Erg oncharmant.quote:
Dan nog is het afschuwelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:59 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie schoenen voor een CEO ja. Studenten met zulke schoenen willen gewoon interessant doen
Alsof je er met van die puntschoenen niet uit ziet als pipo de clown.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:56 schreef wenfer2 het volgende:
En omdat de double monk schoen echt schandalig mooi is.![]()
![]()
[ afbeelding ] Gewoon double monk jwz
Ze zijn vies...quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:59 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie schoenen voor een CEO ja. Studenten met zulke schoenen willen gewoon interessant doen
is dat pee-wee herman?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Gewoon regenlaarsjes weetog.
[ afbeelding ]
Terechte opmerking.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:00 schreef Twiitch het volgende:
Gespen op schoenen
Lever je pik maar in vriend.
Kloptquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan nog is het afschuwelijk.Echt alsof je geen veters kan strikken of zo.
Dit!quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:00 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een kutklacht zeg en hoe onzeker moet je wel niet wezen om hier te gaan roepen dat je chique schoentjes aan hebt
Ik heb liever dat studenten er verzorgt bijlopen dan dat ze rondbanjeren op sneakers. Tevens is het een uiting van onderwaardering jegens de saaie grijze massa.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:59 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad en dat is, het eerste paar zijn homoschoenen en het tweede paar zijn kinderschoenen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
Ik vind betere beheersing van Nederlands iets belangrijker.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat studenten er verzorgt bijlopen dan dat ze rondbanjeren op sneakers. Tevens is het een uiting van onderwaardering jegens de saaie grijze massa.
Studenten die zulke schoenen dragen zijn 9/10 kakkerrrrrrrrs die hun onzekerheid wil verbergen dmv kleding.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat studenten er verzorgt bijlopen dan dat ze rondbanjeren op sneakers. Tevens is het een uiting van onderwaardering jegens de saaie grijze massa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |