Als je motortje de soep in draait is 23km nog een aardig eind.quote:
Waarom? Daar rijdt al een motor.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:40 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat er een motor van Pantano naar Belkov aan het rijden is en dat de bron is van de GPS..
Ja, maar zo snel als de tijd er daar af ging, reed Belkov achteruit..quote:
Gebroken wijsvingerquote:
twitter:
Dat klimvermogen is hij al een paar jaar kwijt.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:46 schreef Pedroso het volgende:
Garate haakt af. Had verwacht dat ie 1 van de beter klimmers zou zijn in de kopgroep.
Begint ook al wat ouder te worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat klimvermogen is hij al een paar jaar kwijt.
2010 nog Mont Ventoux.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Maar zakken wel wat weg in de groep.quote:
zag er sowieso 1quote:
Dan te bedenken dat hij 4e, 5e en 7e in de Giro is geweest en de bergtrui heeft gewonnen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Klopt ja, daarna amper dus iets.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat is een paar jaren geleden.
Ik kan niet door dat regenjakkie heen kijken, maar ik gok van wel.quote:
Netjes. Met 4 man mee in het uitgedunde peloton en Garate ook nog voorop.quote:
19 kilometer.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef TLC het volgende:
Ik schakel net in, hoever nog tot aan de meet ?
25 ofzo? Tijdswaarneming is al een tijd uit beeldquote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef TLC het volgende:
Ik schakel net in, hoever nog tot aan de meet ?
Kusje terug dan.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ok, dan zijn we het met elkaar eens. Kus op je bips.
17 ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef Sautor het volgende:
[..]
25 ofzo? Tijdswaarneming is al een tijd uit beeld
Hij zit ergens achterin de groep, nu wel aan het lossen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zag op de NU-Liveticker dat Wiggins even achter het peloton zat. Moest hij lossen of waren het materiële problemen?
Wiggins daalt als een oud wijf.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zag op de NU-Liveticker dat Wiggins even achter het peloton zat. Moest hij lossen of waren het materiële problemen?
Nee het was weer dogshit dalen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij zit ergens achterin de groep, nu wel aan het lossen.
quote:
Bedanktquote:
Indalende tieten?quote:
Hij daalt als mevrouw Van Zetten uit Tiel.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:55 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Indalende tieten?
Maar ff bij de belg inschakelen..
Vlak achter? Nog zeker 1,5 minuut.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:56 schreef Pedroso het volgende:
De 2 zitten er nu vlak achter, ze pakken die rus nog wel.
Hij reed gisteren anders als één van de snelste omhoog op die slotklim.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Wiggins is bergaf zeer matig, maar bergop heeft hij tot nu toe ook niet overtuigd.
Volgens mij binnen de minuut.quote:
Volgens mij draagt hij geen witte trui.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:00 schreef Marcoss het volgende:
Kon trouwens zo snel geen witte trui ontdekken, maar mogelijk heeft Kelderman een jasje aan met een andere kleur
Dan is hij illegaal bezigquote:Op zondag 12 mei 2013 17:00 schreef mincemeat het volgende:
[..]
Volgens mij draagt hij geen witte trui.
Colombia is de wielernatie in het rondewerk.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Colombiaantjes voegen ook best wat toe aan deze Giro. Goed dat ze een wildcard hebben gekregen.
Idd, al was zijn tijdrit gisteren ook niet top. Maar zo'n klimmetje moet hij normaal gesproken goed aankunnen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hesjedal.
Dat komt ook best onverwacht.
Italiaanse regie is nooit echt te begrijpen.quote:
Als hij het opeet, maakt het qua gewicht niks uit.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:01 schreef Ambrosius het volgende:
Als 'ie die koek eens opeet, of weggooit. Scheelt gewicht.
Nee, maar dan heeft hij er nog wat aan. En dan nog: papiertje er omheen als we toch gaan muggenziften.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als hij het opeet, maakt het qua gewicht niks uit.
Ja, of komt bij de groep Garate, was weer eens onduidelijk.quote:
Als De Greef ervoor zit, kan dat niet anders.quote:
40 sec jaquote:Op zondag 12 mei 2013 17:06 schreef Marcoss het volgende:
Favorieten kunnen mogelijk nog voor de boni's van plek 2 en 3 gaan
Dankje Johannes, dit had dit topic nodig.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is pas binnen als het binnen is.
Nou...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef Marcoss het volgende:
Garate was de 1ste Blanco ja, maar denk dat de anderen daar nog wel achter zitten
Geen slechte renner hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Belkov als winnaar, ook niet echt een aansprekende naam.
Ik vrees er ook wat voor...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:11 schreef marcodej het volgende:
Ik moet nog zien of Gesink en co er wel zitten.
Ik zag 1 Blanco volgens mij net onder in beeldquote:Op zondag 12 mei 2013 17:11 schreef marcodej het volgende:
Ik moet nog zien of Gesink en co er wel zitten.
Zag ik ook ja. Kan Garate zijn? Maar neem aan dat die er dan ook niet meer zit als Gesink achter ligt.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik zag 1 Blanco volgens mij net onder in beeld
Nee, daarom zei ik het ook. Sowieso zou niemand wachten als Gesink achter ligt lijkt mequote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kan Garate zijn? Maar neem aan dat die er dan ook niet meer zit als Gesink achter ligt.
"Waar is Gesink? "quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef Pedroso het volgende:
Wel leuk dat we ons allemaal druk maken over Blanco.
Yup, al hebben ze wel met genoeg renners gereden toen Wiggo achterop reed natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kortom de dag dat ze Wiggins niet hebben afgemaakt.
Ze hebben het wel geprobeerd.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik niet hoor, Gesink is namelijk de beste.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef Pedroso het volgende:
Wel leuk dat we ons allemaal druk maken over Blanco.
Die dag komt vanzelf.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Precies mijn gedachte. Hier zouden ze nog wel eens spijt van kunnen gaan krijgen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
De dag die je wist... enz. enz.quote:
Als het regent wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:15 schreef sonnyspek het volgende:
Een noobvraag: Als ze dinsdag de bergen ingaan en daar moeten afdalen. Raakt Wiggins dan al helemaal niet achterop?
Kan.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:15 schreef sonnyspek het volgende:
Een noobvraag: Als ze dinsdag de bergen ingaan en daar moeten afdalen. Raakt Wiggins dan al helemaal niet achterop?
Hangt mede van het weer af. Als het regent vrees ik het voor hem.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:15 schreef sonnyspek het volgende:
quote:
Neem aan dat ie ook gewoon in regenjakje rijdt.quote:
daar zit een joden grap inquote:Op zondag 12 mei 2013 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
Hier gaan de favorieten ook nog even gas geven denk ik.
Dat zijn tekstenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Belkov! Nu het binnen is is het binnen.
Das een brilquote:Op zondag 12 mei 2013 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Rijdt Ventoso nou met een camera op z'n helm?
Karma.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toen Mollema dat deed, won.. ... ... Betancur!
Daarom zei ik het ookquote:Op zondag 12 mei 2013 17:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toen Mollema dat deed, won.. ... ... Betancur!
hoeveel bonies heeft ie?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:20 schreef Marcoss het volgende:
Betancur pakt een halve minuut terug op Kelderman (en Majka, als die er nog bij zat)
Antwoord is nee.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rijden die mannen zonder oortjes mss?
Hij spaart zich voor de rustdag.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:22 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat Weening zich spaart voor een toekomstige etappe.
Zou wel verstandig zijn, heeft in het alg. klassement niets te zoeken.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:22 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat Weening zich spaart voor een toekomstige etappe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |