abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127520697
Joh ik heb er echt geen verstand van, maar die draaiing vond ik zo mooi O+

En fijn dat de voetjes eruit mogen, zit een stuk beter! ^O^
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:00:35 #252
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_127520707
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:24 schreef Suikertante het volgende:
Manducanieuws! *O*
Het ging ongeveer zo: huil snurk.

Volgens mij heb ik hem nog niet echt goed afgesteld maar F is al fan. Ik zit nu stil achter de computer en hij slaapt! Hij maakt net zulke lieve geluidjes als in de doek en ik heb toch wind in mijn oksels O+ En hij slaat zijn armpjes om me heen, ik zit hier echt bijna te huilen zo lief is ie :@. En ik hoef dus niet continu te bewegen! :o

Nog in pyjama-outfit dus dat shirt is niet echt flatterend, maar kiek nou!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LB wat een klein mopje is het zo! O+
Ik vind et knap. In de 2 weken dat ik een manduca op bezoek heb gehad nooit lekker mee gedragen. Lauren vond het niets dus ik kwam niet eens toie aaaan een poging tot afstellen. We overwegen nu een boba.
pi_127520758
J heeft ook haar voetjes buiten de manduca Suiker, lijkt me ook wel lekkerder met dit weer :)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:17:41 #254
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127521457
Mooi LB! Lekker is ie he, met dit weer! O+

Suiker O+

Belle, ik vind de cb zeker een aanrader :Y welke kleur ga je kopen?

Ook lekker aan het oefenen Tinu. Lijkt me erg moeilijk.

Ik heb vandaag eventjes geoefend met rugdragen. J vond het niet zo geweldig maar dat kan ook komen doordat ze nogal moe was. Zal straks een fotootje posten want ik heb nog wel wat tips nodig want erg goed zat het allemaal niet.
pi_127521814
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:00 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik vind et knap. In de 2 weken dat ik een manduca op bezoek heb gehad nooit lekker mee gedragen. Lauren vond het niets dus ik kwam niet eens toie aaaan een poging tot afstellen. We overwegen nu een boba.
Ik had hem wel eens geprobeerd van tevoren, maar ik had ook niet verwacht dat F het meteen zo fijn zou vinden.
pi_127523907
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:17 schreef Kyara het volgende:
Mooi LB! Lekker is ie he, met dit weer! O+

Suiker O+

Belle, ik vind de cb zeker een aanrader :Y welke kleur ga je kopen?

Ook lekker aan het oefenen Tinu. Lijkt me erg moeilijk.

Ik heb vandaag eventjes geoefend met rugdragen. J vond het niet zo geweldig maar dat kan ook komen doordat ze nogal moe was. Zal straks een fotootje posten want ik heb nog wel wat tips nodig want erg goed zat het allemaal niet.
We hebben de summer sage besteld! Ben benieuwd hoe ie IRL is!

Ben benieuwd naar je rugdraag-foto's!
pi_127524083
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:00 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd waarom je voor de boba kiest :)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 16:20:03 #258
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127524318
Mooie kleur Belle O+

Stomme telefoonfoto's in de badkamer voor de spiegel want anders kreeg ik het er niet helemaal. Heb met mijn Hoppediz geknoopt omdat ik die nog iets beter in de vingers heb dan de calin blue.

Foto's:

Waar het volgens mij mis gaat is bij de banen die over en onder de benen door gaan. Die zitten over de knieën. Je ziet haar broekje nog zitten en dat is niet de bedoeling denk ik. Maar hoger kan ik er zelf lastiger bij en dan heb ik de knoop echt recht op mijn borsten zitten geloof ik :X
pi_127524930
klopt ze moet meer in een zitje en de knietjes dus hoger dan de billen.
En de doek moet er meer onder.

Weetje wat handig is om een zitje te maken? De doek aan de voorkant in de broek stoppen.
Op een manier dat het al loopt van knieholte tot knieholte.
En zorgen dat waar de banen over de beentjes heen gaat er stof aan de zijkant zit zodat je weet dat het dicht zit. (beetje lastig uitleggen ik zal kijken of ik een foto heb)
pi_127525332

ik zou zelf alleen dus en klein beetje stof onder de banden door laten lopen.
Dat het ruggedeelte onder de knieband doorloopt. De plek van de grote ruit onder de band door en dus verplaatsen naar de plek waar de kleine ruit is. Zo zit het muurvast voor uren lopen:)
pi_127525406
Maar voor een eerste keer dus heel erg knap!! en O+ O+
  vrijdag 7 juni 2013 @ 16:51:21 #262
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127525449
Oh dat is wel een goede tip! Bedankt voor de duidelijke uitleg! Straks even opnieuw proberen.

en, thanx! Ik heb trouwens nog genoeg stof over dus straks ook even proberen met 2 baby's O+
  vrijdag 7 juni 2013 @ 16:59:14 #263
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127525759
Rugdragen deel 2:

Forget it, ik ging al bijna door mijn rug om hem er alleen maar op te krijgen en dan lekker voorovergebogen staan prutsen met >12 kg op je rug. :X Ik ga wel sparen voor een Tula of zo....
pi_127526229
Tula is wel een aanrader. Mijn >13 kilo zware dreumes zit daar probleemloos (voor beiden) een tijd in.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_127526853
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:54 schreef Morretje het volgende:
Kun je zn knietjes hoger krijgen Tinu? En volgens mij kan de 2e baan die over zn rug loopt nog wel strakker, in elk geval de bovenste rail..
Ik vind de DH ook fijn, maar het is wel even oefenen idd.

Suiker, volgens mij word het afgeraden om de voetjes in de drager te houden, omdat de kans dan aanwezig is dat ze er op kunnen gaan staan. Als het past, en goed zit, kunnen ze er beter uit.
Baan overderug kan zeker strakker. Ik vind het zo moeilijk de knietjes omhoog te krijgen, want hij strekt ze door en zet zich af. Moeten de armen in dedoek of mogen die ook buiten? Ook een moeilijk aspect van de dh vind ik minder controle dan bij de rugknoop die ik deed en je ziet sowieso al niet hoe de banen op de rug lopen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_127527038
De armen mogen er uit maar dan moet je ze er dus ook al eruit knopen.
Als je knoopt met de armen er in gaat het later losser zitten zodra ze de armen er uit halen.
Die controle is een kwestie van oefenen ;)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:37:13 #267
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127527205
Sowieso is een dreumes veel sterker dan een baby dus die worstelt zich ook wel los. Maar bij armen eruit ben ik weer bang dat ie achterover eruit valt of zo... (hij heeft nog wel van die buien dat hij zich zomaar achterover gooit :X )
pi_127527242
Bij een goed geknoopte geweven doek kan dat gelukkig echt niet :)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:40:48 #269
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127527325
met de nadruk op goed geknoopt... :X
pi_127527502
Jouw laatste poging was sowieso veilig genoeg ^O^
pi_127534696
Ik was van planom voor een hop tye te gaan. Omdat je die makkelijk en snel kan pakken. Mijn man wil er ook mee gaan dragen. Athans dat is de bedoeling. En knopen zie ik nog niet zitten. En ik wilde vragen of zo'n hop tye iets was en geen weg gegooid geld is.

Nu lees ik over de Tula. Ik even googlen en ik zie dat er een Tula draagzak is die je tot 20 kg kan gebruiken en als je er een newborn insert koopt je hem kan gebruiken vanaf geboorte.
Is dat laatste wat? Zodat ik en de peuter en de baby kan dragen?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127534894
Hmm maar als ik zo kijk lijkt de Hoppediz Hpo tye meer op een draagdoek dan zo'n Tula :{ En aangezien ik hem wil gebruiken voor een reflux baby en dus dagelijks moet gebruiken lijkt het me lekkerderder zo'n hop tye.

Toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tally op 07-06-2013 21:29:11 ]
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:24:18 #273
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_127535413
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:13 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd waarom je voor de boba kiest :)
We hebben de boba van freecell 2x mee op vakantie gehad en hij is goed bevallen. Nadeel is dat peuter er niet in past maar die weigerde ook inde manduca te gaan.

Betere opties?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:25:34 #274
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127535484
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:13 schreef Tally het volgende:
Hmm maar als ik zo kijk lijkt de Hoppediz Hpo tye meer op een draagdoek dan zo'n Tula :{ En aangezien ik hem wil gebruiken voor een reflux baby en dus dagelijks moet gebruiken lijkt het me lekkerderder dan zo'n hop tye.

Toch?
Bedoel je het dan niet andersom? Dat een doekachtig iets fijner is dan een echte drager? Of begrijp ik je niet?
pi_127535647
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:25 schreef Kyara het volgende:

[..]

Bedoel je het dan niet andersom? Dat een doekachtig iets fijner is dan een echte drager? Of begrijp ik je niet?
Als ik de Hop tye naast de Tula drager (ik heb het echt over de drager en geen zelf knoop doek) leg dan ziet die hop tye er zachter uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')