Dat zijn 18 boeken met een vraagprijs van 50,50 euro. Wat dacht je van 35 euro excl.?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:11 schreef The_Dean het volgende:
Prijs voor alle Pratchett, Bro Code en Narnia?
Deal! Ik kom ze graag volgend weekend halen. Versturen lijkt me lastig?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef Solomon het volgende:
[..]
Dat zijn 18 boeken met een vraagprijs van 50,50 euro. Wat dacht je van 35 euro excl.?
Top! Ik wil ze ook best voor je versturen, ik weet niet precies hoeveel het weegt maar ik denk dat het meer dan 10 kg is, waardoor het 12,40 kost volgens postnl. Waar woon je ergens, wie weet kom ik wel in de buurt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Deal! Ik kom ze graag volgend weekend halen. Versturen lijkt me lastig?
Damwoude, Friesland. Werk in Grou.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:23 schreef Solomon het volgende:
[..]
Top! Ik wil ze ook best voor je versturen, ik weet niet precies hoeveel het weegt maar ik denk dat het meer dan 10 kg is, waardoor het 12,40 kost volgens postnl. Waar woon je ergens, wie weet kom ik wel in de buurt?
Het zijn allemaal paperbacks, dus je kunt er wel aan zien dat ze gelezen zijn. De rug van de kaft vertoont dan enkele vouwtjes en de hoekjes van de kaft zijn ook niet overal meer puntgaaf. Ik heb ze zelf allemaal 1 keer gelezen en daarna hebben ze netjes in de kast gestaan. De pagina's zijn natuurlijk allemaal als nieuw zonder vouwen of iets dergelijks. Ik zou ze niet cadeau doen aan iemand, maar buiten dat zou het geen probleem mogen zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 00:39 schreef strontboer het volgende:
Hoe zien die 7 Harry Potter boeken eruit? Gebruikerssporen?
Ik denk dat het gewoon onder de 10 kg blijft (de boeken van The_Dean zijn dat nml ook), dus dan kost het verzenden maar 6,75 euro. Beide boeken zien er vergelijkbaar uit als de Harry Potter boeken, enkel aan de randen van de kaft kun je zien dat ze gelezen zijn! Het Sherlock Holmes boek is deze (http://www.amazon.co.uk/A(...)-Conan/dp/0140623353), ik zie dat hij daar maar 2 pond kost, dus hierbij verlaag ik m'n prijs naar 1 euroquote:Op zondag 12 mei 2013 01:19 schreef strontboer het volgende:
Wat zou verzenden moeten gaan kosten?
Hoe zien American Psycho en The Adventures of Sherlock Holmes eruit?
En om welk boek gaat dat laatste boek precies? Via Google kom ik er namelijk zo 1-2-3 even niet uit
Alle Harry Potters, American Psycho en The Adventures Of Sherlock Holmes voor 20 inclusief verzenden?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:16 schreef Solomon het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon onder de 10 kg blijft (de boeken van The_Dean zijn dat nml ook), dus dan kost het verzenden maar 6,75 euro. Beide boeken zien er vergelijkbaar uit als de Harry Potter boeken, enkel aan de randen van de kaft kun je zien dat ze gelezen zijn! Het Sherlock Holmes boek is deze (http://www.amazon.co.uk/A(...)-Conan/dp/0140623353), ik zie dat hij daar maar 2 pond kost, dus hierbij verlaag ik m'n prijs naar 1 euro
Prima! Ik stuur je even een PM.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
Alle Harry Potters, American Psycho en The Adventures Of Sherlock Holmes voor 20 inclusief verzenden?
De Potters zijn helaas al verkocht! Het verzenden van Die verwandlung kan voor 2,16 in een envelop. Ik had eigenlijk gezegd dat ik niet <10 euro naar het postkantoor ga, maar ik moet er toch zijn voor het pakketje van strontboerquote:Op zondag 12 mei 2013 11:23 schreef Coke. het volgende:
Ik wil heeeel heel graag de Harry Potters en Die Verwandlung!
Edit: hoe duur is verzenden van die verwandlung?
Probeer je bro code nou van me af te pakken?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:43 schreef LompeWorst het volgende:
Hoeveel voor George Orwell, Bro Code en Mindreading?
Jij doet hetzelfde bij mijquote:Op zondag 12 mei 2013 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Probeer je bro code nou van me af te pakken?
Die zijn juist toch ook doorgestreept?!quote:Op zondag 12 mei 2013 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh sorry, had alleen naar de doorstreepte in de OP gekeken![]()
Jezus, ik zit echt niet op te letten. Maar had de post gekopieerd naar mijn reactie en toen waren de streepjes weg, had alleen de Harry Potters onthouden denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:53 schreef strontboer het volgende:
[..]
Die zijn juist toch ook doorgestreept?!
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:15 schreef Breathtaking het volgende:
Conan Doyle - The Adventures of Sherlock Holmes
Franz Kafka - The Metamorphosis
Joseph Heller - Catch 22
Leo Tolstoy - Anna Karenina
Leo Tolstoy - War and Peace
Lewis Carrol - Alice's Adventures in Wonderland (hardcover)
Neil Strauss - The Game
Nietsche - Thus spake Zarathustra
Nietschze - Beyond Good and Evil
Poe - Selected Tales
The Bro Code
Wat zou je willen hebben voor deze titels bij elkaar?
Je mag ze wel bij mij thuis komen lezenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]Daar staan een paar titels tussen die ik ook wel had willen hebben. Maar jij was eerst natuurlijk!
Doyle, The Game en The Bro Code zijn al verkocht, helaas! De laatste is nog niet betaald, daarom nog even niet doorgestreeptquote:Op zondag 12 mei 2013 18:15 schreef Breathtaking het volgende:
Joseph Heller - Catch 22
Neil Strauss - The Game
Poe - Selected Tales
The Bro Code
Wat zou je willen hebben voor deze titels bij elkaar?
Maakt niet uit hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 19:21 schreef Coke. het volgende:
Kom er net achter dat m'n ouders Die Verwandlung in de kast hebben staan, dus ik zie af van de koop, sorry!
De Pratchett's zijn helaas al verkocht aan The_Dean!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:44 schreef Manke het volgende:
Alle Pratchett's zonder light fantastic en death trilogy voor 25 incl?
Geen probleemquote:
Klinkt goed, dacht alleen dat ik ze vrijdag wel even op kon halen maar dan moet ik ze allemaal meeslepen naar Soenda festivalquote:Op zondag 12 mei 2013 19:22 schreef Solomon het volgende:
[..]
Doyle, The Game en The Bro Code zijn al verkocht, helaas! De laatste is nog niet betaald, daarom nog even niet doorgestreeptMaar ga er van uit dat dat ook goed komt..
Dan blijven er alleen nog deze literaire meesterwerken over:
Joseph Heller - Catch 22
Poe - Selected Tales
Dus dat is 8*2,50 = 16 euro excl. verzenden?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt goed, dacht alleen dat ik ze vrijdag wel even op kon halen maar dan moet ik ze allemaal meeslepen naar Soenda festivalhoeveel zou versturen kosten..?
Versturen met PostNL is 6,75. Waar woon je ergens? Misschien kom ik er wel in de buurtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt goed, dacht alleen dat ik ze vrijdag wel even op kon halen maar dan moet ik ze allemaal meeslepen naar Soenda festivalhoeveel zou versturen kosten..?
Groningen!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:20 schreef Solomon het volgende:
[..]
[..]
Versturen met PostNL is 6,75. Waar woon je ergens? Misschien kom ik er wel in de buurt
Je bent me net voorquote:
Dan mag je ze graag naar me opsturen. Verder PM'en?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:31 schreef Solomon het volgende:
[..]
Ah, nee, daar kom ik helaas nooit in de buurt ;-)
Primaquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:07 schreef Sosa het volgende:
George Orwell - 1984
George Orwell - Animal Farm
Isaac Asimov - Foundation
Isaac Asimov - The Complete Robot
graag neem ik deze van je over. 2,50 p/s hè en dan verzendkosten.
15 incl doen?
Haha, ik ben erg benieuwd! Maar bedankt voor de snelle service, top!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:28 schreef Solomon het volgende:
Breathtaking en Sosa, jullie boeken gaan morgen op de postWegens gebrek aan passende dozen (een doos waarin je boeken alle kanten op slingeren is ook niks), heb ik een beetje moeten improviseren met het verpakkingsmaterialen
Ik heb er vertrouwen in dat ze netjes aankomen!
thanks solomon!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:28 schreef Solomon het volgende:
Breathtaking en Sosa, jullie boeken gaan morgen op de postWegens gebrek aan passende dozen (een doos waarin je boeken alle kanten op slingeren is ook niks), heb ik een beetje moeten improviseren met het verpakkingsmaterialen
Ik heb er vertrouwen in dat ze netjes aankomen!
Weet je zeker dat je niet nog wat meer boeken wil? Om nou voor die paar euro die ik overhoud een doos in te pakken en te versturen vind ik wat teveel van het goeiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:30 schreef bigshadow het volgende:
Ik heb wel interesse in de Best of China + Marco Polo - China voor 10 incl?
Ik pm je evenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef CitricScorpion het volgende:
Hey,
Ik zou graag de boeken van Nietzsche, Goethe en King willen hebben. (Welke nog beschikbaar zijn, uiteraard)
Woon zelf ook in Amsterdam (Ook westerpark!) dus ophalen is geen probleem, pm me maar wanneer ik ze kan ophalen
En hoeveel wordt het?
Ik zie nu dus dat ik geen gebruik kam maken van pm's omdat ik eerst meer moet posten (stom dat ik niet eens mijn ontvangen pm's kan lezen).quote:
De rest heeft niet echt mijn interesse, ik snap je dilemmaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:17 schreef Solomon het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet nog wat meer boeken wil? Om nou voor die paar euro die ik overhoud een doos in te pakken en te versturen vind ik wat teveel van het goeie
Je hebt een PMquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:41 schreef Mhv_Krizzle het volgende:
Derren Brown - Tricks of the Mind
Hunter S. Thompson - The Rum Diary
James Joyce - Ulysses
Mooi! Veel plezier ermeequote:
Geld is overgemaakt, ik zie t wel verschijnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef Solomon het volgende:
[..]
Je hebt een PM
[..]
Mooi! Veel plezier ermee
Yeah! De boeken in huis en ze waren op een erge creatieve manier ingepakt en op een succesvolle manier waardoor ik een extraatje heb ontvangen! AH Boodschappentas, muhahahquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef Solomon het volgende:
[..]
Je hebt een PM
[..]
Mooi! Veel plezier ermee
Haha, die stevige boodschappentassen zijn best degelijk inpakmateriaal...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:49 schreef Mhv_Krizzle het volgende:
[..]
Yeah! De boeken in huis en ze waren op een erge creatieve manier ingepakt en op een succesvolle manier waardoor ik een extraatje heb ontvangen! AH Boodschappentas, muhahah![]()
![]()
![]()
Verder help jij mij nu op een guerilla marketing ideeThanks man!!
Als je nog steeds interesse hebt wil ik ze wel opsturen voor dat bedragquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:30 schreef bigshadow het volgende:
Ik heb wel interesse in de Best of China + Marco Polo - China voor 10 incl?
Helemaal prima, had er niet meer opgerekend. PM je gegevens en dan maken we het in orde!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef Solomon het volgende:
[..]
Als je nog steeds interesse hebt wil ik ze wel opsturen voor dat bedragHier liggen ze toch maar in de weg en het loopt hier ook niet bepaald storm meer...
Gedaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Helemaal prima, had er niet meer opgerekend. PM je gegevens en dan maken we het in orde!
Deze boeken zijn er nog! Sla nu je slag, mooi voor mee op vakantiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:55 schreef Solomon het volgende:
Bret Easton Ellis - American Psycho
CS Lewis - The Complete Chronicles of Narnia (Hardcover, geillustreerd, groot voorleesboek, 5 euro)
De 90 bekendste boeken voor mensen met haast (ned, 1 euro)
Derren Brown - Tricks of the Mind
Franz Kafka - Der Prozess (duits, hardcover)
Franz Kafka - Die Verwandlung (duits, hardcover)
George Orwell - 1984
George Orwell - Animal Farm
Glen David Gold - Carter klopt de duivel (ned.)
Goethe - Faust Erster und Zweiter teil (duits)
Hunter S. Thompson - The Rum Diary
Insight Guides - Korea (1 euro)
Isaac Asimov - Foundation
Isaac Asimov - The Complete Robot (dik boek, omvat een hele serie boeken)
JK Rowling - Harry Potter 1 t/m 6 box (kartonnen doos met eerste 6 HP boeken, 12 euro)
JK Rowling - Harry Potter 7: The Deathly Hallows (als je bovenstaande box koop krijg je deze erbij)
James Joyce - Ulysses
Janet Evanovich - Mean Lean Thirteen
Joseph Heller - Catch 22
Lawrence M. Kraus - De wereld van Star Trek
Maarten H. Rijkens - I Always Get my Sin (ned.)
Marc Lemezma - Mind Magic (1 euro)
NLP The New Technology of Achievement
Neil Strauss - Rules of the Game
Neil Strauss - The Game
Nietsche - Also Sprach Zarathustra (duits, hardcover)
Petr Ginz - Praags dagboek (ned., Hardcover)
Poe - Selected Tales
Robert Mandelberg - Easy Mind-Reading Tricks (1 euro)
Stephen King - The Dark Tower The Gunslinger (kaft is behoorlijk versleten, 1 euro)
Stephen King - The Stand
TS Eliot - The Wasteland and other poems
Terry Pratchett - Carpe Jugulum
Terry Pratchett - Death Trilogy (Mort, Reaper Man, Soul Music), Hardcover, 4 euro
Terry Pratchett - Feet of Clay
Terry Pratchett - Guards! Guards!
Terry Pratchett - Jingo
Terry Pratchett - Men at arms
Terry Pratchett - Night watch
Terry Pratchett - Sourcery
Terry Pratchett - The Gods Trilogy (Pyramids, Small Gods, Hogfather), Hardcover, 4 euro
Terry Pratchett - The amazing maurice and his educated rodents
Terry Pratchett - The fifth elephant
Terry Pratchett - The light fantastic
Terry Pratchett - The wee free men
Terry Pratchett - Thief of time
Terry Pratchett - Thud!
Terry Pratchett - Wintersmith
The Bro Code
Van de Zotten (Nederlands)
Visual Aid 2: You can never know enough stuff
Zeilen van Beginner tot Gevorderde (ned. HET zeilboek, nooit gebruikt, 10 euro, hoeft niet weg)
Reisboeken
Best of China
Marco Polo - China
Eyewitness Travel - Beijing & Shanghai
Globus - Dublin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |