abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127452842
Ik vind de supermantoss prima te doen met grote en kleine kinderen.
Maar de santatoss vind ik heel zwaar met grotere kinderen.

Maar het is vooral kijken wat je zelf het meest kan waarderen :)
pi_127453390
Het makkelijke van een dreumes, die al kan staan op je rug te krijgen is, dat je hem op de bank of op een stoel kunt laten staan en dan met je rug naar hem daarvoor staan cq door je knien gaan. Dan krijg je hem best makkelijk op je rug Kyara. Een baby, die nog niet zit of staat idd met superman toss. Zo doe ik het in ieder geval.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:00:27 #228
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_127454209
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:23 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja en daarom zou ik een bondolino ook niet aanraden als je helemaal niet wil knopen. :)
Zeker een bondolino wil nog wel eens uitzakken door je eigen houding en een slapend kindje bijvoorbeeld.
Aah zo. Ik vind de ssc die je moet afstellen juist 'onhandig' als je met verschillende mensen draagt. Moet je steeds weer opnieuw alles afstellen.

Morretje, mijn man is ook geen knoper hoor, heeft nog nooit een doek om gehad maar hij draagt wel graag met bondolino en nu dus de Mei tai ondanks dat het wel iets van knopen is. :Y

Kyara, ik gebuik voor de kleintjes de Santa toss en voor de grotere(n) de Superman toss of ik schuif ze onder mijn arm door ;)
pi_127454594
Tinu: als je "mijn" Double Hammock met twist gaat knopen, hier heb je wel een behoorlijk lange doek voor nodig! Ik knoop het met een lange 6 of een 7. :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_127460332
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Tinu: als je "mijn" Double Hammock met twist gaat knopen, hier heb je wel een behoorlijk lange doek voor nodig! Ik knoop het met een lange 6 of een 7. :)
Ja en jij bent dunner dan ik. Ik heb gelukkig wel een 7 doek.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_127462501
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:08 schreef Shandaly het volgende:
Heb net met Femke in de doek Lars opgehaald bij het kinderdagverblijf. Meteen maar naar buiten :D
Het draagt best fijn, al merk ik dat ik toch nog een draai in een van de banden op m'n rug heb zitten. En ik vind het echt behoorlijk warm, heb zo'n zweetkoppie tegen me aan nu...
Maar Femke lijkt het allemaal prima te vinden. Ze was heel de dag al onrustig, veel gehuild, tussen 11 en 4 geen oog dichtgedaan.. en sinds ze in de doek zit slaapt ze al O+
Tegen een zweethoofd en plakborst frunnik ik altijd een spuugdoekje of hydrofiel tussen het hoofdje en mijn borst. Is alsnog wel warm, maar minder plakkerig.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:04:59 #232
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127474956
Goeie piekie, dat ga ik de volgende keer ook doen! Anders drijft haar hoofdje echt tussen mijn borsten :')

Straks denk ik mijn calin bleu uitproberen *O* (als ie tenminste al droog is)
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:35:41 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127479615
Goedgekeurd!! O+ *O*

pi_127480289
LB, post je ook je doek zodat het beter te zien is svp. Ben benieuwd.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:12:11 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127481119
Een close up bedoel je?

Deze is klikbaar, maar ik heb ook nog wel een, momentje :9
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:14:17 #236
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127481210

Mijn kleine bloempje O+

Een betere foto heb ik nog niet.
pi_127515446
Manducanieuws! *O*
Het ging ongeveer zo: huil snurk.

Volgens mij heb ik hem nog niet echt goed afgesteld maar F is al fan. Ik zit nu stil achter de computer en hij slaapt! Hij maakt net zulke lieve geluidjes als in de doek en ik heb toch wind in mijn oksels O+ En hij slaat zijn armpjes om me heen, ik zit hier echt bijna te huilen zo lief is ie :@. En ik hoef dus niet continu te bewegen! :o

Nog in pyjama-outfit dus dat shirt is niet echt flatterend, maar kiek nou!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LB wat een klein mopje is het zo! O+
pi_127515543
Fijn suiker!
Mooie kleur ook! Die wilde ik ook, maar hadden ze niet meer. Dus maar blauw genomen
pi_127515557
Ohhhhh LB dat neusje zo tegen je borst gedrukt <3!!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_127515679
Vaste winkel Sonnetje? Ik kon namelijk nog prijs-shoppen! Maar het scheelde weinig hoor in prijs. En de donkerblauwe vond ik ook erg mooi. Ik vind eigenlijk die zwarte met blauw (absolute blue?) het mooist en dan met de blauwe zipin.

Maar gelukkig bedacht ik op tijd dat we vier katten hebben en dat is echt niet handig met zo'n donkere kleur.

Mijn vriend vindt hem trouwens ook erg mooi en ziet zich er wel mee rondlopen O+
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:33:33 #241
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127515755
Dat ziet er fijn uit Suiker!! *;
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:33:34 #242
381212 Gulara
From the future
pi_127515757
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:23 schreef pessie het volgende:
Goed. Ruck knopen met een baby in huize pessie:
Leg de baby op de doek. Pak de doek goed vast. Probeer linksom, rechtsom, onder je schouder door, over je schouder heen (uiteindelijk werd het het laatste) je baby op je rug te doen. Bid ondertussen dat je baby aub aub aub niet valt. Zucht. Baby hangt min of meer op je rug. Verschuif de baby naar de juiste poisitie tot je "burp" hoort en 'iets' langs je rug voelt lopen. Baby proberen in 1 geheel van je rug af te krijgen. Alles even boenen en laten we weer opnieuw beginnen :') . uiteindelijk wasdit het resultaat:

[ afbeelding ]

Om binnen 5 minuten weer van mn rug te willen.
*proest*

En bedankt hè, had bijna m'n baby wakker gelachen! }:|
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:37:00 #243
381212 Gulara
From the future
pi_127515866
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:01 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Eruit is inderdaad niet het meeste werk ;) Ik heb wel telkens allemaal meters doek op straat liggen..

En ik stuur je een PM.
Ik ben zelf ook nog niet zo heel zeker met het knopen, dus hier ook vaak de manduca als we langer weg gaan. Heerlijk.
En erin stoppen gaat hier net zo snel als eruit halen.
pi_127516039
LB O+ en Suiker O+

En ik ga ook een calin blue erbij bestellen, Nin ligt hier zo'n beetje de hele dag in een doek, bij mij of bij mijn lief. Dus een zomerdoek kan er best bij!
pi_127516298
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:31 schreef Suikertante het volgende:
Vaste winkel Sonnetje? Ik kon namelijk nog prijs-shoppen! Maar het scheelde weinig hoor in prijs. En de donkerblauwe vond ik ook erg mooi. Ik vind eigenlijk die zwarte met blauw (absolute blue?) het mooist en dan met de blauwe zipin.
[ afbeelding ]
Maar gelukkig bedacht ik op tijd dat we vier katten hebben en dat is echt niet handig met zo'n donkere kleur.

Mijn vriend vindt hem trouwens ook erg mooi en ziet zich er wel mee rondlopen O+
Die is ook mooi!
Ik had m toen in die aanbieding gekocht, dus vandaar :D voor dat,geld mag ik niet zeuren ;)
pi_127516456
Oja, dat had ik dus ook moeten doen :') maar ik geloof dat het dit geld ook wel waard is :Y
pi_127518679
Vandaag 2 keer de double hammock met twist geknoopt. Eerste keer in de girasol, 2e keer in mijn pune (daar heb ik alleen geen foto's van)

Van de zijkant:

Achterkant:

Voorkant:

De eerste keer kreeg ik de doek moeilijk aan de achterkant over mijn kindje heen, gelukkig had ik hulp. De 2e keer ging dat beter, maar zaten de doekbanen te hoog, niet mooi over zijn kontje heen. Alle tips zijn welkom!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_127519193
Het ziet er wel echt heel mooi uit zeg! En zit het ook lekker?

In het boekje van de Manduca staat dat de voetjes van jonge baby's in de drager moeten zitten, maar dan moet ik F wel heel erg opfrommelen. Hij zit toch ook prima met zijn voetjes eruit of niet? :? Zijn knieën zitten nu ongeveer op gelijke hoogte of iéts hoger dan zijn kont.
pi_127519690
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:19 schreef Suikertante het volgende:
Het ziet er wel echt heel mooi uit zeg! En zit het ook lekker?
Vind je? Ik vond het niet zo mooi geknoopt, dat zie bij de foto's van de achterkant. Het zat wel heerlijk.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_127520449
Kun je zn knietjes hoger krijgen Tinu? En volgens mij kan de 2e baan die over zn rug loopt nog wel strakker, in elk geval de bovenste rail..
Ik vind de DH ook fijn, maar het is wel even oefenen idd.

Suiker, volgens mij word het afgeraden om de voetjes in de drager te houden, omdat de kans dan aanwezig is dat ze er op kunnen gaan staan. Als het past, en goed zit, kunnen ze er beter uit.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')