![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: Minecraft
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILER
first fipo uno
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:
Neuh gek, doe 100 max? Voor de rest zou ik zelf wat sigaartjes doen, de rest gewoon op de bank tiefen.
quote:
Neuhj, zit alleen op de zaak. Nog best druk wel.
quote:
Nee, heb volgende week een week opgenomen.
quote:
Dan zou ik gewoon in het whisky topic advies vragen, ik heb niet genoeg 100 euro-whiskies gehad om je daar mee te adviseren.
Kent iemand een goede site waar je telefoons kan kopen (zonder simkaart.)
?
quote:
Oh, dat is gewoon deal exterme

___!
2call.nl
Kanker BSOD en dan is natuurlijk ook OPEENS Je DVD drive kapot
Goedemiddag.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 06:30 schreef SosuaCafe het volgende:[..]
zeg natnek, beetje respect voor ome tom ja? Komt hier net aanzeilen en begint gelijk hoog van de toren te blazen. Succes gegarandeerd.

Zo is het en niet anders. Je bent moderator op een verlies draaiende server en nu denk je dat je nog wat in te brengen hebt ook?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
En ik heb mijn adware met die mooie de-installer weer wachten thuis. Lekker dan.
quote:
/care
jij zocht telefoons zonder simkaart...
aangezien je nederlander bent wilde je vast ook goedkoop.. aan die eisen voldoet deal extreme wel..
dat het wellicht goedkoper kan is een 2de
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
heb jij die daddycheese nog?
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:
Geen idee? Denk het niet, krijg al een poos geen herinneringen meer in de mail.
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
een bericht van de moderators van /r/ImGoingToHellForThis
ImGoingToHellForThis is closed until the following users' shadowbans are lifted:
/u/Anthropophobiac
/u/eyjafjallajoekull
/u/carl_depaul_dawkins
/u/Suspended_Animation
/u/tommcqn
??
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
plopkweker
poolkwarker
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 15:02 schreef TJV het volgende:Goedemiddag.
[..]
Zo is het en niet anders. Je bent moderator op een verlies draaiende server en nu denk je dat je nog wat in te brengen hebt ook?
Gek hé, een bedrijf draait ook geen winst als het 1 maand open is. Simpele ziel
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende::W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:
http://www.malwarebytes.org/ draai die eens ofzo in safemode.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:
Al een paar keer gedaan op alle schijven, hij kan werkelijk waar niks vinden.
Stoor mij er om eerlijk te zijn ook niet genoeg aan om hectisch een oplossing te zoeken.
quote:
Zien jullie de server dan als een bedrijf? Is het soms de bedoeling om winst te maken?