Als je gesteld bent op garantie kun je die nemen, je hebt tegenwoordig ip cams uit china voor 35 euro ofzo..(VGA) met PTZ en wifi..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:33 schreef monkeybrain het volgende:
Is de camera van de Aldi interessant? 50 euro.
Zoiets staat nog wel op mijn lijstje om aan te schaffen maar ik heb graag een HD versie om paarse negers goed te registeren.
[ afbeelding ]
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_1505_48_5_544_5661.html
Hoeveel kost die gratis HD cam van jou?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Als je gesteld bent op garantie kun je die nemen, je hebt tegenwoordig ip cams uit china voor 35 euro ofzo..(VGA) met PTZ en wifi..
HD modellen zijn wat dat betreft nog wel wat prijziger!
hier bijv. een cheap ip cam:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoeveel kost die gratis HD cam van jou?
Nee die actie was:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:05 schreef rene90 het volgende:
Was dit niet waar jullie veel dingen hadden gekocht vorige keer met 50% discount:
http://dx.com/mayhalfpric(...)ign=halfdiscountsale
Of is dit weer een nutteloze kortings actie?
hahah dat is ook zo, al is die VGA niet heel erg na kijken hoor..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:43 schreef monkeybrain het volgende:
Liever 80 euro met HD, we leven niet meer in 1985. Ik klaag ook altijd over de slechte beelden bij opsporing verzocht, dan moet ik zelf natuurlijk iets goeds kopen![]()
Dan wacht ik even je review af.
Had al wel de nieuwe versie toen der tijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
hahah dat is ook zo, al is die VGA niet heel erg na kijken hoor..
ligt alleen aan de manier van hoe je hem wil gebruiken.. wil je hem echt als bewakingscam gebruiken
dan is HD natuurlijk mooier om echt details uit de 'daders' te kunnen halen qua beeld.
gebruik je hem gewoon om je hond te checken bijv. dan kan zon ding van 30 euro prima
Check trouwens even de review van Robert( zie vorige pagina bovenste filmpje) dat is exact de camera die ik nu heb ontvangenNouja, ik zie nu dat robert geen echte Wansview de vorige keer heeft ontvangen, althans staat niet op de camera zelf en niet op de doos..
Daarnaast lijkt wansview wat moderner te zijn geworden qua doosjes, ziet er allemaal wat overzichtelijker en professioneler uit zoals robert al zei
Klopt, die goedkope ipcam die ik linkte van tenvis, is gelijk aan het wansview modelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Had al wel de nieuwe versie toen der tijdDie was er nog niet in Wansview doosjes (nieuwere rev). Bleek achteraf op zo'n frans forum
Wansview is ook gewoon een (goede) rebrand van de OEM's
Hierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:50 schreef pazara het volgende:
heeft iemand ervaring met een schilderij bestellen?
En hierquote:
dankequote:
Had jij toen niet zo'n lange haar in dat schilderij? :pquote:
Ik heb geen schilderijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Had jij toen niet zo'n lange haar in dat schilderij? :p
Dat kan je nu ondertussen zelf toch ook welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef pazara het volgende:
[..]
danke
ps: dit forum rulez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
't tis voor een project waar de kwaliteit er niet zo toe doetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef shiznuts het volgende:
Of die eBay-link uit m'n ninjaedit dus.![]()
[ afbeelding ]
Die doet twee 3.5mm met 1 3.5mm verbinden.
De richting IN/OUT maakt niet uit.
Zon headphonesplitter dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
't tis voor een project waar de kwaliteit er niet zo toe doetMaar prijs juist iets meer
Zo'n switch moet compleet onder de 10 dollar toch te fixen zijn (lijkt mij)
Dat wordt hem niet. Bron 1 moet wel aan kunnen blijven staan als bron 2 aan staat want bron 1 heeft meerdere speakersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zon headphonesplitter dan?
[ afbeelding ]
Doet eigenlijk ook in principe hetzelfde als zo'n kastje die ik linkte. Alleen zonder een 'switch' ertussen. Of iets staat aan en geeft een signaal door, of hij staat uit en geeft geen signaal door.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef pazara het volgende:
ps:import forum rulez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha kej.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet. Bron 1 moet wel aan kunnen blijven staan als bron 2 aan staat want bron 1 heeft meerdere speakers
Maar je eerste oplossing werkt daar prima voor
'Blijf daar dan en leave us be' inderdaad.quote:
Bedoel je 'foto op canvas'. Dat kan op artscow.com.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:49 schreef pazara het volgende:
ik heb de link van robert doorzocht en ik kwam uit op lightinthebox., maar waar kan je opgeven welke foto je wilt op de schilderij?
geen doekje, maar een echte schilderij met houten frame.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:19 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Bedoel je 'foto op canvas'. Dat kan op artscow.com.
sorryquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef nodig het volgende:
1 cent deal van focalprice (net optijd) gekocht!
Mijn pc heeft moeite met pagina 8 van dit topic
Niet getreurd, mijn Nexus 4 deed pagina 7 wel vlekkeloos. Ik gok omdat mijn Nexus 4 2gb ram heeft en mijn pc maar 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre, de 6e een hoesje op ebay besteld, alleen Paypal confirmed, maar geen verzending, niks?!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
En ik me naar afvragen waarom Opera op m'n htc sensation continu crashed bij de desbetreffende paginaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef nodig het volgende:
Mijn pc heeft moeite met pagina 8 van dit topic
Had ik ook al jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:30 schreef N22 het volgende:
[..]
En ik me naar afvragen waarom Opera op m'n htc sensation continu crashed bij de desbetreffende paginaAls zelf PC's die pagina moeilijk laden
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:27 schreef bobbernaut het volgende:
Had je alweer een ban?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre, de 6e een hoesje op ebay besteld, alleen Paypal confirmed, maar geen verzending, niks?!
ik postte in mn stamkroeg SC allemaal vids van puisten en gezwellen etc die doorgesneden/uitgeknepen werden..quote:
Ja gast doe dat dan ook gewoon niet, je maakt er niemand blij mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik postte in mn stamkroeg SC allemaal vids van puisten en gezwellen etc die doorgesneden/uitgeknepen werden..
2 dagen ban![]()
Om een of andere reden deed het plaatje me denken aan een gynaecologie-praktijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:56 schreef maartend het volgende:
Iemand enig idee waar in hongkongistan een waterballon katapult te bestellen is? Zoek het volgende ;
[ afbeelding ]
Lol.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:44 schreef N22 het volgende:
[..]
Om een of andere reden deed het plaatje me denken aan een gynaecologie-praktijk
zoek eens in de 2 voorgaande topics, daar heb ik wel wat linkjes geplemd naar controllers..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:28 schreef Hojdhopper het volgende:
Jooo, ben eigenlijk op zoek naar een gamecontroller voor de PC. Vond deze al:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3cb6298b08
Maar geen idee of zoiets dan ook meteen werkt op je pc. Iemand wel eens zoiets gekocht?
Afhankelijk van welke je besteldquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:10 schreef Downstar het volgende:
met en zonder dualshock en analoge sticks
Dat werkt bij mij nooit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:18 schreef rene90 het volgende:
Iets wat misschien voor jullie nieuw is (wat me zal verbazen). Op postnl kan je een account aanmaken en daarbij ook je bezorgadres toevoegen, als je deze hebt gevalideerd met een werkende 3s code dan zie je in de toekomst automatisch pakketjes erbij komen als er dus in het systeem een 3s code is aangemeld op jouw adres.
Bij mij wel, ik zie op mijn oude adres dat er een pakketje bij staat dat morgen bezorgd wordtquote:
Ja, validatieniveau 2.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Bij mij wel, ik zie op mijn oude adres dat er een pakketje bij staat dat morgen bezorgd wordtIk heb hiervoor niks ingevoerd namelijk.
(heb je wel een vinkje staan in je instellingen?)
doet de BIC site het bij jou wel?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef davedavy het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)tes-product-461.html
Lijkt me ook niet echt veilig
Deze staat wel aardig aangeschreven:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:34 schreef wihehin het volgende:
Ik heb een nieuwe koptelefoon (nee, geen China) en zou graag een DAC (oid waar je geluid beter van wordt) voor mijn computer willen aanschaffen, nu heb ik de Fiio E6 gezien maar die is in een Nederlandse webshop even duur als op een Chinese, iemand nog aanraders voor een minder bekend merk (budget tot zo'n 30 euro)
uhm, ja als ik niet in slaap val..quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef nodig het volgende:
Gaat iemand hieraan meedoen?
http://dx.com/mayhalfpric(...)etophalfdiscountsale
weet niet of de douane daar zo happig op is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:56 schreef maartend het volgende:
Iemand enig idee waar in hongkongistan een waterballon katapult te bestellen is? Zoek het volgende ;
[ afbeelding ]
Begint dat om 2 uur Nederlandse tijd ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef nodig het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm, ja als ik niet in slaap val..
het is best laat
Volgens mij 4u nederlandse tijdquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:29 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Begint dat om 2 uur Nederlandse tijd ?
Hmm, ik moest toch nog iets op ebay bieden wat om 4 uur afloopt dus dan kan ik gelijk daar kijken. Ik zet m'n wekker wel even ;pquote:
http://www.worldtimeserver.com/current_time_in_UTC.aspxquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:29 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Begint dat om 2 uur Nederlandse tijd ?
Maar is het zo dat het geluid daadwerkelijk beter wordt daarmee, of niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Deze staat wel aardig aangeschreven:
http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item35bd186405
Verder heb je weinig opties voor het budget denk ik. Voordeel van de E6 is dat deze amp een batterij heeft waardoor ie mee kan, en een ingebouwde soort EQ functie. Dat heeft de ELE DAC niet.. (hangt er dus vanaf wat je evrstaat onder "beter" wordt?)
De ELE dac is voor je computer (usb in, 3,5 mm audio uit) terwijl de Fiio amp 3,5 mm in is en 3,5 mm uit is..
Goed gefixt downstarquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef Downstar het volgende:
Mochten mensen nog interesse hebben in de Ultrafire C8 die ik gereviewd had, als goed is krijg ik eerdaags nog een coupon van tmart voor jullie.. +-19$ naar 11$. Nog wel een leuke korting dus..
ja of hij moet bedoelen dat het een eenmalige code is, maar zo begreep ik het nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed gefixt downstar![]()
![]()
Dat er nog zoveel af kan
Ik baal wel dat ik die MK808b gemist heb voor 20 euroIk had de wekker nog gezet en kan me herinneren dat ik wakker ben geworden maar waarschijnlijk ben ik 10 seconden later weer gaan slapen
Had de pc nog speciaal standby gezet
Wel goed dat ik een 2e wekker had ingeschakeld voor het geval ik door die 4 uur wekker heen sliep
Ik heb ooit nog de Teclast T51 gehad. Super geluid vergeleken met een iPod of Zune maar de UI was afschrikkelijk verschuwelijk. Ik wacht nu op de Fiio X3 of X5 en gebruik in de tussentijd een Sansa Clip Zip met een Headstage Arrow versterker.quote:
quote:
Da's de verkenner, om door je mappen te browsen.quote:
Eigenlijk werkt alles out-of-the-box hoor. Is V1.01-20130111.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef rene90 het volgende:
[..]![]()
Werkt alles of heb je die nieuwe firmware erop geknalt. Ik las op Internet dat de play knop niet werkte.
Had de X30 ook al, de second edition (X30SE) voelt wat lichter aan heb ik het idee, maar kan ik niet zeker zeggen, want ben nu al tien minuten aan het zoeken en ik krijg 'em niet gevonden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:39 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog de Teclast T51 gehad. Super geluid vergeleken met een iPod of Zune maar de UI was afschrikkelijk verschuwelijk. Ik wacht nu op de Fiio X3 of X5 en gebruik in de tussentijd een Sansa Clip Zip met een Headstage Arrow versterker.
T blijven chinezen. Je weet nooit wat voor soc ze er in stoppen hahahaquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Da's de verkenner, om door je mappen te browsen.
Errug graag!quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef Downstar het volgende:
Mochten mensen nog interesse hebben in de Ultrafire C8 die ik gereviewd had, als goed is krijg ik eerdaags nog een coupon van tmart voor jullie.. +-19$ naar 11$. Nog wel een leuke korting dus..
zal morgen de coupon wss wel hebben, dan zal ik hem wel even delen.quote:
Raad de mensen die die zaklamp willen kopen ook eens even een goed setje batterijen aan dan voordat je in de rechtszaal staat tegenover de heer B.Bobber die zijn hand heeft verloren door de batterijen die erbij zatenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
zal morgen de coupon wss wel hebben, dan zal ik hem wel even delen.
toch wel een leuke korting, en de lamp voor +-11$ is geen geld naar mijn idee.
Het is bij de week van de gratis dingen geloof ik.. waar ik gister al een Ip cam kreeg om te reviewen, kreeg ik zowaar vandaag een iphone case binnen, wss die van banggood ofzo?
Daarnaast kreeg ik nog een setje Xtar 18700 2600 mah PROTECTED batterijen van monkeybrain
[ afbeelding ]
Echt een toffe actie, tenminste iemand die zich wel om mijn veiligheid bekommert
![]()
![]()
Want reviews maken met een paar stompjes als handen gaat een beetje moeilijk!
Komt door die kut policy van FOK, waardoor je na 48 uur je bericht niet meer kan editen..quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Raad de mensen die die zaklamp willen kopen ook eens even een goed setje batterijen aan dan voordat je in de rechtszaal staat tegenover de heer B.Bobber die zijn hand heeft verloren door de batterijen die erbij zaten![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef shiznuts het volgende:
In navolging op het overzicht van oordopjes, nu ook een overzicht van ZAKLAMPEN / FLASHLIGHTS die bij Chinashops besteld kunnen worden.
[..]
3. Accu's. (Oplaadbare) Batterijen haal je in de regel gewoon uit Europa ((online-)winkel of Ebay). Wil je krachtige zaklampen heb je echter ook een krachtige bron van energie nodig: de 18650 accu. Die zijn echter niet al te makkelijk te verkrijgen in Nederland, of in ieder geval niet goedkoop, dus we maken daar een uitzondering voor (non-EU). Omdat je over zoveel vermogen praat, moet je goed kijken naar hoe veilig zo'n accu daadwerkelijk is. Er zijn gevallen bekend waar accu's veel hitte produceren, kortsluiten en zelfs exploderen kunnen en is dus potentieel levensgevaarlijk. Het liefste wil je dus een accu met integrale (shortcircuit en overcurrent) bescherming. Deze kan worden geboden door een zogenaamde wired chip op de accu te monteren. Aan de onderkant van de accu is dan wat extra ruimte gemaakt voor een chipplaat en er loopt een voelbare metalen strip naar de kop. De meest deugdelijke 18650's stammen uit de reeks 2400~2800 mAh. Ook in deze gevallen geldt: is iets verdacht goedkoop, dan is het waarschijnlijk ook te goed om waar te zijn. De 18650 accu is groter dan een AA-batterij en kun je niet zomaar opladen met een standaardlader. Je zult dus moeten investeren in een 18650-lader. Ook hier geldt weer dat er goedkope op de markt zijn, maar die je batterij dus niet beschermen tijdens het laden. Koop het liefste een merklader, dan een universele merkloze. Het liefste eentje met een microcontroller die de batterij en huidige lading herkent en zelf het juiste laadprogramma kiest. Zelf heb ik een zogenaamde 'i4 charger'.
Lees jezelf goed in over accu's. Neem de volgende links eens door:
› http://budgetlightforum.com/forum/batteries/rechargeable
› http://www.candlepowerfor(...)s-Batteries-Included
[..]
Het laden van accu's brengt ook gevaren met zich mee. Laat accu's het liefste niet onbeheerd of in een onveilige omgeving achter, daar er een brand- explosiegevaar aan verbonden is. Gebruik bij voorkeur A-grade beveiligde accu's en opladers. [..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, ik heb een heule mooie i4 intellicharger.Want ik wil niet alleen dat de batterij nadenkt over wat 'ie eigenlijk aan het doen is, maar ook de lader.
2400mAh is prima zat voor een 18650.2400~2800mAh zou ik dan naar kijken. En dan inderdaad met protected circuit. Dat kun je aan de onderkant zien omdat 'ie zo'n vlakke brede plaat heeft en over de zijkant voel je een metalen stripje naar de top lopen.
Verder gewoon op prijsindicatie uitgaan: een 3000mAh voor 2,99 USD... daar zou ik niet aan beginnen. Zoals monkey al zegt, gaan ze richting de 10 ~ 15 euro voor 2, dan is dat vrij realistisch. Maar kijk vooral naar de aanbevelingen en vele testreports op:
• http://lygte-info.dk/revi(...)650Summary%20UK.html ;
• http://budgetlightforum.com/forum/batteries/rechargeable en
• http://www.candlepowerfor(...)s-Batteries-Included
Mij bevallen deze wel goed: http://dx.com/p/soshine-p(...)-2-battry-pack-31896 .
Dát dus inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:31 schreef shiznuts het volgende:
Hier nog eens mooi visueel waarop te letten:
[..]
Eh. Pak een camera. Maak een reviewfilmpje. Gooi 'em op YouTube. Tadaá, je bent een reviewer.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Raad de mensen die die zaklamp willen kopen ook eens even een goed setje batterijen aan dan voordat je in de rechtszaal staat tegenover de heer B.Bobber die zijn hand heeft verloren door de batterijen die erbij zaten![]()
Wat voor drugs heb je gekocht?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:00 schreef pazara het volgende:
LOL
In deze e-mail staat tot onze spijt een foutief bedrag vermeld.
Het juiste bedrag van de openstaande vordering bedraagt 7347.00.
Onze welgemeende excuses voor de ontstane verwarring.
Wij verzoeken u dit bedrag binnen 3 dagen aan ons over te maken op rekeningnummer 7019 onder vermelding van het dossiernumme
Bij vragen verzoeken wij u contact op te nemen via telefoonnummer 0880201889.
Met vriendelijke groet,
Intrum Justitia
JAquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je iets gekocht maar niet betaald ofzo? Iets van 7000 dollar?!
Dat moet je ook niet doen he.quote:
Voor kortingen, check de OP gewoon eens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, was die sale vanochtend? Dacht dat hij vanmiddag zou zijn.
Zat nog te azen op zo'n Wifi Cam.
Dan maar bij buyincoins, nog goede coupons?
Bobbert. Doen eensch opletten.quote:
Man-o-man. Het is geeneens luierweekend hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef nodig het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor kortingen, check de OP gewoon eens.Alleen op tablets vind je 8% korting (vermeld op de mainpage van BIC), anders tot 5% maar (Russen hebben een eigen coupon voor 6% btw).
www.banggood.comquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef supayoshii het volgende:
Iemand enig idee waar je van die Drones kan kopen als deze???
www.banggood.comquote:
Je bent te lief voor deze wereld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Komt wel goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:45 schreef lokpokken het volgende:
Het is toch niet erg dat er 2x Netherlands staat bij m'n adres bij AliExpress? (Bij : Country/Region & State/Province/County)
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Mooi, de verkoper ging in bad en ging slapen, dus kon het even niet vragen.
In de OP staat een mooi kopje waar 'search' op staat...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef supayoshii het volgende:
Iemand enig idee waar je van die Drones kan kopen als deze???
Ben ik nu echt de enige die daar (bijna) nooit problemen mee heeftquote:
Blijkbaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben ik nu echt de enige die daar (bijna) nooit problemen mee heeft?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef monkeybrain het volgende:
Ik trek het beschermfolie van het scherm en het hele glas gaat mee
Deze word volgens mij onder heel veel merken verkocht of niet? Mijn sipik sk68 lijkt er namelijk sprekend opquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:05 schreef Deugniett het volgende:
Net mij banggood LED lampie binnenDe Q5 ($5), Prima ding, in mijn ogen, voor dat geld. Zo vaak zal ik hem toch niet gebruiken denk ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder had ik nog een tablet besteld en de dag daarna een hoes + toetsenbord. Laat ik nou vandaag de hoes binnen krijgen maar niet de tabletVrees dat hij bij de douane ligt dus zal vd week en een brief op de deurmat hebben liggen mweeehhhh
Haha Ja heb het net n edit erbij gezet, maar bij mij staat er idd geen merk op zoals onze vrienden van banggood wel laten zienquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Deze word volgens mij onder heel veel merken verkocht of niet? Mijn sipik sk68 lijkt er namelijk sprekend op
Nee hoor, bij mij hebben ze altijd top service eigenlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben ik nu echt de enige die daar (bijna) nooit problemen mee heeft?
Defineer 'beter' eerst eens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:37 schreef wihehin het volgende:
[..]
Maar is het zo dat het geluid daadwerkelijk beter wordt daarmee, of niet?
Fol you my fliend, we sent items with extra quality!quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef monkeybrain het volgende:
Ik trek het beschermfolie van het scherm en het hele glas gaat mee![]()
Je hebt mij onbedoeld enorm geholpen, mijn dank is grootquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:10 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Haha Ja heb het net n edit erbij gezet, maar bij mij staat er idd geen merk op zoals onze vrienden van banggood wel laten zien; http://www.banggood.com/W(...)4500%29-p-33588.html
Haha graag gedaan!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:15 schreef N22 het volgende:
[..]
Je hebt mij onbedoeld enorm geholpen, mijn dank is groot! Ben gister al de hele dag op DX in de weer geweest met een wish-list (blijft altijd puzzelen qua 'budget' en wat ik wel/niet daadwerkelijk nodig heb), o.a. heel lang gezocht naar relatief krachtig lampje met AA/14500 voor weinig pegels. Deze is sterker (geadverteerd althans) en $3 goedkoper.
Kan ik meteen een goedkoop hoesje op banggood kopen voor m'n telefoon.
Overigens: wat betreft mijn vervangende HTC Sensation accu waar ik begin dit topic over sprak: Ik heb toch besloten om toch voor de Golden 2450 mAh te gaan i.p.v. bijvoorbeeld de Anker. Research gaf alleen maar positieve verhalen over dit Chinese batterijtje en $7.60 is geen geld.
Deasalniettemin, mensen die mij geadviseerd hebben wat betreft accukeuze, bedankt voor de moeite.
Geen problemen met de mp3 speler eigenlijk, ook doorspoelen van nummers is geen enkel probleem. Ik heb hem maar in het Engels gezet en alles is prima te vinden. Veel mogelijkheden om te zoeken op artiest/album/whatever. Alleen jammer dat je niet een scroll iets hebt wat ik zelf altijd wel prettig vind.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Da's de verkenner, om door je mappen te browsen.
[..]
Eigenlijk werkt alles out-of-the-box hoor. Is V1.01-20130111.
Om 'em op 'Hollands' in te stellen ga je naar het 'eigenschappen'-logo'tje en dan drie keer omhoogklikken, dan op de bevestigknop (de rechter met de 9 braillepuntjes (niet op de ronde bedienknop)) drukken. Kies een van de vele talen!
[..]
Had de X30 ook al, de second edition (X30SE) voelt wat lichter aan heb ik het idee, maar kan ik niet zeker zeggen, want ben nu al tien minuten aan het zoeken en ik krijg 'em niet gevonden.Anyhoezels, beide zit een RKNano chipsetje in wat voor erg goede prijs/kwaliteit zorgt. Het is niet super geavanceerd apparaatje ofzo, maar voor zo'n licht en klein mp3-spelertje toch wel een geinig ding natuurlijk voor on-the-go en duizendmaal beter dan zo'n no-name $7,- ding. Verder heb ik ook nog wel een Zip, Clip+ en Fuze liggen. Ook leuk spul.
Wat ik alleen had verwacht is dat het bedieningspaneel wat grijziger zou zijn zoals hier:
[ afbeelding ]
Maar ook dat onderste gedeelte is eigenlijk pikzwart.
Hier misschien ook maar weer eens over nadenken.quote:
Ook dat staat gewoon in de OpeningsPost...quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:09 schreef Helly het volgende:
Wil zo'n Yoobao powerbank halen maar als ik de links van die officiële Yoobao Tmalls invoer op MisterTao krijg ik de niet afgeprijsde prijs en dat scheelt best veel. Hoe zit dat?
http://detail.tmall.com/i(...)-135811153.12.B8omGc
http://detail.tmall.com/i(...)cKCM&id=16244585359&
wordt:
http://www.mistertao.com/(...)tem-16097645328.html
quote:Let op! Items die op Taobao of Tmall afgeprijsd zijn worden mogelijk niet als afgeprijsd herkend bij je agent. MisterTao heeft daarom een eigen subsite, de Discount Zone. Vinden doe je die hier .
Scrubben/doorspoelen gaat idd weer na een system reset.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen problemen met de mp3 speler eigenlijk, ook doorspoelen van nummers is geen enkel probleem. Ik heb hem maar in het Engels gezet en alles is prima te vinden. Veel mogelijkheden om te zoeken op artiest/album/whatever. Alleen jammer dat je niet een scroll iets hebt wat ik zelf altijd wel prettig vind.
Radio werkt ook perfect, micro sd moet ik er nog even in stoppen om die te checken. Die on/off knop is alleen nogal nutteloos want met de play/pause knop kan je hem ook uit / aan zetten. Of ben jij erachter waar die voor te gebruiken is?
Een Audio-Technica ATH-M50 dus dat zit wel snor denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Defineer 'beter' eerst eens.Sterker nog, wat wil je er mee doen en verwacht je dat het ding kan?
In de regel is het zo; heb je een dure koptelefoon welke niet zo goed klinkt op je pc bijvoorbeeld, rechstreeks op de geluidskaart/onboard audio van je moederbord aangesloten, dan heb je kans dat het geluid beter/cleaner wordt met de ELE. De DAC dient dan via USB zeg maar als apart geluidskaartje. Tenzij je allicht zelf al een dure geluidskaart hebt of goeie onboard audio hebt, dan voegt het allicht niet zoveel toe.
Bedoel je met "beter" net als veel jongeren "ik wil een dikkere bass" en wil je dus je geluid anders laten klinken, dan is de e6 beter voor je geschikt met zijn equaliser functie. Deze hang je dan tussen je koptelefoon en mp3speler.
In beide gevallen kan het er ind e regel voor zorgen dat het volume van je apparatuur "harder" kan. Maar aangezien je 0 info geeft is het moeilijk iets aan te raden.Heb je zelf een goedkope blokker 2 euro koptelefoon, dan zal beide niet veel helpen denk ik.
Dus dat, voor 21 euro met micro sd, radio, licht, (als het goed is) lange accuduur. Ja primaquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:28 schreef shiznuts het volgende:
Geinig dingetje wel, komt goed geluid uit dankzij de chip erin. Niet slecht voor dat geld. Weegt ook niks dat ding. Schermpje is wel nogal TFT-kwaliteit, dat de topview de kleuren inverted bijvoorbeeld, straight-/side- en lowview zijn wel ok. De layout is natuurlijk lekker no-bullshit basic, heeft wel wat in principe. Not bad...
HTC Sensation (ook de XL/XE) zijn vreselijk, nooit meer een HTC voor mij. Hoor het die muts in de Vodafone winkel nog zeggen: "Een van de beste telefoons op de markt momenteel, we krijgen nauwelijks klachten over deze telefoon, ze worden bijna niet teruggestuurd voor reparatie".quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier misschien ook maar weer eens over nadenken.
Ook m'n broers' XE is een drama; hoe vaak ik het deuntje wel niet hoor dat het apparaat weer opnieuw opstart.![]()
Hij is dat ding ondertussen wel zat en kiest straks geloof ik geen HTC meer...
Het is dus Anker à ¤17 of Golden à ¤6.
Rustig. Ik heb een Desire gehad en heb nu de One X. Beide uitstekende toestellen. Soms ook hun eigenaardigheden maar dat heeft élke telefoon. De Sensation is gewoon het zwarte schaap van HTC.quote:
nee hoor.. Engeland.. : (dat is volgens mij ook altijd het idee geweest: productie in engeland houden en toch zo goedkoop mogelijk produceren)quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:31 schreef Iemand91 het volgende:
Raspberry Pi camera module (komt immers ook uit China)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(14-5 rond 11:45 besteld via farnell)
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:42 schreef mschol het volgende:
nee hoor.. Engeland.. : (dat is volgens mij ook altijd het idee geweest: productie in engeland houden en toch zo goedkoop mogelijk produceren)Maar de chips zélf (toch? ) niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(14-5 rond 11:45 besteld via farnell)
En verdorie man, die van jou al onderweg, ik heb hem bij RS besteld, wat bezielde mij?
Dat wordt maanden wachten weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |