De computer gerelateerde vragen van jouw hand zijn vaak dusdanig stom dat het mijn zelfvertrouwen omtrent computers behoorlijk opkrikt.quote:
Moet ik een filmpje posten van het circus?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach donderstraalt toch een end op, man eikel.
Sorry johannes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankzij het succes van JR is mijn creatie wel een beetje in het water gevallen.
Maar goed, ik blijf volwassen en loop niet zo maar weg.
Topic #2002 mijn eerwaardequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 dagen geleden, en dan nog eens 11 jaar
Waarom zou je ook, dit is toch maar cabaret en mensen nemen het veel te serieus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankzij het succes van JR is mijn creatie wel een beetje in het water gevallen.
Maar goed, ik blijf volwassen en loop niet zo maar weg.
Ah. Dan hadden jullie dus 2 dagen eerder moeten beginnen met spammen.quote:
Ik ben inmiddels niet meer zo anoniem dankzij een stel belhamels.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alle SCusers en hoe je denkt ze eruit te zien, beetje de style van VI
Ik wil elke 5 minuten validatie voor mijn werk, volgens mij heb ik sterallures. Een emmertje ijskoud water over mijn kop zal me goed doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom zou je ook, dit is toch maar cabaret en mensen nemen het veel te serieus.
Van jouw moeder, de vrouw met de baard?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet ik een filmpje posten van het circus?
Thank god weet ik hoe niemand er hier uit ziet. Alhoewel ik wel de twitter van Rensie rensie volg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Dan hadden jullie dus 2 dagen eerder moeten beginnen met spammen.
[..]
Ik ben inmiddels niet meer zo anoniem dankzij een stel belhamels.
Zijn daar filmpjes van?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van jouw moeder, de vrouw met de baard?
Ik ga het wel in stapjes doen nu. Later kan ik altijd nog een groepsportret maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alle SCusers en hoe je denkt ze eruit te zien, beetje de style van VI
Als dit cabaret is, snap ik wel waarom de subsidiekraan wordt dichtgedraaidquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom zou je ook, dit is toch maar cabaret en mensen nemen het veel te serieus.
Post je facebook eens danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Dan hadden jullie dus 2 dagen eerder moeten beginnen met spammen.
[..]
Ik ben inmiddels niet meer zo anoniem dankzij een stel belhamels.
De nummer 2 is de eerste verliezer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helaas zilver gepakt, net als dit seizoen, gelukkig geen brons
Nooit gedaan ook. Kapiteintje kwam er ineens achter, en vervolgens chanteerde Ron mij voor naaktfoto's .quote:
Waar is die van mij?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
Fotoboek van User
Ik post hem nog maar een keer. johannes_vermeer heeft er z'n best op gedaan en verdient een aantal positieve reacties.
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:28 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb even een tekening van GGMM gemaakt met mijn linkerhand:
[ afbeelding ]
Like, retweet en fav
Uh ja.. die is ook mooi ja..quote:
Huh? Ik weet alleen dat op de jongere versie van Herman Finkers lijkt, die hoef ik echt niet naakt te zien hoor...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gedaan ook. Kapiteintje kwam er ineens achter, en vervolgens chanteerde Ron mij voor naaktfoto's .
Ik denk dat ik het lek dus wel weet.
hahah ik zeg je eerlijk, ik dacht dat het iemand van 12 was maar bleek mijn leeftijd te zijn hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is zij 17/18?
Zij zou zo in een brugklas meekunnen.
1995, zo jongquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is zij 17/18?
Zij zou zo in een brugklas meekunnen.
Wat jij wil, oudere versie van Prem Radhakishunquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh? Ik weet alleen dat op de jongere versie van Herman Finkers lijkt, die hoef ik echt niet naakt te zien hoor...
Even de waarheid gepost.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
Fotoboek van User
Ik post hem nog maar een keer. johannes_vermeer heeft er z'n best op gedaan en verdient een aantal positieve reacties.
Dit neem ik mee naar achterenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ja.. die is ook mooi ja..
Hartstikke bedankt..
Helaas past er geen 4de foto in m'n fotoboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |