Ik zit nog maar in het begin van het spel (max level is nu 60) en er zijn wel wat quests, maar ik vind wat ik tot nu toe gezien heb niet vergelijkbaar met Skyrim. Zo mis ik het vrij rond kunnen lopen buiten de steden (je gaat steeds naar een nieuwe lokatie waar nieuwe quests zijn alsof het een instance is), maar wie weet komt dat nog.quote:
Is wel te hopen, zal veel spelers trekken!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit nog maar in het begin van het spel (max level is nu 60) en er zijn wel wat quests, maar ik vind wat ik tot nu toe gezien heb niet vergelijkbaar met Skyrim. Zo mis ik het vrij rond kunnen lopen buiten de steden (je gaat steeds naar een nieuwe lokatie waar nieuwe quests zijn alsof het een instance is), maar wie weet komt dat nog.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:44 schreef Wolve000 het volgende:
Wel een vermakelijk filmpje over het begin, eerste paar levels en quests:
Mijn download van het spel duurt nog 8 uur...
Hoever ben je al?quote:
Ah, ik doe die andere fighter. Een female orcquote:Op zondag 12 mei 2013 18:45 schreef lifeblind het volgende:
Bijna lvl 17, heb nog maar een paar avondjes gespeeld. Level trouwens een guardian fighter (tank dus)
Herkenbaarquote:Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef Knut het volgende:
Cleric op level 8 ofzo. Ik vind het wel okay, maar ik vind het pogen tot realisme altijd teleurstellend worden na verloop van tijd.
Rift vond ik ook leuk, maar te serieus/echt.
Mja, dat foundry gedeelte is niks anders dan zelf Dungeon Master spelen zoals bij de pen & paper versie van Dungeons & Dragons natuurlijk. Wat dat betreft wel tof, dat vond ik ook zo gaaf aan de multiplayer mode van Vampire: The Masqueradequote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Wolve000 het volgende:
Die foundry quests waren ook te raten toch? Dan komt de goede content vanzelf boven drijven.
Wel slim van ze trouwens, nieuwe content, maar ze hoeven er relatief weinig voor te doen. Want ik gok dat ze grote delen van die foundry engine ook zelf gebruiken om nieuwe delen op te zetten.
Dat is inderdaad heel erg wennen.quote:Op maandag 13 mei 2013 07:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik ga het ook eens downloaden, ziet er allemaal wel tof uit.
Alleen jammer dat het voornamelijk keyboard besturing is, zal wel even flink wennen worden
Is dus eigenlijk meer een soort mmofpsrpg.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:31 schreef GI het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel erg wennen.
Het is 'gek' qua gameplay.
Je hebt in principe twee spells die je op je muis gebind hebt (links en rechts klikken).
Zover ik nu zie (maar ik ben pas level 6 met 1 en 7 met de andere toon) heb je niet zoals je in Wow gewend zal zijn dat je met je muis je target selecteerd en dat je daarna met je keyboard spells cast.
Als er twee mobs zijn moet je er wel voor zorgen dat je de gene die je wil raken als 'target' hovert.
WASD voor movement. QER voor spells.
Pretty much yah.quote:
Raak je snel aan gewend dat Q en E gewoon skills/spells zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 10:18 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Is dus eigenlijk meer een soort mmofpsrpg.![]()
Ik weet nu al dat ik Q en E daar zeer regelmatig onbedoeld zou casten...
Hoe speelt dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:10 schreef Junglebeast het volgende:
Ook maar een Devoted Cleric aangemaakt om zo mijn guildies een beetje te kunnen ondersteunen in dungeons.
Een stuk pittiger dan mijn Rogue. Je moet toch meer dingen in de gaten houden. Maar kan wel mijn muis inhouden en targets kiezen.. iets minder spammen dan op mijn Rogue.quote:
Ik zit even op de verkeerde server, maar ze worden geloof ik samengevoegd als het spel officieel open gaatquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:17 schreef Junglebeast het volgende:
Als er mensen willen beginnen en een guild zoeken op Mindflayer dan kun je zoeken (via de o key) op @hjs92 - @flinthoof - @poysonivy voor in een invite. Zorg dat je eerst een friend request stuurt.
Hmmm ik vind dragon al best druk eigenlijk. Overigens na een paar uurtjes al lvl 12. /cheerquote:Op donderdag 16 mei 2013 07:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit even op de verkeerde server, maar ze worden geloof ik samengevoegd als het spel officieel open gaat
'Ga de grot in en pak de diamant aan het einde van de grot' daar heb je WoW voor, goede spellen hebben dat soort quests niet.quote:
Skyrim is een fantastisch spel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Ga de grot in en pak de diamant aan het einde van de grot' daar heb je WoW voor, goede spellen hebben dat soort quests niet.
Goeie argumenten. Het is oké, niet geweldig, niet goed, oké. Geen attributes, je bent of de redder van de wereld of verkrachter van kinderlijkjes, niet ertussen, fetch quests, slechte scaling, smithing/alchemy/echanting dat gebroken is. Morrowind en zelfs Oblivion was veel beter.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:24 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Skyrim is een fantastisch spel.
Fantastische graphics. Mooie uitgewerkte skills. Goede magic. Prachtige map/wereld. Veel keus in alles. Diepgaand verhaal en mooie quests. Prachtige effecten en veel variëteit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goeie argumenten. Het is oké, niet geweldig, niet goed, oké. Geen attributes, je bent of de redder van de wereld of verkrachter van kinderlijkjes, niet ertussen, fetch quests, slechte scaling, smithing/alchemy/echanting dat gebroken is. Morrowind en zelfs Oblivion was veel beter.
Prachtige graphics wat? Zo heel mooi is het niet. En wat voor skills? Magic is niet goed uitgewerkt, ijs/vuur/bliksem is een 1 op 1 kopie met kleine veranderingen, daarnaast scaled het enorm slecht, probeer maar magie te gebruiken op level 50. Map/wereld is wel oké ja. En je hebt geen keus, je hebt nergens keus. Het is 'ja ik doe het' of 'nee ik doe het niet'. Verhaal diepgaand? Een draak die de wereld wilt overnemen, valt wel mee hoe diepgaand dat is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Fantastische graphics. Mooie uitgewerkte skills. Goede magic. Prachtige map/wereld. Veel keus in alles. Diepgaand verhaal en mooie quests. Prachtige effecten en veel variëteit.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Prachtige graphics wat? Zo heel mooi is het niet. En wat voor skills? Magic is niet goed uitgewerkt, ijs/vuur/bliksem is een 1 op 1 kopie met kleine veranderingen, daarnaast scaled het enorm slecht, probeer maar magie te gebruiken op level 50. Map/wereld is wel oké ja. En je hebt geen keus, je hebt nergens keus. Het is 'ja ik doe het' of 'nee ik doe het niet'. Verhaal diepgaand? Een draak die de wereld wilt overnemen, valt wel mee hoe diepgaand dat is.
Goed argument man.quote:
Zeker. Als jij dingen die goed zijn als mwah argumenteert heb ik het al gezien.quote:
Dat zeg ik nergens.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Zeker. Als jij dingen die goed zijn als mwah argumenteert heb ik het al gezien.
Ik vind slechte horrorfilms leuk, wilt niet zeggen dat ze GOED zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:34 schreef SherlockHolmes het volgende:
Trouwens, doorgaan met dit argument is dom. Ik vind Skyrim een fantastisch spel, jij niet. Kwestie van keus.
"wel oke ja" == "mwah"quote:Op zondag 19 mei 2013 00:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens.
[..]
Ik vind slechte horrorfilms leuk, wilt niet zeggen dat ze GOED zijn.
Devoted cleric! Ranged, healing, smiting, best een veelzijdige class!quote:Op zondag 19 mei 2013 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook fantastischSkyrim dus
Ik ga eens iets anders uitproberen. Iemand nog suggesties voor een 'wow dit moet je proberen class'? In Neverwinter dus.
ok, de cleric is erg gaafquote:
quote:Exploits plague Neverwinter economy, PWE responds [Updated]
Multiple Massively sources and forum users are reporting that a serious auction hall exploit involving negative bids has turned the fledgling economy of Neverwinter on its head. Perfect World/Cryptic appear to be locking down forum threads on the topic and have posted the following in response to the exploits:
We currently are in the process of taking action against a subset of accounts that were confirmed to have utilized exploits that affected the game balance or economy. These accounts may be banned, temporarily or permanently, depending on the severity of exploit utilization. Anyone who is affected by this will receive notification via email. [...] Thank you for your patience and support while we continue to do everything in our power to ensure that Neverwinter remains a fair and balanced game experience.
The post also encourages anyone banned unfairly to contact customer support for resolution. A followup post by a Cryptic moderator from last night tells players that "there are no plans for another wipe at this time." And a message on the Neverwinter's German-language Facebook page suggests that the Neverwinter Gateway has been taken offline while the issue is investigated. We'll keep you posted as the story develops. [Thanks to Dan, J, Ehra, David, Dixa, Mike, xpac, Jan, and Zaph for the tips!]
[Update: Cryptic has posted a new response to the latest exploit: "The Astral Diamond Exchange and the Auction House have been temporarily taken offline to resolve a high priority bug. At this time we are still investigating the details regarding the issue and will post more information as the situation progresses. As the issue involves in-game currency, we understand that there may be questions regarding the follow up actions needed to ensure that the economy remains fair and balanced. At this time we are still in the process of collecting the data, but plan to share details regarding follow up actions once the investigation concludes. Thank you for your patience and understanding while we continually smooth out issues during open beta."]
Ja! Was mij ook al opgevallen. Best vaag.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag overigens ook een heleboel players die er exact hetzelfde uitzien bij de verschillende city gates staan. Iemand enig idee wat dat is?
Ik huur er een ofzo. Had nog niet genoeg goud voor een echte.quote:
Je hupst wel lekker rap dan. Ja Knut heeft mage achtig iets, zoals altijd.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Jij bent weer een tank en ik ben voor de verandering een healer![]()
En een paardje huren. Huh. Grappig
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:11 schreef Knut het volgende:
Mijn tweede toon is een cleric en die is ook wel erg leuk.
Ik wil altijd DPSen, maar ik eindig altijd als healer.
Nee, helaas niet.quote:
Dat zijn companions. Het is één of andere bug. Soms zie je ze ook in de zones staan zonder een speler.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag overigens ook een heleboel players die er exact hetzelfde uitzien bij de verschillende city gates staan. Iemand enig idee wat dat is?
Risico van spelen in een Beta.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:58 schreef ems. het volgende:
Jammer van die rollback timing trouwens. Eindelijk een dagje vrij gehad en flink veel quests/dungeons/heen en weer lopen gedaan, rollback die zo even 6 uur xp/items/quests weggooit
Als ze zo doorgaan met de exploits dan zal dit niet de enige rollback zijn...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:58 schreef ems. het volgende:
Ik vind het tot noch toe een best leuk spelletje maar lees overal zeer slechte reviews over het free2play model wat uiteindelijk toch neerkomt op pay2win. Ik blijf nog wel een tijdje doorspelen maar hoop dat het uiteindelijk allemaal gaat meevallen en dat ze bepaalde zaken veranderen aan hun betaal-model
Jammer van die rollback timing trouwens. Eindelijk een dagje vrij gehad en flink veel quests/dungeons/heen en weer lopen gedaan, rollback die zo even 6 uur xp/items/quests weggooit
Ik denk ook dat dat niet heel erg zal aanslaan bij de relatief jonge doelgroep.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is alleen jammer dat het ogenschijnlijk, naast de setting van Neverwinter, vrij weinig te maken heeft met D&D.
Misschien. Maar op deze maner onderscheid het zich niet bepaald van de concurrentie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat niet heel erg zal aanslaan bij de relatief jonge doelgroep.
Ik denk dat dat dus ook het plan wasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien. Maar op deze maner onderscheid het zich niet bepaald van de concurrentie.
Is het daarvoor wel leuk dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:03 schreef Tain het volgende:
PvP is echt niet meer leuk op level 60. Ben nu elke keer binnen 3 sec dood en wordt constant gestunned.
Het is best grappig, maar er is alleen nog maar Domination als spelmodus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het daarvoor wel leuk dan?
Ik zit op level 22, maar nog geen pvp gedaan.
Op K drukken en dan PvP joinen. En die dingen naast de minimap zijn events. Die geven je bonus xp/glory/items..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:33 schreef genakt het volgende:
Hoe doe je pvp ? en wat zijn die dingen rechts boven naast me map ? de tijd loopt af dat er iets gaat gebeuren ofzo.
Thanksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:43 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Op K drukken en dan PvP joinen. En die dingen naast de minimap zijn events. Die geven je bonus xp/glory/items..
Welke lvl ben je? Want rond lvl 30 krijg je een 3de bag aan het einde van de Neverdeath Graveyard.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb constant ruimtegebrek. Jammer wel. Moet iedere keer allemaal shit verkopen. En dan heb je geld waar je niet echt iets boeiends mee kan.
Heb al wel een extra companion gekocht. Ik dacht dat ze beiden tegelijk gesummoned konden zijn, maar helaas.
26 nu.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Welke lvl ben je? Want rond lvl 30 krijg je een 3de bag aan het einde van de Neverdeath Graveyard.
Je kan wel die extra companion gebruiken als de andere aan het trainen is..
Even gepaste uit het andere (overbodige) topic aangezien het daar weinig is gezien. Ik ben ondertussen level 54 en tot noch toe bevalt de game goed. Ben wel benieuwd naar het enchantment verhaal op hoger level en of ze dan massaal centjes willen afschrijvenquote:Op zondag 26 mei 2013 03:47 schreef ems. het volgende:
Ik vind het ergens wel jammer dat het D&D concept zo uitvoerig gebruikt wordt maar dat je toch maar beperkt wordt met relatief weinig skills en dat je maar een schaars aantal tegelijkertijd op je action bar kan hebben. Ik had liever gezien dat het iets 'dieper' was geweest, waar het nu toch wel duidelijk (en begrijpelijk) voor extreem toegankelijk is gegaan. Ik weet dat het vermoeiend is om telkens naar WoW terug te grijpen maar om tijdens een (PvP) battle ruim 20 verschillende skills te gebruiken biedt voor mij toch wat meer variatie dan een toch wel vrij standaard tab-q-e-r-1-rotatie. Zeker met de D&D rules in je zak is er veel meer ruimte voor variatie.
Maargoed, dat is persoonlijke voorkeur. Voor de rest vermaak ik me vooralsnog prima. Leuke (solo) dungeons en veel content. Toch ben ik wat sceptisch over of ik het spel wel echt dik gaan spelen met oog op enkele semi-pay2win systeempjes. Ik zit nog niet diep genoeg in de game om de exacte impact ervan te ondervinden maar ik lees wel wat vervelende verhalen hier en daar. We zullen zien hoe het loopt.
Daar krijg je geloof ik rond level 16 een quest voor, dan hoef je alleen de marker te volgen in protectors enclave.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:08 schreef genakt het volgende:
Waar kan je compaignon halen en welke level moet je hiervoor zijn ?
aw ben nu 14 dus binnenkortquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar krijg je geloof ik rond level 16 een quest voor, dan hoef je alleen de marker te volgen in protectors enclave.
Dan kun je ook een andere companion kopen voor 2 goud.quote:
Maar je kan beter dat goud eventjes bewaren voor de mount die je een paar levels later kan kopen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kun je ook een andere companion kopen voor 2 goud.
Ik kreeg muntjes om een mount te huren. Maar je was er alleen sneller door. Dat hoefde voor mij niet zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar je kan beter dat goud eventjes bewaren voor de mount die je een paar levels later kan kopen!
Ik ben gestopt... Het spel is helaas erg Pay2Win vanaf level 60. Je kan in Dungeons Epic Lesser Enchantments vinden en deze kan je per 4 fusen naar een Greater Enchantment. De kans dat dit lukt is ongeveer 1 a 2%, maar je kan je met een Ward uit de Zen store voor 10 dollar naar 100% brengen. Een Greater Enchantment geeft je bijv +30% crit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:11 schreef Junglebeast het volgende:
Ik ga een stuk minder spelen . Zag al een stuk of 3 nieuwe exploits deze week..
Die kreeg iedereen. Maar rond de tijd dat je die krijgt heb je waarschijnlijk al de nodige 5 (?) gold binnen en dan kan je net zo goed meteen ff de mount halen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg muntjes om een mount te huren. Maar je was er alleen sneller door. Dat hoefde voor mij niet zo.
Ik ben helaas door dezelfde reden gestoptquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:02 schreef Tain het volgende:
Ik ben gestopt... Het spel is helaas erg Pay2Win vanaf level 60. Je kan in Dungeons Epic Lesser Enchantments vinden en deze kan je per 4 fusen naar een Greater Enchantment. De kans dat dit lukt is ongeveer 1 a 2%, maar je kan je met een Ward uit de Zen store voor 10 dollar naar 100% brengen. Een Greater Enchantment geeft je bijv +30% crit.
Dit zal nog wel gebalanceerd worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben helaas door dezelfde reden gestoptZe hadden beloofd dat je alleen vanity stuff kon kopen voor echt geld, maar je kan veel meer met echt geld. Ik ben niet te beroerd om geld neer te tellen voor een goed spel, maar dit is best wel een oneerlijk systeem.
Ook gestopt om die reden, het was het allemaal net niet en als je veel echt geld pompt in het spel kon je veel sneller goede gear krijgen etc. Dat moet mijns inziens niet kunnen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef ems. het volgende:
Ook was het voor mijn gevoel net wat te hongerig naar mn centjes en was de gameplay te simpel.
Nah, 5 chars, redelijk wat Zen geunlocked. Maar toen bepaalde bugs bleven liggen en de store wel continu uitgebreid werd met meuk d.m.v. updates was ik er wel klaar mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:29 schreef DjinN het volgende:
Even een schopjeNog mensen die spelen??
Ja, het had er wel wat van weg inderdaad. Ik vind het ook wel leuk om te spelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:16 schreef Vinture het volgende:
Heb het gisteren een uurtje gespeeld en vind hem beter dan dragon age inquisition vooral voor een gratis spel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |