quote:
Zo is het en niet anders. Je bent moderator op een verlies draaiende server en nu denk je dat je nog wat in te brengen hebt ook?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zeg natnek, beetje respect voor ome tom ja? Komt hier net aanzeilen en begint gelijk hoog van de toren te blazen. Succes gegarandeerd.
Ik dacht net even dat mijn SSD aan het sterven wasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:00 schreef MineraalWater het volgende:
Kanker BSOD en dan is natuurlijk ook OPEENS Je DVD drive kapot
/carequote:
heb jij die daddycheese nog?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En ik heb mijn adware met die mooie de-installer weer wachten thuis. Lekker dan.
??quote:een bericht van de moderators van /r/ImGoingToHellForThis
ImGoingToHellForThis is closed until the following users' shadowbans are lifted:
/u/Anthropophobiac
/u/eyjafjallajoekull
/u/carl_depaul_dawkins
/u/Suspended_Animation
/u/tommcqn
Gek hé, een bedrijf draait ook geen winst als het 1 maand open is. Simpele zielquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:02 schreef TJV het volgende:
Goedemiddag.
[..]
Zo is het en niet anders. Je bent moderator op een verlies draaiende server en nu denk je dat je nog wat in te brengen hebt ook?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En ik heb mijn adware met die mooie de-installer weer wachten thuis. Lekker dan.
Al een paar keer gedaan op alle schijven, hij kan werkelijk waar niks vinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://www.malwarebytes.org/ draai die eens ofzo in safemode.
Zien jullie de server dan als een bedrijf? Is het soms de bedoeling om winst te maken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:27 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Gek hé, een bedrijf draait ook geen winst als het 1 maand open is. Simpele ziel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |