Nee grapjas, ik bedoel dat Weening het expres heeft laten lopen zodat hij volgende keer qua klassementstijd probleemloos mee kan met een vluchtgroep.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij spaart zich voor de rustdag.
Ja, al biedt het meer respectief op het kapen van ritten.quote:
dan kan hij nu beter gelijk een half uur prijs geven.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee grapjas, ik bedoel dat Weening het expres heeft laten lopen zodat hij volgende keer qua klassementstijd probleemloos mee kan met een vluchtgroep.
Als hij dan een keertje vooruit blijft (en wint) zit die ook wel weer gelijk in de top 15quote:Op zondag 12 mei 2013 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dan kan hij nu beter gelijk een half uur prijs geven.
Volgens mij was hij na 10 mins nog steeds niet binnen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dan kan hij nu beter gelijk een half uur prijs geven.
Ooh ik dacht dat het Spaans was.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:29 schreef Redefine het volgende:
Belkov nog met wat Italiaans uit zijn ISD tijd.
quote:65 WEENING Pieter NED OGE 4:40:13 / 8:42
Denk het niet. Dan had hij het bij zijn lekke band een paar dagen terug al kunnen laten lopen, en toen hebben ze vol gereden om weer terug te komen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee grapjas, ik bedoel dat Weening het expres heeft laten lopen zodat hij volgende keer qua klassementstijd probleemloos mee kan met een vluchtgroep.
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft gewoon de baan van Danny gejat.
Nee, de mongolen van Eurosport in Parijs hebben Danny ontslagen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
daarom kijk ik ook geen wielrennen meer op Eurosportquote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Maar op de Belg?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef superniger het volgende:
[..]
daarom kijk ik ook geen wielrennen meer op Eurosport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |