abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126362793
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:01 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Wat zou het belang van die persoon zijn?

Zou jij 2 kinderen bij je thuis houden terwijl je weet dat half Nederland naar ze op zoek is en de moeder al dagen niet geslapen heeft?

Oké, er zijn veel zieke geesten in de wereld, dus in principe zou het kunnen. Maarja, lijkt me toch wel sterk. Kan ook niet echt een motief vinden van de vader om ze daar te brengen.
Er zijn inderdaad veel zieke geesten, dus niet ondenkbaar lijkt me. Blijf het ook wel ver gezocht vinden hoor ...
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:13:58 #77
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126363200
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
Kan dat lekker speculeren uit de TT?

Zo nodig je mensen uit om allerlei rommel te posten.
Het zou het beste zijn (iedereen hoopt dat ook) dat vader een boef is, dat hij zijn kinderen heeft omgebracht en daarna zichzelf verhangen heeft. Case closed, alhoewel er geen lichaam gevonden is, de dader is 100% zeker de man die zichzelf korte tijd later verhing.

Helaas werkt het niet zo. Er zijn moordzaken waarbij de politie er niet uit komt en als laatste strohalm aan het publiek vraagt om scenario's te schetsen wat er gebeurd kan zijn.

Wat ik heel erg verdacht vind (als het niet verdacht is, dan is het wel verwerpelijk), is het Facebookgedrag van de moeder. Als mijn kinderen vermist zijn heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd dan mijn Facebookstatus aan te passen en te vragen waar "me mannetjes" zijn.

De burgerinitiatieven zijn buitengewoon onverantwoord, omdat hiermee sporen worden uitgewist. Ieder van die mensen zouden als verdachte gehoord moeten worden, immers hun DNA ligt straks op de vindplek, bewijs maar eens dat je ter goeder trouw aan het zoeken was, of dat het DNA er al een paar dagen eerder lag, toen je die kinderen ombracht.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_126363223
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:56 schreef piepie het volgende:
Nog even verder speculeren.
Zou hij de kinderen bij iemand hebben ondergebracht die ze verborgen houdt? Het lijkt me erg onlogisch, maar niet ondenkbaar. Die persoon zou dan weten dat hij zelfmoord ging plegen en vond dat kennelijk best dan.
Op zich het mooiste scenario omdat de kinderen dan nog leven.
Ik zat hier ook aan te denken bij één van zijn exen,maar denk toch dat ze niet meer leven
pi_126363270
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Wat ik heel erg verdacht vind (als het niet verdacht is, dan is het wel verwerpelijk), is het Facebookgedrag van de moeder. Als mijn kinderen vermist zijn heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd dan mijn Facebookstatus aan te passen en te vragen waar "me mannetjes" zijn.

Eens
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:15:59 #80
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126363284
quote:
bewijs maar eens dat je ter goeder trouw aan het zoeken was, of dat het DNA er al een paar dagen eerder lag, toen je die kinderen ombracht.
nee :')
We zullen zien, zei de blinde.
pi_126363309
22.18 Camera waarneming Neerbeek
22.45 GSM waarneming Neerbeek

27 minuten (of langer) in Neerbeek pauze is een lange tijd….
Zijn exvriendin van anderhalf jaar terug die daar woont weet van niets.

*Speculaas aan
-Uit de hand gelopen ruzie met de kinderen.
-Het dumpen van de kinderen.
-In blinde paniek teruggereden.
pi_126363321
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

des al niettemin wel succesvol. je eigen kids killen kan ik me verder ook niet zoiets bij voorstellen, hij moet echt een hekel gehad hebben aan zijn ex lijkt me.
Maar hij wil tegelijkertijd het beste voor zijn kids, want in contact met hem...
It baffles reason...
I´m back.
pi_126363379
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:16 schreef Pacman11 het volgende:

*Speculaas aan
Heb je de tijdlijn wel goed bekeken :')
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 mei 2013 @ 21:18:29 #84
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126363385
quote:

Och, ze was in ieder geval uuuuuuuuren eerder dan het officiele amber alert. En als je er dan rekening mee houdt dat de eerste 2 uur na een verdwijning het belangrijkst zijn....
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:27:04 #85
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126363742
Volgens Maurice de Hondt zijn GSM logverslagen onbetrouwbaar.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_126363802
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:16 schreef Pacman11 het volgende:

*Speculaas aan
De tijd tussen Rhenen en Leersum is volens mij veel significanter. In een half uur twee kinderen begraven?
pi_126363857
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:28 schreef computergirl het volgende:

[..]

De tijd tussen Rhenen en Leersum is volens mij veel significanter. In een half uur twee kinderen begraven?
Hij kan ook pas om 24:00 zijn vertrokken uit Neerbeek hoor.
pi_126363859
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
2218 in Neerbeek en 2245 nog steeds in Neerbeek. Daar moet de sleutel liggen
Inderdaad, verdacht.

Maar tussen rijnbrug en leersum zit ook een flinke tijd
pi_126363907
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:27 schreef Bayswater het volgende:
Volgens Maurice de Hondt zijn GSM logverslagen onbetrouwbaar.
Moet Maurice vooral zeggen.
pi_126363942
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:18 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Heb je de tijdlijn wel goed bekeken :')
Hoe bedoel je?

Ik ga ervan uit dat er iets gebeurt is rond Neerbeek.
Als je binnendoor rijdt van Neerbeek naar Rhenen doe je er gauw 3 en half uur over.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:34:17 #91
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126364033
Ik vind het oponthoud in Neerbeek verdachter dan die tijd in Leersum, wellicht heeft hij daar 3 uur lang op een bankje gezeten in een park om tot de conclusie te komen dat het genoeg was. De confrontatie met thuis komen was niet de gemakkelijkste. Vlakbij huis zijn maar niet gaan acht ik wel reeel.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_126364049
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:32 schreef Pacman11 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Ik ga ervan uit dat er iets gebeurt is rond Neerbeek.
Als je binnendoor rijdt van Neerbeek naar Rhenen doe je er gauw 3 en half uur over.
Een meer impulsieve actie dus denk je? Waarom rijdt ie als een malle om 20.00 s'avonds naar Limburg toe? Dat stuk begrijp ik niet.
pi_126364054
begint wel lang te duren nu :{

alvast rip aan de nabestaanden
pi_126364071
Rijnbrug Leersum is 20 min rijden. Dus ca 2 en half uur over.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_126364088
Combinatie van beide? Iets gebeurd in Neerbeek, telefoon uitgezet, kinderen achtergelaten tussen Rhenen en Leersum.... en dan de telefoon nog een keer aan gehad omdat hij misschien nog iemand had willen bellen na zijn daad/voor zijn zelfmoord. Dat idee krijg ik er bij.

Blijf hopen dat die kinderen iig gevonden worden, dat ze nog leven geloof ik niet meer in ;(
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_126364121
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:35 schreef VixenFromHell het volgende:
Combinatie van beide? Iets gebeurd in Neerbeek, telefoon uitgezet, kinderen achtergelaten tussen Rhenen en Leersum.... en dan de telefoon nog een keer aan gehad omdat hij misschien nog iemand had willen bellen na zijn daad/voor zijn zelfmoord. Dat idee krijg ik er bij.

Blijf hopen dat die kinderen iig gevonden worden, dat ze nog leven geloof ik niet meer in ;(
Zoiets denk ik ook nu na de nieuwe info. Alleen die 4 uur tussen Neerbeek en Rhenen is me ook niet echt helder.
pi_126364195
quote:

[..]

Het zou het beste zijn (iedereen hoopt dat ook) dat vader een boef is, dat hij zijn kinderen heeft omgebracht en daarna zichzelf verhangen heeft. Case closed, alhoewel er geen lichaam gevonden is, de dader is 100% zeker de man die zichzelf korte tijd later verhing.

Helaas werkt het niet zo. Er zijn moordzaken waarbij de politie er niet uit komt en als laatste strohalm aan het publiek vraagt om scenario's te schetsen wat er gebeurd kan zijn.

De burgerinitiatieven zijn buitengewoon onverantwoord, omdat hiermee sporen worden uitgewist. Ieder van die mensen zouden als verdachte gehoord moeten worden, immers hun DNA ligt straks op de vindplek, bewijs maar eens dat je ter goeder trouw aan het zoeken was, of dat het DNA er al een paar dagen eerder lag, toen je die kinderen ombracht.
Ik had hier ook mijn vraagtekens bij, maar misschien sta ik te ver van de virtuele wereld en zijn er mensen die alleen leven als ze een twitter - of Facebookaccount up to date houden.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:38:33 #98
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_126364198
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:30 schreef hartloper het volgende:

[..]

Inderdaad, verdacht.

Maar tussen rijnbrug en leersum zit ook een flinke tijd
Is een stukje van 12 kilometer, hij heeft daar dus lang stil gestaan.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:38:49 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126364212
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:21 schreef Doodloper het volgende:

[..]

om 20.00 worden de jongens in Vleuten (Utrecht) voor het laatst gezien
om 22.15 wordt er in Neerbeek (Limburg) getankt
om 01.40 wordt de auto in Rhenen op de Rijnbrug gezien
om 08.00 volgende ochtend wordt vader Jeroen gevonden in het Doornse Gat (ook vlak bij Utrecht)

Linkje naar Google Maps: http://goo.gl/maps/yJjx5

In Neerbeek bij het tanken waren de kinderen er nog, of ze er in Rhenen nog waren is onbekend.
Deze avond zou een kaartje met de heenweg van de vader online worden gezet, die hebben ze gereconstrueerd met behulp van opgeslagen GPS gegevens op zijn telefoon.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef webb2012 het volgende:
Die kaart van de politie met de mogelijke route is dus niet meer dan wat een routeplanner aangeeft voor de terugweg als je van Neerbeek naar de Rijnbrug rijdt?

Want Doodloper heeft die route al een paar keer gepost.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126364278
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:34 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Een meer impulsieve actie dus denk je? Waarom rijdt ie als een malle om 20.00 s'avonds naar Limburg toe? Dat stuk begrijp ik niet.
Ik geloof niet in een groot vooropgezet plan want dan had hij zijn eigen dood vast beter voorbereid dan terugrijden om aan een schommel te gaan hangen.

Gezien de tijd rijdt hij juist op z'n gemakje naar Neerbeek. Hij blijft daar een tijd en de GSM gaat uit….
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')