quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:24 schreef Suikertante het volgende:
Manducanieuws!
Het ging ongeveer zo: huil snurk.
Volgens mij heb ik hem nog niet echt goed afgesteld maar F is al fan. Ik zit nu stil achter de computer en hij slaapt! Hij maakt net zulke lieve geluidjes als in de doek en ik heb toch wind in mijn okselsEn hij slaat zijn armpjes om me heen, ik zit hier echt bijna te huilen zo lief is ie
. En ik hoef dus niet continu te bewegen!
Nog in pyjama-outfit dus dat shirt is niet echt flatterend, maar kiek nou!Ik vind et knap. In de 2 weken dat ik een manduca op bezoek heb gehad nooit lekker mee gedragen. Lauren vond het niets dus ik kwam niet eens toie aaaan een poging tot afstellen. We overwegen nu een boba.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB wat een klein mopje is het zo!
Ik had hem wel eens geprobeerd van tevoren, maar ik had ook niet verwacht dat F het meteen zo fijn zou vinden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik vind et knap. In de 2 weken dat ik een manduca op bezoek heb gehad nooit lekker mee gedragen. Lauren vond het niets dus ik kwam niet eens toie aaaan een poging tot afstellen. We overwegen nu een boba.
We hebben de summer sage besteld! Ben benieuwd hoe ie IRL is!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:17 schreef Kyara het volgende:
Mooi LB! Lekker is ie he, met dit weer!
Suiker
Belle, ik vind de cb zeker een aanraderwelke kleur ga je kopen?
Ook lekker aan het oefenen Tinu. Lijkt me erg moeilijk.
Ik heb vandaag eventjes geoefend met rugdragen. J vond het niet zo geweldig maar dat kan ook komen doordat ze nogal moe was. Zal straks een fotootje posten want ik heb nog wel wat tips nodig want erg goed zat het allemaal niet.
Ik ben heel benieuwd waarom je voor de boba kiestquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik vind et knap. In de 2 weken dat ik een manduca op bezoek heb gehad nooit lekker mee gedragen. Lauren vond het niets dus ik kwam niet eens toie aaaan een poging tot afstellen. We overwegen nu een boba.
Baan overderug kan zeker strakker. Ik vind het zo moeilijk de knietjes omhoog te krijgen, want hij strekt ze door en zet zich af. Moeten de armen in dedoek of mogen die ook buiten? Ook een moeilijk aspect van de dh vind ik minder controle dan bij de rugknoop die ik deed en je ziet sowieso al niet hoe de banen op de rug lopen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:54 schreef Morretje het volgende:
Kun je zn knietjes hoger krijgen Tinu? En volgens mij kan de 2e baan die over zn rug loopt nog wel strakker, in elk geval de bovenste rail..
Ik vind de DH ook fijn, maar het is wel even oefenen idd.
Suiker, volgens mij word het afgeraden om de voetjes in de drager te houden, omdat de kans dan aanwezig is dat ze er op kunnen gaan staan. Als het past, en goed zit, kunnen ze er beter uit.
We hebben de boba van freecell 2x mee op vakantie gehad en hij is goed bevallen. Nadeel is dat peuter er niet in past maar die weigerde ook inde manduca te gaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:13 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd waarom je voor de boba kiest
Bedoel je het dan niet andersom? Dat een doekachtig iets fijner is dan een echte drager? Of begrijp ik je niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:13 schreef Tally het volgende:
Hmm maar als ik zo kijk lijkt de Hoppediz Hpo tye meer op een draagdoek dan zo'n TulaEn aangezien ik hem wil gebruiken voor een reflux baby en dus dagelijks moet gebruiken lijkt het me lekkerderder dan zo'n hop tye.
Toch?
Als ik de Hop tye naast de Tula drager (ik heb het echt over de drager en geen zelf knoop doek) leg dan ziet die hop tye er zachter uit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:25 schreef Kyara het volgende:
[..]
Bedoel je het dan niet andersom? Dat een doekachtig iets fijner is dan een echte drager? Of begrijp ik je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |