Ik kreeg muntjes om een mount te huren. Maar je was er alleen sneller door. Dat hoefde voor mij niet zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar je kan beter dat goud eventjes bewaren voor de mount die je een paar levels later kan kopen!
Ik ben gestopt... Het spel is helaas erg Pay2Win vanaf level 60. Je kan in Dungeons Epic Lesser Enchantments vinden en deze kan je per 4 fusen naar een Greater Enchantment. De kans dat dit lukt is ongeveer 1 a 2%, maar je kan je met een Ward uit de Zen store voor 10 dollar naar 100% brengen. Een Greater Enchantment geeft je bijv +30% crit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:11 schreef Junglebeast het volgende:
Ik ga een stuk minder spelen . Zag al een stuk of 3 nieuwe exploits deze week..
Die kreeg iedereen. Maar rond de tijd dat je die krijgt heb je waarschijnlijk al de nodige 5 (?) gold binnen en dan kan je net zo goed meteen ff de mount halen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg muntjes om een mount te huren. Maar je was er alleen sneller door. Dat hoefde voor mij niet zo.
Ik ben helaas door dezelfde reden gestoptquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:02 schreef Tain het volgende:
Ik ben gestopt... Het spel is helaas erg Pay2Win vanaf level 60. Je kan in Dungeons Epic Lesser Enchantments vinden en deze kan je per 4 fusen naar een Greater Enchantment. De kans dat dit lukt is ongeveer 1 a 2%, maar je kan je met een Ward uit de Zen store voor 10 dollar naar 100% brengen. Een Greater Enchantment geeft je bijv +30% crit.
Dit zal nog wel gebalanceerd worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben helaas door dezelfde reden gestoptZe hadden beloofd dat je alleen vanity stuff kon kopen voor echt geld, maar je kan veel meer met echt geld. Ik ben niet te beroerd om geld neer te tellen voor een goed spel, maar dit is best wel een oneerlijk systeem.
Ook gestopt om die reden, het was het allemaal net niet en als je veel echt geld pompt in het spel kon je veel sneller goede gear krijgen etc. Dat moet mijns inziens niet kunnen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef ems. het volgende:
Ook was het voor mijn gevoel net wat te hongerig naar mn centjes en was de gameplay te simpel.
Nah, 5 chars, redelijk wat Zen geunlocked. Maar toen bepaalde bugs bleven liggen en de store wel continu uitgebreid werd met meuk d.m.v. updates was ik er wel klaar mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:29 schreef DjinN het volgende:
Even een schopjeNog mensen die spelen??
Ja, het had er wel wat van weg inderdaad. Ik vind het ook wel leuk om te spelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:16 schreef Vinture het volgende:
Heb het gisteren een uurtje gespeeld en vind hem beter dan dragon age inquisition vooral voor een gratis spel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |