PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
voor hoeveel gaan ze dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Nickskuh het volgende:
Gaan die fitnessjes dit weekend nog wat omhoog? Misschien wel slim om nu in die gold fitness te investeren. Kosten geen drol nu.
Ja was lachen, hadden in de trein ernaar toe al paar halve liters op. Zaten in de tram met AZ en PSV supporters dus wij zetten een paar RKC liederen in.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
Dat is karig Patje. Wel een mooi feest gehad?
Ik denk dat die de komende weken niet heel veel gaan stijgen. Mensen hebben veel coins en gaan veel packs openen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Nickskuh het volgende:
Gaan die fitnessjes dit weekend nog wat omhoog? Misschien wel slim om nu in die gold fitness te investeren. Kosten geen drol nu.
dan heb ik in dezelfde tram als jou gezeten. uurtje of 1600?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja was lachen, hadden in de trein ernaar toe al paar halve liters op. Zaten in de tram met AZ en PSV supporters dus wij zetten een paar RKC liederen in.
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dan heb ik in dezelfde tram als jou gezeten. uurtje of 1600?
Verhoek ruilen tegen Lens?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben blij dat Dicky weg is na dit seizoen. Had me zoveel meer voorgesteld van die vent, maar bracht eigenlijk niets.
Hopen dat Cocu de tijd krijgt om ergens aan te bouwen, mijn verwachtingen voor komend seizoen zijn niet te hoog iigAls er maar een hoop van deze gasten oprot
haha, heb ik wellicht oog in oog met je gestaan. Halverwege de tram. jullie RKC liedjes inzetten, ik van: wtf doen die gasten idioot met hun RKC liedjesquote:
Dat komt omdat Taxes daar niet bij worden gerekendquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef vandermar het volgende:
Trade profit
[ afbeelding ]
Alles wat ik heb:
[ afbeelding ]
En je zou niet doorhebben dat ik dat had kunnen zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, heb ik wellicht oog in oog met je gestaan. Halverwege de tram. jullie RKC liedjes inzetten, ik van: wtf doen die gasten idioot met hun RKC liedjes
Nee, gewoon lekker verkopen die gast. Die hoef ik echt nooit meer in een PSV shirt te zien.quote:
Toefjes blijkbaar niet. Wat een neppertquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En je zou niet doorhebben dat ik dat had kunnen zijn
Ik had wel een wolvenshirt aan zoals een echte FOK!ker
Geojen balans hoor. Hard werken voor Schöne, maar dat is wel een fantastische verdedigende middenvelder natuurlijk.quote:
Niet bijzonder. Mijn tradeprofit is 1.100.000 hoger dan mijn coins.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef vandermar het volgende:
Trade profit
[ afbeelding ]
Alles wat ik heb:
[ afbeelding ]
Hehe, iets anders kan ik er niet van bakkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geojen balans hoor. Hard werken voor Schöne, maar dat is wel een fantastische verdedigende middenvelder natuurlijk.
had het moeten weten. Jij als RKC'erquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En je zou niet doorhebben dat ik dat had kunnen zijn
Ik had wel een wolvenshirt aan zoals een echte FOK!ker
Aanval is de beste verdediging en laat Pelle nou net de beste spits ter wereld zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geojen balans hoor. Hard werken voor Schöne, maar dat is wel een fantastische verdedigende middenvelder natuurlijk.
53 def, meer dan zat toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Baje denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie heeft 'Ajax is een gayclub' in de OP gezet
Ik heb 2 miljoen verdiend door SIF Altidore.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Topiek het volgende:
Welke spelers kun je goede profit op maken dan?
allemaalquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Topiek het volgende:
Welke spelers kun je goede profit op maken dan?
Precies, het gaat toch om pace en strength. Dat zijn de betere punten van Schone...quote:
Waarom zijn zoveel mongolen in dit topic PSV-Fanquote:
Haha, ook dat heeft tie nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Precies, het gaat toch om pace en strength. Dat zijn de betere punten van Schone...
oh wacht
Ik zie een verbandquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zijn zoveel mongolen in dit topic PSV-Fan
Trustenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ja dan moeten we de volgende keer maar bier drinken.
Voor nu ga ik slapen.
quote:
Er was ook een groep die het leuk vond om een Feyenoord kroeg te bezoeken. Vervolgens was er daarom ook knokkerij bij het stadion.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Ik heb me vandaag ook weer kapot gelachen om de mensen die de harde kern supporter gingen uithangen maar eigenlijk nooit naar een wedstrijd gaan (zowel van PSV als AZ). De Tekst van liedjes verkeerd zingen enzo
Ja, logisch. Als iemand je kroeg bezoekt is knokken gerechtvaardigd uiteraard.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er was ook een groep die het leuk vond om een Feyenoord kroeg te bezoeken. Vervolgens was er daarom ook knokkerij bij het stadion.!!!!
Sowieso, daarom gingen ze ook knokken. Als het niet rechtvaardig zou zijn dan zou het ook niet gebeurenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, logisch. Als iemand je kroeg bezoekt is knokken gerechtvaardigd uiteraard.
Haal Heitinga weg manquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verder? standaard LB uit de BPL lukt wel, maar de keeper + CB wordt wat lastig.
Die opmerking heb ik vandaag echt 100x gehoordquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef Nickskuh het volgende:
Wel een mooie dag geweest voor Strootman, dat hij niet naar een huldiging hoefde.
Als ik er zou zitten zou ik wss ook verkeerd zingen, dat boeit toch niet? Gaat toch om dat je gewoon mee doet, als ik er stil zou zitten en niks doen zou je het ook kut vinden..quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Ik heb me vandaag ook weer kapot gelachen om de mensen die de harde kern supporter gingen uithangen maar eigenlijk nooit naar een wedstrijd gaan (zowel van PSV als AZ). De Tekst van liedjes verkeerd zingen enzo
Was ook gewoon net zo'n opmerking als de kampioenswedstrijd van Driesje.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die opmerking heb ik vandaag echt 100x gehoord
Meezingen in het stadion of wanneer alle supporters met zijn allen zingen ( en als je daarbij niet weet wat de echte tekst is en zingt wat jij denkt dat de tekst is, vind ik dat absoluut geen probleem) vind ik iets anders dan in de trein tegen random mensen te gaan zingen, doen alsof je een hele toffe supporter bent en dan liedjes compleet verkeerd zingt. Of alleen Boeruh uit kan kramen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als ik er zou zitten zou ik wss ook verkeerd zingen, dat boeit toch niet? Gaat toch om dat je gewoon mee doet, als ik er stil zou zitten en niks doen zou je het ook kut vinden..
Ik zei vanmiddag nog dat ik ongeacht wie de beker finale volgend jaar zou spelen, gewoon weer een feest ga vieren op hemelvaartsdagquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als ik er zou zitten zou ik wss ook verkeerd zingen, dat boeit toch niet? Gaat toch om dat je gewoon mee doet, als ik er stil zou zitten en niks doen zou je het ook kut vinden..
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Meezingen in het stadion of wanneer alle supporters met zijn allen zingen ( en als je daarbij niet weet wat de echte tekst is en zingt wat jij denkt dat de tekst is, vind ik dat absoluut geen probleem) vind ik iets anders dan in de trein tegen random mensen te gaan zingen, doen alsof je een hele toffe supporter bent en dan liedjes compleet verkeerd zingt. Of alleen Boeruh uit kan kramen.
Niet helemaal, want wij vonden dat van Dries toen ook allemaal heel irritant en voor zijn beurt. Strootman verwoordde precies hoe wij (iig de supporters die ik ken) erover denken, het ging dit seizoen om het kampioenschap en de beker is leuk, maar om daar nou een huldiging voor te doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Was ook gewoon net zo'n opmerking als de kampioenswedstrijd van Driesje.
Ik ben erbij, mits op een andere dag want dan kan ik gratis naar Rotterdam toequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag nog dat ik ongeacht wie de beker finale volgend jaar zou spelen, gewoon weer een feest ga vieren op hemelvaartsdaggewoon 2 groepen supporters die gebroederlijk een feest kunnen vieren
Omdat appelquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:47 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen misschien even mee spelen
Ja.quote:
2 kleine CB's werkt niet zo in dit spel vrees ik..quote:
Ik dacht toivonen voor interland..quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Zou Maher eigenlijk nog een Motm krijgen? Toiboy had er vorig jaar ook een voor de bekerfinale
Two dogs fighting for a bone and the third one goes with it home.quote:
Dat was net voor het EK, dat lijkt me niet. En op het EK heeft ie geen potten gebroken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik dacht toivonen voor interland..
Ik ben benieuwd of Verbeek inmiddels al wat potten heeft gebrokenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was net voor het EK, dat lijkt me niet. En op het EK heeft ie geen potten gebroken.
Ja slechtste man op het veld. Ik vond Gini wel sterk invallen, meteen zoveel meer beweging.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:51 schreef Tim86 het volgende:
Toivonen had vandaag een dagje vrij genomen geloof ik. Sowieso speelde hij echt als Wijnaldum de laatste tijd..je zag hem amper. Terwijl hij na zijn blessure nog wel zo lekker begon (in ieder geval qua rendement).
Denk dat Verbeek thuis al een vrouw ligt te verbouwenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Verbeek inmiddels al wat potten heeft gebroken
Als dat zo isquote:
Volgens hun is t al zekerquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als dat zo is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat is natuurlijk niet
Waarom nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:56 schreef ThadCastle het volgende:
Dan haalt Chelsea hem niet. Misschien ook maar goed ook. Ik hoop stiekem dat Chelsea of geen spits koopt of gewoon een minder dure met veel potentie tussen 20-25 jaar.
60 miljoen.. Voor 20 miljoen kun je ook wel een goede spits halen die langer mee kan en misschien wel beter wordt. (Damiao ofzo, misschien Lewan maar weet niet wat die kost)quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom niet? Chelsea zou Falcao echt super goed kunnen gebruiken
Lekker ruilen voor Torres, kan die weer lekker bij Atletico spelen.
Ja Lukaku + Ba en geen spits halen lijkt me niet eens zo slechtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
Chelsea moet gewoon Lukaku het vertrouwen geven
Maar Falcao is geen goede spits, dat is de beste pure spits die er op dit momemt is imo. Ik denk niet dat Chelsea met Lewan ineens mee kan met Man utd, en met Falcao denk ik dat je al een stuk dichterbij bentquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
60 miljoen.. Voor 20 miljoen kun je ook wel een goede spits halen die langer mee kan en misschien wel beter wordt. (Damiao ofzo, misschien Lewan maar weet niet wat die kost)
Nja liever Lewan + een goede CB.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar Falcao is geen goede spits, dat is de beste pure spits die er op dit momemt is imo. Ik denk niet dat Chelsea met Lewan ineens mee kan met Man utd, en met Falcao denk ik dat je al een stuk dichterbij bent
En daarbij boeiend, toch het geld van Roman
Het is nou niet zo dat Lukaku dit seizoen zo geweldig gespeeld heeft dat hij volgend seizoen ineens bij Chelsea er 20+ in gaat leggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
Chelsea moet gewoon Lukaku het vertrouwen geven
Marcelo misschien?quote:
Nee idd. Dan is Benteke een stuk verder.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is nou niet zo dat Lukaku dit seizoen zo geweldig gespeeld heeft dat hij volgend seizoen ineens bij Chelsea er 20+ in gaat leggen.
Klopt zou wel beter zijn Mourinho houd ook van drogba en lukaku is net zon soort speler dus die zou wel de kans krijgenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Lukaku + Ba en geen spits halen lijkt me niet eens zo slecht
En die heeft zich ook sneller aangepast aan het niveau. Lukaku zit er natuurlijk sowieso al een jaar langer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee idd. Dan is Benteke een stuk verder.
Torres deed dat nooit dus met 15 goaltjes is t wel goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is nou niet zo dat Lukaku dit seizoen zo geweldig gespeeld heeft dat hij volgend seizoen ineens bij Chelsea er 20+ in gaat leggen.
Chelsea wil toch hogerop dan die 3de plek? Dan ga je toch niet een speler erin zetten die hetzelfde presteert als die er nu staat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Torres deed dat nooit dus met 15 goaltjes is t wel goed
Lukaku brengt denk ik meer dan torresquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Chelsea wil toch hogerop dan die 3de plek? Dan ga je toch niet een speler erin zetten die hetzelfde presteert als die er nu staat?
Neequote:
Want Torres zal ook gaan scoren door Hazard en Mata ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want Hazard en Mata zullen hem slecht aanvoeren
Falcao is wel een aantal malen beter dan Torresquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Want Torres zal ook gaan scoren door Hazard en Mata ?
En zeg niet dat Torres slecht is, want hij is echt wel een van de beste spitsen alleen Chelsea gebruikt hem niet goed.
Als je zelfs shevchenko voor de helft verneuk dan doe je echt wat verkeerd.
Geen idee. TOt de heer mij het antwoord geeft om toe te slaan.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Want Torres zal ook gaan scoren door Hazard en Mata ?
En zeg niet dat Torres slecht is, want hij is echt wel een van de beste spitsen alleen Chelsea gebruikt hem niet goed.
Als je zelfs shevchenko voor de helft verneuk dan doe je echt wat verkeerd.
Beetje teleurgesteld inzn stats ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee. TOt de heer mij het antwoord geeft om toe te slaan.
geniaal die fotoquote:
Ik zou t niet weten Monaco heeft geen inkomstenbelasting verder is die club in handen van een miljardair en spelen ze volgend jaar weer ligue 1quote:
Nee. Blij zijn met wat de pot schaftquote:
Als je Torres goed gebruikt zoals eerst bij Liverpool is hij beter als Falcao hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Falcao is wel een aantal malen beter dan Torres
VZquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:16 schreef Kamikazie het volgende:
Waar halen jullie het vandaan dan dat falcao naar monaco gaat?
Flut artikel op VZ gebasseerd op een flutartikel in een flutkrantquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:16 schreef Kamikazie het volgende:
Waar halen jullie het vandaan dan dat falcao naar monaco gaat?
Hoe gebruikte Liverpool hem dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je Torres goed gebruikt zoals eerst bij Liverpool is hij beter als Falcao hoor.
Ah okequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Flut artikel op VZ gebasseerd op een flutartikel in een flutkrant
Ze vonden het zelf erg betrouwbaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Flut artikel op VZ gebasseerd op een flutartikel in een flutkrant
Bij Liverpool was zijn laatste seizoen anders ook niet echt geweldig. Die jongen heeft volgens mij op het EK 2008 een knak gehad in zijn vertrouwen en is daar niet meer overheen gekomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je Torres goed gebruikt zoals eerst bij Liverpool is hij beter als Falcao hoor.
Ik vind het een leuke site om op te kijken hoor, maar het meerendeel wat er staat aan transfergeruchten is pure poepquote:
In mijn ogen spelen ze hem te vaak aan op kracht toewel hij het altijd van zijn snelheid moest hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]!! Torres bakt er te weinig van. En dat ligt niet aan Hazard en Mata. Hij maakt zijn kansen niet af en is echt klunzig voor de goal. Wat hij wel goed doet is mee voetballen en assists geven. De laatste wedstrijden is hij iets beter in vorm, maar de explosiviteit mist. Chelsea gebruikt hem niet goed, hoe gebruiken ze hem volgens jou dan?
Die reacties zijn ook zo leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke site om op te kijken hoor, maar het meerendeel wat er staat aan transfergeruchten is pure poep
Gestopt met lezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
In mijn ogen spelen ze hem te vaak aan op kracht toewel hij het altijd van zijn snelheid moest hebben.
Ik volg chelsea niet echt dus weet ook niet meer of hij zo explosief is waarschijnlijk niet.
Maar dat kan best wel eens met zijn vorm en mentale gebied te maken hebben.
En die keren dat ik Chelsea keek gebruikte ze Torres verkeerd, maar dat hij zijn kansen mist daar kan hij wel zelf wat aan doen.
Nee ze sturen hem vaak genoeg de diepte in hoor. En Chelsea speelt juist veel combinerend voorin. Hij maakt de kansen gewoon niet af..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
In mijn ogen spelen ze hem te vaak aan op kracht toewel hij het altijd van zijn snelheid moest hebben.
Ik volg chelsea niet echt dus weet ook niet meer of hij zo explosief is waarschijnlijk niet.
Maar dat kan best wel eens met zijn vorm en mentale gebied te maken hebben.
En die keren dat ik Chelsea keek gebruikte ze Torres verkeerd, maar dat hij zijn kansen mist daar kan hij wel zelf wat aan doen.
Idd, heb genoeg grote kansen gezien die hij gewoon mist. Dat heeft niets met aanspelen op kracht oid te maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ze sturen hem vaak genoeg de diepte in hoor. En Chelsea speelt juist veel combinerend voorin. Hij maakt de kansen gewoon niet af..
Was toch ooit wel een mooie club.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:22 schreef Thorb het volgende:
Monaco wordt de laatste tijd wel meer in verband gebracht met grote spelers, even afwachten wie er echt willen komen.
Falcao vind ik maar een rare vent. Van Porto naar Atletico was nou ook niet echt een stap vooruit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:22 schreef Thorb het volgende:
Monaco wordt de laatste tijd wel meer in verband gebracht met grote spelers, even afwachten wie er echt willen komen.
Financieel wel, en qua competitie ook natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Falcao vind ik maar een rare vent. Van Porto naar Atletico was nou ook niet echt een stap vooruit.
Qua salaris en qua compquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Falcao vind ik maar een rare vent. Van Porto naar Atletico was nou ook niet echt een stap vooruit.
Chelsea speelde met Drogba een heel ander soort voetbal. Abramovich wil nu combinatie voetbal zienquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:23 schreef Djeetje het volgende:
In zijn 1e jaar toch wel ?
Het is wel vreemd dat meeste sterke spitsen slagen bij Chelsea en andere niet.
sinds wanneer ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Chelsea speelde met Drogba veel anders voetbal. Abramovich wil nu combinatie voetbal zien
Sinds dit jaar vooral.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
sinds wanneer ?
Want wou hij dat al toen Torres er net was en speelde ze dat toen ook ?
Torres zat al in een dip als hij dan ook nog eens bij een club komt (wat zijn fout eigenlijk is) waar ze het voetbal speler wat hem niet ligt kan hij mentaal helemaal kapot daardoor zijn.quote:
Abramovich is alles behalve een domme manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
Abramovich is gewoon een verschrikkelijk domme man combinatie voetbal gaat lastig met allemaal doldwaze aankopen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
Abramovich is gewoon een verschrikkelijk domme man combinatie voetbal gaat lastig met allemaal doldwaze aankopen
Hij kijkt alleen voetbal via Teletekst, dat was toch al bekendquote:
Hij kan toch wel zeggen dat het mentaal goed zit ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]![]()
jij kijkt zeker nooit?
@Djeetje, Torres toont aan dat hij er niet doorheen zit en zelfs nu hij al aardig wat meer gescoord heeft, is het nog niet super. Mentaal zit het goed genoeg. Hij is imo gewoon niet zo goed
Post eens goeie deals bijv een Etoo van 82 -> 96 binnen het uurquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit kan nog net voor half 1
[ afbeelding ] gr gr
Sorry, er zijn teveel deals van 1 a 2k winst.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Post eens goeie deals bijv een Etoo van 82 -> 96 binnen het uur
Bij Atletico had ie ook niet zo'n goede cijfers. Bij L'pool wel. Maar ik denk ook dat er iets met vertrouwen is, want de goals die hij bij Liverpool maakte waren toch goals die niet elke koekenbakker kon makenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij kan toch wel zeggen dat het mentaal goed zit ?
Er is duidelijk wat mis met hem hoor.
Het kan niet zo zijn dat hij bij Athletico en Liverpool bijna alles scoort en daarna in een keer bijna niks meer.
Vindt het wel jammer had altijd wel een zwak voor hem.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij Atletico had ie ook niet zo'n goede cijfers. Bij L'pool wel. Maar ik denk ook dat er iets met vertrouwen is, want de goals die hij bij Liverpool maakte waren toch goals die niet elke koekenbakker kon makenDaar moet je gewoon hele goede techniek voor hebben, en die is nu nergens meer te bekennen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
Abramovich is gewoon een verschrikkelijk domme clubeigenaar combinatie voetbal gaat lastig met allemaal doldwaze aankopen
Ik heb nog een Spanje shirt met hem achterop van het EK 2008. Door hem werd ik ook echt fan van Liverpool toenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vindt het wel jammer had altijd wel een zwak voor hem.
Gun het hem echt om ergens weer veel te scoren
Geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nog een Spanje shirt met hem achterop van het EK 2008. Door hem werd ik ook echt fan van Liverpool toen
Maar toen hij naar Chelsea ging was die liefde al snel bekoeld
Dat is ook niet zo moeilijk, al zie je bij de meeste clubs dat ze eerst alles kopen wat los en vast zit en daarna pas na gaan denken. Laatste zomer van Chelsea was ook wel beter dan een paar jaar geleden.quote:
twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 00:34:13If you got a TOTW/S player yesterday as their NIF version, you should now have received the correct version - including those who discarded. reageer retweet
Eerste jaar was het wel gekkenhuis, maar toen moest er ook veel gebeuren. Uiteindelijk hebben ze toch gewoon echt een basis neergezet waar ze jaren mee gewerkt hebben. Echt veel grote missers zijn er, buiten Torres om, toch ook niet echt gemaakt voor mijn gevoel. Wel wat kleinere missers die stiekem aardig duur waren zoals Kakuta, maar toch..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk, al zie je bij de meeste clubs dat ze eerst alles kopen wat los en vast zit en daarna pas na gaan denken. Laatste zomer van Chelsea was ook wel beter dan een paar jaar geleden.
Dat gebeurt wel vaker hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gonalons is gewoon 25 % gestegen vandaag
Fut Markt dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker hoor.Oke Bert van MarwijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ook wel een Iwannetje genoemd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mensen die hebben NIFs gediscard hadden, hebben de IF's van die spelers nu toch gekregen. Toch lekker want een hoop zullen het niet eens doorgehad hebben
Komt niet nog een HH toch?quote:
quote:
Ben je in een labiele bui?quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste jaar was het wel gekkenhuis, maar toen moest er ook veel gebeuren. Uiteindelijk hebben ze toch gewoon echt een basis neergezet waar ze jaren mee gewerkt hebben. Echt veel grote missers zijn er, buiten Torres om, toch ook niet echt gemaakt voor mijn gevoel. Wel wat kleinere missers die stiekem aardig duur waren zoals Kakuta, maar toch..
Alleen het idee dat ze met de jeugd hadden is redelijk geflopt. Van al die gasten die ze op jonge leeftijd hebben gehaald is er echt niemand doorgebroken gewoon
Dat is toch wel flink jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet allemaal gefaald, maar niet echt de prijs waard, oke het is wel over een flink aantal jaar.
Essien, wel een goede speler, was gewoon 38 miljoen, koekoek
Ja ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik had vandaag besloten dat ik de 2.1 miljoen die ik in totaal nog had compleet in het spel zou stoppen gewoon voor mijn vermaak, krijg ik vandaag mail van iemand die 500k wil kopen
Nou weet ik niet wat ik moet doenMaar heb het geld niet echt nodig en door de 3 maanden vakantie heel veel vrije tijd, dus is het wel fijn als ik wat te doen heb
Is er dus nog iemand die Xbox coins wil verkopen? Dan kan ik misschien even tussenpersoon spelen
Ja, ik op zich wel... Maar wil wel een mooi bedragquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik had vandaag besloten dat ik de 2.1 miljoen die ik in totaal nog had compleet in het spel zou stoppen gewoon voor mijn vermaak, krijg ik vandaag mail van iemand die 500k wil kopen
Nou weet ik niet wat ik moet doenMaar heb het geld niet echt nodig en door de 3 maanden vakantie heel veel vrije tijd, dus is het wel fijn als ik wat te doen heb
Is er dus nog iemand die Xbox coins wil verkopen? Dan kan ik misschien even tussenpersoon spelen
PM me ff je mail, dan zal ik die naar hem sturen.quote:
mensen je geld laten geven en je koop een speler van hun en klaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:52 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hoe kun je dat doen dan? Coins verkopen en weggeven?
Die views op jouw Youtube kanaal vallen helemaal niet tegen. 850 views op je eerste Vidquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
mensen je geld laten geven en je koop een speler van hun en klaar.
Veel op EA forum gespamd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die views op jouw Youtube kanaal vallen helemaal niet tegen. 850 views op je eerste VidHeb je veel reclame gemaakt of hoe komt dat?
Je bent net begonnen en je Vids van 9 uur geleden hebben al 50 views, die van gisteren 150. Dat is echt wel al heel netjesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Veel op EA forum gespamd.
Alleen ik heb nu wat minder views
wel al 33 subs
Ja heb ook iets leuks bedachtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent net begonnen en je Vids van 9 uur geleden hebben al 50 views, die van gisteren 150. Dat is echt wel al heel netjes![]()
Even zo doorgaan en als je een iets grotere 'fanbase' hebt iets origineels bedenken, dan kun je er best een leuk kanaal aan overhouden
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja heb ook iets leuks bedacht
Bij die ene video met mijn matige engels laat ik een squad zien geef daar een review over, maar doe dan ook 3 TOTW spelers in die squad en over die spelers vertel ik dan wat meer.
Dat ga ik ook doen met TOTS spelers
maakt niet uit hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd, je hebt er een sub bij iigDie goal van Leite
(Sorry heb dat van je Youtube kanaal dus niet echt gevolgd verder
)
Ik had een best vergelijkbaar team (Zelfde opstelling, Zelfde aanval plus Sissoko en Kaboulquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:13 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt echt super chill. Kan niet wachten tot TOTS Mignolet en TOTS Lens wat gedaald zijn
Zou nice zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor.
Die van leite heb ik ook ingestuurd naar FIFANLD voor een wedstrijd waarmee je de nieuwste HD PVR kan winnen met de mooiste goal.
Denk wel dat ik een goeie kans maak
En dan geblokkeerd wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:17 schreef Djeetje het volgende:
ik ga maar mijn video's onder bekende Youtubers hun video's spammen
Jaquote:
Beter niet, dan fixen ze helemaal niets meer als ze in bed liggenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:20 schreef ThadCastle het volgende:
Rotte kut servers van EA weer. Dat ze daar ff allemaal verkouden worden ofzo
Als ik online seasons doe is er een probleem om te communicaten met die servers.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beter niet, dan fixen ze helemaal niets meer als ze in bed liggen
Dat heb ik ook weleens. Xbox opnieuw aanzetten wil weleens werkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als ik online seasons doe is er een probleem om te communicaten met die servers.
quote:
Oh er is wel goals of the weekquote:
Idd. Lijkt wel een kind van 15quote:
ja welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh er is wel goals of the weekIk dacht dat ie daarmee gekapt was
Je had hem niet ingestuurd neem ik aan?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:26 schreef pascal08 het volgende:
Ach ja, ik mag die knul wel.
Hij onderscheidt zich in ieder geval van het andere schorem.
WAAR BLIJFT DIE BANNER!?!?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
WAAR BLIJFT DIE BANNER!?!?!![]()
word morgen gemaakt als het goed is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
ja klopt, maar ziet er wel hard uitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:27 schreef ThadCastle het volgende:
Die TOTS kaartjes lijken echt alsof er een +10 attribute kaart op geplakt is
Ik vind het lelijkquote:
nu kunnen ze niet zien dat ik nog extra boost met die kaartenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk
Die Toty kaartjes zijn veel mooier
Sowieso Gordonquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Zeggen dat dit iemand is die model zou kunnen worden![]()
Voor een manege misschien
Fucking grappig programmaquote:
jammer dat op PS3 alles zo duur is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:43 schreef Lindgren. het volgende:
Top, Pelle zo'n 100k gezakt in een dag.Zal nog wel wat goedkoper worden, gaat nu voor ongeveer 100k.
hoe duur is hij nu nog ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:47 schreef Zhano het volgende:
Mn SIF Cavani binnen.... Nu al 400% cheaper dan gister..
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 01:47:08Brand new orange #MOTM released in 15mins. Who could it be? #FUT reageer retweet
dan blijf ik nog even opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:48 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 01:47:08Brand new orange #MOTM released in 15mins. Who could it be? #FUT reageer retweet
Maher ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:49 schreef ThadCastle het volgende:
Rob zegt Triple MOTM dus Jo AZ speler en?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jammer dat op PS3 alles zo duur is.
Zal vandaag die Aliederie ofzo voor 120k
Je had 300k ofzo door Agbonlahor wtf?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:55 schreef Topiek het volgende:
Ik heb nog maar 18k en zie zo snel evht geen manier omdat veel meer te maken
Ik denk dat ik voor FIFA 14 maar een XBOX koop..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
PC telt niet mee, die is gewoon te belachelijk voor woorden.
Leuke stats wel die Juup gozerquote:
Dat is op gegaan aan een team en pakjesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je had 300k ofzo door Agbonlahor wtf?
Heb je coins verneuk je zequote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:57 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat is op gegaan aan een team en pakjes
Hij staat al in WeFUT.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:00 schreef Zhano het volgende:
Die Jô heeft triple link met IF RonaldinhoZou m chuzzen, maar kan Jo daar niet vinden
Ik kocht eigenlijk alleen van gewonnen geld.. Nu ik er zo overna denk.. Heeft dat team me ook gewoon 325k gekostquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je koop packs kan je net zo goed je coins weggeven.
Laat eens je team zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:03 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik kocht eigenlijk alleen van gewonnen geld.. Nu ik er zo overna denk.. Heeft dat team me ook gewoon 325k gekost
Ja is goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:08 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik morgen even een trading tip video maken ?
"Joao".quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen last van...
[ afbeelding ]![]()
Moest wel 6x "Load more" ofzo klikken
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pascal zonder SIF Eriksen .. is dit het einde van de wereld?
Volgend jaar ga ik van hem genieten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:12 schreef TBakkert het volgende:
MOTM Maher.Wat heb ik van die gozer genoten vandaag.
Ach, ik vind hem af en toe wat vervelend overkomen als hij weer eens verkondigt dat hij eigenlijk te goed is voor AZ, maar stiekem heeft hij daar gewoon gelijk in. Als hij bij Ajax zijn status van supertalent kan waarmaken, moet je daar als AZ'er trots op zijn, want hij blijft een jeugdspeler van AZ...quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:05 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of een andere strong link CB RM?En kijk daar aub even naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je Ibra?quote:
Ik heb genoeg CDM's zo, kan prima met die workrates. Zeker als je in 3-5-2 speelt..als je dan 2 gasten met med/high of zelfs low/high hebt kan je net zo goed 5atb gaan spelen.quote:
Oh die heb ik sowieso al een tijdje geleden verkocht, dit gaat over silversquote:
Oh...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh die heb ik sowieso al een tijdje geleden verkocht, dit gaat over silvers
Dan wel idd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg CDM's zo, kan prima met die workrates. Zeker als je in 3-5-2 speelt..als je dan 2 gasten met med/high of zelfs low/high hebt kan je net zo goed 5atb gaan spelen.
Ja, op de bank.quote:
Dan moet je Wermbloom basis zetten, dan win je gewoon alles. geheid, standaard.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, op de bank.
Verlies nu 2x de finale van die nieuwe cup terwijl ik veel beter ben...krijg in totaal 6 goals tegen waarvan 5 blunders van Nordfeldt die daarvoor altijd prima was..Andersson heeft ineens de draaicirkel van een vrachtwagen en Gerndt schiet ineens alles op de keeper. Gaat helemaal nergens over dat spelen zonder dat ik de handicap kan abusen
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, op de bank.
Verlies nu 2x de finale van die nieuwe cup terwijl ik veel beter ben...krijg in totaal 6 goals tegen waarvan 5 blunders van Nordfeldt die daarvoor altijd prima was..Andersson heeft ineens de draaicirkel van een vrachtwagen en Gerndt schiet ineens alles op de keeper. Gaat helemaal nergens over dat spelen zonder dat ik de handicap kan abusen
Zijn er alquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 02:00:40#MOTM Maher, Jô, and Kumordzi are now available! Happy Hour starts at 2am UK/6pm PT. http://t.co/CwgJDdbNBL reageer retweet
Oh HH over half uur, sozquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zijn er altwitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 02:00:40#MOTM Maher, Jô, and Kumordzi are now available! Happy Hour starts at 2am UK/6pm PT. http://t.co/CwgJDdbNBL reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |