In de OP.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Heeft iemand misschien een tijdlijn voor me?
Dat is het grote vraagteken, idem bij soortgelijke zeken, volgens mij...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Enig idee waarom de vader er en eind aan maakte?
Gokje: hij zag het niet meer zitten?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is het grote vraagteken, idem bij soortgelijke zeken, volgens mij...
Nee, maar worstel je door 8 topics heen en je ziet veel projectie..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Enig idee waarom de vader er en eind aan maakte?
Maar neem je dan je kinderen mee?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:27 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Gokje: hij zag het niet meer zitten?
Kaartquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:33 schreef blanket het volgende:
https://twitter.com/VermistNL/status/333288564311859201/photo/1
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:30 schreef Bayswater het volgende:
Dat benzinestation is dat dat Tinq tankstation aan de Prins Mauritslaan?
Niet echt nuttig. Over de terugroute is dus helemaal niets bekend en daar doet hij bijna 2x zo lang overquote:
Dan spreken we toch over iets abnormaals.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij schijnt wraak als een doel te hebben gehad.
Nationaal park de hoge Kempen in België ligt op 10 kilometer van dat tankstation en dat is erg groot. Die jongens gaan voorlopig niet gevonden worden vrees ik, men weet gewoon niet waar ze moeten zoeken. Te veel mogelijkheden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:34 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Niet echt nuttig. Over de terugroute is dus helemaal niets bekend en daar doet hij bijna 2x zo lang over
des al niettemin wel succesvol. je eigen kids killen kan ik me verder ook niet zoiets bij voorstellen, hij moet echt een hekel gehad hebben aan zijn ex lijkt me.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan spreken we toch over iets abnormaals.
Waar haal je dat 'wraak' vandaan? Dat is zo'n aanname. echt vreselijk dat die kinderen niet gevonden zijn, maar out of the blue die man maar alles in zijn schoenen schuiven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij schijnt wraak als een doel te hebben gehad.
Allemaal niks van bekendquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:38 schreef piepie het volgende:
Ik heb geen tijd gehad om alle topics door te lezen, maar vraag mij het een en ander af.
Ik weet dus niet of dit al is besproken hier.
Als de kinderen niet meer leven (lijkt het helaas wel op) dan heeft de vader ze dus vermoord voordat hij zichzelf heeft opgehangen.
Er wordt gezocht in de bossen, dus de vader zou dan een enorm gat hebben moeten graven. Daarna heeft hij zichzelf dus opgehangen.
Waren zijn handen en kleding vies van het graven?
Waar is de schep waarmee gegraven is?
Hoe heeft hij ze omgebracht .... waar is het eventuele wapen?
Ik zit zelf dan meer te denken dat hij ze wel met een wapen heeft omgebracht en de lichaampjes in water heeft gedumpt, net als het wapen.
Zat ik ook al naar te kijken ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
2218 in Neerbeek en 2245 nog steeds in Neerbeek. Daar moet de sleutel liggen
twitter:VermistNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 20:40:20Hierbij kaart met betere kwaliteit #vermistebroertjes http://t.co/bzyqlmSqp0 reageer retweet
om zijn ex verdriet te doen. zoiets heb ik gelezen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar haal je dat 'wraak' vandaan? Dat is zo'n aanname. echt vreselijk dat die kinderen niet gevonden zijn, maar out of the blue die man maar alles in zijn schoenen schuiven.
Dus omdat iemand dat schrijft is dat dé waarheid? Er zijn miljoenen anderen redenen te bedenken, helaas speculeer ik niet (graag).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
om zijn ex verdriet te doen. zoiets heb ik gelezen.
Omdat hij ondertussen de kinderen in België of Duitsland heeft gedropt (tijdtechnisch kan hij zelfs via Brussel of Keulen zijn gereden) en dicht bij huis zelfmoord wil plegen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:42 schreef piepie het volgende:
Dat Limburg zit me ook dwars. Waarom naar Limburg rijden en dan weer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |