Credits voor Van_Poppelquote:
Amai voor José.quote:
Nee hoor. Ze zijn allemaal gewisseld naar regenbanden...quote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef Evertjan het volgende:
zou het weer invloed hebben op de race vandaag?
Ik denk het niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk dat ik zo een plaatje van een wolkje ga plaatsen om mijn argument kracht bij te zetten.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef Evertjan het volgende:
Moet je aan capuchon_jongen vragen. Die weet dat soort dingen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo een plaatje van een wolkje ga plaatsen om mijn argument kracht bij te zetten.
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo een plaatje van een wolkje ga plaatsen om mijn argument kracht bij te zetten.
Wiggins al gevallen?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:06 schreef OProg het volgende:
Voila, ze rijden nu dus echt de nattigheid in.
Met dit tempo in de afdalingen zijn zij-wieltjes nog niet eens nodig....quote:
Dat is een rechte weg, dus dat lijkt me sterk. Dan nog eerder de afdaling vanaf Fiesole naar Firenze.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij de afdaling van de Vetta Le Croci zal Wiggins wel weer worden getest.
Nog liever van dit soort gekken dan die figuren die tikjes geven en zonder shirt mee gaan rennen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Dom dat ze dit soort gekken in beeld brengen.
Ok, dat wist ik nietquote:Op zondag 12 mei 2013 15:26 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat is een rechte weg, dus dat lijkt me sterk. Dan nog eerder de afdaling vanaf Fiesole naar Firenze.
Misschien dat het bovenste stuk trouwens nog wel kan:quote:Op zondag 12 mei 2013 15:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet. Op het profielletje lijkt die afdaling steiler.
Die etappe die Hausler wonquote:Op zondag 12 mei 2013 15:32 schreef OProg het volgende:
Beetje de sfeer van de tour 2010 in de Vogezen zo.
Of er klopt weer geen reet van de tijdswaarneming. Het blijft Italië natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:32 schreef Pedroso het volgende:
De voorsprong is binnen 2 minuten 3 minuten terug gelopen. Van dik 6 minuten naar dik 3 minuten. Het peloton vliegt.
Het is inderdaad wachten op wat Radio Corsa zegt.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Of er klopt weer geen reet van de tijdswaarneming. Het blijft Italië natuurlijk.
Ja klopt. Dat ie Chavanel achterlietquote:Op zondag 12 mei 2013 15:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zie ik nu ook...was wel een regenachtige rit in de Vogezen.
naja een paar honderd euroquote:
O ja, dat was 2009. Toen was ik zelf ook die zomer in de Alpen fietsen.quote:
Dit.quote:
Tsjah. Hij heeft dan wel een paar dagen die trui. Dat is beter dan niks natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Pirazzi smijt wel met z'n krachten voor die paar bergpuntjes...hopelijk heeft ie door dat de echte bergetappes nog moeten komen.
Volgens mij wil hij die trui in Brescia ook hebben. Volgens de bookmakers is hij de grootste kanshebber.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Hij heeft dan wel een paar dagen die trui. Dat is beter dan niks natuurlijk.
Tsjah. Ik heb ook al gelezen dat Hoogerland een kanshebber gaat worden voor de bollen dit jaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij die trui in Brescia ook hebben. Volgens de bookmakers is hij de grootste kanshebber.
En als we die 1 minuut per 10km-regel aanhouden, dan kunnen we dus concluderen dat die nu al gezien zijn.quote:
Nee hoor, Wiggins ook tegenwoordigquote:Op zondag 12 mei 2013 15:51 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die dat afdalen altijd doodeng vindt?
Laat ik zeggen dat ik zelf niet zo durf af te dalen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:51 schreef sonnyspek het volgende:
Nee hoor, Wiggins is het helemaal met jou eens.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:51 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
En als we die 1 minuut per 10km-regel aanhouden, dan kunnen we dus concluderen dat die nu al gezien zijn.
Als je de Basso's van deze wereld ziet wel, maar ik kan ongelofelijk genieten van renners die het wel goed kunnen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:51 schreef sonnyspek het volgende:
Wiggens.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, Wiggins is het helemaal met jou eens.
Nibali heeft die afdaling vooral achteruit zitten kijken wat Basso allemaal aan het doen was.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:55 schreef baggerbaas het volgende:
Over afdalen gesproken:
Meesterwerkje van Arroyo die bijna 1,5 minuut terugpakt op Nibali, Basso en Scarponi.
quote:
Dat kwam ook omdat Basso daalde als een oud wijf.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:55 schreef baggerbaas het volgende:
Over afdalen gesproken:
Meesterwerkje van Arroyo die bijna 1,5 minuut terugpakt op Nibali, Basso en Scarponi.
Aldus Martijn Ducrot.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kwam ook omdat Basso daalde als een oud wijf.
Die kijkt de Giro toch niet. Dat is geen hoofdact. Service he.quote:
Dan is die zeiknat.quote:
Benieuwd hoe het daar moet zijn als het sneeuwtquote:Op zondag 12 mei 2013 16:05 schreef marcodej het volgende:
Dat asfalt glijdt als ijs, krijg je geen schaafwonden van.
Amai, dat was een straffe val iddquote:Op zondag 12 mei 2013 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ai, die gast moet wel pijn hebben. Als hij tegen dat muurtje is beland.
Amai das zalle ne flinke klap geweest zijn voilaquote:Op zondag 12 mei 2013 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ai, die gast moet wel pijn hebben. Als hij tegen dat muurtje is beland.
Moet je wel kunnen met dit weer.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:06 schreef BlaZ het volgende:
Als er nog iemand tijd wil pakken op Wiggins , vandaag de kans toch
tut tut tut tutquote:Op zondag 12 mei 2013 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Amai das zalle ne flinke klap geweest zijn voila
Geloof me, dat valt nog best tegen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:05 schreef marcodej het volgende:
Dat asfalt glijdt als ijs, krijg je geen schaafwonden van.
Allez daar had ik net goesting aanquote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch leuk dat jullie willen aanpassen aan mijHoeft niet hoor praat maar mooi verder Nederlandse Nederlands
ik ga ff poepenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch leuk dat jullie willen aanpassen aan mijHoeft niet hoor praat maar mooi verder Nederlandse Nederlands
Weet ik. Het was dan ook een (ijzersterke) grap.quote:
nog gepoept?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mo vintje tochquote:Op zondag 12 mei 2013 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allez daar had ik net goesting aan
quote:
Jaak en het was geestig zeg, Amaiquote:
Vaak genoeg zelf op mijn plaat gegaan bij deze omstandigheden om te weten dat je meer open ligt dan je zou verwachten als je pech hebt.quote:
In Nederland wel ja, maar asfalt in Italie heeft een heel andere structuur.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Vaak genoeg zelf op mijn plaat gegaan bij deze omstandigheden om te weten dat je meer open ligt dan je zou verwachten als je pech hebt.
Ja, die zitten dus bij Wiggoquote:Op zondag 12 mei 2013 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Sky moet nu voor Henao en Uran Uran gaan.
Daar hadden ze niet voor niets de wielerploeg Water & Zeep.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:10 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
In Nederland wel ja, maar asfalt in Italie heeft een heel andere structuur.
Die zitten nog steeds in het pelotonquote:Op zondag 12 mei 2013 16:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar hadden ze niet voor niets de wielerploeg Water & Zeep.
In de afdaling?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wiggins gisteren te zwaar ingespannen en betaald dus vandaag de tol
Weer ongelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Movistar rijdt op dezelfde fietsen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:12 schreef mincemeat het volgende:
Sky is al in gesprek met Pinerollo voor een fiets met rupsbanden voor meer grip.
mag je tolwegen nemen dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die tactieken bij Sky zijn altijd een beetje om te huilen. Zie Froome in de Tour.. Als Wiggo nu een echte man is stapt hij af, en laat hij Uran/Henao terugkerenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat is echt dom...iedereen ziet dat zij veel beter dan Sir Bradley Wiggins zijn.
Weet ikquote:Op zondag 12 mei 2013 16:12 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die zitten nog steeds in het peloton![]()
Als co-sponsor van Vini Fantini
Nooit gehoord van die uitdrukking/spreekwoord?quote:
Heb je ook iets aan je ogen, naast je hersenen?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh ja had niet door dat ze een afdaling aan het afrijden waren
Bril vergeten.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh ja had niet door dat ze een afdaling aan het afrijden waren
Ja ben blind en heb een IQ van 50quote:Op zondag 12 mei 2013 16:14 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heb je ook iets aan je ogen, naast je hersenen?
Jij kijk naar Europsport met Brits commentaar?quote:
En bovendien Belgquote:Op zondag 12 mei 2013 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja ben blind en heb een IQ van 50
Precies Wiggins komt nog met een Landisje.quote:
twitter:
En we weten dat daar elke Belg in de Jostiband mag.quote:
Exit Wiggins idd...die gaat Froome in de Tour frustreren.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
Wiggins al een minuut, die stapt vandaag nog af.
Weer ongelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een grote verschillen trouwens....
Erbijquote:Op zondag 12 mei 2013 16:17 schreef Aguero het volgende:
Zitten de Colombianen bij Wiggins of mogen ze voor hun eigen kans gaan?
Wiggo is echt echt geen concurrent meer. Geen onnodige energie verspelen dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:17 schreef BlaZ het volgende:
Nou Blanco rijden, dit kan Gesink wel eens een podiumplek opleveren en bovendien een top 10 plek voor Kelderman.
G2 op 2 minuten peloton op 7 minuten en Wiggins op 8 minuten.quote:
Je kent de brilliant tactics van Sky toch wel? Die zitten bij hem.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:17 schreef Aguero het volgende:
Zitten de Colombianen bij Wiggins of mogen ze voor hun eigen kans gaan?
Inderdaad, dat zijn geen enorme verschillen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
G2 op 2 minuten peloton op 7 minuten en Wiggins op 8 minuten.
Ik heb dus ongelijk
henao en uran welquote:Op zondag 12 mei 2013 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wiggo is echt echt geen concurrent meer. Geen onnodige energie verspelen dus.
Wiggo zelf misschien niet , maar zo rij je de 2 Colombianen ook meteen op afstand. Dit is gewoon een erg makkelijke manier op 1 minuut te pakken.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Wiggo is echt echt geen concurrent meer. Geen onnodige energie verspelen dus.
Ze gaan op het vlakke dus weer terugkomen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef marcodej het volgende:
34 secondjes nog maar. Astana gaat ook niet echt hard.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kent de brilliant tactics van Sky toch wel? Die zitten bij hem.
Sky.quote:
Ik heb niet gezegd enorme verschillen maar gewoon ''grote'' verschillen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zijn geen enorme verschillen.
Valt wel mee. Niet zodanig dat het vermeldenswaardig is.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd enorme verschillen maar gewoon ''grote'' verschillen.
Het is al goedquote:
Het was dan ook geen enorme afdaling.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:21 schreef Sautor het volgende:
Achterlijk, dat Wiggins zo slecht daalt, en nog steeds maar 40 sec achter ligt
goh?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog maar 32 kilometer, Ik denk dat de winnaar vooraan zit.
wat een inzichtquote:Op zondag 12 mei 2013 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het lijkt er vooral ook op dat er geen bal klopt van de tijdswaarneming in beeldquote:Op zondag 12 mei 2013 16:21 schreef Sautor het volgende:
Achterlijk, dat Wiggins zo slecht daalt, en nog steeds maar 40 sec achter ligt
Gedurfde uitspraak.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jij moet solliciteren bij de NOS.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet ikquote:
Inderdaad. Pirazzi gooit hier gewoon een grote kans op een zege weg door dat gedoe.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:23 schreef OProg het volgende:
Toch 45 seconden nog.
Terwijl Maksim Belkov in feite dit gewoon in de schoot geworpen krijgt.
Kloptquote:Op zondag 12 mei 2013 16:25 schreef marcodej het volgende:
Uran en Henao zitten gewoon in de eerste groep lijkt me. Heb ze niet bij Wiggins gezien?
Ja. Terwijl hij best sterk over kwam.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inderdaad. Pirazzi gooit hier gewoon een grote kans op een zege weg door dat gedoe.
Ok, dan ga ik maar lurken en af en toe iets nuttig proberen te zeggenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Soms is het gewoon beter om even stil te blijven hier.
Ik zou zweren dat ik de haren van Uran sowieso zag. Maar met dat beeld is het nu ook weer niet zo makkelijkquote:Op zondag 12 mei 2013 16:25 schreef marcodej het volgende:
Uran en Henao zitten gewoon in de eerste groep lijkt me. Heb ze niet bij Wiggins gezien?
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik maar lurken en af en toe iets nuttig proberen te zeggen
Gevallen toch een paar dagen geleden?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:27 schreef marcodej het volgende:
Ben toch benieuwd waar ineens die schrik vandaan komt. Hij zal toch wel eerder in de regen gedaald hebben?
Tour du jour.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan al niet wachten wanneer de tour gaat beginnen
Ja, dat zei ik ook alquote:Op zondag 12 mei 2013 16:25 schreef marcodej het volgende:
Vive le velo op sporza voor mijquote:
dogshitquote:Op zondag 12 mei 2013 16:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar is Gesink en vanwaar Wiggins op achterstand?
Ja, maar daarvoor reed hij toch al slecht in die afdaling?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gevallen toch een paar dagen geleden?
Doet me een beetje aan Rik Verbrugghe in die Giro van 2008 denken. Daar ging het er toen ook over dat hij ineens schrik had bij dalingen en dat het wel het einde van zijn carrière zou kunnen zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:27 schreef marcodej het volgende:
Ben toch benieuwd waar ineens die schrik vandaan komt. Hij zal toch wel eerder in de regen gedaald hebben?
Karl en zijn gastenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vive le velo op sporza voor mij
Tour du jour vind ik best wel slecht.quote:
Ik gok zo dat Pirazzi en Chalapud nog steeds boos naar elkaar zitten te kijken.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:31 schreef Redefine het volgende:
Belkov dacht, laat ik nou even flink doortrekken in de afdaling, dan kan ik die klimmers tenminste bijhouden bergop.
En niet veel later: 'poof, he's gone'.
3,5 minuut ook gewoon hequote:Op zondag 12 mei 2013 16:31 schreef Redefine het volgende:
Belkov dacht, laat ik nou even flink doortrekken in de afdaling, dan kan ik die klimmers tenminste bijhouden bergop.
En niet veel later: 'poof, he's gone'.
Nu doe je Danny te kortquote:Op zondag 12 mei 2013 16:32 schreef mincemeat het volgende:
[..]
Tour du jour vind ik best wel slecht.
Die zijn nog wedstrijdje aan het doen wie het langste stil durft blijven te staanquote:Op zondag 12 mei 2013 16:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik gok zo dat Pirazzi en Chalapud nog steeds boos naar elkaar zitten te kijken.
quote:
mogen vast wel, hij heeft heel zijn verhaal bijRTL gedaanquote:Op zondag 12 mei 2013 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af of Danny nog aan tafel mag/wil/kan zitten.
Dinsdag 5 minuten aan de broek...dan zijn we er dus wel van af.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:34 schreef danos het volgende:
Ik ben nu wel eens klaar met het verhaal Wiggins..
Ja, kan zelfs nog een Sellatje doen en er twee keer bij gaan liggen.quote:
En 10 minuten als het regentquote:Op zondag 12 mei 2013 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dinsdag 5 minuten aan de broek...dan zijn we er dus wel van af.
twitter:TeamSky twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:27:55Other teams not pulling on the front as the Wiggins group try to chase back on. Difficult moments. Gap around 35 seconds #Giro reageer retweet
Niet alleen de GPS, laten we de tijdrit registratie niet vergetenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:36 schreef Marcoss het volgende:
GPS is echt totaal onbetrouwbaar deze ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |