SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je hoeft geen thermo-ondergoed aan nu, maar hardlopen met een kort shirt zie ik nog niet gebeuren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:10 schreef mosselmossel het volgende:
't is misschien koud voor de tijd van het jaar. Het is niet koud om te hardlopen.
En als er een beetje wind is, is het best wel prettig om met een jack te lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Toplocatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig! Nog meer gezellige mensen voor de borrel erna op de Beestenmarkt![]()
Ligt er een beetje aan waar je woont ook. Hier was het vandaag gewoon 17 graden en de wind was niet koud (grens Brabant/Limburg). Zelfs ik liep alleen in een shirtje. En een lange broek natuurlijk, maar daar loop ik ook in als het 30 graden is, vind ik nu eenmaal fijn en juist minder warm en plakkerig dan een korte.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hoeft geen thermo-ondergoed aan nu, maar hardlopen met een kort shirt zie ik nog niet gebeuren.
En als er een beetje wind is, is het best wel prettig om met een jack te lopen.![]()
[quote]Op vrijdag 10 mei 2013 19:20 schreef slacker_nl het volgende:
Vanmorgen om 0800 gelopen in een korte 'legging' en tshirt met daaronder een soort thermoshirt, meer was niet nodig.![]()
Ik wilde vandaag een bocht maken met de fiets en werd weggeblazen. Nabij Sloterdijk station, NH.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Ligt er een beetje aan waar je woont ook. Hier was het vandaag gewoon 17 graden en de wind was niet koud (grens Brabant/Limburg). Zelfs ik liep alleen in een shirtje. En een lange broek natuurlijk, maar daar loop ik ook in als het 30 graden is, vind ik nu eenmaal fijn en juist minder warm en plakkerig dan een korte.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb snel gescand, maar geen bekenden gezien op deze foto's van gister.
http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=A5F67E03F70B323CZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat lullen jullie veelNormaal doe ik zelf mee en valt het niet zo op
En wat zit er veel verschil tussen jullie gewone schoenmaat en hardloopschoenen. Ik heb gewone schoenen maat 38/39 en m'n Brooks en Kinvara's zijn alletwee maat 38,5. Vandaag Mirage's maat 39 geprobeerd (slofjes, echt, ik wilde ze eigenlijk niet meer uit trekken) en PureCadence maat 39 (veel te groot). 38,5 hadden ze niet op voorraad![]()
![]()
Iemand die een bluetooth hartslagmeter heeft en die gebruikt met zijn Iphone4? En welke gebruiken jullie?
Wil mijn hartslag via Endomondo gaan bijhouden.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Eerste hit op google:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die een bluetooth hartslagmeter heeft en die gebruikt met zijn Iphone4? En welke gebruiken jullie?
Wil mijn hartslag via Endomondo gaan bijhouden.
http://www.hartslagmeterc(...)ers-voor-iphone.htmlThe sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Brantano en waren ¤ 64,95quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:18 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Waar heb je ze gehaald? Ze kijken toch of ze goed zitten?Werewolf![]()
Hebben de verkopers niet gekeken of ze goed zaten? Als dat wel zo is, en/of je hebt er geen last van: prima toch?quote:
Beste tip die ik hier gekregen heb: schoenen aan laten meten bij een speciaalzaak.Had anders gewoon weer neutrale schoenen in mijn eigen maat in de opruiming gekocht, en over een paar weken klachten/blessures gehad.
![]()
![]()
Ik wil de volgende keer een schoen met leuke kleurtjes. Moet ik dan een grotere winkel bezoeken of heb ik dan nog steeds 'pech' dat ze weinig keus hebben qua kleur?
De vrouw waar ik was zei namelijk dat je niet echt een keuze had in kleur omdat ze elke keer maar wat binnen kregen.![]()
![]()
Kleine winkels kunnen ze waarschijnlijk ook bestellen. Dus de verkeerde kleur passen en dan de juiste bestellen. Moet je wel even wachten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil de volgende keer een schoen met leuke kleurtjes. Moet ik dan een grotere winkel bezoeken of heb ik dan nog steeds 'pech' dat ze weinig keus hebben qua kleur?
De vrouw waar ik was zei namelijk dat je niet echt een keuze had in kleur omdat ze elke keer maar wat binnen kregen.The sun in your Eyes
Had jij niet net schoenen laten aanmeten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:47 schreef sararaats het volgende:
beter een maat groter kopen? ik zal er aan denken.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Volgens mij gaan hardloopschoenen en leuke kleurtjes niet samen. Ze zien er altijd uit alsof ze zijn ontworpen door een blinde nicht.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
De vrouw waar ik was zei namelijk dat je niet echt een keuze had in kleur omdat ze elke keer maar wat binnen kregen.![]()
Maar als je op van die 'inspirational running blogs' kijkt hebben ze allemaal mooie kleurtjesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij gaan hardloopschoenen en leuke kleurtjes niet samen. Ze zien er altijd uit alsof ze zijn ontworpen door een blinde nicht.
Niet dat het zo boeiend is, maar kleurtjes![]()
![]()
![]()
Of trekken die mensen dan die mooie schoenen aan voor een foto en rennen dan verder op hun afgetrapte door een blind persoon ontworpen schoenen![]()
Dat zijn ook 9/10 nike schoenen. Maar ik hoor hier niemand over nike schoenen.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2013 20:05:03 ]![]()
Nahh, dan toch liever de Asics Noosa zoals Arquero al noemdequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
</hipstermode>Hehehe
![]()
![]()
Na de zomer ga ik nieuwe schoenen aan laten meten. Heb nu neutrale Asics, die ik op de gok had gekocht, maar die eigenlijk wel erg lekker zitten. Nooit last van m'n voeten, goede demping. Alleen heb ik na het lopen aan de binnenkant van m'n linkerbeen, langs m'n kuit, zo af en toe een tikje last, dus ff een analyse op los laten.![]()
De enige pijn komt niet van m'n schoenen. De enkelblessure is nog niet helemaal genezen denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:57 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Hebben de verkopers niet gekeken of ze goed zaten? Als dat wel zo is, en/of je hebt er geen last van: prima toch?
Beste tip die ik hier gekregen heb: schoenen aan laten meten bij een speciaalzaak.Had anders gewoon weer neutrale schoenen in mijn eigen maat in de opruiming gekocht, en over een paar weken klachten/blessures gehad.
Binnenkort naar de huisarts en misschien naar een sportarts
Werewolf![]()
Als het niet aan de schoenen ligt, lijkt me dat slim, ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
De enige pijn komt niet van m'n schoenen. De enkelblessure is nog niet helemaal genezen denk ik.
Binnenkort naar de huisarts en misschien naar een sportartsSucces!
![]()
Nee, PureCadence of Mirage, afhankelijk van welke ik ga kopen (ik twijfel nog even een weekje door)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die kinvara's doe je zeker nog niet aan bij de vooroeverloop? Wel echt vette schoentjes!![]()
Sauconyquote:Ik vind die zwart/rode Kinvara 3 echt zo mega vet
SPOILER: Deze dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
SauconyIk vind die zwart/rode Kinvara 3 echt zo mega vet
Waarschijnlijk ook megaduurSPOILER: Deze dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf![]()
Ik zit op Zalando rond te klikken![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zie de laatste spoiler in de OPquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef amaranta het volgende:
Wat is dat planken wat ik her en der lees?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vind van Saucony het prijsverschil tussen de VS en de EU nogal enorm. $99 is gewoon 125 euro... En Kinvara's en Mirage's gaan volgens de reviews wel iets minder lang mee dan "gewone" schoenen, en dan zijn ze opeens echt heel erg duur.![]()
Hangt ervan af wat je duur vindt. De mijne waren 130 euro, en volgens mij waren de andere schoenen niet heel veel duurder?quote:![]()
En pijnvrij lopen is onbetaalbaar (voor de rest MasterCard).
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je duur vindt. De mijne waren 130 euro, en volgens mij waren de andere schoenen niet heel veel duurder?![]()
En pijnvrij lopen is onbetaalbaar (voor de rest MasterCard).
Wauw, lang leve de EU...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:28 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind van Saucony het prijsverschil tussen de VS en de EU nogal enorm. $99 is gewoon 125 euro... En Kinvara's en Mirage's gaan volgens de reviews wel iets minder lang mee dan "gewone" schoenen, en dan zijn ze opeens echt heel erg duur.![]()
![]()
Ik heb ze eens even één voor één bekeken: Yur & Mr Q gespot. Mijn startvak wordt nog geüpload denk ik, want hij stopt bij wat bekenden in vak C.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:32 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb snel gescand, maar geen bekenden gezien op deze foto's van gister.
http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=A5F67E03F70B323C![]()
Nu weet ik niet hoe betrouwbaar het is, maar op Ebay staan ze nieuw al vanaf $60...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:28 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind van Saucony het prijsverschil tussen de VS en de EU nogal enorm. $99 is gewoon 125 euro... En Kinvara's en Mirage's gaan volgens de reviews wel iets minder lang mee dan "gewone" schoenen, en dan zijn ze opeens echt heel erg duur.
The temptation, aaaaaaahr! http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item1c327d3c6f
Incl. verzendkosten nog geen ¤75![]()
Ah, zo goed had ik nog niet gekeken. Ik startte nog zelfs achter jou, dus dan zal dat er morgen wel op staan ofzo. Maar echt toffe foto's zijn het niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb ze eens even één voor één bekeken: Yur & Mr Q gespot. Mijn startvak wordt nog geüpload denk ik, want hij stopt bij wat bekenden in vak C.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mja, ik heb het over adviesprijzen. Ik vind het niet erg om voor dat stukje extra service in de winkel gewoon de adviesprijs te betalen. Dat het verschil bij Brooks zoveel kleiner is tussen de VS en de EU zou voor mij wel een reden zijn om daarvoor te kiezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nu weet ik niet hoe betrouwbaar het is, maar op Ebay staan ze nieuw al vanaf $60...
Incl. verzendkosten nog geen ¤75
O, ik kreeg vandaag een baan aangeboden bij de Runnersworld in Hoorn, omdat ik blijkbaar nogal veel wistEn eigenaresse kwam uit geboortedorp.
![]()
Ja, ik koop in de week daarvoor nog even een wit broekje van een tientje bij de Aktiesport ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, dit is leuk voor tijdens Colors by the Seanog meer ruimte voor kleur!
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Das wel een goed idee inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, ik koop in de week daarvoor nog even een wit broekje van een tientje bij de Aktiesport ofzo.![]()
![]()
Vergeet de invoerrechten nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nu weet ik niet hoe betrouwbaar het is, maar op Ebay staan ze nieuw al vanaf $60...
Incl. verzendkosten nog geen ¤75
(als je eruit gepikt wordt)![]()
Ik heb al zoveel dingen besteld uit het buitenland met een hogere waarde (lenzen voor camera's enzo), zelfs illegale dingen (fatburners die in NL niet te verkrijgen waren), en ben er nog nooit uitgepikt. Die gasten weten wel hoe ze het moeten verzenden om de kans minimaal te houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:46 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Vergeet de invoerrechten niet
(als je eruit gepikt wordt)
En, volgens mij was er zelfs een minimale waarde waarna je invoerrechten gaat betalen, en als ik het goed heb, lag die hoger dan ¤75.
//Edit
Mocht je eruit gepikt worden, kost het ¤25 extra. Dus ¤100 in totaal. Ben je ¤25 goedkoper uit.. Is 't niet echt waard IMO![]()
Mja, 2 keer gepakt omdat sommige sellers de echte waarde lekker groot op de verpakking zetten. Bij die sellers bestel ik dus niet meerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel dingen besteld uit het buitenland met een hogere waarde (lenzen voor camera's enzo), zelfs illegale dingen (fatburners die in NL niet te verkrijgen waren), en ben er nog nooit uitgepikt. Die gasten weten wel hoe ze het moeten verzenden om de kans minimaal te houden.
En, volgens mij was er zelfs een minimale waarde waarna je invoerrechten gaat betalen, en als ik het goed heb, lag die hoger dan ¤75.
BTW danDas vanaf 22 euro
Maar die andere miljoenen keren ging het gewoon goed hoor
Zijn wel mooi. Ik vind het altijd stom als er zo'n groot verschil zit in de prijzen. But that's life I guess![]()
![]()
Ik neem het risico liever gewoon niet. Stel dat ze niet goed zitten/lopen, of dat je er na een week achter komt dat dat het geval is, of dat er iets mis is door een productiefout. Dan ben ik dolgelukkig dat ik terug kan naar de winkel en ernaar kan laten kijken/omruilen voor een paar dat beter bij me past. Maar dat ben ik.![]()
Niet om het een of ander maar die staat er hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:47 schreef debeterebob het volgende:
Niet om het een of ander, maar is het wel al te handig om die facebookgroep in de OP te zetten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zou het ook nooit doen hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef hatsaflats het volgende:
Ik neem het risico liever gewoon niet. Stel dat ze niet goed zitten/lopen, of dat je er na een week achter komt dat dat het geval is, of dat er iets mis is door een productiefout. Dan ben ik dolgelukkig dat ik terug kan naar de winkel en ernaar kan laten kijken/omruilen voor een paar dat beter bij me past. Maar dat ben ik.Vind de prijsverschillen gewoon interessant haha
![]()
Ik bedoel, je zit toch met persoonlijke gegevens. Ik kan jullie allemaal vindenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar die staat er hoor.Lijkt me niet heel handig zo open en bloot.
![]()
Inderdaad. Als het verschil nou een euro of honderd was, dan is het een ander verhaal. Nu is het verschil ¤25. Dat is een stukje service, garantie, etc. waar ik idd ook graag dat bedrag voor betaalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef hatsaflats het volgende:
Ik neem het risico liever gewoon niet. Stel dat ze niet goed zitten/lopen, of dat je er na een week achter komt dat dat het geval is, of dat er iets mis is door een productiefout. Dan ben ik dolgelukkig dat ik terug kan naar de winkel en ernaar kan laten kijken/omruilen voor een paar dat beter bij me past. Maar dat ben ik.![]()
Ik denk dat hij bedoelt of het wel handig is om het uberhaupt te doen ivm.. privacy ofzo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar die staat er hoor.![]()
![]()
Ja dan moet je geen facebook nemen toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel, je zit toch met persoonlijke gegevens. Ik kan jullie allemaal vindenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Is het niet mogelijk om de groep af te schermen voor mensen die nog geen lid zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel, je zit toch met persoonlijke gegevens. Ik kan jullie allemaal vinden![]()
Zie net dat op 1 juni bij m'n loopgroep 's-avonds er een lezing is door Dave O'Brien, een ultrarunner.
Leuk![]()
![]()
Is een besloten groep. Morgen ff op laptop nakijken dan.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben geen lid, maar kan wel zien wie er allemaal lid is. Dat kan misschien wel afgeschermd worden?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Is een besloten groep. Morgen ff op laptop nakijken dan.![]()
Ik kan ook alleen de members zien hoor. Niet de info die gedeeld wordt verder. Maar ik vraag me af of mensen gekoppeld willen worden aan hun fokaccount.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Is een besloten groep. Morgen ff op laptop nakijken dan.![]()
Dat houdt het wel open. Genoeg reeksen al waar je 'die en die maar moet pm'men om een facebooklinkje': dit is FOK!, geen Facebook, en ondanks dat de groep mensen hier gewoon wel tof is, moeten we 't risico niet gaan lopen dat er (zoals in andere gevallen) mensen buitengesloten gaan worden zodat er daar over ze geroddeld kan worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:47 schreef debeterebob het volgende:
Niet om het een of ander, maar is het wel al te handig om die facebookgroep in de OP te zetten.Ja doei.![]()
Daar zal iedereen hier andere meningen over hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:00 schreef AnnaTralala het volgende:
[..]
Dank! Maar meer eten ervoor, tijdens of erna om niet misselijk te worden?
Ikk zou het zelf eens uitproberen
The sun in your Eyes
Ik zie het verband niet tussen moeten dm'en en buiten worden gesloten. Als je dat dan gewoon in de OP zet en iedereen gewoon binnen laat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat houdt het wel open. Genoeg reeksen al waar je 'die en die maar moet pm'men om een facebooklinkje': dit is FOK!, geen Facebook, en ondanks dat de groep mensen hier gewoon wel tof is, moeten we 't risico niet gaan lopen dat er (zoals in andere gevallen) mensen buitengesloten gaan worden zodat er daar over ze geroddeld kan worden.![]()
Mja heb je wel gelijk in, maar weinig zin om weer over mijn nek te gaan na het hardlopenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:01 schreef Onama het volgende:
[..]
Daar zal iedereen hier andere meningen over hebben.
Ikk zou het zelf eens uitproberen
Raak en plezierig.![]()
Dat was een beetje het idee erachter. Als je dat niet zou willen dan join je toch niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan ook alleen de members zien hoor. Niet de info die gedeeld wordt verder. Maar ik vraag me af of mensen gekoppeld willen worden aan hun fokaccount.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Prima verder hoor. Ik vroeg me gewoon ook af of je je er van bewust was dat alle namen zo te vinden zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat was een beetje het idee erachter. Als je dat niet zou willen dan join je toch niet?
Zal er verder over ophouden![]()
![]()
Maar nu kan iedereen die op de link klikt zien wie er lid is van de groep, zonder zelf lid te zijn. Dat lijkt me niet wenselijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat was een beetje het idee erachter. Als je dat niet zou willen dan join je toch niet?![]()
Ik snap de discussie niet. In de Fok! Endomondo sta ik ook met voor en achternaam, en als je gaat analyseren waar mijn loopjes beginnen en eindigen kun je mijn straat raden. En als ik een foto van mezelf post dan kun je via het startnummer mijn gegevens vinden op uitslagen.nl. Spannend, dingen die niet openbaar mogen staan ook niet op facebook. Wil je niet dat mensen je bij voor en achternaam kunnen vinden, dan wordt je simpelweg niet lid van de Facebook of Endomondo groep.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen moeten dm'en en buiten worden gesloten. Als je dat dan gewoon in de OP zet en iedereen gewoon binnen laat.The sun in your Eyes
Waarom is ineens die groep gestart eigenlijk? en posten de mensen die dat opperden (had 't toen vaag meegelezen?) hier verder eigenlijk nog wel, dat waren toch nieuwe mensen?
#veranderingisengJa doei.![]()
Ik weet wel dat in een niet nader te noemen topicsreeks het plaatsen van chatlinkjes was verbodenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom is ineens die groep gestart eigenlijk? en posten de mensen die dat opperden (had 't toen vaag meegelezen?) hier verder eigenlijk nog wel, dat waren toch nieuwe mensen?
#veranderingiseng
Overigens denk ik dat user Nirak gevonden heb![]()
![]()
Over je nek gaan zul je niet gaan zolang je geen gekke dingen eet en op zijn minst een uurtje ertussen neemt. Of je moet je extreem gaan uitsloven betreft snelheid.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:03 schreef AnnaTralala het volgende:
[..]
Mja heb je wel gelijk in, maar weinig zin om weer over mijn nek te gaan na het hardlopenThe sun in your Eyes
Ennn eindelijk goede hardloopschoenen, ben benieuwd of ik volgende week geen pijnlijke voeten meer heb.![]()
![]()
Gewoon voor de leuk denk ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
#veranderingiseng![]()
![]()
Morgen ff uitzoeken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar nu kan iedereen die op de link klikt zien wie er lid is van de groep, zonder zelf lid te zijn. Dat lijkt me niet wenselijk.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het is er vrij dood, ongeveer eens in de twee dagen wordt er iets gepost. Meestal luchtige foto's van schoenen of routes. We zijn er niet over jullie aan het roddelen hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
#veranderingiseng![]()
Ik ga de mensen waar ik contact mee heb even toevoegen als vriend en dan schrijf ik me ook uit voor de groep. Zo intressant is het niet en ik hou mijn facebook graag schoon. Daarnaast heb ik al moeite om de dingen hier bij te houden.The sun in your Eyes
Dit topic lijkt me ook interessanter. Tenzij je ook echt vaak met mensen uit die groep naar wedstrijden wil en zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:12 schreef Onama het volgende:
[..]
Het is er vrij dood, ongeveer eens in de twee dagen wordt er iets gepost. Meestal luchtige foto's van schoenen of routes. We zijn er niet over jullie aan het roddelen hoor.![]()
Ik ga de mensen waar ik contact mee heb even toevoegen als vriend en dan schrijf ik me ook uit voor de groep. Zo intressant is het niet en ik hou mijn facebook graag schoon. Daarnaast heb ik al moeite om de dingen hier bij te houden.![]()
Ach, de mensen voor wie ik B&B wil spelen voor 'n hardloopweekend weten me vast wel te vinden, die horen dan wel waar m'n huis woont, al is ook dat vast geen probleem om te vinden!
/care
Ja doei.![]()
Wordt geregeld gedaan hoor, mini-meets op wedstrijdenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit topic lijkt me ook interessanter. Tenzij je ook echt vaak met mensen uit die groep naar wedstrijden wil en zo.En wordt allemaal geregeld via Fok!
Over Facebook gesproken; Ik ging in Roermond keihard juichend over de finish met een big smile op mijn kop. En opeens hoor ik klik-klik-klik van de fotograaf die een meter of twee van me afstond... Ben nu al dagen zijn website aan het openen in de hoop dat die foto online komt, maar hij heeft nog steeds niet alles geupload...Wordt echt tijd dat ik een nieuwe Facebook profielfoto krijg...
The sun in your Eyes
Heb ik de vorige keer voor de BtB gewoon en plain public hier in het topic geregeld. Gewoon, met foto's van de lokatie en allesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef Onama het volgende:
[..]
Wordt geregeld gedaan hoor, mini-meets op wedstrijdenEn wordt allemaal geregeld via Fok!
en iedereen was er!
Idd begon Dago-dinges hiermee. Post hier niet echt meer, of...? Wat ik wel grappig vind is dat de reden was: meer anonimiteit mbt het posten van foto's etc. Terwijl juist Fok! anoniemer isipv een Fok! username gekoppeld aan je echte naam. Vind dat persoonlijk niet erg, maar de meerwaarde heeft zich nog niet echt bewezen....behalve dubbelposts.
Tot zover mijn idee eroverZo en nu koffie
![]()
![]()
Anonimiteit niet, juist zodat je een beetje gezichten erbij hebt, en we makkelijd dingen delen, al is dat hier ook wel te doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Quoi het volgende:
Idd begon Dago-dinges hiermee. Post hier niet echt meer, of...? Wat ik wel grappig vind is dat de reden was: meer anonimiteit mbt het posten van foto's etc. Terwijl juist Fok! anoniemer isipv een Fok! username gekoppeld aan je echte naam. Vind dat persoonlijk niet erg, maar de meerwaarde heeft zich nog niet echt bewezen....behalve dubbelposts.
Tot zover mijn idee eroverZo en nu koffie
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je hebt natuurlijk geen lurkers bij die groepquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Anonimiteit niet, juist zodat je een beetje gezichten erbij hebt, en we makkelijd dingen delen, al is dat hier ook wel te doen.![]()
![]()
Irritant hé?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef Onama het volgende:
[..]
Wordt geregeld gedaan hoor, mini-meets op wedstrijdenEn wordt allemaal geregeld via Fok!
Over Facebook gesproken; Ik ging in Roermond keihard juichend over de finish met een big smile op mijn kop. En opeens hoor ik klik-klik-klik van de fotograaf die een meter of twee van me afstond... Ben nu al dagen zijn website aan het openen in de hoop dat die foto online komt, maar hij heeft nog steeds niet alles geupload...Wordt echt tijd dat ik een nieuwe Facebook profielfoto krijg...
Anders mail je 'm ff. Die fotograaf van de Golden 10 is ook gewoon precies vóór mij gestopt met uploaden.. O wacht hij is natuurlijk aan het fotoshoppen
![]()
![]()
Vereeuwigd op de website!quote:An excellent turnout of 24 BaHas for the last in this spring race series – thanks everyone for making the trip, and welcome (belatedly) to <naam> and <moblo>, running their first Road Leagues with us!
Ja doei.![]()
Ik heb die van wahoo, werkt prima en draagt ook fijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wil mijn hartslag via Endomondo gaan bijhouden.![]()
![]()
Wat betreft de FB groep.. Hij is op dit moment "besloten". Zet `m op "Verborgen" o.i.d en iemand die geen lid is van de groep, kan ook niet zien wie er wel in zit..![]()
schoenentopics
juist nu ik zelf maar weer eens moet ga kijken voor een wegschoen (trailschoenen heb ik voorlopig genoeg)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Waar ben ik dan? Want ik ben mezelf al jaren kwijtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet wel dat in een niet nader te noemen topicsreeks het plaatsen van chatlinkjes was verboden
Overigens denk ik dat user Nirak gevonden heb![]()
![]()
en voor degene die in de buurt van Steenbergen woont...
http://24hour.ultraloopsteenbergen.nl/index.php/nl/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Irritant is het, maar ik begrijp het wel. Als er in Roermond en omstreken wat te doen is, dan is hij er bij. Hij haalt zichzelf echt veel werk op de hals. Hij kwam vaak in mijn "stamkroeg" in Roermond dus ken hem wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Irritant hé?Anders mail je 'm ff. Die fotograaf van de Golden 10 is ook gewoon precies vóór mij gestopt met uploaden.. O wacht hij is natuurlijk aan het fotoshoppen
Heb zelf ook in een discotheek gewerkt als fotograaf een paar jaar terug. En dan was ik om 7 uur 's-ochtends thuis, werd ik eens rond 1 uur wakker en had ik al 10 krabbels (hyves toen nog) met de vraag waar de foto's bleven. Uit frustratie op een gegeven moment maar meteen als ik thuis kwam gaan editen en uploaden, zodat ik van het gezeik af was
The sun in your Eyes
zeurdersquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:44 schreef Onama het volgende:
[..]
Irritant is het, maar ik begrijp het wel. Als er in Roermond en omstreken wat te doen is, dan is hij er bij. Hij haalt zichzelf echt veel werk op de hals. Hij kwam vaak in mijn "stamkroeg" in Roermond dus ken hem wel.
Heb zelf ook in een discotheek gewerkt als fotograaf een paar jaar terug. En dan was ik om 7 uur 's-ochtends thuis, werdt ik eens rond 1 uur wakker en had ik al 10 krabbels (hyves toen nog) met de vraag waar de foto's bleven. Uit frustratie op een gegeven moment maar meteen als ik thuis kwam gaan editen en uploaden, zodat ik van het gezeik af was
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En ik ben daar zondag in de buurtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://24hour.ultraloopsteenbergen.nl/index.php/nl/net te laat
natuurlijk niet voor iedereen hier weggelegdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En ik ben daar zondag in de buurtnet te laat
maar wel eens leuk om eens bij zo'n evenement te kijken.
Heel ander sfeertje dan bij bijv een groot wegevenement zoals CPC of DtD'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ho ho! Ik bedoelde ook om te kijken hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
natuurlijk niet voor iedereen hier weggelegdmaar wel eens leuk om eens bij zo'n evenement te kijken.
Heel ander sfeertje dan bij bijv een groot wegevenement zoals CPC of DtD
Vandaag mijn tweede wedstrijdje gelopen met een verschrikkelijk slechte voorbereiding.
Ik werk zo af en toe achter de bar in bij een lokale discotheek (lees: moet me betaald bezatten). zo ook gisteren. Vanmiddag met een enorme kater opgestaan en heb me tot 6 uur echt verschrikkelijk brak gevoeld. snel wat eten gemaakt en op naar Middelburg voor de Griffioenloop.
Normaal loop ik maximaal 10 minuten aan een stuk en kom ik niet verder als 3,5 km volgens mijn schema. Mijn eerste wedstrijdje was enkele weken geleden bij de marathon van Zeeuws-vlaanderen. toen liep ik de 5km in 28.04.
Ik was vooraf al blij als ik hem in één stuk uit kon lopen zonder te moeten wandelen. mijn PR van 28:04 laten sneuvelen leek mij sowieso al onmogelijk, niks is minder waar. Het hardlopen ging heerlijk, resultaat: 23.50!!!!!!!!
Kan het nog niet geloven. loop met een big smile door het huis.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
quote:veel plezier er mee!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kater en nooit meer dan 10 minuten aan een stuk lopen en toch een PR zo hard verbreken? Talentje in de dop of heb je al veel ervaring van eerder?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:52 schreef Mascleta het volgende:
Vandaag mijn tweede wedstrijdje gelopen met een verschrikkelijk slechte voorbereiding.
Ik werk zo af en toe achter de bar in bij een lokale discotheek (lees: moet me betaald bezatten). zo ook gisteren. Vanmiddag met een enorme kater opgestaan en heb me tot 6 uur echt verschrikkelijk brak gevoeld. snel wat eten gemaakt en op naar Middelburg voor de Griffioenloop.
Normaal loop ik maximaal 10 minuten aan een stuk en kom ik niet verder als 3,5 km volgens mijn schema. Mijn eerste wedstrijdje was enkele weken geleden bij de marathon van Zeeuws-vlaanderen. toen liep ik de 5km in 28.04.
Ik was vooraf al blij als ik hem in één stuk uit kon lopen zonder te moeten wandelen. mijn PR van 28:04 laten sneuvelen leek mij sowieso al onmogelijk, niks is minder waar. Het hardlopen ging heerlijk, resultaat: 23.50!!!!!!!!
Kan het nog niet geloven. loop met een big smile door het huis.
Hoe dan ook, goed gedaan! Vind het erg knap.
The sun in your Eyes
Welke? Ben ook redenen aan het verzinnen waarom ik er een nodig heb...quote:The sun in your Eyes
Steenbergen... daar heb ik óók al jaren gewerkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://24hour.ultraloopsteenbergen.nl/index.php/nl/![]()
hit the trails brother!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef Onama het volgende:
[..]
Welke? Ben ook redenen aan het verzinnen waarom ik er een nodig heb...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, heb eigenlijk nooit gesport. Ben in februari gestopt met roken en begonnen met hardlopen. Kom van -10 voor mijn gevoel. Ik snap het zelf ook nog niet helemaal, maar ben er wel heel erg blij meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:55 schreef Onama het volgende:
[..]
Kater en nooit meer dan 10 minuten aan een stuk lopen en toch een PR zo hard verbreken? Talentje in de dop of heb je al veel ervaring van eerder?
Hoe dan ook, goed gedaan! Vind het erg knap.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Mag ik dan bij jouw op zolder gaan wonen? Ga ik lekker trailrunnen.quote:Heb hier wel wat bospaadjes, maar die houden na 500 meter op...
Camelback gaat er denk ik komen als mijn LDL's boven de HM gaan komen. Ik loop nog niet zo lang in een sessie dat hydratie een probleem wordt.The sun in your Eyes
Ik heb er m'n zwemlesjes gedaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Steenbergen... daar heb ik óók al jaren gewerkt.
In augustus 1989 heb ik mijn allereerste email verstuurd, maar pas sinds vorige week heb ik een Facebook account. Observatie tot nu toe is dat FB zo ongeveer alle informatie over je probeert te verzamelen die jij en je vrienden al dan niet bewust vrij geven. Daar ben ik niet zo dol op en alleen al daarom zal ik me voor dit soort groepen niet snel aanmelden.![]()
1989, dan was je er vroeg bij! Mijn eerste kennismaking met internet was in '97, en bizar dat ik het vond!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
In augustus 1989 heb ik mijn allereerste email verstuurd, maar pas sinds vorige week heb ik een Facebook account. Observatie tot nu toe is dat FB zo ongeveer alle informatie over je probeert te verzamelen die jij en je vrienden al dan niet bewust vrij geven. Daar ben ik niet zo dol op en alleen al daarom zal ik me voor dit soort groepen niet snel aanmelden.![]()
ik zie wat je bedoel maar dan zou je niets meer kunnen doen op het interwebz..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
In augustus 1989 heb ik mijn allereerste email verstuurd, maar pas sinds vorige week heb ik een Facebook account. Observatie tot nu toe is dat FB zo ongeveer alle informatie over je probeert te verzamelen die jij en je vrienden al dan niet bewust vrij geven. Daar ben ik niet zo dol op en alleen al daarom zal ik me voor dit soort groepen niet snel aanmelden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vond het ook fascinerend!! Inbellen en allesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
1989, dan was je er vroeg bij! Mijn eerste kennismaking met internet was in '97, en bizar dat ik het vond!
ik ook, dat we vanuit NZ zo maar de telegraaf konden lezenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vond het ook fascinerend!! Inbellen en alles
Oh ja, en dat ik met iemand in Amerika kon chatten!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook, dat we vanuit NZ zo maar de telegraaf konden lezen
wij gebruikten als bedrijf de chatbox van de Telegraaf voor onze day by day communicatie met NL...telefoongesprekken kostten toen nog ongeveer fl.1.50 per minuutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, en dat ik met iemand in Amerika kon chatten!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Knap hoor! Misschien kwam het juist door de toverdrank dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:52 schreef Mascleta het volgende:
Kan het nog niet geloven. loop met een big smile door het huis.
Waar komt je onderschrift vandaan: "dat interesseert me geen lul"? (ben geinteresseerd in Italiaanse taal).![]()
Toen heette het ook geen internet. Mailtjes typte je op de console (wat ik nog steeds regelmatig doe) en je kon alle servers op het hele netwerk in een paar uurtjes bezoeken, als ze tenminste up waren. Soms deed mail er wel drie dagen over om aan de andere kant van de grote plas bij de ontvanger te komen, maar dat was nog altijd sneller dan de papieren post.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
1989, dan was je er vroeg bij! Mijn eerste kennismaking met internet was in '97, en bizar dat ik het vond!![]()
Ja, dat! Uiteindelijk ging het best snel allemaal: muziek downloaden, op cd's branden en verkopen; op de website van 535 (?) een profiel aanmaken en chatten met wildvreemden; zelf websitejes bouwen; cu2; op verschillende fora posten; mensen van fora meeten; werkstukken in elkaar copy-pasten etc etc.![]()
Ik doe ook aan bijna alle digitale dingen, maar heb echt een afkeer van Facebook. Behalve de redenen die jij geeft, zie ik ook echt niet wat het toevoegt aan mijn leven om te weten dat een kennis van mij met haar dochter een ijsje gegeten heeft. Facebookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
![]()
Google doet dat ook. En allemaal met de gedachte dat ze op die manier dan "je beste assistent" kunnen worden en dus bakken geld aan je kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
In augustus 1989 heb ik mijn allereerste email verstuurd, maar pas sinds vorige week heb ik een Facebook account. Observatie tot nu toe is dat FB zo ongeveer alle informatie over je probeert te verzamelen die jij en je vrienden al dan niet bewust vrij geven. Daar ben ik niet zo dol op en alleen al daarom zal ik me voor dit soort groepen niet snel aanmelden.
Ik denk dat het een ontwikkeling is die niet te stoppen is en ik maak me er niet zo druk over. Ik doe mee en doe niks wat ik irl ook niet zou doen. Als ik midden in de Jumbo sta roep ik bijvoorbeeld nooit: ik moet poepen! Dus dat doe ik ook niet op twitter, facebook, linkedin (behalve dan als ik het heel goed zou kunnen)
![]()
Oh jaaa!! CU2quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, dat! Uiteindelijk ging het best snel allemaal: muziek downloaden, op cd's branden en verkopen; op de website van 535 (?) een profiel aanmaken en chatten met wildvreemden; zelf websitejes bouwen; cu2; op verschillende fora posten; mensen van fora meeten; werkstukken in elkaar copy-pasten etc etc.met van die eindeloze vragenlijsten die je dan moest invullen
Ik werkte vroeger bij Ernst & Young en weet nog dat ze daar net internet hadden, in 1996 of zo, en dat had dan 1 iemand, die was speciaal aangesteld om informatie op te zoeken de hele dag. En dan stond iedereen er om heen om te kijken hoe het 3 minuten duurde voor hij een pagina binnen haalde. Kun je je echt niks meer bij voorstellen nu.![]()
Jaaa, en ik moest het echt elke maand doen omdat anders m'n haarkleur niet meer kloptequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jaaa!! CU2met van die eindeloze vragenlijsten die je dan moest invullen
En ik bedoelde 538. Typen moeilijk.
![]()
Het is niet voor iedereen maar ik heb via Facebook al een boel vrienden gemaakt, zowel in Nederland als in het buitenland. Ben zelfs een aantal keer met "vreemde" meegegaan op vakantie die toevallig op Facebook postten dat er plek vrij was in de auto. Sommige van die gasten zijn echt goede vrienden geworden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik doe ook aan bijna alle digitale dingen, maar heb echt een afkeer van Facebook. Behalve de redenen die jij geeft, zie ik ook echt niet wat het toevoegt aan mijn leven om te weten dat een kennis van mij met haar dochter een ijsje gegeten heeft. Facebook
Facebook heeft zijn eigenaardigheden, maar ik zou niet zonder meer willen.The sun in your Eyes
FB gaat net een agressief stapje verder dan de meeste anderen, en je hebt vooral als gebruiker maar weinig controle over je eigen data. In principe heb je natuurlijk gelijk: het hele internet is een grote gedistribueerde database geworden met een enorme hoeveelheid informatie over individuen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zie wat je bedoel maar dan zou je niets meer kunnen doen op het interwebz..![]()
Iedereen moet het ook zelf weten en voor veel mensen zal het best een verrijking van hun leven zijn. En hoewel wij elkaar heel vrij laten, denk ik niet dat mijn man het leuk vindt als ik met vreemde mannen op vakantie ga, dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef Onama het volgende:
[..]
Het is niet voor iedereen maar ik heb via Facebook al een boel vrienden gemaakt, zowel in Nederland als in het buitenland. Ben zelfs een aantal keer met "vreemde" meegegaan op vakantie die toevallig op Facebook postten dat er plek vrij was in de auto. Sommige van die gasten zijn echt goede vrienden geworden.
Facebook heeft zijn eigenaardigheden, maar ik zou niet zonder meer willen.![]()
![]()
Even een spuit 11 opmerking tussendoor, als dat mag.
Kan niet wachten om morgen m'n nieuwe schoentjes te testen.![]()
Enne oh ja: morgen eerste dag als niet-roker...![]()
![]()
![]()
Krrrrrg krrrrrrrrrg krrrrgquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vond het ook fascinerend!! Inbellen en alles![]()
Sorry voor de offtopicquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:22 schreef Muis84 het volgende:
Loop ze morgen en wat voor schoenen heb je nou gekocht?
![]()
Oooh supergoedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:22 schreef Muis84 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=mympBuyerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef Onama het volgende:
[..]
Welke? Ben ook redenen aan het verzinnen waarom ik er een nodig heb...home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
In 1989 was het dan ook nog geen internet. Hooguit een netwerk van BBS'en die 's nachts je digitale berichtje syncte tussen de servers.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
1989, dan was je er vroeg bij! Mijn eerste kennismaking met internet was in '97, en bizar dat ik het vond!
Mailen was toen wel een ander concept dan nu
Ik ben sinds 1986 in een of andere vorm online.![]()
Inbellen was ook niet goedkoopquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wij gebruikten als bedrijf de chatbox van de Telegraaf voor onze day by day communicatie met NL...telefoongesprekken kostten toen nog ongeveer fl.1.50 per minuut![]()
![]()
Thanks! Mooie prijs ook zie ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=mympBuyer
The sun in your Eyes
Tja, sorry voor de offtopic opmerking, moest het even kwijt...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Sorry voor de offtopicLoop ze morgen en wat voor schoenen heb je nou gekocht?
![]()
Heb Saucony Omni 11.![]()
Maar als je eenmaal ingebeld was, maakte het niet meer uit of je nou met iemand in Amsterdam of in New York chattequote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou ja, je was eigenlijk de enige die nog ontopic wasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Tja, sorry voor de offtopic opmerking, moest het even kwijt...![]()
Heb Saucony Omni 11.het wordt tijd dat ik m'n bed maar eens inkruip...
en dan nog de millennium-bug die het hele internet zou stil leggen...wij in NZ zouden als eerste getroffen worden...huiver!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wel voor, pak 'm beet, 1996.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar als je eenmaal ingebeld was, maakte het niet meer uit of je nou met iemand in Amsterdam of in New York chatte![]()
heb je ook steradent gekocht?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=mympBuyer'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Is dat? Dat weet ik dan niet, mijn online-gebeuren begon zo 1997 geloof ikquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jezus wat zijn jullie veel ouder dan ik dacht zeg! Toen jullie de voorloper van internet aan het ontdekken waren moest ik nog leren schrijvenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In 1989 was het dan ook nog geen internet. Hooguit een netwerk van BBS'en die 's nachts je digitale berichtje syncte tussen de servers.
Ik ben sinds 1986 in een of andere vorm online.![]()
![]()
quote:
Ja, hallo, in 1986 was ik -1.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In 1989 was het dan ook nog geen internet. Hooguit een netwerk van BBS'en die 's nachts je digitale berichtje syncte tussen de servers.
Ik ben sinds 1986 in een of andere vorm online.
Oh, ja, ontopic: morgen weer hobbelen![]()
![]()
ja in dat soort dingen ben ik makkelijk dat het ook tweedehands kan.quote:
en om te kijken of het bevalt
een gewone heupgordel gaat niet omdat ik al een heupgordel heb voor de hond.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Wat een anticlimax was datquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
en dan nog de millennium-bug die het hele internet zou stil leggen...wij in NZ zouden als eerste getroffen worden...huiver!![]()
![]()
Sorry voor de ontopic opmerking dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, je was eigenlijk de enige die nog ontopic washet wordt tijd dat ik m'n bed maar eens inkruip...
![]()
![]()
Ik was pas rond het jaar 2000 voor het eerst online in de bibliotheek waar je tegen betaling kon internetten. Traag was het wel.
Via de kabel surfen was iets nieuw en nu heb ik draadloos internet in m'n studiootje.
Dankzij dit topic ben ik gaan hardlopen. Nogmaals mijn grote dank en ik zal niet meer zeuren
Werewolf![]()
in ieder geval een heel stuk goedkoper, en net zo efficient, dan de officiele schoonmaakblokjes van Camelbak zelfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
jat ik wel van mijn collegaatje haha!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja voor het concept internet en Internet Service Provider waren uitgevonden belde je in op bepaalde computers. Tegen bijvoorbeeld interlokaal tarief als die server niet in je eigen regio stondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is dat? Dat weet ik dan niet, mijn online-gebeuren begon zo 1997 geloof ik
Ik belde regelmatig in op een server in Amsterdam en dat kostte 20 gulden per uur in die tijdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jezus wat zijn jullie veel ouder dan ik dacht zeg! Toen jullie de voorloper van internet aan het ontdekken waren moest ik nog leren schrijven
Ik ben 42, kocht mijn eerste computer toen ik 12 was en mijn eerste modem toen ik 16 was![]()
![]()
niet voor iedereen hoor, ik heb zo maar het gevoel dat er slimme zakenmensen zijn geweest die er binnen door zijn gelopenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wij mochten zo rond '99 ook maar een half uur per week op internet. Later werd dat een uur, en na een telefoonrekening van 300 gulden kregen we kabel![]()
![]()
1998 voor het eerst internet gezien, op de middelbare school, in 1999 kregen we het zelf thuis geloof ik; gewacht op de kabel. En sinds 2000 een FOK!account
Ja doei.![]()
Bij de benzinepomp een cd halen die je op je pc kon installeren en vervolgens kon je het magische internet op.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik sinds 1999. En ja ik belde nog in toen ik voor het eerst op fok kwam. Ik had al wel 56K6. Nu 120Mbpsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
1998 voor het eerst internet gezien, op de middelbare school, in 1999 kregen we het zelf thuis geloof ik; gewacht op de kabel. En sinds 2000 een FOK!account![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef YUR het volgende:
Ik loop sinds 2010 hard. Eerst nog op 28k8snelheid, maar nu op 80Mbps!
Jij bent helegaar niet begonnen op 28K8quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef YUR het volgende:
Ik loop sinds 2010 hard. Eerst nog op 28k8snelheid, maar nu op 80Mbps!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij bent helegaar niet begonnen op 28K8
F means you're fucked![]()
Toen ik nog thuis woonde moest ik een computer en internet delen met m'n broer. Dat heeft tot hevige gevechten geleid.
Dus ik een eigen pc. Probleem opgelost.
Btw, hardlopen jullie eigenlijk al lang?Werewolf![]()
vanaf mijn 10de tot mijn 19 de intensief op wedstrijdnivo gesport. daarna 11 jaar niks meer gedaan en nu bijna 3 jaar weer bezig.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik ben begonnen met 8Mbps, maar wel met Chello, dus de verbinding lag er om de haverklap uitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef YUR het volgende:
Ik loop sinds 2010 hard. Eerst nog op 28k8snelheid, maar nu op 80Mbps!. Nu gelukkig overgestapt op glasvezel, stuk stabieler ook!
In augustus loop ik trouwens 2 jaar hard. Nou ja, die augustus had ik 1 keer gelopen. September iets vaker al.![]()
oke, de doelen zijn gesteld voor dit jaar
btb
de groene hel
^^^^^^^ loop
ameland adventure run
en een evenementje in amsterdamInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Oeh tof! Jump zint ook op wraak![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
InternetSinds '98. Nog thuis bij paps en mams, samen met mijn zus op ICQ "oh-oh"
![]()
Ik ben echt een coachpotato vandaag. Moet zelfs nog douchen![]()
![]()
Dacht al wat te ruiken ja...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef Quoi het volgende:
InternetSinds '98. Nog thuis bij paps en mams, samen met mijn zus op ICQ "oh-oh"
![]()
Ik ben echt een coachpotato vandaag. Moet zelfs nog douchenF means you're fucked![]()
Hmm, loop met hier en daar een kleine pauze nu zo'n 3 jaarMaar pas 'serieus' sinds juni vorig jaar bij HAAG.
![]()
30 januari mijn 1ste jaar gevierd... daarvoor al jaren af en aan, maar nu pas echt serieusInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
4 maanden. Ben nog groen achter de oren...The sun in your Eyes
bijna drie maanden nu.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Iets meer dan een jaar nu echt serieus bezig, na in 2008 ook al aardig wat km's te hebben gerend, maar daarna gestopt na blessures en gewoon teveel smoezen.Ja doei.![]()
* Proest* Ik moest lachen!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef YUR het volgende:
Ik loop sinds 2010 hard. Eerst nog op 28k8snelheid, maar nu op 80Mbps!
Ik loop nu 2,5 maand hard. Nooit verwacht dat ik ooit voor m'n lol 3 keer per week zou hardlopen, dat ik ooit zou zeggen dat stoppen met roken één van de beste beslissingen is, en al helemaal nooit verwacht dat m'n abs heeeel voorzichtig zichtbaar zouden worden..![]()
Zit niet tussen je oren hoor. Door kou kunnen je luchtwegen vernauwen en dat ademt inderdaad niet lekker. In de zomer fiets ik makkelijk een eindje en in de winter kom ik zonder Ventolin de Erasmusbrug niet over. Het voelt bij mij dan alsof er te weinig zuurstof in de lucht zit en alsof er ijs onderin mijn longen zit.quote:bloodymary1
Sommige mensen hebben ook altijd geluk, ik ben net 1 minuut binnen en het begint hier te plenzen!
Heerlijk gelopen trouwens, hier in het zuiden was het helemaal niet koud vandaag, maar nog 17 graden. Wel een beetje benauwde lucht, maar het lijkt wel of ik dan juist beter adem. Dan gaat het heel lekker, terwijl als het onder 5 graden is dan doet het soms echt pijn aan mijn longen en luchtpijp. Kan dat? Het zal wel tussen mijn oren zitten. Maar allez, blij dat het lente is en zomer wordt!“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Zie je wel dat stoppen met roken een goede beslissing is?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
* Proest* Ik moest lachen!
Ik loop nu 2,5 maand hard. Nooit verwacht dat ik ooit voor m'n lol 3 keer per week zou hardlopen, dat ik ooit zou zeggen dat stoppen met roken één van de beste beslissingen is, en al helemaal nooit verwacht dat m'n abs heeeel voorzichtig zichtbaar zouden worden..Mijn nieuwe mantra dan maar...
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zijn mijn schoenen, Nike Air Vomero+2, met luchtvering onder zowel hiel als voorvoet. Ik heb wat kilo's extra aan boord en een geschiedenis van klachten aan enkels, knieën, heupen en rug. Erg belangrijk dus om goed te lopen en ik vind het prima werken. Geen centje pijn (behalve gewoon spierpijn natuurlijk ;-)).“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Heb je geloof dat je je uit de naad loopt. Meet je na afloop de afstand op de computer blijk je 'maar' 11km/u gelopen te hebben![]()
![]()
Je meet het na met afstandsmeten ofwat? Want je loopt nooit in zo'n ideale lijn. Telefoon met GPS is geen optie?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:57 schreef debeterebob het volgende:
Heb je geloof dat je je uit de naad loopt. Meet je na afloop de afstand op de computer blijk je 'maar' 11km/u gelopen te hebbenThe sun in your Eyes
Ja dat is wel een optiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:59 schreef Onama het volgende:
[..]
Je meet het na met afstandsmeten ofwat? Want je loopt nooit in zo'n ideale lijn. Telefoon met GPS is geen optie?De exacte tijd maakt me ook niet heel veel uit. Ik ga ook echt niet afsprinten of zo
Maar het is toch wel fijn om te weten wat je ongeveer in een wedstrijd kan lopen
Ik wil eigenlijk ook niet te geforceerd op tijd gaan lopen. Dat is voor wedstrijdjes![]()
![]()
Kijk nooit op mijn telefoon tijdens het lopen. Dat je hem meeneemt om je loopjes vast te leggen wil niet zeggen dat je constant met je tijd bezig moet zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja dat is wel een optieDe exacte tijd maakt me ook niet heel veel uit. Ik ga ook echt niet afsprinten of zo
Maar het is toch wel fijn om te weten wat je ongeveer in een wedstrijd kan lopen
Ik wil eigenlijk ook niet te geforceerd op tijd gaan lopen. Dat is voor wedstrijdjesThe sun in your Eyes
Klopt. Binnenkort maar eens regelen dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:06 schreef Onama het volgende:
[..]
Kijk nooit op mijn telefoon tijdens het lopen. Dat je hem meeneemt om je loopjes vast te leggen wil niet zeggen dat je constant met je tijd bezig moet zijn natuurlijk.
Maar tot nu toe was ik wel een beetje teleurgesteld in mijn prestatie![]()
![]()
Mijn profiel is als het goed is ook voor de leden van de fokgroep verborgen/privé.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel, je zit toch met persoonlijke gegevens. Ik kan jullie allemaal vindenLijkt me niet heel handig zo open en bloot.
![]()
zaterdagmorgen rustig op het werk dus maar wat verdiepen in nieuwe schoenen.
Mijn Brooks Flow's beginnen zo langzamerhand, na 8 maanden af te raken en al heb mijn Brooks Drift nog niet zo lang,het is niet de meest ideale schoen voor mij., heerlijke schoen maar een echte wegschoen., als je op een gravelroad loop voel je echt elk steentje.
Als ik bijv. 25km loop dan kan het zijn dat 10km asfalt is en 15km gravel road dus ik ben op zoek naar een low drop hydbrid schoen met demping waarmee ik probleemloos op elk oppervlak uit de voeten kan.
dus moeiteloos van dit:
naar:
en dan kom ik hier op uit:
misschien iets te grippy voor een echte wegschoen maar van wat ik er over gehoord en gelezen heb een goede "in between"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lijkt me dat vooral tijdens trainingen fijn lopen veel belangrijker is dan hard en dat dan zulke schoenen met iets te veel grip fijner zijn op een vlakke weg dan wegschoenen op gravel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mijn Brooks Flow's beginnen zo langzamerhand, na 8 maanden af te raken en al heb mijn Brooks Drift nog niet zo lang,het is niet de meest ideale schoen voor mij., heerlijke schoen maar een echte wegschoen., als je op een gravelroad loop voel je echt elk steentje.
Als ik bijv. 25km loop dan kan het zijn dat 10km asfalt is en 15km gravel road dus ik ben op zoek naar een low drop hydbrid schoen met demping waarmee ik probleemloos op elk oppervlak uit de voeten kan.
dus moeiteloos van dit:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
misschien iets te grippy voor een echte wegschoen maar van wat ik er over gehoord en gelezen heb een goede "in between"![]()
Mooie schoen zeg die Salomon! Ik ken ze alleen van skischoenen (maar daar kun je absoluut niet mee hardlopen).
Pfff. hartverscheurend zeg, een vriend kapot zien gaan van liefdesverdriet, zijn vriendin is na 12 jaar bij hem weg en hij was zelf supergelukkig met haar.......... Wat kun je voor hem doen?![]()
Zag vlak voor de luiken hier dicht gingen dat er 3000+ foto's van de Golden 10 online stonden![]()
En zo blijkt: er zijn ook fitte foto's mét bovenbeenspieren zelfs![]()
![]()
neem hem mee voor een rondje hardlopen!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Pfff. hartverscheurend zeg, een vriend kapot zien gaan van liefdesverdriet, zijn vriendin is na 12 jaar bij hem weg en hij was zelf supergelukkig met haar.......... Wat kun je voor hem doen?
alle gekheid terzijde, het is natuurlijk nooit leuk als mensen uit elkaar gaan en zeker niet als het van een kant komt.
Maar ja, de dame in kwestie zal de beslissing neem ik aan ook niet 1,2,3 genomen hebben
[ Bericht 14% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-05-2013 02:51:06 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk dat ik vandaag een keertje rennen skip. Straks ga ik met een vriendin naar Utrecht om de hele dag door de stad te slenteren. Natuurlijk had ik best nog even kunnen rennen van te voren, maar ik heb eigenlijk ook geen zin om te haasten. Het is weekend
.
[ Bericht 100% gewijzigd door De_kluizenaar op 11-05-2013 07:47:33 (mobiel doet dwaas. ) ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Enige foto tot nu toe van de Cityrun:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop nog steeds dat de juichfoto er ook op komt, maar ik ben er bang voor...The sun in your Eyes
Ik las laatst ook goede verhalen over een hybride model van The North Face. Ben alleen ff kwijt hoe/wat/waar...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
dus moeiteloos van dit:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
misschien iets te grippy voor een echte wegschoen maar van wat ik er over gehoord en gelezen heb een goede "in between"F means you're fucked![]()
de TNF Hyasa? Dat was namelijk een van de modellen die mij werd aangeradenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik las laatst ook goede verhalen over een hybride model van The North Face. Ben alleen ff kwijt hoe/wat/waar...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
oke,oke....voor deze keerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat ik vandaag een keertje rennen skip. Straks ga ik met een vriendin naar Utrecht om de hele dag door de stad te slenteren. Natuurlijk had ik best nog even kunnen rennen van te voren, maar ik heb eigenlijk ook geen zin om te haasten. Het is weekend'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
http://www.mijnhardloopsc(...)e-hyper-track-guide/quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de TNF Hyasa? Dat was namelijk een van de modellen die mij werd aangeraden
Deze dus...maar nu ik zie waar ik het heb gelezen, denk ik dat je hem zelf ook wel voorbij hebt zien komenF means you're fucked![]()
Ik ga strakjes wel rennenNiet zo heel ver, want morgen in het bos hobbelen
Hopelijk word ik wel een beetje wakker van rennen, want ik heb 2 dagen beroerd geslapen door feedback op een opdracht (en dus ook een matig cijfer) waar ik me gewoon écht niet in kan vinden. Maar ik moest het allemaal even nuchter bekijken voordat ik een "je feedback slaat nergens!" op mailtje kon sturen. Dus dat heb ik net gedaanEn het dan zo even helemaal van me af rennen en kijken wanneer ik reactie krijg.
![]()
Straks naar de club voor een 75 minuten duurloop met wat korte (ca. 5min) versnellingen. Als de trainer niet weer wat anders verzint![]()
Ben benieuwd hoe het zal gaan..F means you're fucked![]()
Twijfel.... Dus de afgelopen twee weken niet hardgelopen omdat m'n voet te heftig reageert op de sintelbaan. Nu zijn er weer beginnerscursussen in het Amsterdamse Bos en het lijkt me wel leuk om daar een lesje per week van te volgen in de komende zes weken. Is het verstandig?
Het begint a.s. dinsdag en maandag heb ik weer een sessie met de fysio. Ik heb de afgelopen twee weken geen last gehad van m'n voet, sessies op de crosstrainer doen dus gewoon hun werk, maar een bos is geen sintelbaan en al helemaal geen crosstrainer...
1x per week in het Amsterdamse bos trainen, de overige keren op een crosstrainer, dan overstappen naar 3x sintelbaan of gewoon nu alleen sintelbaan gaan doen?
Wat is wijsheid...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik zou zeggen, gooi er een keertje bos-training in....misschien een beetje meer belasting maar volgens mij een goede "test" en afwisselingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:51 schreef slacker_nl het volgende:
1x per week in het Amsterdamse bos trainen, de overige keren op een crosstrainer, dan overstappen naar 3x sintelbaan of gewoon nu alleen sintelbaan gaan doen?
Wat is wijsheid...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lastig slacker, snap je twijfel.. Het vervelende is, je weet niet hoe je voet gaat reageren. Maar ik ben het opzich wel met RD eens, het maakt je voet sterker door ook op een andere ondergrond te lopen dan een sintelbaan. Maar of je er nu al wijs aan doet? Mmm..![]()
Ja, misschien gaat het wel heel goed en misschien krijg je last. Lastig te zeggen. Ik denk eigenlijk dat zo'n beginnerscursusje op het moment nog wel wat veel kan zijn, zeker omdat je niet weet hoe je voet gaat reageren. Maar als je fysio daar heel anders over denkt zou ik zijn advies volgen![]()
![]()
Bos is wellicht wat oneffen, maar sintelbanen zijn geconstrueerd om zo min mogelijk te dempen en daarom volgens mij veel belastender dan zachte bosgrond.![]()
Toch juist om veel te dempen? Ik mocht van de meneer van de hardloopzaak/trainer met m'n Kinvara's niet meteen de baan op omdat ze nog te zacht waren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bos is wellicht wat oneffen, maar sintelbanen zijn geconstrueerd om zo min mogelijk te dempen en daarom volgens mij veel belastender dan zachte bosgrond.![]()
Ik dacht ook dat het veel dempte? Tenminste, als je erop loopt voel je de baan gewoon bewegen onder jeLijkt me niet dat het belastender is dan welke andere ondergrond.
![]()
Mij is altijd verteld dat sintelbanen gemaakt zijn om heel hard op te kunnen rennen. Demping absorbeert energie. De energie die verloren gaat door demping kun je niet meer gebruiken om voorwaartse snelheid te ontwikkelen. Daarom zijn sintelbanen hard, dat maakt ze snel. Dat betekent wel dat krachten die vrijkomen en niet door de ondergrond worden geabsorbeerd ergens anders terecht komen: in je techniek, dan ga je lekker snel, in je schoenen om de rest van de klappen op te vangen en het overige gaat naar je lijf. Maar een sintelbaan is wel lekker vlak.
Bosgrond is veel zachter maar ook oneffen, soms glad en er zijn boomwortels om je op te verstappen. Voor- en nadelen dus voor beide ondergronden.![]()
Nouja, ze zeggen dus dat het wel belastender kan zijn met spiksplinternieuwe schoenen, omdat je dan dubbele demping krijgt en met name je enkels daar niet zo vrolijk van worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:12 schreef GotC het volgende:
Ik dacht ook dat het veel dempte? Tenminste, als je erop loopt voel je de baan gewoon bewegen onder jeLijkt me niet dat het belastender is dan welke andere ondergrond.
![]()
Ze zijn gemaakt om heel erg hard met spikes of wedstrijdschoenen op te kunnen rennen, en dan levert de baan dus een stukje demping in plaats van schoen. Ik ervaar de baan in ieder geval altijd als zacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mij is altijd verteld dat sintelbanen gemaakt zijn om heel hard op te kunnen rennen. Demping absorbeert energie. De energie die verloren gaat door demping kun je niet meer gebruiken om voorwaartse snelheid te ontwikkelen. Daarom zijn sintelbanen hard, dat maakt ze snel. Dat betekent wel dat krachten die vrijkomen en niet door de ondergrond worden geabsorbeerd ergens anders terecht komen: in je techniek, dan ga je lekker snel, in je schoenen om de rest van de klappen op te vangen en het overige gaat naar je lijf. Maar een sintelbaan is wel lekker vlak.
Bosgrond is veel zachter maar ook oneffen, soms glad en er zijn boomwortels om je op te verstappen. Voor- en nadelen dus voor beide ondergronden.
Bos moet je ook maar afwachten waar je loopt. Ik heb ook op kneiterarde onverharde stukjes gelopen, en grindpaadjes dempen ook niet zo heel super.![]()
quote:![]()
Morgen maak ik het goed, ik neem m'n fiets mee in de trein en fiets van station Roosendaal naar het huis van m'n ouders. Da's ook een soort van sportief toch
wat je ogen zien daar val je niet over...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bosgrond is veel zachter maar ook oneffen, soms glad en er zijn boomwortels om je op te verstappen. Voor- en nadelen dus voor beide ondergronden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hangt wel wat vd schoen af denk ik? Maar kan me voorstellen dat dat niks is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nouja, ze zeggen dus dat het wel belastender kan zijn met spiksplinternieuwe schoenen, omdat je dan dubbele demping krijgt en met name je enkels daar niet zo vrolijk van worden.
Ach, als het maar lekker looptNog nooit last gekregen van lopen op de atletiekbaan.
Ik ervaar de baan ook als zacht. Veert rustig mee.
Ik mis lopen stiekem, na alle toffe wedstrijdverslagen en foto's van de afgelopen tijd. En nee, wandelen is niet hetzelfde. Geduld..
![]()
Zou je aquajoggen niet eens willen proberen? Dat schijnt heel goed te zijn (nooit gedaan hoor, maar m'n moeder vindt t geweldig)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik mis lopen stiekem, na alle toffe wedstrijdverslagen en foto's van de afgelopen tijd. En nee, wandelen is niet hetzelfde. Geduld..
Herstel, sintel is wat anders, maar ik ken het als dusdanig, het is eigenlijk https://nl.wikipedia.org/wiki/Tartanpistequote:Op een atletiekpiste is de ondergrond altijd gelijk en schokdempend. De gemalen baksteen van een gravelpiste zorgt ervoor dat je zeer zacht loopt. Een tartanpiste bestaat uit een licht verende en poreuze kunststof die de schokken beter opvangt en je tempo versnelt. Atletiekpistes zijn perfect om eens stevig door te trainen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Neh.. volgens mij gebruik je daar voornamelijk je voorste buikspieren en dat mag nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zou je aquajoggen niet eens willen proberen? Dat schijnt heel goed te zijn (nooit gedaan hoor, maar m'n moeder vindt t geweldig)
Maar thanks mop![]()
![]()
Ja, dat denk ik ook wel. Met FiveFingers lijkt het me helemaal geen probleemquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Hangt wel wat vd schoen af denk ik? Maar kan me voorstellen dat dat niks is.
Ach, als het maar lekker looptNog nooit last gekregen van lopen op de atletiekbaan.
Ik ervaar de baan ook als zacht. Veert rustig mee.
Het kan natuurlijk op zich ook wel, maar vaak wordt geadviseerd langer op je oude schoenen op de baan te blijven lopen, en dan je nieuwe eerst buiten de baan te gebruiken. Maar uiteindelijk moet iedereen natuurlijk gewoon doen wat goed voelt.
En geduld hebben duurt nog wel even...![]()
Oh jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Neh.. volgens mij gebruik je daar voornamelijk je voorste buikspieren en dat mag niet
Maar thanks mopdat mag niet... Sowwy
dan toch maar wandelen
Helder! Ik ken sintel alleen als gemalen baksteen, of een imitatie daarvan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:24 schreef slacker_nl het volgende:
Herstel, sintel is wat anders, maar ik ken het als dusdanig, het is eigenlijk https://nl.wikipedia.org/wiki/Tartanpiste
[..]![]()
Het miezert.. te koud om te lopen in een tshirt, te warm voor een hoody. Hmmm..
Dan maar in tshirt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ooo ja, dat had de atletiekbaan in het dorp toen ik nog een klein atletiekend hatsaflatsje was. Helemaal rood van 't stof werd je danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Helder! Ik ken sintel alleen als gemalen baksteen, of een imitatie daarvan.Nu hebben ze gewoon gras..
![]()
9 graden + 10 = 19 graden = kort/kort. Als je eenmaal bezig bent krijg je het snel warm.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
Het miezert.. te koud om te lopen in een tshirt, te warm voor een hoody. Hmmm..
Dan maar in tshirt.![]()
Altijd een goede rule of thumbquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
9 graden + 10 = 19 graden = kort/kort. Als je eenmaal bezig bent krijg je het snel warm.![]()
![]()
Goedemorgen!
Even een kop koffie en rijstewafels en dan maar aflevering 4 met Evy op de nieuwe schoentjes!![]()
Hopen dat ik daarna zo moe en voldaan ben dat ik geen zin meer heb in een sigaret...![]()
GotC: Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn jongste (heb er twee) gewoon gezwommen, dat mocht?
Misschien is het een idee?![]()
Woensdag was het 15 + 10 = 25 en ik rende een wedstrijdje in lang/lang. Ging primaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
9 graden + 10 = 19 graden = kort/kort. Als je eenmaal bezig bent krijg je het snel warm.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:01 schreef GotC het volgende:
Lastig slacker, snap je twijfel.. Het vervelende is, je weet niet hoe je voet gaat reageren. Maar ik ben het opzich wel met RD eens, het maakt je voet sterker door ook op een andere ondergrond te lopen dan een sintelbaan. Maar of je er nu al wijs aan doet? Mmm..Dat is dus precies het dilemma waar ik mee zit. Ja, leuk, nee, te vroeg, ja, bos, nee, was het volgende maand geweest, dan ja. Dat idee. Ik denk dat ik al weet wat m'n fysio gaat zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:04 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, misschien gaat het wel heel goed en misschien krijg je last. Lastig te zeggen. Ik denk eigenlijk dat zo'n beginnerscursusje op het moment nog wel wat veel kan zijn, zeker omdat je niet weet hoe je voet gaat reageren. Maar als je fysio daar heel anders over denkt zou ik zijn advies volgen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Waar was je al die tijd?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:52 schreef hatsaflats het volgende:
Woensdag was het 15 + 10 = 25 en ik rende een wedstrijdje in lang/lang. Ging prima
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Veel plezier zometeen!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:51 schreef Muis84 het volgende:
Goedemorgen!
Even een kop koffie en rijstewafels en dan maar aflevering 4 met Evy op de nieuwe schoentjes!![]()
Hopen dat ik daarna zo moe en voldaan ben dat ik geen zin meer heb in een sigaret...![]()
GotC: Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn jongste (heb er twee) gewoon gezwommen, dat mocht?
Misschien is het een idee?
Mja, ik doe al aan mom in balance (kracht met wat cardio) en ga nog yoga erbij doen. Maar ik mis het lopen gewoon/zeur
Genoeg! Hup, lekker gaan lopen allemaal![]()
![]()
Ja je fysio geeft je waarschijnlijk een bitchslap voor het eraan denken überhauptquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus precies het dilemma waar ik mee zit. Ja, leuk, nee, te vroeg, ja, bos, nee, was het volgende maand geweest, dan ja. Dat idee. Ik denk dat ik al weet wat m'n fysio gaat zeggen.![]()
![]()
Maar je kunt toch ook zelf af en toe door het bos gaan hobbelen? Daarvoor ben je toch niet per se afhankelijk van een beginnersgroep? Maar ik snap het ook wel hoor. Ik zou ook gewoon lekker met die groep mee willen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus precies het dilemma waar ik mee zit. Ja, leuk, nee, te vroeg, ja, bos, nee, was het volgende maand geweest, dan ja. Dat idee. Ik denk dat ik al weet wat m'n fysio gaat zeggen.Ja baas. Ik ga al.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Veel plezier zometeen!
Mja, ik doe al aan mom in balance (kracht met wat cardio) en ga nog yoga erbij doen. Maar ik mis het lopen gewoon/zeur
Hmm, kan het me voorstellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Veel plezier zometeen!
![]()
Maar je gaat t wel vragen, toch? Met puppy eyes?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus precies het dilemma waar ik mee zit. Ja, leuk, nee, te vroeg, ja, bos, nee, was het volgende maand geweest, dan ja. Dat idee. Ik denk dat ik al weet wat m'n fysio gaat zeggen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik denk incl grote zucht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:54 schreef GotC het volgende:
Ja je fysio geeft je waarschijnlijk een bitchslap voor het eraan denken überhauptUiteraard!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar je gaat t wel vragen, toch? Met puppy eyes?Dat kan, maar dan heb je niemand die zegt, knie'en omhoog, let op je voeten, doe zus, doe zo. Wat lopen jullie lekker. En beetje ouwehoeren met de overige mensjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:55 schreef hatsaflats het volgende:
Maar je kunt toch ook zelf af en toe door het bos gaan hobbelen? Daarvoor ben je toch niet per se afhankelijk van een beginnersgroep? Maar ik snap het ook wel hoor. Ik zou ook gewoon lekker met die groep mee willen.Ze wordt mama he, ze is aan het oefenen op ons.quote:Ja baas. Ik ga al.
True. Vooral het ouwehoerenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[..]
Dat kan, maar dan heb je niemand die zegt, knie'en omhoog, let op je voeten, doe zus, doe zo. Wat lopen jullie lekker. En beetje ouwehoeren met de overige mensjes.
[..]
Ze wordt mama he, ze is aan het oefenen op ons.
En ik vrees het grote vrezen voor de komende maanden. En het regent. Als ik eenmaal aan het rennen ben vind ik het vast heerlijk, maar het is toch lastig.
Nouja, stoppen met zeiken en gaan lopen was het geloof ik..![]()
*Timur en Rámon* bitchslaaaapquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja je fysio geeft je waarschijnlijk een bitchslap voor het eraan denken überhaupt
Vannacht niet kunnen slapen van de spierpijn!!! Tijd geleden zeg dat ik het echt over mijn hele lijf voelde. Ook wel weer lekker
Bedoeling is om vanmiddag te gaan wandelen met vriendin, maar dan wel als het droog is. Hardlopen in de regen vind ik geen probleem, maar met een wandeling is dat een ander verhaal:-)
Vandaag heel veel koffie!! Zoon is jarig maar die zit bij zijn vader, altijd beetje rotdagen :-(This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Oh nee, dat absoluut nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nouja, stoppen met zeiken en gaan lopen was het geloof ik..Anders had ik dat wel gezegd. Was meer een aanmoediging, vandaar de
En ik lees liever toffe loopverhalen van jullie dan mijn gezeur.
![]()
Das leuk ja!quote:quote:En ik vrees het grote vrezen voor de komende maanden. En het regent. Als ik eenmaal aan het rennen ben vind ik het vast heerlijk, maar het is toch las
Nouja, stoppen met zeiken en gaan lopen was het geloof ik..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Spiehiehierpijn!toen ik net de trap af moest .... rustdag verdiend!
En lopen missen, ja, dat is qudt!
Ja doei.![]()
Daarmee doelde ik niet op jouw opmerking hoor, maar op m'n eigen opmerking van een paar dagen terug.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh nee, dat absoluut nietAnders had ik dat wel gezegd. Was meer een aanmoediging, vandaar de
En ik lees liever toffe loopverhalen van jullie dan mijn gezeur.
En zojuist besloot ik dat ik toch echt eerst nog even iets wilde drinken![]()
![]()
Ahquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Daarmee doelde ik niet op jouw opmerking hoor, maar op m'n eigen opmerking van een paar dagen terug.
En zojuist besloot ik dat ik toch echt eerst nog even iets wilde drinkenIk schrok al.
Drinken en bankzitten is ook belangrijk! Vocht en rust![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
Spiehiehierpijn!toen ik net de trap af moest .... rustdag verdiend!
En lopen missen, ja, dat is qudt!![]()
Is het normaal dat ik na het hardlopen moeilijk in slaap geraak? Het leek wel of ik elektroden in m'n gat had
Werewolf![]()
Nah, ik heb op zich wel zin om zo een rondje te gaan lopen zo, maar ik kan gewoon erg slecht tegen weinig slaap en ben nu even niet vooruit te branden. Even een beetje drinken, omkleden en gaan. 45 minuten ofzo in D2, prima te doen. Of nouja, ik hoop dat het prima te doen is op m'n Kinvara'squote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:13 schreef GotC het volgende:
[..]
AhIk schrok al.
Drinken en bankzitten is ook belangrijk! Vocht en rustNieuwe schoenen nooodig
![]()
Hier zeker wel normaal. Lopen doe ik niet vaak 's avonds laat, maar schaatsen wel. Training tot 22.30u, dan nog half uurtje naar huis, hete douche ... en wakker ... en wakker ... Tot een uurtje of 1 zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:13 schreef sararaats het volgende:
Is het normaal dat ik na het hardlopen moeilijk in slaap geraak? Het leek wel of ik elektroden in m'n gat had![]()
Remedie? Vroeger trainen of de dag erna zo plannen dat je later op kunt staan, want als ik dan eenmaal slaap![]()
![]()
kijk naar buiten, waar de vogels fluiten!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:20 schreef ryan_atwood het volgende:
Wat voor weer is het vandaag? Weer voor lange of korte kleding?Ja doei.![]()
Ja, maar ik kan het niet zo goed inschattenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk naar buiten, waar de vogels fluiten!![]()
![]()
Ligt er aan waar je woont (hier in Zuid is het nog best aangenaam, 15 graden) en waar je graag in loopt (ik ren altijd met lange broek ook met 30 graden, niet omdat er iets mis is met mijn benen, maar dat vind ik gewoon fijn).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:20 schreef ryan_atwood het volgende:
Wat voor weer is het vandaag? Weer voor lange of korte kleding?![]()
Wat is het hier al gezellig zo
Ja zeg, als ik ook nog eens voor andere kledingkeuzes moet maken heb ik geen leven meerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:24 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het niet zo goed inschatten![]()
![]()
HHier in Amsterdam is het 12 graden en regenachtig. Ik loop eigenlijk wel vaak in kort, maar ik weet niet zo goed of dat nu te koud hiervoor is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je woont (hier in Zuid is het nog best aangenaam, 15 graden) en waar je graag in loopt (ik ren altijd met lange broek ook met 30 graden, niet omdat er iets mis is met mijn benen, maar dat vind ik gewoon fijn).![]()
Dilemma's voor vandaag.. een duurloopje op heel rustig tempo (toen ik op runnersweb zo'n schema op maat intikte gaf hij diverse keren een loopje op 8min/km aan).. een duurloopje op normaal tempo of gewoon training 7 van Renate naar de 10km?
Moet nu wel weer rekening gaan houden met m'n woensdagavond-loopgroep (=interval)I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Grrrr, normaal komt de koerier hier zaterdag heel vroeg als ik nog lig te slapen, dus vandaag extra vroeg opgestaan om mijn nieuwe laptop niet te missen... waar blijft die knakker nou?![]()
Argh. Fijn hoor, zo snel reactie krijgen op mail, maar niet als je er alleen maar pissig van wordt. Blijkbaar vinden ze het heel normaal dat je iets inlevert,waarop je feedback krijgt, de feedback verwerkt en dan lekker de eerste versie als hoofdlijn voor de beoordeling nemen, 3 punten aftrekken voor hetgeen waar je feedback op hebt gekregen en vervolgens maar een halve punt teruggeven voor de nogal bizar uitgebreide verbetering. En ik was het ook niet eens met alle feedback, en alle programmeurs die ik ken vinden het ook onzin, maargoed, braaf als ik ben heb ik al hun gezever verwerkt. Als ik dat had geweten had ik daar niet zoveel aandacht aan besteed.
En vooral ook omdat een studiegenootje dat alles moest vragen en de eerste versie een half werkend script had ingeleverd, maar wel "clean", zonder "fashion functions" en met meer comments gewoon 1,4 punt hoger heeft gekregen. Juist, rennen dus.![]()
Zojuist de tweede keer anderhalve minuut geplankt...
1. Ik zie me die 2 minuten niet halen
2. Ik krijg er lage rugpijn van![]()
![]()
Run for it Hats![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Had mijn post kunnen zijn! Ik vraag me oprecht af of zo lang planken wel goed is... Tenminste, nu nog niet, bij gebrek aan buigspieren, lijkt m'n rug het over te nemen. Lijkt me niet de bedoeling. Misschien houd ik het de rest van de maand bij 1minquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
2. Ik krijg er lage rugpijn van
Juustem. Rennenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:41 schreef hatsaflats het volgende:
Argh. Fijn hoor, zo snel reactie krijgen op mail, maar niet als je er alleen maar pissig van wordt. Blijkbaar vinden ze het heel normaal dat je iets inlevert,waarop je feedback krijgt, de feedback verwerkt en dan lekker de eerste versie als hoofdlijn voor de beoordeling nemen, 3 punten aftrekken voor hetgeen waar je feedback op hebt gekregen en vervolgens maar een halve punt teruggeven voor de nogal bizar uitgebreide verbetering. En ik was het ook niet eens met alle feedback, en alle programmeurs die ik ken vinden het ook onzin, maargoed, braaf als ik ben heb ik al hun gezever verwerkt. Als ik dat had geweten had ik daar niet zoveel aandacht aan besteed.
En vooral ook omdat een studiegenootje dat alles moest vragen en de eerste versie een half werkend script had ingeleverd, maar wel "clean", zonder "fashion functions" en met meer comments gewoon 1,4 punt hoger heeft gekregen. Juist, rennen dus.Stelletje kneuzen.
@GotCGooi alle energie in dat wat je wél kunt nu. Frustrerend it is however
Sprak trouwens bij de Golden 10 iemand die een mooie 10k liep 6 maanden na de bevalling.
@Slacker: DilemmaIk snap goed dat je lekker met die beginnersgroep meewil. Toch even een balletje bij de fysio opgooien? En zodra jouw voet weer reageert weet je dat meteen toch? Wat dat betreft is alles dat je nu gaat proberen "trial and error".
![]()
Volgens mij train je met planken toch ook juist je rugspieren?
Alleen is er bij heel veel mensen een onbalans tussen kracht in rug en buik, waardoor je rug misschien eerder de 'bottleneck' is bij het vasthouden van de houding en de oefening dan wat geforceerder wordt dan de bedoeling is...
Zelfde geldt voor opdrukken, daar heb je voor de stabiliteit ook aardige rugspieren nodig. Sowieso nooit alleen buikspieren trainen, maar ook rugspieren. O.a. door te 'droogzwemmen' 30 seconden of zo, of plat op je buik liggen, hoofd vooruit, armen en benen gestrekt van de grond en ze 20x zo hoog mogelijk krijgen en weer terug zonder op de grond te komen, 30 sec. rust, herhaal setje.
Jack does it in real time...![]()
Training 4 van Evy zit er weer op!
Voor de geïnteresseerden:
http://www.endomondo.com/workouts/188234621/9947984![]()
quote:
Ik zit trouwens die 3000-foto's te kijken op die oyposite... Daar is geen beginnen aan johZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga de geplande training van vandaag skippen. Niet omdat ik niet wil, maar omdat een aantal touwtjes aan de achterkant van mijn bovenbenen ietwat zeurt. Is verder niet erg, ik had deze week toch al drie keer gelopen en de vierde zou ook niet meer dan 30 minuten hobbelen zijn geweest.![]()
Helemaal mee eens op beide punten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik dacht gisteren dat het aan mijn houding lag maar volgens mijn vrouw is die toch goed.
We zullen zien maandag![]()
![]()
Hats, vervelend zo'n feedback..en heel herkenbaar (afgelopen dinsdag eindpresentatie gehad bij afstudeerbedrijf, missen ze ineens diepgang en info waar nooit over gesproken is)
Maar goed, vanavond wedstrijdje. Ik twijfel alleen of ik zal gaan. Heb gewoon geen zin/lui, maar heb nu met mezelf afsproken dat als het niet regent ik geen excuus heb.
Gisteren bij de h&m nog een nieuwe tight gescoord, zo'n zwarte met groene streepjes op. Moet alleen even zien of dat combineerd met rozewilde ook nog een truitje meenemen maar die was van katoen, dus maar laten hangen.
![]()
Het regent hier (Gooreind-Wuustwezel, België)
Vandaag en morgen rustig aan en vanaf maandag de beuk erin
Ik merk wel dat m'n buikje slanker wordt
Werewolf![]()
Het acceptabele resultaat van mijn foto-zoektocht binnen de 3000+ Golden 10 foto's, even onder een spoilertje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanx! Ik vrees alleen dat ik dus echt al iets te lang doorgegaan ben met die stomme scheenpijn, ik heb er nu ook in rust last van, kon gisteren alleen maar strompelen. Even rust geven maar en dan eens echt goede schoenen laten aanmeten. Die gizmodo oefeningen zijn wel prettig, daar ben ik meteen mee begonnen.quote:
Wat is nou een goede zaak om advies te krijgen over de schoenen die je nodig hebt? Runnersworld? Of zouden jullie andere speciaalzaken aanbevelen?in de haak.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:08 schreef Quoi het volgende:
Het acceptabele resultaat van mijn foto-zoektocht binnen de 3000+ Golden 10 foto's, even onder een spoilertje:Roze tape en goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf![]()
Idem hier. Misschien heupen te laag waardoor de rug teveel wordt belast?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Niet helemaal hetzelfde hier trouwens want gisteren stortte ik ter aarde na 1 minuut![]()
![]()
![]()
1.83 oid...quote:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik schat haar altijd 3 meter, als ik voor haar sta.![]()
![]()
![]()
Runnersworld, Run2Day, hardloopwinkel.. In elk geval winkels waar ze een goede analyse doen en je voor een camera laten rennen waarmee ze goed kunnen zien wat je voet doetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:09 schreef trui het volgende:
[..]
Thanx! Ik vrees alleen dat ik dus echt al iets te lang doorgegaan ben met die stomme scheenpijn, ik heb er nu ook in rust last van, kon gisteren alleen maar strompelen. Even rust geven maar en dan eens echt goede schoenen laten aanmeten. Die gizmodo oefeningen zijn wel prettig, daar ben ik meteen mee begonnen.
Wat is nou een goede zaak om advies te krijgen over de schoenen die je nodig hebt? Runnersworld? Of zouden jullie andere speciaalzaken aanbevelen?![]()
Succes!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Tegenwoordig kan dat allemaalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hats, vervelend zo'n feedback..en heel herkenbaar (afgelopen dinsdag eindpresentatie gehad bij afstudeerbedrijf, missen ze ineens diepgang en info waar nooit over gesproken is)
Maar goed, vanavond wedstrijdje. Ik twijfel alleen of ik zal gaan. Heb gewoon geen zin/lui, maar heb nu met mezelf afsproken dat als het niet regent ik geen excuus heb.
Gisteren bij de h&m nog een nieuwe tight gescoord, zo'n zwarte met groene streepjes op. Moet alleen even zien of dat combineerd met rozewilde ook nog een truitje meenemen maar die was van katoen, dus maar laten hangen.
Is het een beetje een gras-achtig printje? Zo ja, dan heb ik die ook geprobeerd maar teruggestuurd want veel te kort maar niet kort genoeg om als 3/4 door te kunnen gaan
![]()
Wat is jouw tijd op de 5 km ongeveer? Doordat ik ziek ben geweest ben ik een beetje onzeker geworden over de Marikenloop dus ik ben aan het inventariseren of ik met iemand kan lopen![]()
![]()
Ah, dacht al zoiets. Mooi toch? Ben zelf ook 1.80, maar mijn beste vriendinnen zijn 1.85 en 1.86 en dan voel ik me altijd maar een kleintje.....quote:![]()
Totaal geen problemen meequote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah, dacht al zoiets. Mooi toch? Ben zelf ook 1.80, maar mijn beste vriendinnen zijn 1.85 en 1.86 en dan voel ik me altijd maar een kleintje.....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:08 schreef Quoi het volgende:
Het acceptabele resultaat van mijn foto-zoektocht binnen de 3000+ Golden 10 foto's, even onder een spoilertje:Nou, voor honderdjarige benen ziet dat er pico bello uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja tis een beetje grasachtig ja...ik heb korte pootjes dus bij mij is altijd alles te lang.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:17 schreef Serinde het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat allemaalIs het een beetje een gras-achtig printje? Zo ja, dan heb ik die ook geprobeerd maar teruggestuurd want veel te kort maar niet kort genoeg om als 3/4 door te kunnen gaan
![]()
Wat is jouw tijd op de 5 km ongeveer? Doordat ik ziek ben geweest ben ik een beetje onzeker geworden over de Marikenloop dus ik ben aan het inventariseren of ik met iemand kan lopen
Ik zit nogsteeds rond de 37/38minuten op de 5km. Dus ik zou me geen zorgen maken hoor (weet niet wat jouw tijd is trouwens). Maar samen lopen lijkt me ook leuk.
Ik maak me dus zorgen om vanavond. Ik gok dat het vrij kleinschalig is en dat ik laatste wordt ofzo en dat heel het dorp op mij moet wachten![]()
![]()
Laatste worden is echt stukken leuker dan op een of twee na laatste.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja tis een beetje grasachtig ja...ik heb korte pootjes dus bij mij is altijd alles te lang.
Ik zit nogsteeds rond de 37/38minuten op de 5km. Dus ik zou me geen zorgen maken hoor (weet niet wat jouw tijd is trouwens). Maar samen lopen lijkt me ook leuk.
Ik maak me dus zorgen om vanavond. Ik gok dat het vrij kleinschalig is en dat ik laatste wordt ofzo en dat heel het dorp op mij moet wachtenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Over een uur is het droog, toch even gezellig uurtje wandelen/kletsen met vriendinThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Is dat zo ja?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Laatste worden is echt stukken leuker dan op een of twee na laatste.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: