Raar dat ie het bij mij wel doet dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, die is goed, je plaatje doet het niet namelijk.
Staat nog in je cache, dat is niet raar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:29 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Raar dat ie het bij mij wel doet dan.
quote:
Je moet een nieuw plaatje zetten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:33 schreef Bitterlemon het volgende:
Openen in nieuw tabblad o.i.d.
Al is dat geen excuus voor een kapot plaatje.
Zodra ik erachter kom waar je die kapotte dingen vandaan hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:35 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Je moet een nieuw plaatje zetten.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:37 schreef BMTH182 het volgende:
Nee maar ff serieus dit is dus gewoon tantoe hard gestolen van mijn topic :c
ONZ / Wie is deze Pokémon?
Bulbasaur!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:41 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Dan voorzie ik jullie in de tussentijd wel van een mooi plaatje. Niet zeggen dat ie het niet doet want hij doet het gewoon.
[ afbeelding ]
Magicarp?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee man.
En custom made plaatjes zijn sowieso beter.
[ afbeelding ]
Dat is duidelijk een ratataquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee man.
[ afbeelding ]
Hij heette altijd al zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sinds wanneer hete moltress zo, ben ik echt vergeten!
Magiking dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Jullie zijn niet in vorm zeg. Mijn Paint is overduidelijk.
Okay,quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:52 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Hij heette altijd al zo.
ik zie anders geen water/ vissenstaartquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:54 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Nee joh, is overduidelijk een vissie.
Blijkbaar was het overduidelijk geen vissie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ik zie anders geen water/ vissenstaart
Ook goed. Dat ei lijkt toch niet op een penis hč? Dit topic moet wel geschikt blijven voor kindjes.quote:
Nee, alleen homo's zouden dat denken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ook goed. Dat ei lijkt toch niet op een penis hč? Dit topic moet wel geschikt blijven voor kindjes.
da is ghastly oniquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee man.
[ afbeelding ]
ja das gwn eenplaatje, ga gwn tekenenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:05 schreef Rickazio het volgende:
deze heeft elke vrouw onder dr bed liggen
[ afbeelding ]
Woooooobuffet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ja das gwn eenplaatje, ga gwn tekenen
[ afbeelding ]
snorlax?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Woooooobuffet.
Nog eentje dan:
Ik maak ze wel uit mijn hoofd hč, niet natekenen. Daarom zijn ze zo slecht.
[ afbeelding ]
mn schoonmoederquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:14 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
dit lijkt er waars helemaal niet op
goedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Bellsprout en die andere moet wel Jynx zijn.
Caterpie?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hint: het is geen pikachu.
[ afbeelding ]
Weedle? Kakuna?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zit wel in de goede richting!
charmender?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tweede hint, kijk naar de url van de afbeelding.
Lolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Deze is redelijk goed mislukt, dus een extra lastige denk ik:
[ afbeelding ]
Kabutops?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
scytherquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja! Bij een Scyther had ik ook nog iets van vleugels getekend.quote:
Ja maar toen rekende je het goet?!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die url kan zoveel zeggen, zonet stond er Charmander in de url terwijl het een metapod was.
Het draait om kracht, gedrevenheid en level uppen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar toen rekende je het goet?!
Okay danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het draait om kracht, gedrevenheid en level uppen.
Ken uw klassiekers!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers!Hoe zit het met die ene die ik net rade!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
wat was het ookalweer ScytherSpatieboos
Zie deze post:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe zit het met die ene die ik net rade!
wat was het ookalweer Scyther
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Sorry dat ik jullie in spanning moest laten, was even weg.Maar het was een.....
[..]
Ja! Bij een Scyther had ik ook nog iets van vleugels getekend.
De evolutievorm van dat elektrische schaap.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben bruine plekjesvegeten
Pikachu!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben bruine plekjesvegeten
Mexicaan met 2 van die muziekinstrumenten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:34 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
deze is erg goed gelukt, al zeg ik het zelf:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:35 schreef VerdachtParkietje het volgende:
ALAKAZAM!! Wat een baas is het toch
Neen, hij heeft echt 3 hoofden ken je die niet meer?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Ben aan het denken. Vileplume ofzo?
Nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:40 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Neen, hij heeft echt 3 hoofden ken je die niet meer?
Mr. Mime?quote:
Tentacruelquote:
tenglaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:58 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Ja is tentacruel. Ga steeds slechter tekenen anders is het te makkelijk.
[ afbeelding ]
riep u mij?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:00 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Of koekie? Hoe heette dat ding.
hahaha ik herkende het directquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het draait om kracht, gedrevenheid en level uppen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:07 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]Ja je moet even paints maken.
seviperquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef KoekiMonster het volgende:
[ afbeelding ]
zoals uit mijn herrinering, na te tekening gegoogled en hij klopt niet helemaal met de kleur
quote:
Ekansquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef KoekiMonster het volgende:
[ afbeelding ]
zoals uit mijn herrinering, na te tekening gegoogled en hij klopt niet helemaal met de kleur
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef KoekiMonster het volgende:
[ afbeelding ]
hij is wel grotendeels groen, ik bedoelde meer dat die blauwe en rode strepen niet helemaal kloppenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:23 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Mooi hoor.is het arbok?
Rayquaza?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:24 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
hij is wel grotendeels groen, ik bedoelde meer dat die blauwe en rode strepen niet helemaal kloppen
arbok is paars
tip: het is een legendarische
rayqazaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef KoekiMonster het volgende:
[ afbeelding ]
en wat krijg je als je muk omdraaid?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:24 schreef Metapod het volgende:
als je ekans omdraiait krijg je snake
als je arbok omdraiait krijg je kobra
daar is over nagedacht
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:25 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
en wat krijg je als je muk omdraaid?
daar is ook over na gedacht
het lijkt wel op mals je muk omdraaitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:25 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
en wat krijg je als je muk omdraaid?
daar is ook over na gedacht
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:27 schreef KoekiMonster het volgende:
wie weet hoe die hele gespierde soort grijze hulk heet? met 3 koppen dacht ik of 2
het is de 2de of 3de evolutie, was vroeger mijn op 1 na favorite pokemon
dat is wel heel toevalligquote:
Fout, het is Mewquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had je tip wel nodig.
[..]
Geodude. De loser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Machamp?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:27 schreef KoekiMonster het volgende:
wie weet hoe die hele gespierde soort grijze hulk heet? met 3 koppen dacht ik of 2
Graveler heeft veel armen. Of Golem, dat is die bowlingbalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:27 schreef KoekiMonster het volgende:
quote:
was er nog een evolutie eigelijk? het is dus geodude> machamp en dan nog iets?quote:
Geodude - Graveler - Golemquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:30 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
was er nog een evolutie eigelijk? het is dus geodude> machamp en dan nog iets?
machop?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geodude - Graveler - Golem
Machamp is de evolutie van Machoke en die tienerecto, ik ben zijn naam kwijt.
Ziet er al een stuk geiler uit dan op tv.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:37 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Jazekers. Goed gelukt he
ja echtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:37 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Jazekers. Goed gelukt he
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:40 schreef KoekiMonster het volgende:
ik heb mijn pokemon map weer gevonden
Xatu?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:50 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Deze weet ik nog steeds niet. Wat is het?
die zit er vast wel in, ergensquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:48 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]Ik heb nog een glimmende raichu. Ruilen?
Ivysaur.quote:
Rhydon.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:06 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
en nog maar 1:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:13 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Dat is gewoon een pokeball met een gezichtje.
Ik moest er wel voor op google kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:18 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Daar heb je wel je best op gedaan!![]()
Koffing.
Shit hier ben ik de oren vergeten, nu lijkt die niet echt. Nou nu weet iedereen het, hij heeft ook orenquote:
sommige mensen hebben zovaak die spelletjes gespeeld dat ze het nooit meer vergeten.quote:
en hoe heette die evolutie van voltorb ook nog maar weer?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:25 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
en hoe heette die evolutie van voltorb ook nog maar weer?
electrodequote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:25 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
en hoe heette die evolutie van voltorb ook nog maar weer?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Electrode.
Voltorb is boos, Electrode is blij. En de kleuren zijn andersom.
Nice, deze lijkt een beetje op die van mij. Maar die van mij is een graspokémon want hij zit in het gras.quote:
Hij lijkt meer op de evolutie daarvan. Ben alleen vergeten hoe die heette.quote:
Zo doet een ekte Oddish dat:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice, deze lijkt een beetje op die van mij. Maar die van mij is een graspokémon want hij zit in het gras.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zo doet een ekte Oddish dat:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |