Ach, in ieder geval wel mentaliteit in het veld.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb een zwak voor Drenthe, maar zijn mentaliteit is niet zo goed. Voetballend zou hij zeker wat kunnen toevoegen. Verkoop de Vrij of BMI maar voor een leuk bedrag. Clasie gewoon verlengen. Er moet wel iemand erbij voor het middenveld. Ik ben wel gecharmeerd van Duarte. Een extra spits is geen overbodige luxe. Alleen weet ik niet wie erbij zou kunnen komen.
Inderdaad. Helaas is Koeman niet gecharmeerd van de randzaken omtrent Drenthe.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ach, in ieder geval wel mentaliteit in het veld.
Iets wat bij veel Feijenoord spelers op moment wel ontbreekt.
Top gespeeld dit seizoen, vooral de laatste wedstrijdenquote:
Wel verstandig.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:30:46Van Geel vindt het niet noodzakelijk om te kopen als er niemand vertrekt. Aankopen voor de breedte zijn het afgelopen seizoen al gedaan. reageer retweet
De horror van de zomerstop is begonnenquote:
Met het huidige elftal minus een verdediger het volgende seizoen ingaan is zelfmoord.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:36 schreef Merkie het volgende:
Wel verstandig.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:30:46Van Geel vindt het niet noodzakelijk om te kopen als er niemand vertrekt. Aankopen voor de breedte zijn het afgelopen seizoen al gedaan. reageer retweet
Als er een verdediger vertrekt zal er wel een vervanger gehaald worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Met het huidige elftal minus een verdediger het volgende seizoen ingaan is zelfmoord.
Ze kunnen dit seizoen al niet aan, laat staan het volgende, mét waarschijnlijk Europees voetbal.
Sowieso gaan er toch een paar weg hoop ik ? Cisse, Fernandez, Mokotjo.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als er een verdediger vertrekt zal er wel een vervanger gehaald worden.
Mokotjo is al weg, cisse mag weg, fernandez mag weg.. Je houdt weinig over zo. Ik snap dan ook geel zn beweegredenen niet helemaal.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Sowieso gaan er toch een paar weg hoop ik ? Cisse, Fernandez, Mokotjo.
Hopelijk Verhoek, Achahbar zal wel verhuurd worden.
Niet verstandig, de reserves brachten gewoon te weinig. Als een paar basisspelers geblesseerd/ geschorst of uit vorm zijn, duikt het niveau gewoon hard onder de beoogde ondergrens. Het lijkt me niet dat je dat met een zomer training verhelpt.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:36 schreef Merkie het volgende:
Geel zegt "als er niemand vertrekt is er geen reden tot het aantrekken van spelers" maw als de genoemde spelers wél vertrekken dan is er schijnbaar wel reden om één of meerdere spelers aan te trekken.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Mokotjo is al weg, cisse mag weg, fernandez mag weg.. Je houdt weinig over zo. Ik snap dan ook geel zn beweegredenen niet helemaal.
van Janmaat is het echt niet te hopen dat hij weggaat. De Vrij mag wel weg, Clasie evt ook voor een leuk bedrag.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Niet verstandig, de reserves brachten gewoon te weinig. Als een paar basisspelers geblesseerd/ geschorst of uit vorm zijn, duikt het niveau gewoon hard onder de beoogde ondergrens. Het lijkt me niet dat je dat met een zomer training verhelpt.
Verder lijkt me dit heel hypothetisch, want ik verwacht dat er sowieso de nodige spelers vertrekken. Onnodige/ onwenslijke spelers als Fernandez, Leerdam en Cisse etc, en daarnaast verwacht ik zeker dat OF De Vrij OF Martins Indi vertrekt, waarschijnlijk niet allebei. Daarnaast wellicht Clasie...
Over Janmaat hoor je erg weinig, maar die heeft zich ook heus wel in de kijker gespeeld na een behoorlijk stabiel seizoen, waarin hij veel gegroeid is.
Ja maar diezelfde Geel zei al dat Cisse wegmoest, Leerdam loopt ook weg.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geel zegt "als er niemand vertrekt is er geen reden tot het aantrekken van spelers" maw als de genoemde spelers wél vertrekken dan is er schijnbaar wel reden om één of meerdere spelers aan te trekken.
Snap ik, maar iemand die het hele seizoen op de bank heeft gezeten is ervandoor (mokotjo EN leerdam) , terwijl je bank al zo ontzettend zwak is.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geel zegt "als er niemand vertrekt is er geen reden tot het aantrekken van spelers" maw als de genoemde spelers wél vertrekken dan is er schijnbaar wel reden om één of meerdere spelers aan te trekken.
Alleen Bruno Martins Ingod verkopen, voor dat geld Kalou en Karim terughalen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:43 schreef Kerftminister het volgende:
Clasie en Brutus weg, El Ahmadt en Kalou proberen te halen.
Dan moet je eerst maar eens de groepsfase halen en Verhoek zal wel blijven, die speelt elke week mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Alleen Bruno Martins Ingod verkopen, voor dat geld Kalou en Karim terughalen.
De Europaleague-miljoenen () samen met wat vrijkomt door mokotjo, cisse, fernandez, verhoek en leerdam besteden aan breedte.
In maart op de Goalsingel *fapfap*
Dat is om zijn transferwaarde zo hoog mogelijk te houden, toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst maar eens de groepsfase halen en Verhoek zal wel blijven, die speelt elke week mee.
Hebben niet andersquote:Op zondag 12 mei 2013 18:36 schreef macca728 het volgende:
Echt ook elke week dezelfde wissels, Verhoek en Vormer.
Er is niks anders.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:36 schreef macca728 het volgende:
Echt ook elke week dezelfde wissels, Verhoek en Vormer.
Op zich wel mee eens hoor, maar Goossens speelde ook als een kut, en het middenveld kreeg ook niet veel voor elkaar. Daarom moeten we Kalou halen.quote:
Dromen mag.quote:
Als je het elftal compleet kunt houden ben je als team wel sterker. Bovendien zijn er nog genoeg spelers die nog voldoende kunnen groeien. Ik vind zijn beslissing om geen extra aankopen te doen vrij logisch.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Met het huidige elftal minus een verdediger het volgende seizoen ingaan is zelfmoord.
Ze kunnen dit seizoen al niet aan, laat staan het volgende, mét waarschijnlijk Europees voetbal.
Ligt er aan of De Vrij en Clasie hun ontwikkeling van de afgelopen maanden doorzettenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:44 schreef eight het volgende:
[..]
Als je het elftal compleet kunt houden ben je als team wel sterker. Bovendien zijn er nog genoeg spelers die nog voldoende kunnen groeien. Ik vind zijn beslissing om geen extra aankopen te doen vrij logisch.
Europees voetbal lijkt me minder voor de hand liggend. We treffen nl. altijd een ploeg die op papier sterker is.
Moeten we trouwens 1 of 2 voorrondes spelen?
Zowel Schaken als Boetius horen in goede doen bij de betere buitenspelers van de eredivisie. Helaas zijn ze vaak zat niet in goede doen en we hebben gewoon echt geen fatsoenlijke wissel.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:47 schreef Fuszy het volgende:
Kom op van Geel, ga eens kijken naar goede buitenspelers.
Leuk dat we Boëtius hebben en schaken. Schaken is niet alles, die moet je kunnen wisselen en dan niet voor Verhoek. Boetius is nog veel te jong om constant te presteren.
De rest staat wel en kan nog groeien. Back-up voor de spits zou ook welkom zijn of een aanvallende middenvelder.
Ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zowel Schaken als Boetius horen in goede doen bij de betere buitenspelers van de eredivisie. Helaas zijn ze vaak zat niet in goede doen en we hebben gewoon echt geen fatsoenlijke wissel.
Back-up voor de spits, back-up voor RB, back-up voor LB, en een extra middenvelder die iets kan forceren lijkt me ook best fijn. Eigenlijk de hele breedte van de selectie is kak.
Ik ga er vanuit dat BMI weg gaat, Nelom dus basis. Goossens moet duidelijkheid krijgen waar ze hem willen hebben, maar ik denk niet dat dat LB is.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
back-up LB heb je wel in de vorm van Goossens of Nelom. BMI hoort daar alleen niet te staan. Ik vind het echt zonde
Was vandaag dramatisch.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:55 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ben op zich wel gecharmeerd van het spel van Goossens moet ik zeggen. Gewoon een goede behendige speler die de bal niet zo snel kwijt raakt en voldoende inzet toont. Hij lijkt me echter wel een middenvelder, geen flankspeler of back inderdaad...
Vandaag was het op zijn best maar matigjes hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:55 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ben op zich wel gecharmeerd van het spel van Goossens moet ik zeggen. Gewoon een goede behendige speler die de bal niet zo snel kwijt raakt en voldoende inzet toont. Hij lijkt me echter wel een middenvelder, geen flankspeler of back inderdaad...
Drenthe halen. Gratis, zal niet veel salaris vragen. Is gebrand zich te bewijzen.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:56 schreef Muto het volgende:
Zolang het financieel mogelijk is moet je iemand halen. Wat je zeker niet moet doen is te grote financiële risico's nemen.
Ik verwacht natuurlijk ook niet dat een Kalou haalbaar is, maar hij zou wel dé ideale speler zijn. Kan als creatieve speler achter de spits, maar eventueel zal hij in de spits ook genoeg doelpunten meepakken en op de vleugels genoeg mannetjes doldraaien.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:56 schreef PIETR het volgende:
Er moet absoluut een speler bijkomen volgend seizoen, willen we een rol van betekenis gaan spelen. Het liefst op het middenveld, achter de spits. We missen hier echt een creatieve speler.
Dat er nog velen mogen volgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ik blijft erbij dat we het risico moeten nemen.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Drenthe halen. Gratis, zal niet veel salaris vragen. Is gebrand zich te bewijzen.
Koeman is alleen niet zo gecharmeerd van hem, helaas.
Ik was ook altijd voor, ondertussen twijfel ik al een aardig tijdje.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik blijft erbij dat we het risico moeten nemen.
Salaris zal niet heel veel zijn aangezien hij heel graag terug naar Rotterdam zou willen.
Ik denk dat we een beetje chaos wel kunnen gebruiken, ITT al die brave koppies.
Vandaar. Vond hem ook maar matigjes/ongelukkig vandaag.quote:Graziano Pellè was zondagmiddag aanvankelijk niet van plan om in actie te komen tegen NAC Breda. De aanvaller van Feyenoord had trainer Ronald Koeman laten weten dat hij last had van lichamelijke ongemakken, maar werd door de oefenmeester overgehaald om toch te spelen.
"Ik liep naar de coach toe en zei: 'Het wordt niks morgen, I’m dead'. Mijn lichaam is op, ik heb rugpijn. Koeman overtuigde me om toch mee te doen, aangezien mijn ouders kwamen kijken en dat de spirit me erdoorheen zou slepen", legde de Italiaan na afloop van de met 1-0 gewonnen wedstrijd uit in gesprek met NUsport.
Na afloop was de topscorer van Feyenoord blij dat hij gespeeld had. "Nu sta ik hier in de mixed zone met een doelpunt, een overwinning en een goed gevoel. Ik ben blij dat ik de coach, die me zoveel vertrouwen heeft gegeven dit seizoen, terug kon betalen", sloot de Italiaanse speler af.
Voldoende niggerkappers in Rotterdam.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Drenthe halen. Gratis, zal niet veel salaris vragen. Is gebrand zich te bewijzen.
Koeman is alleen niet zo gecharmeerd van hem, helaas.
Ik denk het niet. Drenthe is toch gewoon een randfiguur, daar heb je niks aan. Het is niet zo dat iedereen met 'bravoure' meteen een aanwinst is.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik blijft erbij dat we het risico moeten nemen.
Salaris zal niet heel veel zijn aangezien hij heel graag terug naar Rotterdam zou willen.
Ik denk dat we een beetje chaos wel kunnen gebruiken, ITT al die brave koppies.
2-2 van Pelle tegen Ajax.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:03 schreef Dekatria het volgende:
Moment van het seizoen jongens?
Deze is een kanshebber wat mij betreft; de nieuwe generatie die laat zien waarom je nooit vroegtijdig moet weggaan. Zonde dattie de rest van het seizoen het heeft laten afweten.
Die redding van Vermeer zie je ook nooit meer.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De bijna 3-2 een minuut erna staat me nog dieper op het netvlies gebrand
twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:14:36Jordy Clasie heeft morgen een gesprek bij #Feyenoord met Martin van Geel en zijn zaakwaarnemer over een mogelijke contractverlenging. reageer retweet
Als je doelt op de kans direct na rust, leek het me er op dat Mathijsen het daar ook niet goed aanpakte. Nog niet teruggezien overigens. Verder Mathijsen op geen fout kunnen betrappen, terwijl De Vrij toch nog een stuk of 3 flinke slippertjes heeft gemaakt.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat een schrale wedstrijd was dit. De Vrij maakte weer zijn wekelijkse grove foutliet zich gewoon aftroeven door Lulring. Verder speelde Mathijsen weer als een baas, gaf een paar prachtige passen en stoomde een aantal keer op.
Tja, je zag na 5 minuten al dat het een moeilijke wedstrijd zou worden. Nac was duidelijk vooral gekomen om niets tegen te krijgen. Handbalverdediging joh.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef Maastoren het volgende:
Wat een wedstrijd![]()
Maargoed, 3e plaats. Had ik vooraf waarschijnlijk voor getekend. Hopelijk wat verkopen en vervolgens wat aankopen om volgend seizoen weer mee te doen om de bovenste plaats(en).
Je vergeet het vuurwerk!quote:Op zondag 12 mei 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
Gewoon ook nog een shirtje van 20 euro kunnen scoren.
Buiten het bier hoogtepunt van de dag. Wat matig weer.
Wudquote:
Ik vond Nelom dat opzich nog wel aardig doen die paar wedstrijdjes die hij heeft gespeeld.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:20 schreef Haringkop het volgende:
Voor volgend seizoen zou het mooi zijn als er toch een impuls komt op links. Hoewel ik Schaken een blind paard vind, is de tandem Schaken-Janmaat wel dreigend. Op links missen we die diepgang totaal.
Zien hoe dat gaat als hij volgend seizoen basisspelert isquote:Op zondag 12 mei 2013 21:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vond Nelom dat opzich nog wel aardig doen die paar wedstrijdjes die hij heeft gespeeld.
3e plaats is gewoon een zeer goede prestatie. Bewijst ook dat het resultaat van vorig seizoen geen incident was maar dat we ons weer in de top kunnen mengen. Om uiteindelijk echt weer voor de titel te spelen moeten er nog wel grote stappen worden gemaakt. Maar de grote winst van dit seizoen vind ik toch dat we de lijn van vorig seizoen hebben weten vast te houden.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef Maastoren het volgende:
Wat een wedstrijd![]()
Maargoed, 3e plaats. Had ik vooraf waarschijnlijk voor getekend. Hopelijk wat verkopen en vervolgens wat aankopen om volgend seizoen weer mee te doen om de bovenste plaats(en).
Als we het over overschatte spelers hebben. Manman.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vond Nelom dat opzich nog wel aardig doen die paar wedstrijdjes die hij heeft gespeeld.
Je had zomaar mee kunnen spelen om de titel. Heel opmerkelijk. Vond de concurrentie ook matig. Vooraf zou ik er voor tekenen, achteraf toch een zuur gevoel aan overgehouden. Had meer in gezeten: meer dan 10 miljoen euro meer zelfs.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
3e plaats is gewoon een zeer goede prestatie. Bewijst ook dat het resultaat van vorig seizoen geen incident was maar dat we ons weer in de top kunnen mengen. Om uiteindelijk echt weer voor de titel te spelen moeten er nog wel grote stappen worden gemaakt. Maar de grote winst van dit seizoen vind ik toch dat we de lijn van vorig seizoen hebben weten vast te houden.
Hij durft iig naar voren te gaan en eventueel een voorzet te geven. Is volgens mij ook vaker naar voren gegaan dan BMIquote:Op zondag 12 mei 2013 21:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zien hoe dat gaat als hij volgend seizoen basisspelert is
Indi stond vandaag ook wel veel vooruit, maar gebeurde natuurlijk weinig spannends zonder speler voor 'm. Goossens liep overal en nergens.
Wie overschat hem dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Als we het over overschatte spelers hebben. Manman.
Komt voornamelijk omdat Mulder geblesseerd was. Lamprou was te klein en stond aan de grond genageld toen we de tegen doelpunten kregen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dat we dit seizoen veel meer punten onnodig verspeeld hebben dan vorig jaar.
Overschat? Want? Door wie?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Als we het over overschatte spelers hebben. Manman.
Vorige week tegen ado ook ja?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:29 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Komt voornamelijk omdat Mulder geblesseerd was. Lamprou was te klein en stond aan de grond genageld toen we de tegen doelpunten kregen.
Dat hij klein is lijkt me vrij duidelijk, maar het aantal punten dat hij ons dit seizoen heeft gekost is vrij beperkt imo.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:31 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Kijk tegen NAC vorig jaar, PSV uit en Twente uit. Lamprou is gewoon te klein.
Daarentegen heeft hij ook geen punten gepakt voor ons en dat heeft Mulder op zeldzame momenten nog wel eensquote:Op zondag 12 mei 2013 21:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat hij klein is lijkt me vrij duidelijk, maar het aantal punten dat hij ons dit seizoen heeft gekost is vrij beperkt imo.
Als we die wedstrijden Mulder hadden gehad, dan ben ik nog vrij nuchter, gelijk hebben gespeeld of gewonnen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat hij klein is lijkt me vrij duidelijk, maar het aantal punten dat hij ons dit seizoen heeft gekost is vrij beperkt imo.
Dat vind ik al overschat, ik schaar hem in een rijtje met Verhoek hoor als pure middelmaat, als we het van zo'n jongen al moeten gaan hebben zie ik het somber in.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Overschat? Want? Door wie?
Ik heb niemand horen zeggen dat hij volgend jaar naar Barcelona gaat oid.
Verder gewoon een prima spelert voor dit Feyenoord.
Nee, dat denk ik niet. PSV en Twente uit zijn altijd lastige wedstrijden. Ik denk dat Feyenoord daar ook de punten had laten liggen. Tegen PSV en Twente was Feyenoord gewoon de mindere partij op het veld.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef SomebodyReal het volgende:
Als we die wedstrijden Mulder hadden gehad, dan ben ik nog vrij nuchter, gelijk hebben gespeeld of gewonnen.
Ja dat geloof ik graag. maar als je de tegen doelpunten bekijkt zijn het voornamelijk standaars situaties of hoge ballen, waar Lamprou gewoon niet bij kon.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. PSV en Twente uit zijn altijd lastige wedstrijden. Ik denk dat Feyenoord daar ook de punten had laten liggen. Tegen PSV en Twente was Feyenoord gewoon de mindere partij op het veld.
Als je Nelom op hetzelfde niveau inschaalt als Verkoekoek kun je beter stoppen met voetbal kijken en een hobby in de muziek, kunst, games of vissen gaan zoeken.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat vind ik al overschat, ik schaar hem in een rijtje met Verhoek hoor als pure middelmaat, als we het van zo'n jongen al moeten gaan hebben zie ik het somber in.
Dit ja. Daarom, heeft hij het niet geweldig gedaan ofzo, maar het eventuele aantal punten valt in dit seizoen best mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. PSV en Twente uit zijn altijd lastige wedstrijden. Ik denk dat Feyenoord daar ook de punten had laten liggen. Tegen PSV en Twente was Feyenoord gewoon de mindere partij op het veld.
Daar heb je inderdaad wel een punt als ik me die wedstrijden kan terughalen in mijn herinnering.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:37 schreef SomebodyReal het volgende:
Ja dat geloof ik graag. maar als je de tegen doelpunten bekijkt zijn het voornamelijk standaars situaties of hoge ballen, waar Lamprou gewoon niet bij kon.
We zijn toch hoogstwaarschijnlijk geplaatst? Plaatste Happel een tijdje geleden.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef PIETR het volgende:
Mogelijke tegenstanders in de play-offs:
Arsenal / Basel / Kiev / Genk / Besiktas ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |