2 keer op dezelfde plek lijkt mij geen goed plan, dan zullen er niet veel nieuwe mensen komen vrees ikquote:Op zondag 12 mei 2013 10:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
Kut pol, Utrecht staat er niet bij, en die daar was een succes
Nee ik denk dat het nog eerder Susteren wordt dan die kutplekquote:
Want de meeste mensen komen niet omdat ze Utrecht saai vindenquote:Op zondag 12 mei 2013 10:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
2 keer op dezelfde plek lijkt mij geen goed plan, dan zullen er niet veel nieuwe mensen komen vrees ik
Ik was gekomen als ik mocht, maar moet eerlijk zeggen dat Utrecht ook vrij ver is. Eindhoven is vrij centraal: makkelijk te bereiken vanuit Zeeland, Limburg, Den Bosch natuurlijk, maar ook Rotterdam en Amsterdam.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Want de meeste mensen komen niet omdat ze Utrecht saai vinden
Oh nee wacht, ze komen niet omdat ze niet kunnen/ niet geloven dat het echt gebeurd
Dit dusquote:
Dagkaart kopen van Blokker/Kruidvat vriendquote:Op zondag 12 mei 2013 11:01 schreef Moccie het volgende:
stel t is eindhoven dan moet k van amsterdam 30 eu kaartje betalen ofzo je denkt fissa? doe dan gelijk festival
Eindhovennnn! Werpt al zijn vruchten afquote:Op zondag 12 mei 2013 11:01 schreef FL_Freak het volgende:
Eindhoven/den Bosch/nijmegen dan kom ik misschien ook wel een kijkje nemen.
hoe duur is datquote:Op zondag 12 mei 2013 11:01 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dagkaart kopen van Blokker/Kruidvat vriend
Uhm volgens mij 15 euro ofzo.quote:
Stem Eindhovenquote:
Is mijn second home town jonguhquote:Op zondag 12 mei 2013 11:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Eindhovennnn! Werpt al zijn vruchten af
Ja nee ik was de dag ervoor 's morgens teruggekomen van uitgaan, ouders waren kaulo boos en toen negeerde ze me heel lang (nog erger)quote:
Aaitquote:Op zondag 12 mei 2013 11:04 schreef Moccie het volgende:
oke als er nog reizigers van amsterdam naar eindhoven gaan met de trein kom ik wel
Maar eigenlijk zal voor vrijwel iedereen die voor Maastricht kiest (waaronder ik) Eindhoven de 2e keuze zijn, dus die stemmen kun je al bij Eindhoven optellenquote:
Haha zo ben ik dan ook wel weer. Gewoon eerst van een afstandje kijken wat voor mensen het zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 11:13 schreef Robophatt het volgende:
Mocht het in Eindhoven zijn ga ik van een afstandje toekijken
Gewoon komen johquote:Op zondag 12 mei 2013 11:13 schreef Robophatt het volgende:
Ik zat net een minuut lang ofzo naar je ava te kijken die precies op de beat van m'n muziek bewoogquote:Op zondag 12 mei 2013 11:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha zo ben ik dan ook wel weer. Gewoon eerst van een afstandje kijken wat voor mensen het zijn![]()
Wachten tot de kat de boom uitvaltquote:Op zondag 12 mei 2013 11:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha zo ben ik dan ook wel weer. Gewoon eerst van een afstandje kijken wat voor mensen het zijn![]()
Ik ben niet meer zo van de meets. Fijn om een keer anoniem op een forum te zittenquote:
Stoer kuiken hèquote:Op zondag 12 mei 2013 11:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik zat net een minuut lang ofzo naar je ava te kijken die precies op de beat van m'n muziek bewoog
ik herken je wel van een afstandjequote:Op zondag 12 mei 2013 11:13 schreef Robophatt het volgende:
Hahaha jij wel jaquote:
samen op een afstandje zitten dan?quote:
Best woestquote:
Met -supergirl- ook, wordt nog een hele meet op zich danquote:
Geen anderenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Met -supergirl- ook, wordt nog een hele meet op zich dan
gezellig, de ken ik nog nietquote:Op zondag 12 mei 2013 11:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Met -supergirl- ook, wordt nog een hele meet op zich dan
Veel te engquote:
Ah, het lieve konijntje!quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja nee ik was de dag ervoor 's morgens teruggekomen van uitgaan, ouders waren kaulo boos en toen negeerde ze me heel lang (nog erger)
We doen een meet in Susteren?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het nog eerder Susteren wordt dan die kutplek
Utrecht is voor mij al 2,5 uurquote:Op zondag 12 mei 2013 12:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Noway dat is voor mij meer dan drie uur enkele reis ofzo
Jij snapt er niks van. een meet moet je op een centrale plek in nl doen. Als je t in t zuiden houd gaan er maar weinig komenquote:Op zondag 12 mei 2013 10:56 schreef Susteren het volgende:
Poll: Waar moet de volgende meet komen?
• Eindhoven natuurlijk! Eindhoven de gekste!
• Maastricht, wat een prachtstad!
• Den Bosch
• Nijmegen
• Breda
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gezien het succes van deze meet (waar ik helaas niet bij kon zijn) neem ik aan dat er genoeg animo is voor een 2e KLB meet, naar welke plaats en welke datum gaat jullie voorkeur uit?
Mijzelf lijkt Eindhoven een goede plaats, zo is het voor Limburgers ook goed te bereiken namelijk. Misschien leuk om volgende keer wat vroeger te beginnen, zodat mensen die de dag erna vroeg op moeten ook gewoon kunnen komen?
Op/aanmerkingen zijn welkom!
Triotje dit datquote:Op zondag 12 mei 2013 12:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
dWc_RuffRyder, Chocolatebear en ik melden ons alvast aan.Gezellig.
Niet weten dat 50% van de (prominente en tevens zeer respectabele) KLB'ers woonachtig is in Limburg.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van. een meet moet je op een centrale plek in nl doen. Als je t in t zuiden houd gaan er maar weinig komen.
niet wetend dat de andere 50% geen poep geeftquote:Op zondag 12 mei 2013 12:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niet weten dat 50% van de (prominente en tevens zeer respectabele) KLB'ers woonachtig is in Limburg.
Denken dat KLB rekening houdt met de huidige locatie van Moccie.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:44 schreef Moccie het volgende:
[..]
niet wetend dat de andere 50% geen poep geeft
doe meet in amsterdam en dan kijke of je nog grote mond hebtquote:Op zondag 12 mei 2013 12:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Denken dat KLB rekening houdt met de huidige locatie van Moccie.
te veel eerquote:Op zondag 12 mei 2013 12:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niet weten dat 50% van de (prominente en tevens zeer respectabele) KLB'ers woonachtig is in Limburg.
Wie danquote:Op zondag 12 mei 2013 12:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer dan je denkt. Ik stond er ook van te kijken.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:00 schreef slangpie het volgende:
Ik prefereer een meet in het oosten des lands.
quote:
quote:
Beter openen je je eigen topic.quote:
sorry ben wel weer een beetje kansloos bezig jaquote:Op zondag 12 mei 2013 13:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Beter openen je je eigen topic.
Geen geld beter door de week gratis reizenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Had je gisteren maar moeten gaan mieg mang.
Niet ¤5 hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:26 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Geen geld beter door de week gratis reizen
Ja weer opladen zo'n gedoe he en dan weer terug kuttijden dan slaap ik lang en wordt mama boos door moederdag.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:27 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niet ¤5 hebben.![]()
dollars cash money money
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:27 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niet ¤5 hebben.![]()
dollars cash money money
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |