Zon headphonesplitter dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
't tis voor een project waar de kwaliteit er niet zo toe doetMaar prijs juist iets meer
Zo'n switch moet compleet onder de 10 dollar toch te fixen zijn (lijkt mij)
Dat wordt hem niet. Bron 1 moet wel aan kunnen blijven staan als bron 2 aan staat want bron 1 heeft meerdere speakersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zon headphonesplitter dan?
[ afbeelding ]
Doet eigenlijk ook in principe hetzelfde als zo'n kastje die ik linkte. Alleen zonder een 'switch' ertussen. Of iets staat aan en geeft een signaal door, of hij staat uit en geeft geen signaal door.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef pazara het volgende:
ps:import forum rulez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha kej.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet. Bron 1 moet wel aan kunnen blijven staan als bron 2 aan staat want bron 1 heeft meerdere speakers
Maar je eerste oplossing werkt daar prima voor
'Blijf daar dan en leave us be' inderdaad.quote:
Bedoel je 'foto op canvas'. Dat kan op artscow.com.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:49 schreef pazara het volgende:
ik heb de link van robert doorzocht en ik kwam uit op lightinthebox., maar waar kan je opgeven welke foto je wilt op de schilderij?
geen doekje, maar een echte schilderij met houten frame.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:19 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Bedoel je 'foto op canvas'. Dat kan op artscow.com.
sorryquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef nodig het volgende:
1 cent deal van focalprice (net optijd) gekocht!
Mijn pc heeft moeite met pagina 8 van dit topic
Niet getreurd, mijn Nexus 4 deed pagina 7 wel vlekkeloos. Ik gok omdat mijn Nexus 4 2gb ram heeft en mijn pc maar 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre, de 6e een hoesje op ebay besteld, alleen Paypal confirmed, maar geen verzending, niks?!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
En ik me naar afvragen waarom Opera op m'n htc sensation continu crashed bij de desbetreffende paginaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef nodig het volgende:
Mijn pc heeft moeite met pagina 8 van dit topic
Had ik ook al jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:30 schreef N22 het volgende:
[..]
En ik me naar afvragen waarom Opera op m'n htc sensation continu crashed bij de desbetreffende paginaAls zelf PC's die pagina moeilijk laden
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:27 schreef bobbernaut het volgende:
Had je alweer een ban?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre, de 6e een hoesje op ebay besteld, alleen Paypal confirmed, maar geen verzending, niks?!
ik postte in mn stamkroeg SC allemaal vids van puisten en gezwellen etc die doorgesneden/uitgeknepen werden..quote:
Ja gast doe dat dan ook gewoon niet, je maakt er niemand blij mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik postte in mn stamkroeg SC allemaal vids van puisten en gezwellen etc die doorgesneden/uitgeknepen werden..
2 dagen ban![]()
Om een of andere reden deed het plaatje me denken aan een gynaecologie-praktijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:56 schreef maartend het volgende:
Iemand enig idee waar in hongkongistan een waterballon katapult te bestellen is? Zoek het volgende ;
[ afbeelding ]
Lol.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:44 schreef N22 het volgende:
[..]
Om een of andere reden deed het plaatje me denken aan een gynaecologie-praktijk
zoek eens in de 2 voorgaande topics, daar heb ik wel wat linkjes geplemd naar controllers..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:28 schreef Hojdhopper het volgende:
Jooo, ben eigenlijk op zoek naar een gamecontroller voor de PC. Vond deze al:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3cb6298b08
Maar geen idee of zoiets dan ook meteen werkt op je pc. Iemand wel eens zoiets gekocht?
Afhankelijk van welke je besteldquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:10 schreef Downstar het volgende:
met en zonder dualshock en analoge sticks
Dat werkt bij mij nooit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:18 schreef rene90 het volgende:
Iets wat misschien voor jullie nieuw is (wat me zal verbazen). Op postnl kan je een account aanmaken en daarbij ook je bezorgadres toevoegen, als je deze hebt gevalideerd met een werkende 3s code dan zie je in de toekomst automatisch pakketjes erbij komen als er dus in het systeem een 3s code is aangemeld op jouw adres.
Bij mij wel, ik zie op mijn oude adres dat er een pakketje bij staat dat morgen bezorgd wordtquote:
Ja, validatieniveau 2.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Bij mij wel, ik zie op mijn oude adres dat er een pakketje bij staat dat morgen bezorgd wordtIk heb hiervoor niks ingevoerd namelijk.
(heb je wel een vinkje staan in je instellingen?)
doet de BIC site het bij jou wel?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef davedavy het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)tes-product-461.html
Lijkt me ook niet echt veilig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |