quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:07 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]Ja je moet even paints maken.
seviperquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef KoekiMonster het volgende:
[ afbeelding ]
zoals uit mijn herrinering, na te tekening gegoogled en hij klopt niet helemaal met de kleur
quote:
Ekansquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef KoekiMonster het volgende:
[ afbeelding ]
zoals uit mijn herrinering, na te tekening gegoogled en hij klopt niet helemaal met de kleur
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef KoekiMonster het volgende:
[ afbeelding ]
hij is wel grotendeels groen, ik bedoelde meer dat die blauwe en rode strepen niet helemaal kloppenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:23 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Mooi hoor.is het arbok?
Rayquaza?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:24 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
hij is wel grotendeels groen, ik bedoelde meer dat die blauwe en rode strepen niet helemaal kloppen
arbok is paars
tip: het is een legendarische
rayqazaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef KoekiMonster het volgende:
[ afbeelding ]
en wat krijg je als je muk omdraaid?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:24 schreef Metapod het volgende:
als je ekans omdraiait krijg je snake
als je arbok omdraiait krijg je kobra
daar is over nagedacht
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:25 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
en wat krijg je als je muk omdraaid?
daar is ook over na gedacht
het lijkt wel op mals je muk omdraaitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:25 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
en wat krijg je als je muk omdraaid?
daar is ook over na gedacht
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:27 schreef KoekiMonster het volgende:
wie weet hoe die hele gespierde soort grijze hulk heet? met 3 koppen dacht ik of 2
het is de 2de of 3de evolutie, was vroeger mijn op 1 na favorite pokemon
dat is wel heel toevalligquote:
Fout, het is Mewquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had je tip wel nodig.
[..]
Geodude. De loser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |