Ik heb een petje van de wibra voor Luuk. Heeft een zachte klep waardoor de klep niet in de weg zit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:54 schreef Piekie81 het volgende:
Vanmorgen met M in de doek naar de supermakrt gelopen. Het wordt tijd voor een zonnehoedje, want ik vind het te warm voor hem om de doek dicht te schuiven over zijn bolletje (fwcc), dan zitten er drie lagen doek over ruggetje.
Iemand tips waar jongensachtige zonnehoedjes te vinden zijn die ook icm een doek kunnen worden gedragen?
Jammer, mijn mini groeit snel maar zit nog even niet in maat 62.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:28 schreef Morretje het volgende:
Crosspost
Iemand nog op zoek naar een Bondolino?
Ik heb een paarse die mag gaan. Hij is lekker soepel want bij dochterlief best vaak gebruikt. Ideaal voor kleine babietjes, vanaf maat 62 al prima te gebruiken. Geen gespen die je moet afstellen, dus fijn als je em met meerdere mesen gebruikt.
Fotootje:
[ link | afbeelding ]
Ik zou er graag ¤50 voor krijgen. Reacties per pm
Volgens mij woon je niet zo heel ver van mij vandaan (Stadskanaal hier), je mag em ook eerst proberen als je denkt dat jullie die wel fijn zouden kunnen gaan vinden?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:21 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Jammer, mijn mini groeit snel maar zit nog even niet in maat 62.
Wat een supermooie kleur!quote:Op zondag 2 juni 2013 18:46 schreef Kyara het volgende:
De Calin bleu is goedgekeurd. Wat een fijne doek! Heerlijk licht en koel.
[ link | afbeelding ]
Knopen ging inderdaad wel anders. Stom hoe je zo gewend kan zijn aan je doek. Op de foto zit hij nog wat te los en ook heb ik halverwege nog even de knoop moeten aantrekken omdat ze wat opzij zakte. Dit type mutsje bevalt trouwens ook goed.
Niemand die ze echt beide geprobeerd heeft?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:57 schreef Morretje het volgende:
Oh oh oh, en ik kan -eindelijk- een drager voor mn dochter bestellen!![]()
Ik heb een rose and rebellion geleend bij ikdraag.nl, en was daar zeer te spreken over. Maar ik twijfel stiekem nog een beetje over een wompat, want die zijn zo mooi...![]()
Iemand die me over de streep kan trekken voor de een danwel de ander? Oh, en de levertijden van wompats zijn lang, toch?
Maar qua gebruiksgemak, comfort oid verschillen ze niet?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:43 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wel maar ik zou mijn keus dan alleen maken puur op uiterlijk en voor de wompat gaan.
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:19 schreef Pvoesss het volgende:
nee geen verschil in banden of snufjes etc.
Merci! Heeft het mutsje van de wompat nog voordelen boven het verwijderbare kapje van de r&r?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:00 schreef mrien het volgende:
Ik zou zelf ook voor de Wompat gaan maar dat is puur omdat hij gewoon heel goed bevalt
Hij zou ook voor mijn dochter zijn, die is net 3 en zit in mt 104. En dan m.n. voor manlief, want die wil/kan/durft niet te knopen. En voor mij om te dubbeldragen in geval van nood oid, of om iemand anders te laten dragenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:06 schreef simmu het volgende:
oh, wacht. je bedoelde de ouders van verschillend formaat en niet de kinderen![]()
![]()
ik ben 1.60 en sangdrax is 1.96 en we doen al jaren met dezelfde mei tais. daar moet ik wel bij vermelden dat onze mei tais specifiek voor ons gemaakt zijn. extra lange banden en vulling in de banden. relatief groot ook, echt niet geschikt voor een kindje van een paar maanden oud.
Dan zou ik sowieso niet gaan voor een meitai.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:50 schreef Morretje het volgende:
. En dan m.n. voor manlief, want die wil/kan/durft niet te knopen.
Als je een wompat uit voorraad koopt, kan je hem al snel in huis hebben. Ik heb een custom, omdat ik extra korte banden wilde en niet zo fan ben van de standaard regenboogwompats en dan is het 6-8 weken levertijd.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
Niemand die ze echt beide geprobeerd heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |