Ah oke, duidelijkquote:Op zondag 12 mei 2013 17:37 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Rijden ook al de ronde van Noorwegen deze week
Ze wilden wel starten in Cali, want oa Ten Dam en LLS hadden deze ronde al op hun programma staan. Blijkbaar gewoon gepasseerd door de organisatie, al reed Rabo er ook enkel vanwege sponsorbelangen, denk ik.quote:
ze reden er vorig jaar ook vanwege sponsorbelangen. Daarom was Gesink daar ook in vormquote:
Top-30 moet mogelijk zijnquote:
Nee, maar wel EPO ... ;-)quote:Op zondag 12 mei 2013 18:58 schreef groenen het volgende:
Amgen, hebben die Jurassic Park ontwikkeld?
6 ritzeges voor Saganquote:Op zondag 12 mei 2013 19:36 schreef heywoodu het volgende:
Het is in elk geval een prima parcours volgens mij, nergens een vlakke sprintetappe
Dat geloof ik nietquote:
De tijdrit zal hij alvast niet winnenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:11 schreef Sheepcidus het volgende:
is sagan er weer om alle etappes te pakken?
Ach, niet te veel aan ergeren, ook met minder toppers kan het leuk wordenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Leuke ronde maar startlijst idd niet indrukwekkend.
Geen idee, maar Westra gaat wel (inclusief jetlag) gewoon van start in de ronde van België, 3 dagen na deze ronde..quote:Op zondag 12 mei 2013 20:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Leuke ronde inderdaad.
Heeft Lieuwe nog plannen?
nee hoor want de Giro kan ik gewoon lekker volgen op Sporzaquote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef heywoodu het volgende:
http://tourtracker.amgentourofcalifornia.com/
Nu al honderd keer beter live te volgen dan de Giro
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Leuke ronde inderdaad.
Heeft Lieuwe nog plannen?
quote:Je volgende doel is de Ronde van Californië. Weet je al wat je kunt verwachten?
,,Ik heb veel verhalen over die ronde gehoord en dat heeft mijn interesse aangewakkerd. Ik kan niet wachten om er zelf naartoe te gaan en het allemaal te beleven. Het wordt een erg mooie wedstrijd denk ik, en eentje die me moet liggen. Er zit een tijdrit in waar ik weer het beste van mezelf ga geven. In Romandië merkte ik dat het gevoel elke dag beter wordt, dus ook in Amerika hoop ik weer mee te doen om de prijzen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |