abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126389382

http://nw.perfectworld.com/
quote:
Neverwinter is an upcoming Dungeons & Dragons (D&D) massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) for the Microsoft Windows platform in development by Cryptic Studios. It is scheduled for an early 2013 release as of August 2011.[2] Based in the fictional Forgotten Realms city of Neverwinter, the game was originally scheduled to be released as a crossmedia event coinciding with the release of a series of four books by fantasy author R.A. Salvatore and a tabletop game from Wizards of the Coast.[3] Announced on August 23, 2010, Neverwinter is a standalone game and not part of the previous Neverwinter Nights series.[4] The game is scheduled to run closed beta testing from February 8, 2013 to April 14, 2013. Open beta began on April 30, 2013.[5]
Fokkers
Foknaam - Naam - Realm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Iemand die dit spel ook speelt? Vind het zelf erg vet en brengt ook een beetje het sfeertje van WoW terug. Sommige classes lijken me nog een beetje OP, maar het balanced op level 60 heb ik horen zeggen.
pi_126389895
Er is een Nederlandstalige guild op Mindflayer: Solidarity NL.
Speel zelf met de char@handle - Garret Shadewalker@poysonivy op Mindflayer.

Erg leuk spel. Veel actie in de gevechten. Ben inmiddels een lvl 56 Trickster Rogue.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_126398602
Lijkt me dat er wel meer op Fok! dit spel spelen, wel klote dat er maar 2 charcacter slots zijn. Nieuwe account of Chars deleten is de enige manier om andere soorten uit te proberen
  zondag 12 mei 2013 @ 21:18:57 #4
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_126404801
Ziet er wel kek uit
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 10:09:19 #5
8781 crew  Frutsel
pi_126939073
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:33 schreef Snorrenbaard het volgende:
Lijkt me dat er wel meer op Fok! dit spel spelen, wel klote dat er maar 2 charcacter slots zijn. Nieuwe account of Chars deleten is de enige manier om andere soorten uit te proberen
Ik ben ook al drie keer opnieuw begonnen maar ik hoop echt op een Ranger Class.. die mis ik... want dat speel ik toch wel het liefst... en dus blijf ik hangen bij good old Dungeons en Dragons :)

Al vind ik de Rogue wel tof en dat speelt wel lekker door
pi_127013460
Ik vind het ergens wel jammer dat het D&D concept zo uitvoerig gebruikt wordt maar dat je toch maar beperkt wordt met relatief weinig skills en dat je maar een schaars aantal tegelijkertijd op je action bar kan hebben. Ik had liever gezien dat het iets 'dieper' was geweest, waar het nu toch wel duidelijk (en begrijpelijk) voor extreem toegankelijk is gegaan. Ik weet dat het vermoeiend is om telkens naar WoW terug te grijpen maar om tijdens een (PvP) battle ruim 20 verschillende skills te gebruiken biedt voor mij toch wat meer variatie dan een toch wel vrij standaard tab-q-e-r-1-rotatie. Zeker met de D&D rules in je zak is er veel meer ruimte voor variatie.

Maargoed, dat is persoonlijke voorkeur. Voor de rest vermaak ik me vooralsnog prima. Leuke (solo) dungeons en veel content. Toch ben ik wat sceptisch over of ik het spel wel echt dik gaan spelen met oog op enkele semi-pay2win systeempjes. Ik zit nog niet diep genoeg in de game om de exacte impact ervan te ondervinden maar ik lees wel wat vervelende verhalen hier en daar. We zullen zien hoe het loopt.
Conscience do cost.
pi_127074358
Oef de bugs, exploits vliegen je om de oren! Maar blijf het nog wel even spelen voorlopig. Wacht eigenlijk wel op Elder Scrolls Online.

Inmiddels mijn 2de 60 char. Een Cleric, die ik gelijk maar tot main gemaakt heb.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')