Je gaat toch niet weer zijn foto van facebook pakken en dan een wolke met uh oké plaatsen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nu bezig met een nieuwe GGMM hij is al bijna klaar, en ik kan jullie verzekeren dat hij zeer goed lijkt op GGMM.
Nog realistischer dan deze?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nu bezig met een nieuwe GGMM hij is al bijna klaar, en ik kan jullie verzekeren dat hij zeer goed lijkt op GGMM.
Whut?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer zijn foto van facebook pakken en dan een wolke met uh oké plaatsen?
Sinds wanneer kan je een gif puushen?quote:
Alsof hier Feyenoorders komenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:38 schreef mrstylo het volgende:
Ik had dit als tt.
[VBL Slowchat] #2002 UEFA Cup Feyenoord enzo
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog realistischer dan deze?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog realistischer dan deze?
[ afbeelding ]
Ik doe dat al maanden manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je een gif puushen?
GGMM lijkt woest wild aantrekkelijk op dit plaatje.quote:
HOE DOE JE DAT?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik doe dat al maanden man
[ afbeelding ]
Rechtermuisknop en dan puush.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HOE DOE JE DAT?
Deel het aan je brothers
Hééééééé halloooooooooooooooooooooooo!quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM lijkt woest wild aantrekkelijk op dit plaatje.
Goed gepaint maar weet niet of het wel realistisch is.
AZ heeft gewonnen. Telefoonverkeer in Alkmaar en omstreken ligt platquote:
Met je eensch The Don!quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vraag eens met toestemming, nu ben ik boos, als je het netjes vroeg dan gaf ik toestemming
Ja,dat begrijp ik. Maar de wedstrijd zelf? Nog wat opvallends?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
AZ heeft gewonnen. Telefoonverkeer in Alkmaar en omstreken ligt plat
quote:
Met photoshop zou die er ongeveer zo uit zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van jou is met rechts gemaakt, en photoshop..
Nee, en van jou neem ik het ter hartequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind jou lief, had ik dat al gezegd?
Maar wel 2002quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 dagen geleden, en dan nog eens 11 jaar
Kan ik je settings zien.quote:
De computer gerelateerde vragen van jouw hand zijn vaak dusdanig stom dat het mijn zelfvertrouwen omtrent computers behoorlijk opkrikt.quote:
Moet ik een filmpje posten van het circus?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach donderstraalt toch een end op, man eikel.
Sorry johannes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankzij het succes van JR is mijn creatie wel een beetje in het water gevallen.
Maar goed, ik blijf volwassen en loop niet zo maar weg.
Topic #2002 mijn eerwaardequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 dagen geleden, en dan nog eens 11 jaar
Waarom zou je ook, dit is toch maar cabaret en mensen nemen het veel te serieus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankzij het succes van JR is mijn creatie wel een beetje in het water gevallen.
Maar goed, ik blijf volwassen en loop niet zo maar weg.
Ah. Dan hadden jullie dus 2 dagen eerder moeten beginnen met spammen.quote:
Ik ben inmiddels niet meer zo anoniem dankzij een stel belhamels.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alle SCusers en hoe je denkt ze eruit te zien, beetje de style van VI
Ik wil elke 5 minuten validatie voor mijn werk, volgens mij heb ik sterallures. Een emmertje ijskoud water over mijn kop zal me goed doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom zou je ook, dit is toch maar cabaret en mensen nemen het veel te serieus.
Van jouw moeder, de vrouw met de baard?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet ik een filmpje posten van het circus?
Thank god weet ik hoe niemand er hier uit ziet. Alhoewel ik wel de twitter van Rensie rensie volg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Dan hadden jullie dus 2 dagen eerder moeten beginnen met spammen.
[..]
Ik ben inmiddels niet meer zo anoniem dankzij een stel belhamels.
Zijn daar filmpjes van?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van jouw moeder, de vrouw met de baard?
Ik ga het wel in stapjes doen nu. Later kan ik altijd nog een groepsportret maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alle SCusers en hoe je denkt ze eruit te zien, beetje de style van VI
Als dit cabaret is, snap ik wel waarom de subsidiekraan wordt dichtgedraaidquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom zou je ook, dit is toch maar cabaret en mensen nemen het veel te serieus.
Post je facebook eens danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Dan hadden jullie dus 2 dagen eerder moeten beginnen met spammen.
[..]
Ik ben inmiddels niet meer zo anoniem dankzij een stel belhamels.
De nummer 2 is de eerste verliezer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helaas zilver gepakt, net als dit seizoen, gelukkig geen brons
Nooit gedaan ook. Kapiteintje kwam er ineens achter, en vervolgens chanteerde Ron mij voor naaktfoto's .quote:
Waar is die van mij?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
Fotoboek van User
Ik post hem nog maar een keer. johannes_vermeer heeft er z'n best op gedaan en verdient een aantal positieve reacties.
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:28 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb even een tekening van GGMM gemaakt met mijn linkerhand:
[ afbeelding ]
Like, retweet en fav
Uh ja.. die is ook mooi ja..quote:
Huh? Ik weet alleen dat op de jongere versie van Herman Finkers lijkt, die hoef ik echt niet naakt te zien hoor...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gedaan ook. Kapiteintje kwam er ineens achter, en vervolgens chanteerde Ron mij voor naaktfoto's .
Ik denk dat ik het lek dus wel weet.
hahah ik zeg je eerlijk, ik dacht dat het iemand van 12 was maar bleek mijn leeftijd te zijn hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is zij 17/18?
Zij zou zo in een brugklas meekunnen.
1995, zo jongquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is zij 17/18?
Zij zou zo in een brugklas meekunnen.
Wat jij wil, oudere versie van Prem Radhakishunquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh? Ik weet alleen dat op de jongere versie van Herman Finkers lijkt, die hoef ik echt niet naakt te zien hoor...
Even de waarheid gepost.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
Fotoboek van User
Ik post hem nog maar een keer. johannes_vermeer heeft er z'n best op gedaan en verdient een aantal positieve reacties.
Dit neem ik mee naar achterenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ja.. die is ook mooi ja..
Hartstikke bedankt..
Helaas past er geen 4de foto in m'n fotoboek.
Ze wil laten zien dat ze een I-phone gepijpt heeft?quote:
NEE, ik wil ook geen naaktfoto's van je via DM. Hou daarmee op!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat jij wil, oudere versie van Prem Radhakishun
Je reageert wel vaak op mijn foto's van vrouwtjesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze wil laten zien dat ze een I-phone gepijpt heeft?
Het is mij om het even op wie ik reageer. Maar het valt jóu blijkbaar op.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je reageert wel vaak op mijn foto's van vrouwtjesWat zit je dwars?
Jaloeziequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je reageert wel vaak op mijn foto's van vrouwtjesWat zit je dwars?
Jammer dit. Dan maar via de PM, en anders vraag ik wel je nummer aan Happel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
NEE, ik wil ook geen naaktfoto's van je via DM. Hou daarmee op!!!
Mijn FB zal heus als inspiratie dienen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb gisteravond ook FoBo gemaakt maar zoek nog lueken plaatjes dus wie heeft suggesties?
Wat voor een achterkleur wil je bij mijn volgende creatie?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
Fotoboek van User
Ja als iemand op mij reageert valt dat mij idd opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is mij om het even op wie ik reageer. Maar het valt jóu blijkbaar op.
Fotoboek van Userquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb gisteravond ook FoBo gemaakt maar zoek nog lueken plaatjes dus wie heeft suggesties?
Roze.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor een achterkleur wil je bij mijn volgende creatie?
Als ik niet snel antwoord krijg verzin ik zelf wat.
Deze:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh oke. Ik zal er op lettenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja als iemand op mij reageert valt dat mij idd op
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh oke. Ik zal er op lettenj-Day-V negeren*
Ik voel seksuele spanning tussen jullie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh oke. Ik zal er op lettenj-Day-V negeren*
dat voelde je gisteren ook, vaak had je het fout bij de filmquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik voel seksuele spanning tussen jullie.
Doe er wat meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik voel seksuele spanning tussen jullie.
Zijn professionaliteit laat het makkelijk lijken maar in werkelijkheid......quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die witte vlakken bij 'GGMM' zijn wel een beetje amateuristisch.
Hé oorlogsvrind!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zijn professionaliteit laat het makkelijk lijken maar in werkelijkheid......
Script was ook zo goed, dat ik het gewoon niet zag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dat voelde je gisteren ook, vaak had je het fout bij de film
Neuken?quote:
Wowquote:
sterker nog, ik heb nog nooit mn echte naam ergens gebruiktquote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:03 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een tof plaatje, mensen die er niet mee eens zijn zijn homo
nu tevreden ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die witte vlakken bij 'GGMM' zijn wel een beetje amateuristisch.
Behoorlijk gefotoshopped ook. Al mag dat de erectie niet drukken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:03 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij gebruikt hij spray om bruin te worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:03 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je alle docu's al gezien op NatGeo?
Zijn vaak herhalingen elke dag, ze beloven ook alles
Wiens erectie?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behoorlijk gefotoshopped ook. Al mag dat de erectie niet drukken.
metextragratis artikelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
geupload via de site van mtv jij hebt connecties
quote:
Uiteraard, ongeveer 1000 uur geklokt bij de ruïnes van Carentan tot de sneeuw in Rostov, duistere tijden.quote:
Die middelste moet Van Gerwen voorstellen?quote:
Zag haar gisteren nog in Prince of Persia, man man, wat is zij mooi.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:07 schreef DonRaja het volgende:
Gister Hansel and Gretel gezien, Gemma Arterton blijft toch een ontzettend mooie verschijning:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een serieuze vraag omdat je beetje zo'n leger man als UI hebtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Uiteraard, ongeveer 1000 uur geklokt bij de ruïnes van Carentan tot de sneeuw in Rostov, duistere tijden.
Maar dat hoort toch bij je mrstylo productions?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Als je die Turkse vlag weg haalt, dan komt hij in mijn Fobo.
Ah, Russisch legerbevelhebber Zhukov, een van de grote mannen binnen het Rode Leger.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was een serieuze vraag omdat je beetje zo'n leger man als UI hebt
Davy.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die middelste moet Van Gerwen voorstellen?
om z'n horloge en mobiel af te pakkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom staan er 2 turken naast die bolle?
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1 van de 3 moet tompsv18 zijn maar ik twijfel nog
Wie is Davy?quote:
En dan helemaal met dat Britse accent.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zag haar gisteren nog in Prince of Persia, man man, wat is zij mooi.
Ja dat dacht ik ook maar dit blijkt een groot misverstand.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat hoort toch bij je mrstylo productions?
Britse accent, beste accent wat er isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan helemaal met dat Britse accent.
Doe dan gewoon: ©mrstyloproduction ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat hoort toch bij je mrstylo productions?
De 3 musketiers van PSV uit de SC.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom staan er 2 turken naast die bolle?
Ah, ken ik nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah, Russisch legerbevelhebber Zhukov, een van de grote mannen binnen het Rode Leger.
Het Rode Leger, we hebben een communist in ons midden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah, Russisch legerbevelhebber Zhukov, een van de grote mannen binnen het Rode Leger.
Hmm jammer dat je mij er niet inzet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De 3 musketiers van PSV uit de SC.
Ik mag niet reagerenquote:
Als ik die linker ben of de middelste, klopt totaal nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De 3 musketiers van PSV uit de SC.
Ik wou het logo namakenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe dan gewoon: ©mrstyloproduction ofzo.
Doe dan Koerdische vlag ofzo.quote:
Ik wist helemaal niet dat de oude Perzen die hadden en dan noem ik mezelf historicusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan helemaal met dat Britse accent.
Jij hebt geen fobo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
mijn fobo is nog leeg, moet worden opgevuld
Het is dan ook mijn interpretatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik die linker ben of de middelste, klopt totaal niet
Hoe interpreteer je mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is dan ook mijn interpretatie.
Oh dan laat ik het erbij, je moest idd teken van wat je dacht, maar teken de hele SC dan..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een 13 jarige met een bontkraagje?quote:
Doe nou eens de feyenoord holmatties.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een lastige.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:11 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het Rode Leger, we hebben een communist in ons midden.
Ik maak eerst iedereen in zulke groepjes. Dan kan iedereen zijn kritiek leveren voor de groepsfoto.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh dan laat ik het erbij, je moest idd teken van wat je dacht, maar teken de hele SC dan..
Stuk of 20 users, voor een groepsfoto
KraagJE? Dat ding bedenkt hun hele schmoelquote:
Geen idee hoe oud ze is, maar mooi in elk geval.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat de oude Perzen die hadden en dan noem ik mezelf historicus![]()
.
Maar zonder gekheid, inderdaad, en ze is nog te krijgen voor mijn leeftijd alhoewel ik toch een beetje moeite heb met een stuk oudere vrouw.
Zijn er wel veel hierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe nou eens de feyenoord holmatties.
mijn kritiek is dat clublozen worden buitengeslotenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik maak eerst iedereen in zulke groepjes. Dan kan iedereen zijn kritiek leveren voor de groepsfoto.
Ik doe jou samen met Rens. En nog een andere hooligan. Die keuze mag jij maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dan wil ik met de VI Hooligans, of met #TeamJohannes of met GGMM
Van 1986.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud ze is, maar mooi in elk geval.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kapi+Sjaak+HMF+Callie+Insomnia+Smokey+Typisch+Knut+Don+Morph+422
Doe die Turkse vlag nou weg.quote:
Dan wil ik GGMM.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe jou samen met Rens. En nog een andere hooligan. Die keuze mag jij maken.
Hey dat wil ik ook, hoe zet je dat aan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik krijg een mail dat GGMM post in mijn fobo.
Eeeej!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo jong?! Tja, dan moet ze maar voor mijn geld vallen...
*giegelt*quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik krijg een mail dat GGMM post in mijn fobo.
Mag Koerdische vlag er wel bij?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe die Turkse vlag nou weg.
Wil het in mijn fobo zetten.
Oké.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan wil ik GGMM.
En iets anti Sjek van gelder .
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon, is normaal dat ik meerdere buitenvrouwen heb.
Jij weet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oke, koud biertje en we hebben het er niet meer overquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Breng maar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke, koud biertje en we hebben het er niet meer over
Hoezo heb jij het zoveel over bier?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke, koud biertje en we hebben het er niet meer over
Baas.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dit de juiste vlag?
Voetbal SC...quote:
Bij mij mogen ook wel een paar kinnen minder.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Speciale aanpassing voor stylo
[ afbeelding ]
Omdat je een jood bent natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoezo sta ik niet in het rijtje Feyenoorders?
Je moet het Feyenoord logo prominenter in je UI doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo onzeker. Het is maar een tekening.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij mij mogen ook wel een paar kinnen minder.
Ik zei feyenoord holmatties.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
dit stroomt nu door mijn lichaam
Het was grappig bedoeltquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo onzeker. Het is maar een tekening.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
dit stroomt nu door mijn lichaam
Nu gaan we niet te gek doen. Dan blijf ik bezig. Een vlag vind ik nog te doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij mij mogen ook wel een paar kinnen minder.
http://www.volkskrant.nl/(...)ray-de-nekslag.dhtmlquote:De zoon van Eindhoven, Ernest Faber, geboren op 27 augustus 1971 op amper driehonderd meter van het PSV-stadion, wees de landskampioen van Nederland woensdag de weg in het doolhof van de Champions League....
In de defensie trad Faber even robuust en zelfverzekerd op. Dat was opmerkelijk, aangezien hij met Addo pas voor het eerst sedert twee jaar het hart van de Eindhovense verdediging vormde. 'De afgelopen dagen hebben Addo en ik veel met elkaar gepraat. Extra getraind en ons helemaal gefocused op deze wedstrijd. Dit was een belangrijke wedstrijd voor PSV en voor ons. Iedereen heeft kunnen zien waar we toe in staat zijn.'
De treffer (2-0 uit een voorzet van Van Bommel) was de bekroning voor een wedstrijd waarin Faber met passie en inzet ten strijde trok. Bovenal sloot hij met zijn ferme kopstoot een periode van blessures af die hem in de schaduw van het Eindhovense kampioenselftal had doen belanden. Faber, die in de voorbereiding een fikse knieblessure opliep, werd pas enkele dagen terug fit verklaard en speelde gisteravond pas zijn eerste wedstrijd van dit seizoen.
Faber etaleerde als bewaker van de Turkse spitsen, Sergen en Umit Karan, de meedogenloze capaciteiten die hem op jonge leeftijd reeds tot een verdediger van hoog internationaal aanzien hadden gemaakt.
In 1992, in zijn eerste jaar bij de A-selectie van PSV, maakte hij als 21-jarige AC Milan-vedette Marco van Basten het leven uitermate zuur. Gisteravond beten Seren en Umit Karan zich stuk op het Eindhovense brok graniet.
Vooraf had Faber zijn trainer Erik Gerets verzekerd van een goede afloop. 'Ik heb kort met Gerets gepraat. Hij zei: ik heb vertrouwen in jou. Ik zei: ik ben fit, ik ben er klaar voor. De trainer en ik weten wat we aan elkaar hebben. We hoeven elkaar niets te bewijzen. Als het moet, sta ik er.'
Van spanning was bij Faber dan ook geen sprake geweest. 'Waarom? Ik weet wat ik kan en ik ben voor geen enkele aanvaller bang. Oké, dit was zo'n wedstrijd dat je ineens voor de leeuwen wordt gegooid, maar daar moet je niet nerveus van worden. Je hebt ook geen tijd om nerveus te worden. Soms heb je van die wedstrijden dat je vantevoren een gevoel hebt dat het niet mis kan gaan. Dit was zo'n wedstrijd.'
Curieus was dat hij samen met Eric Addo een koppel vormde in het hart van de verdediging. Twee jaar geleden wees trainer Gererts de tandem Addo-Faber reeds aan als het ideale centrale verdedigingsblok, maar blessures weerhield beide spelers van een langdurige en succesvolle samenwerking.
De laatse keer dat Addo in een topduel uitkwam was twee jaar geleden, tegen Valencia, eveneens in de Champions League.
Ook Addo sprak gisteren al zijn verlangen uit naar avonturen in Europa, bij voorkeur in eendrachtige samenwerking met Faber. 'Iedereen heeft kunnen zien dat wij samen een goed duo vormen. Het belangrijkste is echter dat wij gewonnen hebben.
'Het is fantastisch om eindelijk weer te kunnen voetballen. Ik heb veel blessures gehad, maar ik ben nooit bang geweest dat mijn carriere voorbij zou zijn. Ik ben jong, ik heb geduld. Nu ben ik er weer.'
En ook PSV is er weer, besloot Faber. 'We hebben een matige periode doorgemaakt en een zwakke start gehad in de Champions League. Vanavond hebben we een nieuwe start gemaakt en die moeten we in de volgende wedstrijden doortrekken.'
Maak mij een beetje als CR7, dit slaat echt allesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu gaan we niet te gek doen. Dan blijf ik bezig. Een vlag vind ik nog te doen
Laat dat 'denk ik' eens weg.quote:
Je begon zelf over het circusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij haalt mijn moeder er elke keer bij
Truste Tijger!quote:
Post eerst je foto hier of DM het. Dan doe ik aanpassingen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maak mij een beetje als CR7, dit slaat echt alles
Is het nou een -d, of een -t, weet je wat ik doe gewoon allebeiquote:
Omdat het zo verschrikkelijk onzeker overkomt.quote:
Zoek op Cristiano Ronaldo ripped, zijn genoegquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Post eerst je foto hier of DM het. Dan doe ik aanpassingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |