het volgende:
[..]
De helft van de groep die daar aankwam was stoned
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, fucking grappig. Hij zat gewoon tegen me aan te slapen de hele tijd. Kwam er zo'n barman naar me toe om te vragen of alles wel okay was met 'm.![]()
waarom deed je geen trio met CY en fanta?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
plastic zakquote:Op maandag 13 mei 2013 14:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ohIk heb wel eens foto's van een of andere fokker gezien die dagelijks stoned was ofzo maar die zag er heel anders uit.
Denk toch wel een kwartier, ofzo. Maar hele tijd faggots die 'm gingen slaan en meisjes die dingen op z'n hoofd legden en op de foto wilden.quote:
Plastic_zak was wel een baasje hoorquote:
ik heb piye wel een paar klappen verkochtquote:Op maandag 13 mei 2013 14:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Denk toch wel een kwartier, ofzo. Maar hele tijd faggots die 'm gingen slaan en meisjes die dingen op z'n hoofd legden en op de foto wilden.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
faggots die 'm gingen slaan en meisjes die dingen op z'n hoofd legden
Jezus, was het een tienerdiscotheek ofzo?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Denk toch wel een kwartier, ofzo. Maar hele tijd faggots die 'm gingen slaan en meisjes die dingen op z'n hoofd legden en op de foto wilden.
Wat een triest geval, hele dag voor de webcam met z'n kale kop.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Plastic_zak was wel een baasje hoor
Ja, die baas heeft gewoon sjans terwijl 'ie slaapt. Doet niemand 'm na.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]____!
Die foto's heeft ie wel goed gedaan.
Ziek goeie game eigenlijk als ik zo lees.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, die baas heeft gewoon sjans terwijl 'ie slaapt. Doet niemand 'm na.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, die baas heeft gewoon sjans terwijl 'ie slaapt. Doet niemand 'm na.
ik email jou wat foto's oke? kun je ze hier in het topic zettenquote:
Is goed.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik email jou wat foto's oke? kun je ze hier in het topic zetten
Ik heb jou wel eens gezien btwquote:
Ja?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb jou wel eens gezien btwop pic hier.
Sowieso wil ik nog wel een keer chillen, maar dan niet in deze club. Wat een kkmuziek, zeg.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:30 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Sowieso wil ik nog wel een keer chillen, maar dan niet in deze club. Wat een kkmuziek, zeg.
Ik hoor hier allemaal nieuwe dingen Frank.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kolere, zijn jullie er nou nog steeds niet over uitgeluld.
kun jij een mms openen?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad.Was eigenlijk best wel een paupertent. Maar ja, was toch wel lachen.
Kan zijn dat jij mij die hebt gestuurd dan iddquote:Op maandag 13 mei 2013 14:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja?Hoe dan? Sta volgens mij niet in topics. Heb weleens via DM verstuurd.
Het gaat nu pas eindelijk niet meer over kapotte bier flesjes, geld jatten, elkaar verkrachten enz.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kolere, zijn jullie er nou nog steeds niet over uitgeluld.
Geen idee, nooit gedaan. Maar je hebt mijn emailadres toch?quote:
Dat is ook het beeld dat ik als niet ganger heb van de meet.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat nu pas eindelijk niet meer over kapotte bier flesjes, geld jatten, elkaar verkrachten enz.
Ja, als je ligt te maffen mis je een hoop natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hoor hier allemaal nieuwe dingen Frank.Gaat nog wel even door dus.
Viel allemaal best mee, hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is ook het beeld dat ik als niet ganger heb van de meet.
En een groot gedeelte Sodom en Gomorra.
Ja, dat zal ook vast wel. Het zijn natuurlijk altijd dat soort verhalen die opgeblazen worden en een eigen leven gaat leiden.quote:
Weet alleen niet hoe jij eruit ziet.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan zijn dat jij mij die hebt gestuurd dan iddweet zeker dat ik weet hoe jij er uit ziet tho.
Ja belangrijke dingen nog ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, als je ligt te maffen mis je een hoop natuurlijk.
Aiiii gemiste kansquote:
Aha, ik kijk daar niet zo vaak, maar heb je er weleens zien posten inderdaad. Alleen geen foto's.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aiiii gemiste kanspost toch regelmatig wat in het fototopic.
Zal je volgende keer er op wijzen. Dan staan we kiet.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha, ik kijk daar niet zo vaak, maar heb je er weleens zien posten inderdaad. Alleen geen foto's.
Aait is goed.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal je volgende keer er op wijzen. Dan staan we kiet.
Telefoon ligt boven. Denk overigens niet dat ik die foto's in sms kan zien.quote:
Altijd met I-phone en hipsterbril.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aiiii gemiste kanspost toch regelmatig wat in het fototopic.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Altijd met I-phone en hipsterbril.
zet die hier danquote:Op maandag 13 mei 2013 14:50 schreef Piye het volgende:
Wel echt een hele onduidelijke foto. Mijn telefoon maakt ze nog scherper.
Gast kom op manquote:Op maandag 13 mei 2013 14:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Weet niet of Hugh en FF92 dat goed vinden.
Voor mij hoeven de foto's niet per se in het topic hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gast kom op man
Als je bij elke foto pussy gaat doen zijn we morgen nog bezig
Doe gewoon, ik stuur nu een nieuwe aan jequote:Op maandag 13 mei 2013 14:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Voor mij hoeven de foto's niet per se in het topic hoor.
Nee, niet hier.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Weet niet of Hugh en FF92 dat goed vinden.
pep van fanta haar bil snuivenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, niet hier.
Tevens, hadden we nog aan random mensen gevraagd of ze bekend waren met het 'FOK!forum'?
Haha dacht al dat jij niet zou willen, met die rare verhalen hier over jou.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, niet hier.
Tevens, hadden we nog aan random mensen gevraagd of ze bekend waren met het 'FOK!forum'?
Ook een leuke.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
Doe gewoon, ik stuur nu een nieuwe aan je
Volgens mij niet nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, niet hier.
Niet om het een of ander hoor maar constant op fok zitten, grote mond dit dat, naar een meeting gaan specifiek voor mensen van fok maar dan er wel moeite mee hebben dat je dan eens vaag op een foto voorkomt met je dronken kopquote:Op maandag 13 mei 2013 14:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, niet hier.
Als ik die verhalen zo lees dan kom je in het echt zo mogelijk nog imbecieler over dan dat je hier op het forum doet. Chapeau. Er zit altijd zo'n figuur in een groep. Zo'n kereltje die zich gaat uitsloven, niet tegen drank kan en dan gaat lopen klieren. Prijzigwaardig dat de rest van groep je niet gewoon heeft op laten zouten.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:03 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Als ik die verhalen zo lees dan kom je in het echt zo mogelijk nog imbecieler over dan dat je hier op het forum doet. Chapeau. Er zit altijd zo'n figuur in een groep. Zo'n kereltje die zich gaat uitsloven, niet tegen drank kan en dan gaat lopen klieren. Prijzigwaardig dat de rest van groep je niet gewoon heeft op laten zouten.
Constant op FOK! zitten?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor maar constant op fok zitten, grote mond dit dat, naar een meeting gaan specifiek voor mensen van fok maar dan er wel moeite mee hebben dat je dan eens vaag op een foto voorkomt met je dronken kophoort erbij op die leeftijd man
Mwah de foto's zijn echt niet erg hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor maar constant op fok zitten, grote mond dit dat, naar een meeting gaan specifiek voor mensen van fok maar dan er wel moeite mee hebben dat je dan eens vaag op een foto voorkomt met je dronken kophoort erbij op die leeftijd man
Erger dan de foto's van haan33 zal het toch niet worden. Post gewoon die shit manquote:Op maandag 13 mei 2013 15:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Constant op FOK! zitten?7 posts per dag. Tevens zou ik toch alleen maar afgebrand worden, afgezien van de foto.
En terecht, kutjong dat je bent.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Constant op FOK! zitten?7 posts per dag. Tevens zou ik toch alleen maar afgebrand worden, afgezien van de foto.
Ik dacht altijd dat haan een troll was, maar nu vind ik hem wel een baas.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:03 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Als ik die verhalen zo lees dan kom je in het echt zo mogelijk nog imbecieler over dan dat je hier op het forum doet. Chapeau. Er zit altijd zo'n figuur in een groep. Zo'n kereltje die zich gaat uitsloven, niet tegen drank kan en dan gaat lopen klieren. Prijzigwaardig dat de rest van groep je niet gewoon heeft op laten zouten.
Nee, snap het sowieso wel manquote:Op maandag 13 mei 2013 15:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah de foto's zijn echt niet erg hoor.Maar ik vind het zelf ook niet heel top om met m'n kop op het forum te staan.
Jammer, poging misluktquote:Op maandag 13 mei 2013 15:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gaat niet om de foto's. Als mensen toch al een negatief beeld hebben (onterecht naar mijn mening), gaan ze gewoon haten om het haten.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Erger dan de foto's van haan33 zal het toch niet worden. Post gewoon die shit man
Ja, jij bent 15/16quote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat haan een troll was, maar nu vind ik hem wel een baas.
Nou geweldig inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:04 schreef deadprez het volgende:
[..]__!
klinkt gewoon als een geslaagde avond hoor![]()
Mwah, ik maak wel is een grapje maar ik ga mensen echt niet afzeiken om het uiterlijk ofzo. Zo ben ik nou ook weer niet, ben gewoon wel benieuwd naar hoe de groep eruit zag. Neem aan dat er ook gewoon normale foto's tussen zitten?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Gaat niet om de foto's. Als mensen toch al een negatief beeld hebben (onterecht naar mijn mening), gaan ze gewoon haten om het haten.
stel je niet zo aan man, nerdjequote:Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef GateWayX het volgende:
[..]
[..]
Nou geweldig inderdaad.Als je 12 bent misschien. Bierflesje stukgooien, kansloze racistische leuzen over straat schreeuwen, dames lastigvallen. Hilarisch allemaal.
neequote:
Jongen, je was er niet bij. Je weet niet hoe het is gegaan. Je hebt een paar verhaaltjes gehoord en hebt je mening gelijk klaar. Het was gewoon een leuke avond stappen en alles wat jij noemt heeft misschien een half uur van de hele avond in beslag genomen. En racistische leuzen is al helemaal bullshit.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef GateWayX het volgende:
[..]
[..]
Nou geweldig inderdaad.Als je 12 bent misschien. Bierflesje stukgooien, kansloze racistische leuzen over straat schreeuwen, dames lastigvallen. Hilarisch allemaal.
Weltrustenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Jongen, je was er niet bij. Je weet niet hoe het is gegaan. Je hebt een paar verhaaltjes gehoord en hebt je mening gelijk klaar. Het was gewoon een leuke avond stappen en alles wat jij noemt heeft misschien een half uur van de hele avond in beslag genomen. En racistische leuzen is al helemaal bullshit.
Laat ze lekker joh, als zij het nou leuk hebben gehad. Ik schat je einde 20 in, hoogstwaarschijnlijk heb jij je ook ooit zon avond misdragen?quote:
Over een aantal dagen komen professionele foto's vrij, wellicht dat ze dan gedumpt worden.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Mwah, ik maak wel is een grapje maar ik ga mensen echt niet afzeiken om het uiterlijk ofzo. Zo ben ik nou ook weer niet, ben gewoon wel benieuwd naar hoe de groep eruit zag. Neem aan dat er ook gewoon normale foto's tussen zitten?
Dat houd je niet tegen.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Over een aantal dagen komen professionele foto's vrij, wellicht dat ze dan gedumpt worden.
Daar heb je wel gelijk in. Alleen dacht ik de volgende ochtend dan "kut wat heb ik nu weer gedaan" Die achterlijke haan etaleert zijn uitsloverij als een trofee hier.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Laat ze lekker joh, als zij het nou leuk hebben gehad. Ik schat je einde 20 in, hoogstwaarschijnlijk heb jij je ook ooit zon avond misdragen?
Ja, en als het ervan komt, sowieso in spoilers.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat houd je niet tegen.
Maar volgens mij gelden voor meetfoto's gewoon dezelfde regels m.b.t. privacy, dat ze in overeenstemming gepost moeten worden, anders niet.
Wat doet dat dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja, en als het ervan komt, sowieso in spoilers.
Dan kunnen lurkers het niet zienquote:
Dat mensen buiten FOK! ons niet kunnen zien. Dus niet van 'Hee, feyenoordfan92, ik las op internet dat jij je goed misdragen hebt?!?!?!?EINZ'quote:
Aha, dat scheelt.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat mensen buiten FOK! ons niet kunnen zien. Dus niet van 'Hee, feyenoordfan92, ik las op internet dat jij je goed misdragen hebt?!?!?!?EINZ'
Juist niet.. lees je wel?quote:
Ik had het over de users die er niet waren maar volwassen proberen te doen terwijl ze in 't verleden ook wel zo iets heeft geflikt.quote:
Tuurlijk, ik zei daarnet ook al dat het erbij hoort. Maar dat soort gedrag adoreren vind ik, en vond ik altijd al pauperquote:Op maandag 13 mei 2013 15:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had het over de users die er niet waren maar volwassen proberen te doen terwijl ze in 't verleden ook wel zo iets heeft geflikt.
Rond de 22-23 ofzo dacht ikquote:Op maandag 13 mei 2013 15:27 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wat was nou de gemiddelde leeftijd eigenlijk?
Ik adoreer het niet letterlijk, hij hoeft zo iets niet bij mij te flikken. Maar verder klinkt hij gewoon wel tof, dus haat is ook niet nodigquote:Op maandag 13 mei 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zei daarnet ook al dat het erbij hoort. Maar dat soort gedrag adoreren vind ik, en vond ik altijd al pauper
Oke, dat valt nog wel mee.quote:
vlnr?quote:
Gewoon normale luiquote:
Nicequote:
Haat?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik adoreer het niet letterlijk, hij hoeft zo iets niet bij mij te flikken. Maar verder klinkt hij gewoon wel tof, dus haat is ook niet nodig
hugh -- piye -- madjack -- ff92quote:
Hoezo, ik snap niet wat er erg aan is? Ik had jullie echt serieus totaal anders verwacht kwa uiterlijk, dit zijn gewoon doorsnee mensenquote:
Awhh voel je je aangesproken..quote:Op maandag 13 mei 2013 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon normale lui
[..]
Nice
[..]
Haat?ok
quote:
Gaat me er toch niet om dat ik 1 of andere tsjap ben? Ik weet van mezelf wel dat ik geen complete mongool ben. Hoef ik nog niet met m'n hoofd op internet te staan voor iedereen om te zien. Maar ja ach, nu staat het er al.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:33 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Hoezo, ik snap niet wat er erg aan is? Ik had jullie echt serieus totaal anders verwacht kwa uiterlijk, dit zijn gewoon doorsnee mensen
Zo, dan ga ik het nu ff lekker verspreiden op alle forums en met name bokt.nl.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Gaat me er toch niet om dat ik 1 of andere tsjap ben? Ik weet van mezelf wel dat ik geen complete mongool ben. Hoef ik nog niet met m'n hoofd op internet te staan voor iedereen om te zien. Maar ja ach, nu staat het er al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
Overduidelijkquote:
Je ziet toch niks jongequote:
neequote:
quote:
Ja stiekem welquote:
WTF laat jij mij eigenlijk zien?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
Haantje toch
naja mij boeit het niet maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |