abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 mei 2013 @ 17:08:27 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126392398
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb een zwak voor Drenthe, maar zijn mentaliteit is niet zo goed. Voetballend zou hij zeker wat kunnen toevoegen. Verkoop de Vrij of BMI maar voor een leuk bedrag. Clasie gewoon verlengen. Er moet wel iemand erbij voor het middenveld. Ik ben wel gecharmeerd van Duarte. Een extra spits is geen overbodige luxe. Alleen weet ik niet wie erbij zou kunnen komen.
Ach, in ieder geval wel mentaliteit in het veld.
Iets wat bij veel Feijenoord spelers op moment wel ontbreekt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 12 mei 2013 @ 17:09:01 #3
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126392399
Wachten tot Augustus :{
  zondag 12 mei 2013 @ 17:12:06 #4
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_126392551
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:

Ach, in ieder geval wel mentaliteit in het veld.
Iets wat bij veel Feijenoord spelers op moment wel ontbreekt.
Inderdaad. Helaas is Koeman niet gecharmeerd van de randzaken omtrent Drenthe.
pi_126392601
Duarte vind ik ook goed op het middenveld trouwens, maar iemand met wat creativiteit neerzetten, dat mis je zo erg.
  zondag 12 mei 2013 @ 17:14:44 #6
357045 Grifte
Feijenoord
pi_126392709
Tackles van Mathijsen _O_
pi_126393431
Wat een enorme kutwedstrijd :') :')
pi_126393476
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef Grifte het volgende:
Tackles van Mathijsen _O_
Top gespeeld dit seizoen, vooral de laatste wedstrijden ^O^

Wanneer begint de EL voor Feyenoord? Kan iig deze maand Eredivisie Live even stop zetten
pi_126393607
Goede TT.

Duarte ging sowieso naar ajax toch?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 12 mei 2013 @ 17:36:27 #10
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_126393690
FR1908Nieuws twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:30:46 Van Geel vindt het niet noodzakelijk om te kopen als er niemand vertrekt. Aankopen voor de breedte zijn het afgelopen seizoen al gedaan. reageer retweet
Wel verstandig.
2000 light years from home
  zondag 12 mei 2013 @ 17:42:16 #11
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_126393990
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:09 schreef Dekatria het volgende:
Wachten tot Augustus :{
De horror van de zomerstop is begonnen -O-
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_126394163
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:36 schreef Merkie het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:30:46 Van Geel vindt het niet noodzakelijk om te kopen als er niemand vertrekt. Aankopen voor de breedte zijn het afgelopen seizoen al gedaan. reageer retweet
Wel verstandig.
Met het huidige elftal minus een verdediger het volgende seizoen ingaan is zelfmoord.
Ze kunnen dit seizoen al niet aan, laat staan het volgende, mét waarschijnlijk Europees voetbal.
  zondag 12 mei 2013 @ 17:47:32 #13
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_126394187
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:46 schreef Cara het volgende:

[..]

Met het huidige elftal minus een verdediger het volgende seizoen ingaan is zelfmoord.
Ze kunnen dit seizoen al niet aan, laat staan het volgende, mét waarschijnlijk Europees voetbal.
Als er een verdediger vertrekt zal er wel een vervanger gehaald worden.
  zondag 12 mei 2013 @ 17:56:17 #14
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_126394516
Gewoon Van Beek of Nelom erin en dan kampioen worden, ja tog.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_126394615
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als er een verdediger vertrekt zal er wel een vervanger gehaald worden.
Sowieso gaan er toch een paar weg hoop ik ? Cisse, Fernandez, Mokotjo.

Hopelijk Verhoek, Achahbar zal wel verhuurd worden.
pi_126394738
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:59 schreef macca728 het volgende:

[..]

Sowieso gaan er toch een paar weg hoop ik ? Cisse, Fernandez, Mokotjo.

Hopelijk Verhoek, Achahbar zal wel verhuurd worden.
Mokotjo is al weg, cisse mag weg, fernandez mag weg.. Je houdt weinig over zo. Ik snap dan ook geel zn beweegredenen niet helemaal.
pi_126394740
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:36 schreef Merkie het volgende:
Wel verstandig.
Niet verstandig, de reserves brachten gewoon te weinig. Als een paar basisspelers geblesseerd/ geschorst of uit vorm zijn, duikt het niveau gewoon hard onder de beoogde ondergrens. Het lijkt me niet dat je dat met een zomer training verhelpt.

Verder lijkt me dit heel hypothetisch, want ik verwacht dat er sowieso de nodige spelers vertrekken. Onnodige/ onwenslijke spelers als Fernandez, Leerdam en Cisse etc, en daarnaast verwacht ik zeker dat OF De Vrij OF Martins Indi vertrekt, waarschijnlijk niet allebei. Daarnaast wellicht Clasie...

Over Janmaat hoor je erg weinig, maar die heeft zich ook heus wel in de kijker gespeeld na een behoorlijk stabiel seizoen, waarin hij veel gegroeid is.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_126394934
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:02 schreef Cara het volgende:

[..]

Mokotjo is al weg, cisse mag weg, fernandez mag weg.. Je houdt weinig over zo. Ik snap dan ook geel zn beweegredenen niet helemaal.
Geel zegt "als er niemand vertrekt is er geen reden tot het aantrekken van spelers" maw als de genoemde spelers wél vertrekken dan is er schijnbaar wel reden om één of meerdere spelers aan te trekken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126394943
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Niet verstandig, de reserves brachten gewoon te weinig. Als een paar basisspelers geblesseerd/ geschorst of uit vorm zijn, duikt het niveau gewoon hard onder de beoogde ondergrens. Het lijkt me niet dat je dat met een zomer training verhelpt.

Verder lijkt me dit heel hypothetisch, want ik verwacht dat er sowieso de nodige spelers vertrekken. Onnodige/ onwenslijke spelers als Fernandez, Leerdam en Cisse etc, en daarnaast verwacht ik zeker dat OF De Vrij OF Martins Indi vertrekt, waarschijnlijk niet allebei. Daarnaast wellicht Clasie...

Over Janmaat hoor je erg weinig, maar die heeft zich ook heus wel in de kijker gespeeld na een behoorlijk stabiel seizoen, waarin hij veel gegroeid is.
van Janmaat is het echt niet te hopen dat hij weggaat. De Vrij mag wel weg, Clasie evt ook voor een leuk bedrag.
pi_126394973
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Geel zegt "als er niemand vertrekt is er geen reden tot het aantrekken van spelers" maw als de genoemde spelers wél vertrekken dan is er schijnbaar wel reden om één of meerdere spelers aan te trekken.
Ja maar diezelfde Geel zei al dat Cisse wegmoest, Leerdam loopt ook weg.

Dat zijn er al 2
pi_126395007
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Snap ik, maar iemand die het hele seizoen op de bank heeft gezeten is ervandoor (mokotjo EN leerdam) , terwijl je bank al zo ontzettend zwak is.
pi_126395098
Ja en je wilt toch ook wel weer stappen gaan maken neem ik aan. Waardoor je wel Clasie en bv De Vrij of BMI moet laten gaan.
pi_126395467
Nou, het seizoen weer in stijl afgesloten. Met name immers met dat puntertje richting dug-out in de 93e minuut. Opzich best weer leuk, mar het was het weer allemaal net niet.

Wat was er nou eigenlijk aan de hand bij dat opstootje in de pauze?

En nu ga ik even 1,5 topic teruglezen ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_126395859
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 16:43 schreef Kerftminister het volgende:
Clasie en Brutus weg, El Ahmadt en Kalou proberen te halen. :D
Alleen Bruno Martins Ingod verkopen, voor dat geld Kalou en Karim terughalen.
De Europaleague-miljoenen ( :') ) samen met wat vrijkomt door mokotjo, cisse, fernandez, verhoek en leerdam besteden aan breedte.

In maart op de Goalsingel *fapfap*
pi_126395976
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:31 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Alleen Bruno Martins Ingod verkopen, voor dat geld Kalou en Karim terughalen.
De Europaleague-miljoenen ( :') ) samen met wat vrijkomt door mokotjo, cisse, fernandez, verhoek en leerdam besteden aan breedte.

In maart op de Goalsingel *fapfap*
Dan moet je eerst maar eens de groepsfase halen en Verhoek zal wel blijven, die speelt elke week mee.
pi_126396019
Echt ook elke week dezelfde wissels, Verhoek en Vormer.
pi_126396040
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dan moet je eerst maar eens de groepsfase halen en Verhoek zal wel blijven, die speelt elke week mee.
Dat is om zijn transferwaarde zo hoog mogelijk te houden, toch? ;(

Had vandaag verrassend genoeg nog een enkele aardige bal overigens, maar vervolgens die bal recht op die rooie.... :')
pi_126396044
Wat was het koud en nat in het stadion.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_126396051
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:36 schreef macca728 het volgende:
Hebben niet anders ;(
pi_126396061
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:36 schreef macca728 het volgende:
Er is niks anders.
pi_126396081
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er is niks anders.
Dan wissel je niet.
pi_126396182
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dan wissel je niet.
Op zich wel mee eens hoor, maar Goossens speelde ook als een kut, en het middenveld kreeg ook niet veel voor elkaar. Daarom moeten we Kalou halen. ^O^
pi_126396263
Kalou komt (nog) niet.
pi_126396293
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:42 schreef ForzaCaptian het volgende:
Kalou komt (nog) niet.
Dromen mag.
Daar is het 3 maanden komkommertijd voor ^O^
pi_126396317
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:46 schreef Cara het volgende:

[..]

Als je het elftal compleet kunt houden ben je als team wel sterker. Bovendien zijn er nog genoeg spelers die nog voldoende kunnen groeien. Ik vind zijn beslissing om geen extra aankopen te doen vrij logisch.

Europees voetbal lijkt me minder voor de hand liggend. We treffen nl. altijd een ploeg die op papier sterker is.
Moeten we trouwens 1 of 2 voorrondes spelen?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_126396438
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:44 schreef eight het volgende:

[..]

Als je het elftal compleet kunt houden ben je als team wel sterker. Bovendien zijn er nog genoeg spelers die nog voldoende kunnen groeien. Ik vind zijn beslissing om geen extra aankopen te doen vrij logisch.

Europees voetbal lijkt me minder voor de hand liggend. We treffen nl. altijd een ploeg die op papier sterker is.
Moeten we trouwens 1 of 2 voorrondes spelen?
Ligt er aan of De Vrij en Clasie hun ontwikkeling van de afgelopen maanden doorzetten ;(
Heb ze vandaag toch ook wel weer een aantal onnodige slippertjes zien maken.

Maargoed, we komen gewoon heel veel tekort in de breedte, in alle linies. Wordt een hele interessante zomer.

We spelen nu 1 ronde voor de groepsfase.
pi_126396447
Kom op van Geel, ga eens kijken naar goede buitenspelers.

Leuk dat we Boëtius hebben en schaken. Schaken is niet alles, die moet je kunnen wisselen en dan niet voor Verhoek. Boetius is nog veel te jong om constant te presteren.

De rest staat wel en kan nog groeien. Back-up voor de spits zou ook welkom zijn of een aanvallende middenvelder.
Feyenoord Rotterdam
pi_126396554
quote:
19s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:47 schreef Fuszy het volgende:
Kom op van Geel, ga eens kijken naar goede buitenspelers.

Leuk dat we Boëtius hebben en schaken. Schaken is niet alles, die moet je kunnen wisselen en dan niet voor Verhoek. Boetius is nog veel te jong om constant te presteren.

De rest staat wel en kan nog groeien. Back-up voor de spits zou ook welkom zijn of een aanvallende middenvelder.
Zowel Schaken als Boetius horen in goede doen bij de betere buitenspelers van de eredivisie. Helaas zijn ze vaak zat niet in goede doen en we hebben gewoon echt geen fatsoenlijke wissel.

Back-up voor de spits, back-up voor RB, back-up voor LB, en een extra middenvelder die iets kan forceren lijkt me ook best fijn. Eigenlijk de hele breedte van de selectie is kak.
pi_126396612
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zowel Schaken als Boetius horen in goede doen bij de betere buitenspelers van de eredivisie. Helaas zijn ze vaak zat niet in goede doen en we hebben gewoon echt geen fatsoenlijke wissel.

Back-up voor de spits, back-up voor RB, back-up voor LB, en een extra middenvelder die iets kan forceren lijkt me ook best fijn. Eigenlijk de hele breedte van de selectie is kak.
Ja dat bedoel ik. :P

back-up LB heb je wel in de vorm van Goossens of Nelom. BMI hoort daar alleen niet te staan. Ik vind het echt zonde
Feyenoord Rotterdam
pi_126396637
quote:
19s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:51 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. :P

back-up LB heb je wel in de vorm van Goossens of Nelom. BMI hoort daar alleen niet te staan. Ik vind het echt zonde
Ik ga er vanuit dat BMI weg gaat, Nelom dus basis. Goossens moet duidelijkheid krijgen waar ze hem willen hebben, maar ik denk niet dat dat LB is.
pi_126396726
VBL / Voorspelcompetitie Feijenoorders

De uitslag. Binnenkort start ik met de inschrijvingen voor volgend seizoen. Blijf dit topic in de gaten houden dus.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_126396737
Ik ben op zich wel gecharmeerd van het spel van Goossens moet ik zeggen. Gewoon een goede behendige speler die de bal niet zo snel kwijt raakt en voldoende inzet toont. Hij lijkt me echter wel een middenvelder, geen flankspeler of back inderdaad...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zondag 12 mei 2013 @ 18:56:01 #43
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_126396763
Er moet absoluut een speler bijkomen volgend seizoen, willen we een rol van betekenis gaan spelen. Het liefst op het middenveld, achter de spits. We missen hier echt een creatieve speler.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_126396806
Zolang het financieel mogelijk is moet je iemand halen. Wat je zeker niet moet doen is te grote financiële risico's nemen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_126396813
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:55 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ben op zich wel gecharmeerd van het spel van Goossens moet ik zeggen. Gewoon een goede behendige speler die de bal niet zo snel kwijt raakt en voldoende inzet toont. Hij lijkt me echter wel een middenvelder, geen flankspeler of back inderdaad...
Was vandaag dramatisch.
pi_126396879
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:55 schreef ace_eleven het volgende:
Vandaag was het op zijn best maar matigjes hoor.
Speelde laatst natuurlijk een leuke pot, maar ik zei het al eerder: ik vraag me af waar iedereen dat vertrouwen in Goossens vandaan haalt. Mag van mij best blijven, eens zien wat het wordt wanneer blessurevrij, maar lijkt me geen speler die ons naar grotere hoogte brengt.
Lijkt me overigens ook gewoon het beste op het middenveld.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:00:11 #47
357045 Grifte
Feijenoord
pi_126396935
Heel seizoen ongeslagen in De Kuip _O_ _O_

De Kuip O+
  zondag 12 mei 2013 @ 19:02:03 #48
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_126397004
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:56 schreef Muto het volgende:
Zolang het financieel mogelijk is moet je iemand halen. Wat je zeker niet moet doen is te grote financiële risico's nemen.
Drenthe halen. Gratis, zal niet veel salaris vragen. Is gebrand zich te bewijzen.

Koeman is alleen niet zo gecharmeerd van hem, helaas.
pi_126397120
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:56 schreef PIETR het volgende:
Er moet absoluut een speler bijkomen volgend seizoen, willen we een rol van betekenis gaan spelen. Het liefst op het middenveld, achter de spits. We missen hier echt een creatieve speler.
Ik verwacht natuurlijk ook niet dat een Kalou haalbaar is, maar hij zou wel dé ideale speler zijn. Kan als creatieve speler achter de spits, maar eventueel zal hij in de spits ook genoeg doelpunten meepakken en op de vleugels genoeg mannetjes doldraaien.

Voor eredivisiebegrippen voor alle 4 de aanvallende posities natuurlijk een wereldspeler.

Een vergelijkbare speler die haalbaar is en toch voldoende niveau heeft weet ik helaas niet te noemen ;(
pi_126397196
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:00 schreef Grifte het volgende:
Heel seizoen ongeslagen in De Kuip _O_ _O_

De Kuip O+
Dat er nog velen mogen volgen O+ _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126397206
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:02 schreef PIETR het volgende:

[..]

Drenthe halen. Gratis, zal niet veel salaris vragen. Is gebrand zich te bewijzen.

Ik blijft erbij dat we het risico moeten nemen.
Salaris zal niet heel veel zijn aangezien hij heel graag terug naar Rotterdam zou willen.
Ik denk dat we een beetje chaos wel kunnen gebruiken, ITT al die brave koppies.
pi_126397646
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:06 schreef Cara het volgende:

[..]

Salaris zal niet heel veel zijn aangezien hij heel graag terug naar Rotterdam zou willen.
Ik was ook altijd voor, ondertussen twijfel ik al een aardig tijdje.
Kan geweldig uitpakken, kan desastreus uitpakken.
Moeilijk. Maargoed, totaal irrelevant onderwerp, want die gaat toch nooit komen.
Anders hadden ze dat het afgelopen jaar al wel gedaan.
pi_126397850
quote:
Graziano Pellè was zondagmiddag aanvankelijk niet van plan om in actie te komen tegen NAC Breda. De aanvaller van Feyenoord had trainer Ronald Koeman laten weten dat hij last had van lichamelijke ongemakken, maar werd door de oefenmeester overgehaald om toch te spelen.

"Ik liep naar de coach toe en zei: 'Het wordt niks morgen, I’m dead'. Mijn lichaam is op, ik heb rugpijn. Koeman overtuigde me om toch mee te doen, aangezien mijn ouders kwamen kijken en dat de spirit me erdoorheen zou slepen", legde de Italiaan na afloop van de met 1-0 gewonnen wedstrijd uit in gesprek met NUsport.

Na afloop was de topscorer van Feyenoord blij dat hij gespeeld had. "Nu sta ik hier in de mixed zone met een doelpunt, een overwinning en een goed gevoel. Ik ben blij dat ik de coach, die me zoveel vertrouwen heeft gegeven dit seizoen, terug kon betalen", sloot de Italiaanse speler af.
Vandaar. Vond hem ook maar matigjes/ongelukkig vandaag.
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 19:20:43 #54
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126397963
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:02 schreef PIETR het volgende:

[..]

Voldoende niggerkappers in Rotterdam.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 12 mei 2013 @ 19:35:07 #55
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_126398690
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:06 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Drenthe is toch gewoon een randfiguur, daar heb je niks aan. Het is niet zo dat iedereen met 'bravoure' meteen een aanwinst is.

Bravoure van Guidetti = goed. Bravoure van Drenthe = fout.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 12 mei 2013 @ 19:52:52 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126399516
Gewoon ook nog een shirtje van 20 euro kunnen scoren.

Buiten het bier hoogtepunt van de dag. Wat matig weer. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 12 mei 2013 @ 19:53:42 #57
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_126399563
was best een zaadwedstrijd
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:03:20 #58
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126400085
Moment van het seizoen jongens?

Deze is een kanshebber wat mij betreft; de nieuwe generatie die laat zien waarom je nooit vroegtijdig moet weggaan. Zonde dattie de rest van het seizoen het heeft laten afweten.
pi_126400188
quote:
5s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:03 schreef Dekatria het volgende:
Moment van het seizoen jongens?

Deze is een kanshebber wat mij betreft; de nieuwe generatie die laat zien waarom je nooit vroegtijdig moet weggaan. Zonde dattie de rest van het seizoen het heeft laten afweten.
2-2 van Pelle tegen Ajax.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:05:48 #60
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126400224
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef Muto het volgende:

[..]

De bijna 3-2 een minuut erna staat me nog dieper op het netvlies gebrand :X
pi_126400243
Wat een schrale wedstrijd was dit. De Vrij maakte weer zijn wekelijkse grove fout :') liet zich gewoon aftroeven door Lulring. Verder speelde Mathijsen weer als een baas, gaf een paar prachtige passen en stoomde een aantal keer op. :7
Abracadabra, tapate guarra!
pi_126400315
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef Dekatria het volgende:

[..]

De bijna 3-2 een minuut erna staat me nog dieper op het netvlies gebrand :X
Die redding van Vermeer zie je ook nooit meer.
pi_126401066
feyenoordpings twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:14:36 Jordy Clasie heeft morgen een gesprek bij #Feyenoord met Martin van Geel en zijn zaakwaarnemer over een mogelijke contractverlenging. reageer retweet
Abracadabra, tapate guarra!
pi_126401405
Erwin Mulder - 6.5 - Voor zijn blessure heeft hij Feyenoord een paar keer gered met knappe en belangrijke reddingen. Na zijn blessure helaas minder belangrijk met zijn reddingen.

Kelvin Leerdam - 5 - Zijn periode op het middenveld was niet best. Kon zijn stempel niet drukken. Nadat hij uit het elftal kwam, draaide het elftal beter.

Sekou Cissé - 3 - Weer een verloren seizoen. Hopelijk vertrekt hij naar Duitsland.

Stefan de Vrij - 6.5 - Zich niet verder ontwikkelt. Eerste helft van het seizoen, tussen zijn blessures, was het een 7. Laatste weken was zéér matig en ging het richting de 5,5. Minder bescheiden dan vroeger, maar heeft geen positieve invloed op hem.

Ruben Schaken - 6 - Het is alles of niet bij Schaken. En vaak is het niks.

Kamohelo Mokotjo - - - Hopelijk voor hem gaat het bij PEC wel lukken.

Bruno Martins Indi - 6.5 - Lastig seizoen voor hem. Nog te wisselvallig.

Kostas Lamprou - 6 - Vriendelijke jongen, maar niet aangetoond beter te zijn dan Mulder.

Miquel Nelom - 6 - Prima invalbeurten, al ziet het er vaak onhandig uit.

Jordy Clasie - 6.5 - Ook te wisselvallig, maar zijn slechte wedstrijden liggen niet aan hem.

Guyon Fernandez - 2 - Klaar voor het buitenlands avontuur.

Ronald Graafland

Terence Kongolo - - - Toekomstige topper.

Tonny Vilhena - 7 - Blijft zich ontwikkelen. Heerlijke speler die met een betere nummer 10 voor zich nog meer kan groeien.

Anass Achahbar - 5 - Die paar minuten die hij kreeg, waren niet goed genoeg. Dat Te Vrede boven hem wordt gekozen baart me zorgen.

Mitchell Te Vrede - 9 - Prima 3 minuten gespeeld. :')

Ruud Vormer - 5 - Tegenvallend. Als hij Clasie moet gaan opvolgen wordt het niet best.

Daryl Janmaat - 7.5 - Een van de beste Feyenoorders. Zakte bijna nooit door de ondergrens en was verdedigend sterker dan ik had verwacht.

John Goossens - 6 - Zesje voor de laatste wedstrijden. Ben benieuwd hoe het is als hij weken achter elkaar speelt.

Lex Immers - 6.5 - Mist teveel, maar wel erg belangrijk. Kritiek op hem niet altijd terecht.

Harmeet Singh - 5 - De Noorse Iniesta is niet best.

Joris Mathijsen - 8 - Prima seizoen gemaakt. Kritiek op Mathijsen niet terecht. Drie seizoenen is misschien te lang, maar dat ligt dan aan Van Geel.

Graziano Pellè - 8 - Zonder Pellè hadden we vijf plekken lager gestaan.

Wesley Verhoek - 4 - Zelfs ADO-uit speelde hij slecht.

Jean-Paul Boëtius - 6.5 - Goed begonnen, daarna zeer slechte periode gehad.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:35:58 #65
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_126402013
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef Muto het volgende:

[..]

Lijkt me geen moeilijke keuze idd.
pi_126402235
Erwin Mulder - 6 - Niet echt uitgeblonken ofzo, paar slechte wedstrijden, paar goede.
Kostas Lamprou - 4 - Hele matige keeper, hoop dat hij niet meer in actie komt.

Kelvin Leerdam - 5 - Tja, pure middelmaat, voegde niks toe maar was ook niet heel slecht.
Daryl Janmaat - 8.5 - Man van het seizoen hoor, heel vaak de aanjager.
Stefan de Vrij - 7 - Hele goede periode gehad, maar erg zwak afgesloten.
Joris Mathijsen - 8.5 - Zeer goed seizoen, geen slechte wedstrijd gehad.
Terence Kongolo - 7 - Laten zien dat hij iets toe kan voegen.
Sven van Beek - / - Verwacht niet teveel van die jongen.
Bruno Martins Indi - 5 - Zwak seizoen van mijn favo Feyenoorder, moet veel beter.
Miquel Nelom - 4.5 - Hele matige voetballer, maar 2 keer goed ingevallen en voor de rest altijd zwak gespeeld.

Jordy Clasie - 5.5 - Zeer matig seizoen, weinig zijn niveau gehaald.
Lex Immers - 7 - Doet nuttige dingen.
Tonny Vilhena - 6.5 - Veel potentie, maar niet echt constant.
Ruud Vormer - 4 - Voegt niks toe.
Harmeet Singh - 4 - Voegt ook al niks toe.
John Goossens - 6 - Kan nog van pas komen.

Omar Elabdellaoui - 3 - Voegde niks toe.
Wesley Verhoek - 2 - Jeeeezus.
Ruben Schaken - 7.5 - Best aardig.
Anass Achahbar - 6 - Nooit slecht gespeeld.
Graziano Pelle - 8.5 - Ja zeer goed, toch blijf ik Guidetti beter vinden.
Jean-Paul Boëtius - 7 - Puur op basis vd goal tegen de neuzen, erg wisselvallig.
Sekou Cissé - 4 - 1 keer MOTM, voor de rest onzichtbaar.

Oja we hebben Guyon Fernandez ook nog, dikke 1. Vieze mongool is dat.
pi_126402563
Wat een wedstrijd ;(
Maargoed, 3e plaats. Had ik vooraf waarschijnlijk voor getekend. Hopelijk wat verkopen en vervolgens wat aankopen om volgend seizoen weer mee te doen om de bovenste plaats(en).
pi_126403176
Erwin Mulder - 7: Wordt zekerder, minder fouten en ook een paar keer belangrijke reddingen. Prima keeper.
Kostas Lamprou - 5: Te klein jammer wel talent.
Kelvin Leerdam - 6: Beetje grijze muis, was altijd wel fan geweest maar Janmaat veel beter.
Daryl Janmaat - 8.5: Altijd doordekken, mee naar voren gaan heerlijke speler.
Stefan de Vrij - 7,5: Vind hem toch steeds beter geworden ondanks foutjes in laatste wedstrijden.
Joris Mathijsen - 8.5: Beste verdediger dit jaar.
Terence Kongolo -: Te weinig om te beoordelen
Sven van Beek - De keer dat die meedeed vond ik hem zwak.
Bruno Martins Indi - 5 - Jammer dat die niet centraal staat. Is achteruit gegaan dit seizoen.
Miquel Nelom - 6,5 vond hem vaak beter dan BMI
Jordy Clasie - 6 Wel belangrijk dat zie je wanneer die niet meedoet. Niet beter dan vorig jaar.
Lex Immers - 6,5 - Moet meer scoren wel belangrijk.
Tonny Vilhena - 6.5 - Prima gedaan. Mis nog een beetje creativiteit bij hem
Ruud Vormer - 4 - Valt tegen. Denk wel dat als hij half jaar een kans zou krijgen hij toch wel mee zou kunnen.
Harmeet Singh - 3 Hebben we niet veel aan aan
John Goossens - 5 - Ik vind hem te kort komen.
Omar Elabdellaoui - 3 - Haal hem en Singh altijd door elkaar.
Wesley Verhoek - 4 - Vandaag beste wedstrijd vond ik.
Ruben Schaken - 7.5 - Bijna elke wedstrijd sterk.
Anass Achahbar - Te weinig gezien.
Graziano Pelle - 9 - Kan voetballen met zijn borst. Vind hem beter dan Guidetti al was die beter in de grote wedstrijden.
Jean-Paul Boëtius - 7 - Eerste helft seizoen prima daarna minder.
Sekou Cissé - 4 - Blind paard
Guyon Fernandez - 3 - er hebben talentvollere voetballers in de kuip rondgelopen.
pi_126403429
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat een schrale wedstrijd was dit. De Vrij maakte weer zijn wekelijkse grove fout :') liet zich gewoon aftroeven door Lulring. Verder speelde Mathijsen weer als een baas, gaf een paar prachtige passen en stoomde een aantal keer op. :7
Als je doelt op de kans direct na rust, leek het me er op dat Mathijsen het daar ook niet goed aanpakte. Nog niet teruggezien overigens. Verder Mathijsen op geen fout kunnen betrappen, terwijl De Vrij toch nog een stuk of 3 flinke slippertjes heeft gemaakt.
pi_126403658
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef Maastoren het volgende:
Wat een wedstrijd ;(
Maargoed, 3e plaats. Had ik vooraf waarschijnlijk voor getekend. Hopelijk wat verkopen en vervolgens wat aankopen om volgend seizoen weer mee te doen om de bovenste plaats(en).
Tja, je zag na 5 minuten al dat het een moeilijke wedstrijd zou worden. Nac was duidelijk vooral gekomen om niets tegen te krijgen. Handbalverdediging joh.
Na die 1-0 kan het, zonder bijzonder te spelen, nog zomaar 5-0 worden.
pi_126404009
Overigens, afgaande op bovenstaande beoordelingen: Janmaat is een geweldige aankoop, maar vind hem hier wel ietwat overschat. Vandaag ook een aantal onnodige overtredingen, een aantal keer de man voorbijgestoven en een aantal keer compleet uit positie zodat bijv. Vilhena het verdedigend op moest knappen. 7, misschien 7,5 max wil ik hem wel geven, 8,5 getuigd wmb van een gebrek aan realisme.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:08:58 #72
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_126404187
Erwin Mulder - 6,5: Pakt af en toe punten, maar er zijn betere keepers in de Eredivisie.
Kostas Lamprou - 5: Redelijke keeper, maar nog niet voor de basis.
Kelvin Leerdam - 5,5: Beter als back, dan als middenvelder.
Daryl Janmaat - 9: Prima seizoen. Aanvallend scherp, verdedigend veel beter dan ik had ingeschat.
Stefan de Vrij - 6,5: Nog niet klaar voor een stap hoger. De foutjes moeten eruit.
Joris Mathijsen - 7: Het begin was slecht, maar de tweede seizoenshelft was veel beter.
Terence Kongolo -: Groot talent.
Bruno Martins Indi - 5,5 - Veel beter centraal, dan als linksback.
Miquel Nelom - 5,5 Geen opvallende speler, wel een nuttige speler.
Jordy Clasie - 6 Minder seizoen gedraaid. Te veel bezig met randzaken
Lex Immers - 6 - Technisch matig, veel loopvermogen, alleen moeten die kansen erin.
Tonny Vilhena - 7.5 - Ik zou hem in een meer aanvallende rol willen zien.
Ruud Vormer - 4,5 - Voegt niet veel toe aan de bank.
Harmeet Singh - 2 We hebben betere spelers in de jeugd rondlopen.
John Goossens - 6,5- Blessuregevoelig, maar wel iemand die een wedstrijd kan openbreken.
Omar Elabdellaoui - 3 - Amper zien spelen.
Wesley Verhoek - 3 - Bagger speler, in zijn tijd bij ADO was hij veeel beter.
Ruben Schaken - 7.5 - Bless voor zijn acties.
Anass Achahbar - Groot talent, maar Koeman wil hem maar niet opstellen of laten invallen.
Graziano Pelle - 8 - Hij heeft meer gebracht dan ik had gehoopt, maar Guidetti was veel beter.
Jean-Paul Boëtius - 7,5 - Goede eerste seizoenshelft, maar de onvermijdelijke terugval voor jonge spelers bleef hem niet bespaard.
Sekou Cissé - 4,5 - Het komt er maar niet uit bij hem.
Guyon Fernandez - 3,5 - Leuke spits voor de counter, maar een beperkte voetballer.
pi_126404535
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
Gewoon ook nog een shirtje van 20 euro kunnen scoren.

Buiten het bier hoogtepunt van de dag. Wat matig weer. :')
Je vergeet het vuurwerk!
#12 is not for sale!
pi_126404889
Overigens een open deur: Pelle by far de beste speler een 9 ofzo. Daarna komen Janmaat en Matthijsen. Dan de grijze middenmoot, waar iedereen wel een paar goed speelde of een paar wedstrijden minder.

Voor volgend seizoen zou het mooi zijn als er toch een impuls komt op links. Hoewel ik Schaken een blind paard vind, is de tandem Schaken-Janmaat wel dreigend. Op links missen we die diepgang totaal.
#12 is not for sale!
pi_126405037
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Daryl Janmaat - 9
Wud :')

Vanaf hier was me duidelijk dat ik de rest van de post ook niet al te serieus hoefde te nemen.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:24:50 #76
269692 Divje
brr brr patapim
pi_126405175
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:20 schreef Haringkop het volgende:
Voor volgend seizoen zou het mooi zijn als er toch een impuls komt op links. Hoewel ik Schaken een blind paard vind, is de tandem Schaken-Janmaat wel dreigend. Op links missen we die diepgang totaal.
Ik vond Nelom dat opzich nog wel aardig doen die paar wedstrijdjes die hij heeft gespeeld. :)
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_126405182
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:14 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Je vergeet het vuurwerk!
Spectaculair ^O^

Afscheid van Brard ;( ;(
pi_126405242
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:24 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik vond Nelom dat opzich nog wel aardig doen die paar wedstrijdjes die hij heeft gespeeld. :)
Zien hoe dat gaat als hij volgend seizoen basisspelert is :)

Indi stond vandaag ook wel veel vooruit, maar gebeurde natuurlijk weinig spannends zonder speler voor 'm. Goossens liep overal en nergens.
pi_126405250
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef Maastoren het volgende:
Wat een wedstrijd ;(
3e plaats is gewoon een zeer goede prestatie. Bewijst ook dat het resultaat van vorig seizoen geen incident was maar dat we ons weer in de top kunnen mengen. Om uiteindelijk echt weer voor de titel te spelen moeten er nog wel grote stappen worden gemaakt. Maar de grote winst van dit seizoen vind ik toch dat we de lijn van vorig seizoen hebben weten vast te houden.
#12 is not for sale!
  zondag 12 mei 2013 @ 21:28:00 #80
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_126405359
Ik vind dat we dit seizoen veel meer punten onnodig verspeeld hebben dan vorig jaar :{.
pi_126405363
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:24 schreef Divje het volgende:

[..]

Als we het over overschatte spelers hebben. Manman. :')
pi_126405392
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:26 schreef Haringkop het volgende:

[..]

3e plaats is gewoon een zeer goede prestatie. Bewijst ook dat het resultaat van vorig seizoen geen incident was maar dat we ons weer in de top kunnen mengen. Om uiteindelijk echt weer voor de titel te spelen moeten er nog wel grote stappen worden gemaakt. Maar de grote winst van dit seizoen vind ik toch dat we de lijn van vorig seizoen hebben weten vast te houden.
Je had zomaar mee kunnen spelen om de titel. Heel opmerkelijk. Vond de concurrentie ook matig. Vooraf zou ik er voor tekenen, achteraf toch een zuur gevoel aan overgehouden. Had meer in gezeten: meer dan 10 miljoen euro meer zelfs.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:28:31 #83
269692 Divje
brr brr patapim
pi_126405399
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:26 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zien hoe dat gaat als hij volgend seizoen basisspelert is :)

Indi stond vandaag ook wel veel vooruit, maar gebeurde natuurlijk weinig spannends zonder speler voor 'm. Goossens liep overal en nergens.
Hij durft iig naar voren te gaan en eventueel een voorzet te geven. Is volgens mij ook vaker naar voren gegaan dan BMI :P

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Wie overschat hem dan?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_126405475
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dat we dit seizoen veel meer punten onnodig verspeeld hebben dan vorig jaar :{.
Komt voornamelijk omdat Mulder geblesseerd was. Lamprou was te klein en stond aan de grond genageld toen we de tegen doelpunten kregen.
pi_126405486
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Overschat? Want? Door wie?
Ik heb niemand horen zeggen dat hij volgend jaar naar Barcelona gaat oid.
Verder gewoon een prima spelert voor dit Feyenoord.
pi_126405514
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:29 schreef SomebodyReal het volgende:

[..]

Komt voornamelijk omdat Mulder geblesseerd was. Lamprou was te klein en stond aan de grond genageld toen we de tegen doelpunten kregen.
Vorige week tegen ado ook ja?
pi_126405592
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:30 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Vorige week tegen ado ook ja?
Kijk tegen NAC vorig jaar, PSV uit en Twente uit. Lamprou is gewoon te klein.
pi_126405657
Veel wedstrijden waren dit jaar net aan winst, heel vaak met 1-0/2-1 gewonnen terwijl we kansen hadden op grotere overwinningen. Wat dat betreft mag er echt wel wat meer gescoord worden, vandaag ook weer 3 1000% kansen laten liggen, dat moet toch getraind kunnen worden lijkt mij?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_126405659
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:31 schreef SomebodyReal het volgende:

[..]

Kijk tegen NAC vorig jaar, PSV uit en Twente uit. Lamprou is gewoon te klein.
Dat hij klein is lijkt me vrij duidelijk, maar het aantal punten dat hij ons dit seizoen heeft gekost is vrij beperkt imo.
pi_126405709
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:32 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dat hij klein is lijkt me vrij duidelijk, maar het aantal punten dat hij ons dit seizoen heeft gekost is vrij beperkt imo.
Daarentegen heeft hij ook geen punten gepakt voor ons en dat heeft Mulder op zeldzame momenten nog wel eens
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_126405794
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:32 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Als we die wedstrijden Mulder hadden gehad, dan ben ik nog vrij nuchter, gelijk hebben gespeeld of gewonnen.
pi_126405855
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Overschat? Want? Door wie?
Ik heb niemand horen zeggen dat hij volgend jaar naar Barcelona gaat oid.
Verder gewoon een prima spelert voor dit Feyenoord.
Dat vind ik al overschat, ik schaar hem in een rijtje met Verhoek hoor als pure middelmaat, als we het van zo'n jongen al moeten gaan hebben zie ik het somber in.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:35:59 #93
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_126405907
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef SomebodyReal het volgende:

Als we die wedstrijden Mulder hadden gehad, dan ben ik nog vrij nuchter, gelijk hebben gespeeld of gewonnen.
Nee, dat denk ik niet. PSV en Twente uit zijn altijd lastige wedstrijden. Ik denk dat Feyenoord daar ook de punten had laten liggen. Tegen PSV en Twente was Feyenoord gewoon de mindere partij op het veld.
pi_126406031
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet. PSV en Twente uit zijn altijd lastige wedstrijden. Ik denk dat Feyenoord daar ook de punten had laten liggen. Tegen PSV en Twente was Feyenoord gewoon de mindere partij op het veld.
Ja dat geloof ik graag. maar als je de tegen doelpunten bekijkt zijn het voornamelijk standaars situaties of hoge ballen, waar Lamprou gewoon niet bij kon.
pi_126406037
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:35 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Dat vind ik al overschat, ik schaar hem in een rijtje met Verhoek hoor als pure middelmaat, als we het van zo'n jongen al moeten gaan hebben zie ik het somber in.
Als je Nelom op hetzelfde niveau inschaalt als Verkoekoek kun je beter stoppen met voetbal kijken en een hobby in de muziek, kunst, games of vissen gaan zoeken.
pi_126406107
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Dit ja. Daarom, heeft hij het niet geweldig gedaan ofzo, maar het eventuele aantal punten valt in dit seizoen best mee.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:38:46 #97
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_126406118
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:37 schreef SomebodyReal het volgende:

Ja dat geloof ik graag. maar als je de tegen doelpunten bekijkt zijn het voornamelijk standaars situaties of hoge ballen, waar Lamprou gewoon niet bij kon.
Daar heb je inderdaad wel een punt als ik me die wedstrijden kan terughalen in mijn herinnering.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:39:14 #98
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_126406150
Mogelijke tegenstanders in de play-offs:

Arsenal / Basel / Kiev / Genk / Besiktas ..
  zondag 12 mei 2013 @ 21:40:26 #99
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_126406241
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef PIETR het volgende:
Mogelijke tegenstanders in de play-offs:

Arsenal / Basel / Kiev / Genk / Besiktas ..
We zijn toch hoogstwaarschijnlijk geplaatst? Plaatste Happel een tijdje geleden.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:41:13 #100
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_126406302
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:40 schreef Merkie het volgende:

[..]

We zijn toch geplaatst?
Geen flauw idee. Lijkt me niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo