Toch wel 2 opvallende dingen:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:34 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Niet echt nuttig. Over de terugroute is dus helemaal niets bekend en daar doet hij bijna 2x zo lang over
Ik dacht dat de kinderen bij het tanken nog in de auto zaten .... ;-)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Omdat hij ondertussen de kinderen in België of Duitsland heeft gedropt (tijdtechnisch kan hij zelfs via Brussel of Keulen zijn gereden) en dicht bij huis zelfmoord wil plegen?
dit dus. hij was daar eens op vakantie geweest toch. ik denk dat hij een globale plek in zijn hoofd had, daarheen is gereden en toen terug naar zijn sterfplek.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:44 schreef BientjeC het volgende:
[..]
Toch wel 2 opvallende dingen:
een half uur na het tanken was hij nog in Neerbeek
zijn gsm is 2 uur na het passeren van Rhenen in Leersum gelogd (weet niet hoe groot de cirkel om zo'n zendmast is, kan hij toen al in Doornse Gat geweest zijn?).
Ja, die kan hij toch na het tanken hebben gedropt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:45 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kinderen bij het tanken nog in de auto zaten .... ;-)
blijkbaar heeft ie ook een halfuur bij het tankstation gebivakeerd...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:45 schreef Doodloper het volgende:
Die 2,5 uur tussen Rhenen en Leersum is ook wel bijzonder...
okéquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:45 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja, die kan hij toch na het tanken hebben gedropt?
Nog even tanken zodat hij niet in België of Duitsland hoeft te tanken en ze dus niet kunnen nagaan waar hij verder nog geweest is.
dan waren ze na een week toch wel opgedokenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ik denk niet dat de vader z'n kinderen wat heeft aangedaan en dat ze nog in leven zijn.
dat is ook zo ... maar wanneer je naar z'n foto kijkt dan lijkt het mij iemand die niet tot moorden in staat is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan waren ze na een week toch wel opgedoken
Ja, die zijn een weekje in toverland gebleven en dat vind niemand gek.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ik denk niet dat de vader z'n kinderen wat heeft aangedaan en dat ze nog in leven zijn.
Ja inderdaad, ik vind het jammer (maar oké, ook wel begrijpelijk) dat we over dat soort zaken niets horen. En ook over hoe laat het geschatte tijdstip van overlijden van vader is...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:50 schreef piepie het volgende:
Maar toch, als je enorm hebt staan graven in een bos en er zijn geen sporen daarvan op handen en kleding gevonden (ook geen schep ergens gevonden), dan zou je toch denken dat hij ze niet heeft begraven ergens.
Of zou hij zich nog omgekleed en gewassen moeten hebben voordat hij de hand aan zichzelf sloeg ...
Niks blijkbaar. Hij kan tussendoor overal geweest zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:47 schreef webb2012 het volgende:
[..]
blijkbaar heeft ie ook een halfuur bij het tankstation gebivakeerd...
Ja heel jammer. De auto is toch wel gevonden? Zou daar dan een schep in hebben gelegen? Helaas zijn deze details niet bekend gemaakt dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:51 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vind het jammer (maar oké, ook wel begrijpelijk) dat we over dat soort zaken niets horen. En ook over hoe laat het geschatte tijdstip van overlijden van vader is...
Tankstation in Neerbeek ? Zijn ze daar niet nog steeds aan de weg aan het werken ? Misschien moeten ze daar maar eens een kijkje gaan nemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:47 schreef webb2012 het volgende:
[..]
blijkbaar heeft ie ook een halfuur bij het tankstation gebivakeerd...
< 0.01%quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:56 schreef piepie het volgende:
Nog even verder speculeren.
Zou hij de kinderen bij iemand hebben ondergebracht die ze verborgen houdt? Het lijkt me erg onlogisch, maar niet ondenkbaar. Die persoon zou dan weten dat hij zelfmoord ging plegen en vond dat kennelijk best dan.
Op zich het mooiste scenario omdat de kinderen dan nog leven.
Uiterlijk zegt niks. De meest onschuldig kijkende man/vrouw kan in staat zijn iemand om te brengen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat is ook zo ... maar wanneer je naar z'n foto kijkt dan lijkt het mij iemand die niet tot moorden in staat is.
dat denk ik dus ook, het lijkt mij geen moordenaarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:56 schreef piepie het volgende:
Zou hij de kinderen bij iemand hebben ondergebracht die ze verborgen houdt? Het lijkt me erg onlogisch, maar niet ondenkbaar. Die persoon zou dan weten dat hij zelfmoord ging plegen en vond dat kennelijk best dan.
Laten we het hopen dat hij geen moordenaar is. Dan wil die persoon die de kinderen verborgen houdt ook de moeder zien lijden dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook, het lijkt mij geen moordenaar
Wat zou het belang van die persoon zijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:56 schreef piepie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |