Waar dat?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:45 schreef Oksel het volgende:
Heb geloof ik zojuist een Edge 800 bundel voor 200 EUR gekocht.
Vraag haar om een scan van de factuur, dan heb je 'wat' zekerheid dat het inderdaad aanwezig is.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, daarom. Nu nog zorgen dat hij aankomt. Denk dat het wel goed gaat.
banknummer gecontroleerd?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, daarom. Nu nog zorgen dat hij aankomt. Denk dat het wel goed gaat.
Vraag om volledige NAW, check tel. nummer en bel daarop. Aan de telefoon kan ik mensen aardig inschatten.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Vraag haar om een scan van de factuur, dan heb je 'wat' zekerheid dat het inderdaad aanwezig is.
Dat schiet niet echt op nee. Wel dikke carbonlooksquote:Op zondag 12 mei 2013 16:58 schreef boskje het volgende:
Zo ziet een kaart er uit van een koers op de edge500. Echt niet geschikt voor navigatie. de optie koers is puur om te trainen en je tijd te verbeteren op een rondje wat je eerder hebt gereden.
[ afbeelding ]
Zit maar niet over de carbonlooks in want dat heeft de edge 800 ookquote:Op zondag 12 mei 2013 17:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat schiet niet echt op nee. Wel dikke carbonlooks![]()
zou ik je sterk afraden, meer als mee thuiskomen als hij onderweg breekt zou ik nooit doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef forty-two het volgende:
[..]
Over die cosmics las ik een review dat het alu van de velg het begeeft na ongeveer 10k km... Of mag je van wielen sowieso niet verwachten dat ze langer meegaan dan 10k km?
Ik zou willen dat ik in iig niet zo impulsief geweest was toen ik die eastons 3 weken geleden kocht, gisteren (na 1000km) brak de eerste spaak.
Morgen Mantel bellen om er achter te komen of ik ze mag ruilen voor een andere (betere) set, er zat ook gelijk een lekkere slag in. Maar dat is niet vreemd aangezien er flink wat spanning op die spaken staat.
Ik denk dat ik toch maar voor een standaard set lichte fulcrum's ga, die mogen over een paar weken gelijk op m'n nieuwe fiets.
Hoe link is het om nog een dagje of 2 op een wiel met een missende spaak te rijden?
https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html ff banknummer invullen , als er eerder misbruik is gemaakt via dat nummer geeft hij dat aan.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:00 schreef Oksel het volgende:
[..]
Vraag om volledige NAW, check tel. nummer en bel daarop. Aan de telefoon kan ik mensen aardig inschatten.
Deze houders zijn er ook van Sram en zijn een stuk goedkoperquote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef Oksel het volgende:
Zo'n ding wil ik dan:
[ afbeelding ]
http://www.fietscomputers(...)fietssteun-edge.html
50 EUR lolwut.
Thanks, vond ik ook netquote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef boskje het volgende:
[..]
Deze houders zijn er ook van Sram en zijn een stuk goedkoper
http://www.wiggle.nl/sram-quickview-garmin-gpscomputer-mount/
Ik zag net in de herhaling die andere Colombiaan wel ff lachenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:25 schreef boskje het volgende:
Die Belkov van de Katutsie ploeg wint op een Canyon. Het zijn toch mooie fietsen!
Oh, en Betancur dacht dat hij had gewonnen. Haha, legendarisch
quote:En ik kan geen foto maken nu, ik zit op me werk namelijk, maar die zal ik mee sturen, ik wil verder geen problemen veroorzaken tussen ons, slechts alleen een eerlijke deal met u sluiten.
Er spreek een deel van m'n frustratie, ik heb gewoon zin om te fietsen...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef dop het volgende:
[..]
zou ik je sterk afraden, meer als mee thuiskomen als hij onderweg breekt zou ik nooit doen.
anders gaat er een nieuwe spaak in en breekt over een poosje de volgende omdat je die al flink hebt opgerekt
Dat zal voor de fullcarbons zijn. Wat de alu carbon precies wegen weet ik niet, maar dat komt omdat de samenstelling nogal eens verandert. Reken op >1850g.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:24 schreef dop het volgende:
[..]
Weight Front: 690 gram (+/- 10 gram)
Weight rear: 905 gram (+/- 10 gram)
Jammer dat ik al zo snel gelijk krijgquote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef forty-two het volgende:
[..]
Over die cosmics las ik een review dat het alu van de velg het begeeft na ongeveer 10k km... Of mag je van wielen sowieso niet verwachten dat ze langer meegaan dan 10k km?
Ik zou willen dat ik in iig niet zo impulsief geweest was toen ik die eastons 3 weken geleden kocht, gisteren (na 1000km) brak de eerste spaak.
Morgen Mantel bellen om er achter te komen of ik ze mag ruilen voor een andere (betere) set, er zat ook gelijk een lekkere slag in. Maar dat is niet vreemd aangezien er flink wat spanning op die spaken staat.
Ik denk dat ik toch maar voor een standaard set lichte fulcrum's ga, die mogen over een paar weken gelijk op m'n nieuwe fiets.
Hoe link is het om nog een dagje of 2 op een wiel met een missende spaak te rijden?
Zeker op marktplaats zogenaamd op Ameland/Terschelling en alleen verzenden?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:45 schreef Oksel het volgende:
Heb geloof ik zojuist een Edge 800 bundel voor 200 EUR gekocht.
Dat was uiteindelijk een "fout"quote:Op zondag 12 mei 2013 18:10 schreef PipodeOoi het volgende:
Jep, is ook wel een hele mooie prijs voor die bundel. Maar als je er nog eens een ziet voor 230 eentwee, let us know.
Fotograferenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:37 schreef Oksel het volgende:
Dure hobby man, dat fietsen. Zelfs met Eentwee prijzen. Kun je beter gaan tennissen. M'n vriendin heeft al 8 jaar 3 dezelfde rackets die ze gratis heeft gekregen van d'r sponsor destijds. Ze kon gratis trainen toen ze nog les gaf, nu moet ze geloof ik 700 ofzo betalen, per jaar. Paar rokjes, shirtjes, af en toe een nieuwe tas, meer niet.
Wat zouden duurdere hobby's zijn? Autoracen? Polo spelen?
Duurder dan dure fietsen? Denk het niet.. Paar lenzen, dure body.. statief, en je bent klaar. Verder geen onderhoud of slijtage, plus goede restwaarde.quote:
Ik weet niet wat jouw fiets heeft gekost. Ik heb ruim 3000 euro bij me als ik ga fotograferen. Moet hem ook laten reinigen, kan ik niet zelf. Tasje er bij van paar honderd euro. Volgende uitgave word ook zo'n 1000 euro.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
Duurder dan dure fietsen? Denk het niet.. Paar lenzen, dure body.. statief, en je bent klaar. Verder geen onderhoud of slijtage, plus goede restwaarde.
Fietskleding, slijtage & vervanging onderdelen, voeding, allerlei hebbe-dingetjes en een dure fiets, die overigens ook aardige restwaarde heeft (zolang je geen Sensa rijdtquote:Op zondag 12 mei 2013 18:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw fiets heeft gekost. Ik heb ruim 3000 euro bij me als ik ga fotograferen. Moet hem ook laten reinigen, kan ik niet zelf. Tasje er bij van paar honderd euro. Volgende uitgave word ook zo'n 1000 euro.
En restwaarde valt ook tegen. Mijn body was 800 in aanschaf en nu, ruim 2 jaar later, nog 200 euro waard als ik geluk heb.
Kan goed. Knap dat er mensen zijn die het combineren. Ik vind 1 zo'n hobby al duur zat.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Fietskleding, slijtage & vervanging onderdelen, voeding, allerlei hebbe-dingetjes en een dure fiets, die overigens ook aardige restwaarde heeft (zolang je geen Sensa rijdt). Denk dat het redelijk overeenkomt.
Ik ook. Heb er desondanks 4.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan goed. Knap dat er mensen zijn die het combineren. Ik vind 1 zo'n hobby al duur zat.
Je kunt altijd nog je kano verkopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw fiets heeft gekost. Ik heb ruim 3000 euro bij me als ik ga fotograferen. Moet hem ook laten reinigen, kan ik niet zelf. Tasje er bij van paar honderd euro. Volgende uitgave word ook zo'n 1000 euro.
En restwaarde valt ook tegen. Mijn body was 800 in aanschaf en nu, ruim 2 jaar later, nog 200 euro waard als ik geluk heb.
Helaas wel ja, shit happensquote:Op zondag 12 mei 2013 18:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Jammer dat ik al zo snel gelijk krijgKans is aanzienlijk dat er meer spaken gaan breken als je er één vervangt. Eastons zijn de laatste jaren gewoon kutwielen.
[..]
Ik ga een dagje later de Gran Fondo Eddy Merckx rijden -> http://sport.be.msn.com/granfondo/2013/nl/, en zaterdag heb ik nog een bierproeffestival in Den Haag, dus nee, geen Limburgs Mooiste voor mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:56 schreef the_critic het volgende:
zijn er hier nog mensen die over 2 weken Limburgs Mooiste gaan rijden?!
Oh ik dacht dat kano van jou was, vandaar dat-ie weer zoveel fietstquote:Op zondag 12 mei 2013 19:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Je haalt me nu door elkaar met iemand. Ik ben a-sportief, dus heb zeker geen eigen kano
Heb je je al ingeschreven? Anders mag je achteraan aansluitenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:15 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Ik ga een dagje later de Gran Fondo Eddy Merckx rijden -> http://sport.be.msn.com/granfondo/2013/nl/,
Snap dat gehaat op Sensa hiet niet zo goed, voor het budget wat ik had heb ik best een prima fiets met mn Sensa.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Fietskleding, slijtage & vervanging onderdelen, voeding, allerlei hebbe-dingetjes en een dure fiets, die overigens ook aardige restwaarde heeft (zolang je geen Sensa rijdt). Denk dat het redelijk overeenkomt.
Nee, moet me nog inschrijven. Maar ik heb nochtans niet de illusie dat ik daar een goede prestatie kan neerzetten. De tocht zie ik vooral als een stukje voorbereiding op de Marmotte. Dus achteraan starten is geen probleem.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heb je je al ingeschreven? Anders mag je achteraan aansluiten
OK. Ik dacht, ik waarschuw maar ff. Dacht zelf misschien ook te gaan, heb me ook nog niet ingeschreven. Kan nu ook niet, want zit in Frankrijk en kan de betaling niet meer op tijd regelen.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Nee, moet me nog inschrijven. Maar ik heb nochtans niet de illusie dat ik daar een goede prestatie kan neerzetten. De tocht zie ik vooral als een stukje voorbereiding op de Marmotte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |