Ik denk ook dat dat niet heel erg zal aanslaan bij de relatief jonge doelgroep.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is alleen jammer dat het ogenschijnlijk, naast de setting van Neverwinter, vrij weinig te maken heeft met D&D.
Misschien. Maar op deze maner onderscheid het zich niet bepaald van de concurrentie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat niet heel erg zal aanslaan bij de relatief jonge doelgroep.
Ik denk dat dat dus ook het plan wasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien. Maar op deze maner onderscheid het zich niet bepaald van de concurrentie.
Is het daarvoor wel leuk dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:03 schreef Tain het volgende:
PvP is echt niet meer leuk op level 60. Ben nu elke keer binnen 3 sec dood en wordt constant gestunned.
Het is best grappig, maar er is alleen nog maar Domination als spelmodus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het daarvoor wel leuk dan?
Ik zit op level 22, maar nog geen pvp gedaan.
Op K drukken en dan PvP joinen. En die dingen naast de minimap zijn events. Die geven je bonus xp/glory/items..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:33 schreef genakt het volgende:
Hoe doe je pvp ? en wat zijn die dingen rechts boven naast me map ? de tijd loopt af dat er iets gaat gebeuren ofzo.
Thanksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:43 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Op K drukken en dan PvP joinen. En die dingen naast de minimap zijn events. Die geven je bonus xp/glory/items..
Welke lvl ben je? Want rond lvl 30 krijg je een 3de bag aan het einde van de Neverdeath Graveyard.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb constant ruimtegebrek. Jammer wel. Moet iedere keer allemaal shit verkopen. En dan heb je geld waar je niet echt iets boeiends mee kan.
Heb al wel een extra companion gekocht. Ik dacht dat ze beiden tegelijk gesummoned konden zijn, maar helaas.
26 nu.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Welke lvl ben je? Want rond lvl 30 krijg je een 3de bag aan het einde van de Neverdeath Graveyard.
Je kan wel die extra companion gebruiken als de andere aan het trainen is..
Even gepaste uit het andere (overbodige) topic aangezien het daar weinig is gezien. Ik ben ondertussen level 54 en tot noch toe bevalt de game goed. Ben wel benieuwd naar het enchantment verhaal op hoger level en of ze dan massaal centjes willen afschrijvenquote:Op zondag 26 mei 2013 03:47 schreef ems. het volgende:
Ik vind het ergens wel jammer dat het D&D concept zo uitvoerig gebruikt wordt maar dat je toch maar beperkt wordt met relatief weinig skills en dat je maar een schaars aantal tegelijkertijd op je action bar kan hebben. Ik had liever gezien dat het iets 'dieper' was geweest, waar het nu toch wel duidelijk (en begrijpelijk) voor extreem toegankelijk is gegaan. Ik weet dat het vermoeiend is om telkens naar WoW terug te grijpen maar om tijdens een (PvP) battle ruim 20 verschillende skills te gebruiken biedt voor mij toch wat meer variatie dan een toch wel vrij standaard tab-q-e-r-1-rotatie. Zeker met de D&D rules in je zak is er veel meer ruimte voor variatie.
Maargoed, dat is persoonlijke voorkeur. Voor de rest vermaak ik me vooralsnog prima. Leuke (solo) dungeons en veel content. Toch ben ik wat sceptisch over of ik het spel wel echt dik gaan spelen met oog op enkele semi-pay2win systeempjes. Ik zit nog niet diep genoeg in de game om de exacte impact ervan te ondervinden maar ik lees wel wat vervelende verhalen hier en daar. We zullen zien hoe het loopt.
Daar krijg je geloof ik rond level 16 een quest voor, dan hoef je alleen de marker te volgen in protectors enclave.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:08 schreef genakt het volgende:
Waar kan je compaignon halen en welke level moet je hiervoor zijn ?
aw ben nu 14 dus binnenkortquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar krijg je geloof ik rond level 16 een quest voor, dan hoef je alleen de marker te volgen in protectors enclave.
Dan kun je ook een andere companion kopen voor 2 goud.quote:
Maar je kan beter dat goud eventjes bewaren voor de mount die je een paar levels later kan kopen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kun je ook een andere companion kopen voor 2 goud.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |