2 keer op dezelfde plek lijkt mij geen goed plan, dan zullen er niet veel nieuwe mensen komen vrees ikquote:Op zondag 12 mei 2013 10:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
Kut pol, Utrecht staat er niet bij, en die daar was een succes
Nee ik denk dat het nog eerder Susteren wordt dan die kutplekquote:
Want de meeste mensen komen niet omdat ze Utrecht saai vindenquote:Op zondag 12 mei 2013 10:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
2 keer op dezelfde plek lijkt mij geen goed plan, dan zullen er niet veel nieuwe mensen komen vrees ik
Ik was gekomen als ik mocht, maar moet eerlijk zeggen dat Utrecht ook vrij ver is. Eindhoven is vrij centraal: makkelijk te bereiken vanuit Zeeland, Limburg, Den Bosch natuurlijk, maar ook Rotterdam en Amsterdam.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Want de meeste mensen komen niet omdat ze Utrecht saai vinden
Oh nee wacht, ze komen niet omdat ze niet kunnen/ niet geloven dat het echt gebeurd
Dit dusquote:
Dagkaart kopen van Blokker/Kruidvat vriendquote:Op zondag 12 mei 2013 11:01 schreef Moccie het volgende:
stel t is eindhoven dan moet k van amsterdam 30 eu kaartje betalen ofzo je denkt fissa? doe dan gelijk festival
Eindhovennnn! Werpt al zijn vruchten afquote:Op zondag 12 mei 2013 11:01 schreef FL_Freak het volgende:
Eindhoven/den Bosch/nijmegen dan kom ik misschien ook wel een kijkje nemen.
hoe duur is datquote:Op zondag 12 mei 2013 11:01 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dagkaart kopen van Blokker/Kruidvat vriend
Uhm volgens mij 15 euro ofzo.quote:
Stem Eindhovenquote:
Is mijn second home town jonguhquote:Op zondag 12 mei 2013 11:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Eindhovennnn! Werpt al zijn vruchten af
Ja nee ik was de dag ervoor 's morgens teruggekomen van uitgaan, ouders waren kaulo boos en toen negeerde ze me heel lang (nog erger)quote:
Aaitquote:Op zondag 12 mei 2013 11:04 schreef Moccie het volgende:
oke als er nog reizigers van amsterdam naar eindhoven gaan met de trein kom ik wel
Maar eigenlijk zal voor vrijwel iedereen die voor Maastricht kiest (waaronder ik) Eindhoven de 2e keuze zijn, dus die stemmen kun je al bij Eindhoven optellenquote:
Haha zo ben ik dan ook wel weer. Gewoon eerst van een afstandje kijken wat voor mensen het zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 11:13 schreef Robophatt het volgende:
Mocht het in Eindhoven zijn ga ik van een afstandje toekijken
Gewoon komen johquote:Op zondag 12 mei 2013 11:13 schreef Robophatt het volgende:
Ik zat net een minuut lang ofzo naar je ava te kijken die precies op de beat van m'n muziek bewoogquote:Op zondag 12 mei 2013 11:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha zo ben ik dan ook wel weer. Gewoon eerst van een afstandje kijken wat voor mensen het zijn![]()
Wachten tot de kat de boom uitvaltquote:Op zondag 12 mei 2013 11:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha zo ben ik dan ook wel weer. Gewoon eerst van een afstandje kijken wat voor mensen het zijn![]()
Ik ben niet meer zo van de meets. Fijn om een keer anoniem op een forum te zittenquote:
Stoer kuiken hèquote:Op zondag 12 mei 2013 11:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik zat net een minuut lang ofzo naar je ava te kijken die precies op de beat van m'n muziek bewoog
ik herken je wel van een afstandjequote:Op zondag 12 mei 2013 11:13 schreef Robophatt het volgende:
Hahaha jij wel jaquote:
samen op een afstandje zitten dan?quote:
Best woestquote:
Met -supergirl- ook, wordt nog een hele meet op zich danquote:
Geen anderenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Met -supergirl- ook, wordt nog een hele meet op zich dan
gezellig, de ken ik nog nietquote:Op zondag 12 mei 2013 11:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Met -supergirl- ook, wordt nog een hele meet op zich dan
Veel te engquote:
Ah, het lieve konijntje!quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja nee ik was de dag ervoor 's morgens teruggekomen van uitgaan, ouders waren kaulo boos en toen negeerde ze me heel lang (nog erger)
We doen een meet in Susteren?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het nog eerder Susteren wordt dan die kutplek
Utrecht is voor mij al 2,5 uurquote:Op zondag 12 mei 2013 12:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Noway dat is voor mij meer dan drie uur enkele reis ofzo
Jij snapt er niks van. een meet moet je op een centrale plek in nl doen. Als je t in t zuiden houd gaan er maar weinig komenquote:Op zondag 12 mei 2013 10:56 schreef Susteren het volgende:
Poll: Waar moet de volgende meet komen?
• Eindhoven natuurlijk! Eindhoven de gekste!
• Maastricht, wat een prachtstad!
• Den Bosch
• Nijmegen
• Breda
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gezien het succes van deze meet (waar ik helaas niet bij kon zijn) neem ik aan dat er genoeg animo is voor een 2e KLB meet, naar welke plaats en welke datum gaat jullie voorkeur uit?
Mijzelf lijkt Eindhoven een goede plaats, zo is het voor Limburgers ook goed te bereiken namelijk. Misschien leuk om volgende keer wat vroeger te beginnen, zodat mensen die de dag erna vroeg op moeten ook gewoon kunnen komen?
Op/aanmerkingen zijn welkom!
Triotje dit datquote:Op zondag 12 mei 2013 12:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
dWc_RuffRyder, Chocolatebear en ik melden ons alvast aan.Gezellig.
Niet weten dat 50% van de (prominente en tevens zeer respectabele) KLB'ers woonachtig is in Limburg.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van. een meet moet je op een centrale plek in nl doen. Als je t in t zuiden houd gaan er maar weinig komen.
niet wetend dat de andere 50% geen poep geeftquote:Op zondag 12 mei 2013 12:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niet weten dat 50% van de (prominente en tevens zeer respectabele) KLB'ers woonachtig is in Limburg.
Denken dat KLB rekening houdt met de huidige locatie van Moccie.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:44 schreef Moccie het volgende:
[..]
niet wetend dat de andere 50% geen poep geeft
doe meet in amsterdam en dan kijke of je nog grote mond hebtquote:Op zondag 12 mei 2013 12:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Denken dat KLB rekening houdt met de huidige locatie van Moccie.
te veel eerquote:Op zondag 12 mei 2013 12:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niet weten dat 50% van de (prominente en tevens zeer respectabele) KLB'ers woonachtig is in Limburg.
Wie danquote:Op zondag 12 mei 2013 12:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer dan je denkt. Ik stond er ook van te kijken.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:00 schreef slangpie het volgende:
Ik prefereer een meet in het oosten des lands.
quote:
quote:
Beter openen je je eigen topic.quote:
sorry ben wel weer een beetje kansloos bezig jaquote:Op zondag 12 mei 2013 13:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Beter openen je je eigen topic.
Geen geld beter door de week gratis reizenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Had je gisteren maar moeten gaan mieg mang.
Niet ¤5 hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:26 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Geen geld beter door de week gratis reizen
Ja weer opladen zo'n gedoe he en dan weer terug kuttijden dan slaap ik lang en wordt mama boos door moederdag.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:27 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niet ¤5 hebben.![]()
dollars cash money money
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:27 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niet ¤5 hebben.![]()
dollars cash money money
jeweettogquote:Op zondag 12 mei 2013 17:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Precies, beetje ov'tje zetten.
Braka boys
Als je 15 bent jaquote:Op zondag 12 mei 2013 17:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Met z'n allen naar Hollywood, niks mis mee.
Ben ik nog nooit geweest.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Met z'n allen naar Hollywood, niks mis mee.
FOK! Festivalquote:Op zondag 12 mei 2013 11:01 schreef Moccie het volgende:
stel t is eindhoven dan moet k van amsterdam 30 eu kaartje betalen ofzo je denkt fissa? doe dan gelijk festival
Valt mee, elk klein prutzaaltje telt meequote:Op zondag 12 mei 2013 18:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest.![]()
'7 Discotheken onder 1 Dak' Hoe groot is het dan wel niet?
Moet je zo houden ook. Tenzij je wilt dat je de avond eindigt zonder je double monks.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Stompetoren? Neen. Straks herkennen ze me.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:24 schreef Jachtgeweer het volgende:
Utrecht is trouwens een prima locatie, het ligt centraal en is voor de meeste wel bereikbaar. Liefst wil ik dat we Stompetoren op z'n kop zetten natuurlijk.
Dat is iets om trots op te zijn. Er is geen reet meer aan.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jaja sowiesoquote:
Als je wil dat die meet een succes wordt, dan zou ik die (half) Duitse plaatsen uit de poll vervangen door een paar echte stedenquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:24 schreef Jachtgeweer het volgende:
Utrecht is trouwens een prima locatie, het ligt centraal en is voor de meeste wel bereikbaar. Liefst wil ik dat we Stompetoren op z'n kop zetten natuurlijk.
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Kijk eens naar die poll, het wordt Eindjequote:Op zondag 12 mei 2013 18:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je wil dat die meet een succes wordt, dan zou ik die (half) Duitse plaatsen uit de poll vervangen door een paar echte steden
Eindjequote:Op zondag 12 mei 2013 18:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Kijk eens naar die poll, het wordt Eindje. Prima bereikbaar voor iedereen, ik ga een paar tentjes afbellen om wat te fixen, komt goed. Alleen effe datum prikken.
Eindhoven, kom met je double monks dan doe ik mijn van bommels aan met mooi Seidensticker overhemd, M'cGregor pullover, dockers pantalon allesquote:Op zondag 12 mei 2013 18:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Eindje
Damsko
Roffa![]()
Maasje
Agga
Tilly
Zaantje
Zoetje
Sowieso komen mensen van a'dam naar eindje, is echt niet ver duurt maar 1,5 uur mt nsquote:Op zondag 12 mei 2013 18:55 schreef Moccie het volgende:
ja gewoon bellen susteren zullen altijd wel users zijn die gaan klagen dit dat ja kom niet is normaal. zijn nog mensen die van adam met trein naar eindje mee gaan dan? voor welk datum susteren
jajaja maar moet dan regelen toch dat ik zie wie adam eindje gaat kan ik contact opnemen moet wel eerst datum en meer info hebben dan anders fok itquote:Op zondag 12 mei 2013 18:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
Sowieso komen mensen van a'dam naar eindje, is echt niet ver duurt maar 1,5 uur mt ns
Paolo Scaforaquote:Op zondag 12 mei 2013 18:55 schreef Susteren het volgende:
[..]
Eindhoven, kom met je double monks dan doe ik mijn van bommels aan met mooi Seidensticker overhemd, M'cGregor pullover, dockers pantalon alles
Durf je niet alleen in het ov ofwatquote:Op zondag 12 mei 2013 18:57 schreef Moccie het volgende:
[..]
jajaja maar moet dan regelen toch dat ik zie wie adam eindje gaat kan ik contact opnemen moet wel eerst datum en meer info hebben dan anders fok it
Ik draag mijn double monks niet in da club.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:55 schreef Susteren het volgende:
[..]
Eindhoven, kom met je double monks dan doe ik mijn van bommels aan met mooi Seidensticker overhemd, M'cGregor pullover, dockers pantalon alles
Mwah vind sommige paolo's echt op cowboy schoenen lijkenquote:
Deze man weetquote:
ait, wacht ik maak ff foto van mijnequote:
Ligt aan het model. C&J, Alden, Lobb, Crispins, ik vind het allemaal wel te doen. Zo lang het geen double monk ( Wenferquote:Op zondag 12 mei 2013 18:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Mwah vind sommige paolo's echt op cowboy schoenen lijken
Ik wil niet naar Eindje.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Kijk eens naar die poll, het wordt Eindje. Prima bereikbaar voor iedereen, ik ga een paar tentjes afbellen om wat te fixen, komt goed. Alleen effe datum prikken.
Waarom zou je een meet plek kiezen op basis van de architectuurquote:Op zondag 12 mei 2013 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom niet gewoon in Almere? Redelijk centraal en moderne architectuur.
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt aan het model. C&J, Alden, Lobb, Crispins, ik vind het allemaal wel te doen. Zo lang het geen double monk ( Wenfer)of loafer is
.
Dat dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Eindje
Damsco
Roffa![]()
Maasje
Agga
Tilly
Zaantje
Zoetje
Hoorny
Tentjes afbellen?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Korting fixen en chille muziekquote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Tentjes afbellen?
Ben je bang dat stratum vol zit ofzo?
Aangezien er hier ongeveer 10 man mee ging stappen denk ik niet dat ze je verzoek gaan inwilligen.quote:
quote:
quote:
ze zeggen als je niet schiet is het altijd misquote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Aangezien er hier ongeveer 10 man mee ging stappen denk ik niet dat ze je verzoek gaan inwilligen.
Zeg ook niet dat hij het niet moet doen, het is alleen wel verspilling van tijd en moeitequote:Op zondag 12 mei 2013 19:15 schreef Moccie het volgende:
[..]
ze zeggen als je niet schiet is het altijd mis
Tja, ik heb zelf toch echt een andere smaak ook al loop ik heus niet iedere dag rond op double monks.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Maar worden warsch deze:
[ afbeelding ]
Passen ook gewoon bij een redelijk nette outfit (overhemd + pullover en chino) maar passen wat beter in een club dan de 1e haha
Dit ja, wil sowieso iedereen nog wel eens zien hoor, maar dan wel over een maandje of 2quote:Op zondag 12 mei 2013 19:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als het in Maastricht is, kan je rekenen op een Limburg meet. Geloof maar niet dat nu er net een meet is geweest dat er weer zo snel een nieuwe komt. De mensen die niet wilden komen toch niet en de mensen die wilden hebben elkaar nu gezien, dus de animo is er wel een beetje vanaf. Ik voorspel dat het zeker twee jaar gaat duren voor er weer een meet komt.
Wel probs voor je poging.
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als het in Maastricht is, kan je rekenen op een Limburg meet. Geloof maar niet dat nu er net een meet is geweest dat er weer zo snel een nieuwe komt. De mensen die niet wilden komen toch niet en de mensen die wilden hebben elkaar nu gezien, dus de animo is er wel een beetje vanaf. Ik voorspel dat het twee jaar gaat duren voor er een nieuwe meet is.
Wel probs voor je poging.
Even gegoogled. C&J, Alden en Lobb kende ik al enkel Crispin's was onbekend voor mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt aan het model. C&J, Alden, Lobb, Crispins, ik vind het allemaal wel te doen. Zo lang het geen double monk ( Wenfer)of loafer is
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gisterquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Even gegoogled. C&J, Alden en Lobb kende ik al enkel Crispin's was onbekend voor mij.
Maar dit zijn 'high fashion' vrouwen schoenen.Je bedoelde vast Saint Crispin's.
Dit wetende sop ik nu bijna van mijn stoel man wat een schoenen.
Schoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Schoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoetjequote:Op zondag 12 mei 2013 19:13 schreef wenfer2 het volgende:
Zoetje a.k.a. 'Sweet Lake City'![]()
_____________!
Daar wil ik niet dood gevonden worden. Ooit eens heen geweest toen ik 17 was, was ook gelijk de eerste en laatste keer.quote:
Werd je negatief bejegend door een paar verveelde jochies?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:48 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Daar wil ik niet dood gevonden worden. Ooit eens heen geweest toen ik 17 was, was ook gelijk de eerste en laatste keer.
Dat niet eens, ik hou sowieso niet van zulk soort discotheken. Doe mij maar lekker een technoclub, nooit gezeik daar en iedereen is aardig.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Werd je negatief bejegend door een paar verveelde jochies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |