quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:55 schreef Pvoesss het volgende:
Little Frog
Hoppediz
Lennylamb
Amazonas
Dit zijn allemaal prima merken.. en de goedkoopste goede doeken die ik kan bedenken.
Waar je mee kan dragen tot in peutertijd sowieso.
En deze ken ik zelf niet maar is ook goedkoop Womar Zaffiro
P.s. om het eerlijk te houden meerdere webshops neergepost maar veel van de webshops verkopen 1 of meerdere van deze merken![]()
Leuk dat je toch een poging doet nuquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:29 schreef Shandaly het volgende:
Ik ga hier ook maar eens meelezen...
Ik heb sinds gisteren een draagdoek (geleend van een vriendin) omdat ik het toch wel eens wilde proberen. Bij mijn oudste heb ik er wel over gedacht, maar er verder nooit actie op ondernomen omdat ik het toch een beetje eng vond (knoop ik wel goed, valt-ie er niet uit, ik weet er niets over). Nu toch maar eens doorgepakt, want ik wilde niet over een paar jaar als Femke te groot is spijt hebben dat ik het nooit geprobeerd heb.
Mijn eerste poging gistermiddag:
[ afbeelding ]
Het voelt heel onwennig, heb het idee dat ze veel te los zit, maar snap nog niet hoe ik het steviger kan knopen. Ik ga maar eens youtube afstruinen...
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:23 schreef pessie het volgende:
Verschuif de baby naar de juiste poisitie tot je "burp" hoort en 'iets' langs je rug voelt lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:44 schreef Pvoesss het volgende:
Voor op je rug krijgen staat er een filmpje in de OP
De meest makkelijke knoop is de rucksack
Eruit is inderdaad niet het meeste werkquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef Mineola het volgende:
Wat een mooie suiker! Ik denk juist andersom: had ik niet toch aan de doeken ipv de drager moeten gaan?!
wat zou je er eventueel voor willen hebben?
Overigens betwijfel ik of je hem sneller uit een Manduca hebt dan uit een doek hoor!
Dit snap ik even niet helemaal? Als je de heupband gewoon goed strak om je middel knoopt, dan moet je net zoveel bijstellen/strakker trekken als bij bijv een bondolino.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan zou ik sowieso niet gaan voor een meitai.
Die zakken als je niet strak genoeg knoopt veel sneller uit en dan moet je opnieuw gaan knopen en bijstellen. Met een ssc is het een kwestie van strakker trekken.![]()
Ja en daarom zou ik een bondolino ook niet aanraden als je helemaal niet wil knopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Asyniur het volgende:
Dit snap ik even niet helemaal? Als je de heupband gewoon goed strak om je middel knoopt, dan moet je net zoveel bijstellen/strakker trekken als bij bijv een bondolino.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |