Gesink niet?quote:
Merci, ik dacht dat er maar 2 Blanco's mee waren, heb hier alleen tickerinfo en dit topic.quote:
Ja dat mag je zeggen.quote:
Zo te lezen ben je niet de enige.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godver, hier geniet ik van.
Sorry daarvoor.
Dat zei Wiggins gisteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zegt die Belg de hele tijd Dog Shit?
Was het enige commentaar van Wiggins gisteren na de koersquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zegt die Belg de hele tijd Dog Shit?
Mentaal sowieso. Ik zie Froome al voor de TV zitten, die gaat heel erg balen, als Wiggins opgeeft en dan door naar de Tour gaatquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:14 schreef DutchSL het volgende:
Is ook niet normaal zoveel valpartijen, net als in de rit die Weening won
Heeft iemand nog het filmpje van die massasprint op de zeepbaan in de Giro vna een paar jaar geleden? Waar ze allemaal tegelijk vielen.
Sky raakt in paniek als ze de controle verliezen, hebben we al vaker gezien.quote:
Eerst nog even rekenen, minuut per 10 kilometer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, even tussendoor jongens, Hansen gaat winnen.
Heerlijk man.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:15 schreef 1-0-8 het volgende:
En Uran zijn klassement naar de klote laten gaan. Sky
Dit soort spektakel zat ook in de Tour, in die rit waar half Nederland op de bek ging.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan speciaal voor SOK toch het spektakel.
Dat vond u natuurlijk wel mooi.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit soort spektakel zat ook in de Tour, in die rit waar half Nederland op de bek ging.
Logisch. Want hij gaat de Giro winnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef rubbereend het volgende:
Weening wil tegenwoordig zelfs sprinten
Majka zat er wel denk ik. Dus die pakt wit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef LetItBleed het volgende:
Aru en Betancourt verliezen tijd. Wit voor Kelderman?
En Betancur volgens mij ook welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Majka zat er wel denk ik. Dus die pakt wit.
Moet 't niet regenenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach, dat verschil maakt Wiggens wel goed in 2 tijdritten.
Betancur*quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef LetItBleed het volgende:
Had wel een redelijk forse achterstand van meer dan een minuut.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef LetItBleed het volgende:
Gezien hoe het nu gaat zal het niet bij dit verschil blijven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
maar 1:30 verliezen in zo'n etappe is 1:30 meer dan ingecalculeerd door de Skyploegquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Majka zat er wel denk ik. Dus die pakt wit.
maar hij zal ook verliezen in de bergenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
leuk, maar niet hierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
tvtip: NOS Journaal om 6 uur straks
Er komen nog meer bergetappes en heuveletappes. Een minuut is veel tijd voor deze rit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Puur door weersomstandigheden? Dat is gewoon pech.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Gezien hoe het nu gaat zal het niet bij dit verschil blijven.
om 20.30 VIquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens SOK niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De Giro bewijst toch maar eens te meer een véél spectaculairdere ronde te zijn dan de Tour ...
Denk het niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:21 schreef Pedroso het volgende:
Zat Garate ook niet in de voorste groep voor Blanco ?
Nee, ze reden op een gegeven moment wel met 4, maar denk dat dat Tjallingii nog even was.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:21 schreef Pedroso het volgende:
Zat Garate ook niet in de voorste groep voor Blanco ?
Dit is niet gewoon pech. Als je echt top bent overkomt zoiets je gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Puur door weersomstandigheden? Dat is gewoon pech.
Even bijtanken vanavond.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:21 schreef Marcoss het volgende:
En toch kan Wiggo morgenavond gewoon in het roze staan met een voorsprong van een minuut..
Nee. als je goed bent overkomt dit je niet. Dan zit je veel verder voorin de groep.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Puur door weersomstandigheden? Dat is gewoon pech.
Tweede tijdrit is een klimtijdrit, dus Wiggins moet vooral morgen zijn tijd pakken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fijn, hoeft echt niet hier.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel een klim die gemaakt is voor Wiggins, echt een loper. Maar eerst afwachten of hij dan nog wel in de Giro zitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tweede tijdrit is een klimtijdrit, dus Wiggins moet morgen zijn tijd pakken.
Ik zag hem ook hoofdschudden na de finishquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:23 schreef TheArt het volgende:
Di Luca die 8 sec wegkaapt voor de neus van Santambrogio
Is ook Baskisch Engelsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit engelse accent van Intxausti versta ik niet
Di Luca ten voeten uit, heerlijk hequote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:23 schreef TheArt het volgende:
Di Luca die 8 sec wegkaapt voor de neus van Santambrogio
Ze zijn nog bezig toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Giro-overwinning is binnen voor Intxausti.
Eerder deze Giro gevallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:25 schreef groenen het volgende:
Waarom heeft Kelderman al minuten verloren, zat in die klim beter dan Gesink.
Bergaf ging het iets minderquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:25 schreef groenen het volgende:
Waarom heeft Kelderman al minuten verloren, zat in die klim beter dan Gesink.
De Greefquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:26 schreef Pedroso het volgende:
Doen zeker geen Belgen mee voor het alg. klassement ?
Wat vond je van het spektakel, ouwe cynicus?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Giro-overwinning is binnen voor Intxausti.
Dat zou mooi zijn. Ik hoop ook dat de NEderlanders een goede Giro rijden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:26 schreef Lunice het volgende:
Hesjedal wint gewoon voor de 2de keer op rij de Giro.
Ah, de favoriet van Jose. Die denkt nog steeds dat ie nog gaat doorbreken als klassementsrenner.quote:
Ik had toch al gemeld dat dergelijk spektakel (met dank aan valpartijen en weersomstandigheden) ook jaarlijks in die vreselijk saaie Tour zit?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat vond je van het spektakel, ouwe cynicus?
Voortekenenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:28 schreef Wombcat het volgende:
Toch wel surrealistisch. Iedereen valt, maar Gesink niet
Dat kun je wel melden, maar dat maakt het nog geen waarheid.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had toch al gemeld dat dergelijk spektakel (met dank aan valpartijen en weersomstandigheden) ook jaarlijks in die vreselijk saaie Tour zit?
Uit de Giro worden altijd de spectaculaire etappes herinnerd, uit de Tour de saaie..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kun je wel melden, maar dat maakt het nog geen waarheid.
De valpartijen in de Tour zijn iha in de vlakke etappes op een mooie rechte weg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had toch al gemeld dat dergelijk spektakel (met dank aan valpartijen en weersomstandigheden) ook jaarlijks in die vreselijk saaie Tour zit?
Beetje testosteron erbijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef Marcoss het volgende:
Hansen had er vooraf al vertrouwen in
[ afbeelding ]
twitter:cyclingfans twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 17:17:29Rain and thunderstorms forecast for tomorrow's big Giro time trial. reageer retweet
Ik heb nog steeds het gevoel dat ik in een alternatief universum ben beland. Gesink die niet valt, terwijl iedereen valt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:31 schreef bjarki het volgende:
Knap van Gesink. Houdt zich goed staande in deze chaos
Oei, hoelaat voorspellen ze regen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:31 schreef Marcoss het volgende:
twitter:cyclingfans twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 17:17:29Rain and thunderstorms forecast for tomorrow's big Giro time trial. reageer retweet
Gesink in het roze!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:31 schreef Marcoss het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:31 schreef Marcoss het volgende:
Rain and thunderstorms forecast for tomorrow's big Giro time trial.
Wiggins weer als een dweil door de bochten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:31 schreef Marcoss het volgende:
Dat was niet sprinten, maar (al een tijdje) maximaal rijden om zo veel mogelijk tijd te winnen. Iets wat Blanco een paar keer is verweten niet te doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:24 schreef Pedroso het volgende:
Wel grappig om te zien dat Gesink al in volle sprint zat terwijl de rest nog gewoon in het zadel aan het volgen was.
Hij werd gelost in het gevaarlijke deel van de afdaling, daarvoor kon je ook al zien dat hij gewoon niet durfde te dalen. Pas daarna viel hij inderdaad, maar dat was wel het gevolg van de angst door de regen, denk ik..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was niet sprinten, maar (al een tijdje) maximaal rijden om zo veel mogelijk tijd te winnen. Iets wat Blanco een paar keer is verweten niet te doen.
Trouwens, Wiggo was gewoon al gelost voor zijn valpartij toch? Dus snap niet waarom iedereen het over die regen en gladheid heeft. (Zelf later ingeschakeld.)
Je kunt zulk soort etappes ook wel in de Tour vinden, al zijn ze dan wat zeldzamer. In de Tour verlopen ze meestal anders, dat dan wel weer. Dat reflecteert ook dat het twee zeer verschillende koersen zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De valpartijen in de Tour zijn iha in de vlakke etappes op een mooie rechte weg.
Een etappe met een profiel als deze zit ongeveer 1x in de 5 jaar in de Tour. Dat het nu toevallig regent zorgt voor extra spektakel idd, maar anders was er ook wel wat gebeurt.
En Sella?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wiggins weer als een dweil door de bochten.
Voordeel voor de rest, want dan zijn de bochten daarna mooi droog gedweild
Blanco blokkeerde wel de weg in de lastige beklimming. Als het aan Blanco had gelegen waren ze met een heel peloton gefinished.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was niet sprinten, maar (al een tijdje) maximaal rijden om zo veel mogelijk tijd te winnen. Iets wat Blanco een paar keer is verweten niet te doen.
Bergop werd hij ook al gelost hoor, na die aanval van Di Luca.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij werd gelost in het gevaarlijke deel van de afdaling, daarvoor kon je ook al zien dat hij gewoon niet durfde te dalen. Pas daarna viel hij inderdaad, maar dat was wel het gevolg van de angst door de regen, denk ik..
Dat was 2 seconden ofzo, dat was niet echt blokkerenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:34 schreef groenen het volgende:
[..]
Blanco blokkeerde wel de weg in de lastige beklimming. Als het aan Blanco had gelegen waren ze met een heel peloton gefinished.
Zou het dan toch al die keren toeval / pech zijn geweest?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel dat ik in een alternatief universum ben beland. Gesink die niet valt, terwijl iedereen valt.
Idd, bergop kon hij ook niet goed mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:35 schreef groenen het volgende:
[..]
Bergop werd hij ook al gelost hoor, na die aanval van Di Luca.
Nee, de halve beklimming. Zo'n mannetje van AG2R kon zich er maar net langs wringen om aan te vallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was 2 seconden ofzo, dat was niet echt blokkeren
Blancoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:34 schreef groenen het volgende:
[..]
Blanco blokkeerde wel de weg in de lastige beklimming. Als het aan Blanco had gelegen waren ze met een heel peloton gefinished.
Als hij Simson maar niet achterna gaatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:37 schreef OProg het volgende:
Wiggins zijn kracht zat blijkbaar in zijn bakkebaarden.
Of 't is nu toeval natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou het dan toch al die keren toeval / pech zijn geweest?
Nu Gesink en co. niet gelost zijn maar wat anders om over te zeiken ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:36 schreef groenen het volgende:
[..]
Nee, de halve beklimming. Zo'n mannetje van AG2R kon zich er maar net langs wringen om aan te vallen.
Zal ook wel meevallen toch? Scheelt misschien een half uurtjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Zou best kunnen dat Wiggins morgen in andere omstandigheden de tijdrit gaat rijden dan de rest van de favorieten. Kelderman zal ook wel ergens in de buurt van Wiggins starten.
Mwah het was ook voor de voorste groep favorieten te glad om nog verder door te trekken. Zeker nadat ze Nibali zagen vallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:37 schreef Ereinion het volgende:
Heerlijke ritMaar ze hebben wel een kans laten liggen, als ze Wiggins op die voorlaatste klim al helemaal los hadden gereden hadden ze hem vandaag 3 minuten aan de broek kunnen doen en definitief uitschakelen. Maar hij ziet er sowieso niet goed uit.
De Blanco's deden het verrassend goed. Hoewel we nog geen echte test van de kracht van de klassementsrenners hebben gehad, is dit beter dan verwacht tot zover.
Ze zitten nu wel meer voorin, ook toen hij viel doordat Kruijswijk viel zaten ze vooraan. Daardoor kon hij makkelijk weer aansluiten. Ze hebben wel iets geleerd lijkt het.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of 't is nu toeval natuurlijk.
Maar denk wel dat 'ie goed is, zit de hele tijd attent voorin. Da's vaak een teken van goed zijn.
De kunst van het overdrijven..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:36 schreef groenen het volgende:
[..]
Nee, de halve beklimming. Zo'n mannetje van AG2R kon zich er maar net langs wringen om aan te vallen.
Ik vind de Blanco's in het algemeen veel attenter rijden. Steeds meerdere mannen voorin.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of 't is nu toeval natuurlijk.
Maar denk wel dat 'ie goed is, zit de hele tijd attent voorin. Da's vaak een teken van goed zijn.
't is alleen goed als ze iedereen wegrijden. En dan gebruiken ze doping, dus is het ook niet goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nu Gesink en co. niet gelost zijn maar wat anders om over te zeiken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |