Credits voor Van_Poppelquote:
Amai voor José.quote:
Nee hoor. Ze zijn allemaal gewisseld naar regenbanden...quote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef Evertjan het volgende:
zou het weer invloed hebben op de race vandaag?
Ik denk het niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk dat ik zo een plaatje van een wolkje ga plaatsen om mijn argument kracht bij te zetten.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef Evertjan het volgende:
Moet je aan capuchon_jongen vragen. Die weet dat soort dingen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo een plaatje van een wolkje ga plaatsen om mijn argument kracht bij te zetten.
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo een plaatje van een wolkje ga plaatsen om mijn argument kracht bij te zetten.
Wiggins al gevallen?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:06 schreef OProg het volgende:
Voila, ze rijden nu dus echt de nattigheid in.
Met dit tempo in de afdalingen zijn zij-wieltjes nog niet eens nodig....quote:
Dat is een rechte weg, dus dat lijkt me sterk. Dan nog eerder de afdaling vanaf Fiesole naar Firenze.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij de afdaling van de Vetta Le Croci zal Wiggins wel weer worden getest.
Nog liever van dit soort gekken dan die figuren die tikjes geven en zonder shirt mee gaan rennen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Dom dat ze dit soort gekken in beeld brengen.
Ok, dat wist ik nietquote:Op zondag 12 mei 2013 15:26 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat is een rechte weg, dus dat lijkt me sterk. Dan nog eerder de afdaling vanaf Fiesole naar Firenze.
Misschien dat het bovenste stuk trouwens nog wel kan:quote:Op zondag 12 mei 2013 15:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet. Op het profielletje lijkt die afdaling steiler.
Die etappe die Hausler wonquote:Op zondag 12 mei 2013 15:32 schreef OProg het volgende:
Beetje de sfeer van de tour 2010 in de Vogezen zo.
Of er klopt weer geen reet van de tijdswaarneming. Het blijft Italië natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:32 schreef Pedroso het volgende:
De voorsprong is binnen 2 minuten 3 minuten terug gelopen. Van dik 6 minuten naar dik 3 minuten. Het peloton vliegt.
Het is inderdaad wachten op wat Radio Corsa zegt.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Of er klopt weer geen reet van de tijdswaarneming. Het blijft Italië natuurlijk.
Ja klopt. Dat ie Chavanel achterlietquote:Op zondag 12 mei 2013 15:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zie ik nu ook...was wel een regenachtige rit in de Vogezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |