ASO heeft in deze race toch ook een dikke vinger in de pap? Lijkt me dat ze dit ook voor de Tour willen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:18 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die Amerikanen begrijpen het tenminste wel. Nu nog wachten tot de organisatoren in Europa dat ook gaan inzien.
Dat was het vorig jaar in de Vuelta ookquote:Op zondag 12 mei 2013 23:22 schreef Momo... het volgende:
Het schijnt heel heet te zijn, misschien iets mee te maken?
Ik denk dat ze wat dat betreft een beetje met de uitzendrechten zitten, maar laat ze desnoods beginnen met de situatie in de koers zo weer te geven.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
ASO heeft in deze race toch ook een dikke vinger in de pap? Lijkt me dat ze dit ook voor de Tour willen.
Sowieso is Amerika qua sport kijken 10x beter geregeld. Hier kun je geeneens een gratis samenvatting kijken van een Premier League wedstrijd..quote:Op zondag 12 mei 2013 23:25 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat dat betreft een beetje met de uitzendrechten zitten, maar laat ze desnoods beginnen met de situatie in de koers zo weer te geven.
joost mag het wetenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zijn we naar "Wielrennen voor dummies" aan het kijken ofzo ?
Wat dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zijn we naar "Wielrennen voor dummies" aan het kijken ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |