PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
voor hoeveel gaan ze dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Nickskuh het volgende:
Gaan die fitnessjes dit weekend nog wat omhoog? Misschien wel slim om nu in die gold fitness te investeren. Kosten geen drol nu.
Ja was lachen, hadden in de trein ernaar toe al paar halve liters op. Zaten in de tram met AZ en PSV supporters dus wij zetten een paar RKC liederen in.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
Dat is karig Patje. Wel een mooi feest gehad?
Ik denk dat die de komende weken niet heel veel gaan stijgen. Mensen hebben veel coins en gaan veel packs openen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Nickskuh het volgende:
Gaan die fitnessjes dit weekend nog wat omhoog? Misschien wel slim om nu in die gold fitness te investeren. Kosten geen drol nu.
dan heb ik in dezelfde tram als jou gezeten. uurtje of 1600?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja was lachen, hadden in de trein ernaar toe al paar halve liters op. Zaten in de tram met AZ en PSV supporters dus wij zetten een paar RKC liederen in.
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dan heb ik in dezelfde tram als jou gezeten. uurtje of 1600?
Verhoek ruilen tegen Lens?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben blij dat Dicky weg is na dit seizoen. Had me zoveel meer voorgesteld van die vent, maar bracht eigenlijk niets.
Hopen dat Cocu de tijd krijgt om ergens aan te bouwen, mijn verwachtingen voor komend seizoen zijn niet te hoog iigAls er maar een hoop van deze gasten oprot
haha, heb ik wellicht oog in oog met je gestaan. Halverwege de tram. jullie RKC liedjes inzetten, ik van: wtf doen die gasten idioot met hun RKC liedjesquote:
Dat komt omdat Taxes daar niet bij worden gerekendquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef vandermar het volgende:
Trade profit
[ afbeelding ]
Alles wat ik heb:
[ afbeelding ]
En je zou niet doorhebben dat ik dat had kunnen zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, heb ik wellicht oog in oog met je gestaan. Halverwege de tram. jullie RKC liedjes inzetten, ik van: wtf doen die gasten idioot met hun RKC liedjes
Nee, gewoon lekker verkopen die gast. Die hoef ik echt nooit meer in een PSV shirt te zien.quote:
Toefjes blijkbaar niet. Wat een neppertquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En je zou niet doorhebben dat ik dat had kunnen zijn
Ik had wel een wolvenshirt aan zoals een echte FOK!ker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |