De nummer 2 is de eerste verliezer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helaas zilver gepakt, net als dit seizoen, gelukkig geen brons
Nooit gedaan ook. Kapiteintje kwam er ineens achter, en vervolgens chanteerde Ron mij voor naaktfoto's .quote:
Waar is die van mij?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
Fotoboek van User
Ik post hem nog maar een keer. johannes_vermeer heeft er z'n best op gedaan en verdient een aantal positieve reacties.
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:28 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb even een tekening van GGMM gemaakt met mijn linkerhand:
[ afbeelding ]
Like, retweet en fav
Uh ja.. die is ook mooi ja..quote:
Huh? Ik weet alleen dat op de jongere versie van Herman Finkers lijkt, die hoef ik echt niet naakt te zien hoor...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gedaan ook. Kapiteintje kwam er ineens achter, en vervolgens chanteerde Ron mij voor naaktfoto's .
Ik denk dat ik het lek dus wel weet.
hahah ik zeg je eerlijk, ik dacht dat het iemand van 12 was maar bleek mijn leeftijd te zijn hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is zij 17/18?
Zij zou zo in een brugklas meekunnen.
1995, zo jongquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is zij 17/18?
Zij zou zo in een brugklas meekunnen.
Wat jij wil, oudere versie van Prem Radhakishunquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh? Ik weet alleen dat op de jongere versie van Herman Finkers lijkt, die hoef ik echt niet naakt te zien hoor...
Even de waarheid gepost.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
Fotoboek van User
Ik post hem nog maar een keer. johannes_vermeer heeft er z'n best op gedaan en verdient een aantal positieve reacties.
Dit neem ik mee naar achterenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ja.. die is ook mooi ja..
Hartstikke bedankt..
Helaas past er geen 4de foto in m'n fotoboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |