Ik vind het ergens wel jammer dat het D&D concept zo uitvoerig gebruikt wordt maar dat je toch maar beperkt wordt met relatief weinig skills en dat je maar een schaars aantal tegelijkertijd op je action bar kan hebben. Ik had liever gezien dat het iets 'dieper' was geweest, waar het nu toch wel duidelijk (en begrijpelijk) voor extreem toegankelijk is gegaan. Ik weet dat het vermoeiend is om telkens naar WoW terug te grijpen maar om tijdens een (PvP) battle ruim 20 verschillende skills te gebruiken biedt voor mij toch wat meer variatie dan een toch wel vrij standaard tab-q-e-r-1-rotatie. Zeker met de D&D rules in je zak is er veel meer ruimte voor variatie.
Maargoed, dat is persoonlijke voorkeur. Voor de rest vermaak ik me vooralsnog prima. Leuke (solo) dungeons en veel content. Toch ben ik wat sceptisch over of ik het spel wel echt dik gaan spelen met oog op enkele semi-pay2win systeempjes. Ik zit nog niet diep genoeg in de game om de exacte impact ervan te ondervinden maar ik lees wel wat
vervelende verhalen hier en daar. We zullen zien hoe het loopt.