Op donderdag 9 mei 2013 23:22 schreef Chase_Utley het volgende: PSV moet gewoon gokken dat hij een goed WK gaat spelen. Anders ga je er nooit de hoofdprijs voor vangen.
Dan moet hij volgend seizoen een goed seizoen spelen. Anders denk ik dat het lastig gaat worden om nog een goed bod voor hem te ontvangen dan, aangezien zijn contract dan nog maar twee jaar door loopt. Terwijl ik altijd had gedacht dat Strootman juist de speler was waarmee PSV het verlies van mislukte aankopen (Wijnaldum, Matavz enz) nog enigszins goed kon maken.
Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef jakees het volgende:
[..]
Das wel ok. Maar ik vind dat hij in de grote wedstrijden nog te vaak als verliezer in duels uit de strijd komt. Hij moet echt kappen met dat gezeik (ik ben zelf net zo irritant in het veld maar dat op een iets lager niveau) en zich meer op het voetbal concentreren.
Ja joh, daar gaat het ook echt om. Was 'ie vorig jaar ook al captain bij Oranje?
Het gaat me niet alleen om doelpunten. Vorig jaar vond ik hem dominanter in de wedstrijden die ik heb gezien (kijk alleen PSV tegen Ajax, Twente, Feyenoord, Vitesse e.d).
Het gaat me niet alleen om doelpunten. Vorig jaar vond ik hem dominanter in de wedstrijden die ik heb gezien (kijk alleen PSV tegen Ajax, Twente, Feyenoord, Vitesse e.d).
Vond m dit jaar 1e seizoenshelft heel sterk. 2e werd het allemaal wat minder
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Strootman heeft een 2e seizoenshelft syndroom. Hij is ook nog niet klaar voor de volgende stap,hij kan nu de ploeg niet op sleeptouw nemen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Dan komt er wat druk op de wedstrijden en dan gaat die achterlijk lopen doen. Vandaag ook al na 15 minuten. Laat hij zijn ploeg nou op een andere manier op sleeptouw nemen denk ik dan.
Dan komt er wat druk op de wedstrijden en dan gaat die achterlijk lopen doen. Vandaag ook al na 15 minuten. Laat hij zijn ploeg nou op een andere manier op sleeptouw nemen denk ik dan.
Die jongen heeft misschien voor de meeste wel een winnaarsmentaliteit, maar hij is altijd de eerste die ontspoort als het tegen zit. Die jongen is zo beïnvloedbaar. Hij moet eens goed in de spiegel gaan kijken.
Wat een wereld van verschil Viergever vandaag en vorige keer. Zoals die vandaag speelde zou het een prima toevoeging zijn voor jullie. Willems vind ik ook steeds minder worden.
Op donderdag 9 mei 2013 23:39 schreef jakees het volgende: Wat een wereld van verschil Viergever vandaag en vorige keer. Zoals die vandaag speelde zou het een prima toevoeging zijn voor jullie. Willems vind ik ook steeds minder worden.
Willems mist gewoon tactisch inzicht. Ik vrees dat hij serieus te dom is om dat ooit nog bij te schaven. Leuke speler om later aan een PL club door te verkopen maar wereldtop zie ik hem niet worden.
Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef Draxler het volgende: Zoet ? - Van der Hoorn - ? - Willems Wijnaldum - Hiljemark - Strootman Narsingh - Locadia - Depay/Mertens
Pieters kan centraal links achter in.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Er moeten gewoon 4 of 5 verdedigers gekocht worden en hopen dat er twee van het niveau gaan halen. Waag maar een gokje met wat talenten. We hebben na dit seizoen nauwelijks meer wat over aangezien er nogal wat weg gaat en mag achterin.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
tja ik zie niet zo snel iemand meer dan 3 miljoen bieden. En voor dat geld kan je hem beter houden.
Tja, van de opbrengst van Lens haal je één of twee verdedigers, meer niet.
[..]
Na Ajax weet ik niet of dat iets oplost.
ach je moet dit seizoen van Pieters vergeten. Voor zijn blessure van 1,5 jaar speelde hij gewoon prima en betrouwbaar.
Op donderdag 9 mei 2013 23:41 schreef rubbereend het volgende: Er moeten gewoon 4 of 5 verdedigers gekocht worden en hopen dat er twee van het niveau gaan halen. Waag maar een gokje met wat talenten. We hebben na dit seizoen nauwelijks meer wat over aangezien er nogal wat weg gaat en mag achterin.
Zo kom je er wel.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Heeft er meer mee te maken dat ik niet denk dat er een club is die concreet gaat worden. Net als afgelopen jaren. Al kan je er toch niet erg veel winst op maken
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ja het verdedigend talent ligt nu eenmaal niet voor het oprapen. En dat is bij veel Eredivisie ploegen het probleem. En met een beperkt budget kan je beter daarop inzetten dan de gok nemen met 2 spelers waarvan er vast wel één faalt.
Als linksback, ja. We hebben een beest in het centrum nodig, geen opbouwmiet.
noem eens wat haalbare beesten?
tja ik zie niet zo snel iemand meer dan 3 miljoen bieden. En voor dat geld kan je hem beter houden.
Een miljoen of 5 a 6 moet toch lukken? Al komt hij van een zware blessure af, dat is wel minder. Maar Toivonen op dit middenveld gaat gewoon vaak niet werken. Ik zou serieus met de punt naar achteren spelen zodat de 2 voorste middenvelder meer als half gaan spelen. Dan sta je veel meer in balans met deze selectie. Want Toivonen op 10 verdedigt niet mee en Van Bommel en Strootman staan ook vaak veel te diep, waardoor de ruimte tussen het middenveld en verdediging niet te dichten is. Of je moet Toivonen nog aanleren mee te verdedigen, maar dat is een utopie.
Een miljoen of 5 a 6 moet toch lukken? Al komt hij van een zware blessure af, dat is wel minder. Maar Toivonen op dit middenveld gaat gewoon vaak niet werken. Ik zou serieus met de punt naar achteren spelen zodat de 2 voorste middenvelder meer als half gaan spelen. Dan sta je veel meer in balans met deze selectie. Want Toivonen op 10 verdedigt niet mee en Van Bommel en Strootman staan ook vaak veel te diep, waardoor de ruimte tussen het middenveld en verdediging niet te dichten is. Of je moet Toivonen nog aanleren mee te verdedigen, maar dat is een utopie.
Zolang PSV geen fatsoenlijke verdediging heeft kan je nooit met maar 1 controlerende middenvelder speler.
En ik moet nog zien wat Toivonen opbrengt aangezien hij door zijn blessure nou niet echt de kans heeft gehad uit te blinken dit jaar
Op donderdag 9 mei 2013 23:47 schreef voelmijvereerd het volgende: Hoe voelt dat nou sukkels, geen prijs in jullie 100-jarig jubileumjaar (Fruitschaal was in 99-jarig bestaan)
Wel als dat er voor zorgt dat je middenveld niet te diep staat, wat het nu door deze invulling wel steeds staat.
tja het wordt sowieso heel anders aangezien Bommel er niet bij staat
Op donderdag 9 mei 2013 23:41 schreef rubbereend het volgende: Er moeten gewoon 4 of 5 verdedigers gekocht worden en hopen dat er twee van het niveau gaan halen. Waag maar een gokje met wat talenten. We hebben na dit seizoen nauwelijks meer wat over aangezien er nogal wat weg gaat en mag achterin.
Inderdaad, en aangezien er in Nederland weinig talenten rondlopen, mogen ze wat mij betreft een blik Italianen kopen.
Inderdaad, en aangezien er in Nederland weinig talenten rondlopen, mogen ze wat mij betreft een blik Italianen kopen.
Dick Advocaat wil lekker bondscoach spelen. 1 week voor een interland ff wat wedstrijdjes meepikken, een beetje trainen en 1 wedstrijd spelen en de rest van het jaar lekker luieren op z'n reet
Dick Advocaat wil lekker bondscoach spelen. 1 week voor een interland ff wat wedstrijdjes meepikken, een beetje trainen en 1 wedstrijd spelen en de rest van het jaar lekker luieren op z'n reet
#Goodlife #Deleven
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja het verdedigend talent ligt nu eenmaal niet voor het oprapen. En dat is bij veel Eredivisie ploegen het probleem. En met een beperkt budget kan je beter daarop inzetten dan de gok nemen met 2 spelers waarvan er vast wel één faalt.
Tja, dat dan misschien een versterking zou zijn zegt eigenlijk alles over de huidige situatie.
Tsja ik kijk geen wedstrijden van Fc Utrecht, maar ze hebben dit seizoen 1 tegendoelpunt meer dan PSV. Bovendien lijkt me de selectie niet zo geweldig als ik de namen bekijk.
Als aanvoerder van zón ploeg moet je het wel erg goed gedaan hebben, ook oudere spelers kunnen beter worden. Zeker voor centraal in de verdediging lijkt me een iets ervarenere speler wenselijk.
Tsja ik kijk geen wedstrijden van Fc Utrecht, maar ze hebben dit seizoen 1 tegendoelpunt meer dan PSV. Bovendien lijkt me de selectie niet zo geweldig als ik de namen bekijk.
Als aanvoerder van zón ploeg moet je het wel erg goed gedaan hebben, ook oudere spelers kunnen beter worden. Zeker voor centraal in de verdediging lijkt me een iets ervarenere speler wenselijk.
Wuytens zou een 2e Derijck worden. Te groot voor servet, te klein voor tafellaken. En zoiets moet PSV ook gewoon niet doen.
Dat zou kunnen, bij een transfervrije speler kun je het risico nemen.
Vind ik ook niet. Je moet niet iemand nemen omdat hij maar transfervrij is. Als het geen versterking is zit je er een paar jaar aan vast. Kijk Zanka nu maar. Goedkoop kan duurkoop zijn.
Dat zou kunnen, bij een transfervrije speler kun je het risico nemen.
transfervrij betekent niet gratis, tekengeld enzo. En vervolgens zit je er 4 jaar aan vast als hij niet slaagt...... zit hij weer talent in de weg. Kunnen we daar weer over zeuren hier
transfervrij betekent niet gratis, tekengeld enzo. En vervolgens zit je er 4 jaar aan vast als hij niet slaagt...... zit hij weer talent in de weg. Kunnen we daar weer over zeuren hier
Als hij een talent in de weg zit dan is hij dus een betere speler en is het talent simpelweg niet goed genoeg.
Vind ik ook niet. Je moet niet iemand nemen omdat hij maar transfervrij is. Als het geen versterking is zit je er een paar jaar aan vast. Kijk Zanka nu maar. Goedkoop kan duurkoop zijn.
Klopt, echter is het wel een pluspunt als een speler transfervrij is. Zanka lijkt me eigenlijk gewoon pech, van de ex-aanvoerder van Fc Kopenhagen hadden we gewoon meer mogen verwachten.
Klopt, echter is het wel een pluspunt als een speler transfervrij is. Zanka lijkt me eigenlijk gewoon pech, van de ex-aanvoerder van Fc Kopenhagen hadden we gewoon meer mogen verwachten.
Het is een plus maar het moet nooit de doorslaggevende factor zijn.
Op vrijdag 10 mei 2013 01:19 schreef AF_ het volgende: Ohja Marcelo Messi messi marcelo komt eraan. Iemand zin om hem samen met mij persoonlijk af te leveren?
Op vrijdag 10 mei 2013 00:17 schreef Scorpie het volgende: Wederom helemaal niks in Eindhoven. Ben benieuwd wat Cocu ervan bakt, veel slechter dan dit kan niet.
2e geworden en finale beker. Er zijn er die het slechter doen.
Daarbij, met een scheids zonder zaad in de ogen hadden we deze wedstrijd gewoon terecht gewonnen.
Op vrijdag 10 mei 2013 00:17 schreef Scorpie het volgende: Wederom helemaal niks in Eindhoven. Ben benieuwd wat Cocu ervan bakt, veel slechter dan dit kan niet.
Ja, weer helemaal niets in Eindhoven. Het is duidelijk dat deze club in een staat van ontbinding verkeert.
Op vrijdag 10 mei 2013 07:29 schreef Oldie57 het volgende: Het aanzien van PSV is in de rest van Nederland tot een dieptepunt gedaald.
Who gives a shit
Wat probeer je nou te zeggen eigenlijk ? Alsof je er als club naar kan streven dat 100% van de inwoners in Nederland je respecteert. Feyenoord supporters hebben ook het imago van achterlijk werkvolk. Doe je helemaal niets aan kerel.
Maar goed, gisteren was qua wedstrijd natuurlijk helemaal ruk. Dat centrale duo kost je gewoon een titel en een beker. AZ voetbalde het goed uit, niets meer dan lof. Dagje zelf was uiteraard wel weer perfect, zonnetje erbij dit dat. Alleen die prijzen bij de bekerfinale blijf ik me aan storen. Vraag me af of de Feyenoord supporters tijdens thuiswedstrijden ook 3 euro betalen voor een beker bier en 5 euro voor een zak friet met mayo aan de buitenzijde van het stadion ?
Op vrijdag 10 mei 2013 09:57 schreef Ludachrist het volgende: Nou, ik ben wel benieuwd of Cocu meer uit deze groep kan halen dan Dick heeft gedaan volgend jaar.
Op vrijdag 10 mei 2013 09:57 schreef Ludachrist het volgende: Nou, ik ben wel benieuwd of Cocu meer uit deze groep kan halen dan Dick heeft gedaan volgend jaar.
Ik hoop dat er van deze groep toch zeker 6 vertrekken uit de basis. Locadia vond ik gisteren als een van de weinigen een voldoende halen. Die kerel is aan de bal echt zo sterk. Probleem is alleen; wie gaat dit opvangen? Uit de jeugd komt nog weinig wat je meteen in het eerste kan gebruiken en Brands heeft met zijn idiote koopgedrag de markt in NL dusdanig opgedreven dat niemand meer een speler aan PSV verkoopt onder de 5 miljoen.
Ohja en als ik van Bommel gisteren na afloop zag staan dan trek ik de conclusie dat hij niet meer verder wil en kan. Overigens was ook hij gisteren slecht, heel slecht zelfs.
Op vrijdag 10 mei 2013 10:13 schreef Ad_Infinitum het volgende: Natuurlijk moeten we die wedstrijd gewoon winnen zonder strafschoppen, maar ondanks de fouten achterin was PSV gewoon toch de sterkste ploeg.
En het zal wel weer Calimero en zeuren zijn, maar we hadden gewoon 2 strafschoppen verdiend.
Met zo'n achterhoede verdien je NIKS.
AZ is en was kwalitatief de mindere, maar heeft op basis van inzet terecht gewonnen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ik hoop dat er van deze groep toch zeker 6 vertrekken uit de basis. Locadia vond ik gisteren als een van de weinigen een voldoende halen. Die kerel is aan de bal echt zo sterk. Probleem is alleen; wie gaat dit opvangen? Uit de jeugd komt nog weinig wat je meteen in het eerste kan gebruiken en Brands heeft met zijn idiote koopgedrag de markt in NL dusdanig opgedreven dat niemand meer een speler aan PSV verkoopt onder de 5 miljoen.
Ohja en als ik van Bommel gisteren na afloop zag staan dan trek ik de conclusie dat hij niet meer verder wil en kan. Overigens was ook hij gisteren slecht, heel slecht zelfs.
Belangrijk is ook hoeveel die Brands nu echt gaat weten te krijgen voor die spelers. Of misschien denkt hij wel dat de groep in orde is en verkoopt hij niemand. Ik ben iig benieuwd naar wat deze man gaat presteren in de zomer.
Belangrijk is ook hoeveel die Brands nu echt gaat weten te krijgen voor die spelers. Of misschien denkt hij wel dat de groep in orde is en verkoopt hij niemand. Ik ben iig benieuwd naar wat deze man gaat presteren in de zomer.
Brands moet gewoon weg, hij is uiteindelijk verantwoordelijk voor deze selectie, daar klopt helemaal geen hout van
Op vrijdag 10 mei 2013 10:23 schreef de_boswachter het volgende: In Turkije zeggen ze tegen toeristen "kijken, kijken, kijken en niet kopen", bij PSV is het " kopen, kopen, kopen en niet kijken".
Was de man die Marcelo scoutte een blinde ?
Maar ook bijvoorbeeld die Derijck, was die nou zo slecht bij ADO? Ik denk het niet
Het is toch wel bizar eigenlijk dat een paar mensen aan de top de club jarenlang helemaal kapot mogen maken voordat er iemand ingrijpt. Only in football...
Als je in het zakenleven verantwoordelijk bent voor zoveel risicovolle uitgaven en verliezen krijg je je ontslag. Brands mag lekker aan blijven modderen en de club verder de vernieling in helpen.
Op vrijdag 10 mei 2013 11:04 schreef karton2 het volgende: De actie van Mertens waarbij hij de bal voor de keeper van AZ wegtikte toen hij die uit wilde trappen terecht afgefloten of niet?
Dat zal wel een spelregel zijn. Er waren onterechtere momenten wat mij betreft.
Is ADO vergelijkbaar met het niveau waar PSV naar streeft ? Je kan dan nog zo leuk ballen bij ADO, PSV is toch andere koek.
Dat begrijp ik maar 9 van de 10 tegenstanders zijn van het niveau ADO en het gaat om verdedigen, ik heb het niet over een voetballende spits of een aanvallende middenvelder.
Je bent altijd al het lachertje hier geweest. Prima gedaan knul.
Je kan zeggen wat je wilt maar PSV heeft zich dit seizoen zowel binnen als buiten het veld op een ongelofelijke wijze misdragen. Een topclub onwaardig.
Op vrijdag 10 mei 2013 11:04 schreef karton2 het volgende: De actie van Mertens waarbij hij de bal voor de keeper van AZ wegtikte toen hij die uit wilde trappen terecht afgefloten of niet?
Op vrijdag 10 mei 2013 09:50 schreef de_boswachter het volgende: Vraag me af of de Feyenoord supporters tijdens thuiswedstrijden ook 3 euro betalen voor een beker bier en 5 euro voor een zak friet met mayo aan de buitenzijde van het stadion ?
Je kan zeggen wat je wilt maar PSV heeft zich dit seizoen zowel binnen als buiten het veld op een ongelofelijke wijze misdragen. Een topclub onwaardig.
Kom anders eens met nieuwe informatie in plaats van voor de 800ste keer hetzelfde te herhalen. Dit weten we nu wel en draagt niks bij aan dit topic. Nee, echt niet.
Zet het anders in je sig. Hoef je het niet steeds opnieuw te typen. En ons ermee lastig te vallen. Het is maar een suggestie.
Op vrijdag 10 mei 2013 10:39 schreef Scarface88 het volgende: Het is toch wel bizar eigenlijk dat een paar mensen aan de top de club jarenlang helemaal kapot mogen maken voordat er iemand ingrijpt. Only in football...
Als je in het zakenleven verantwoordelijk bent voor zoveel risicovolle uitgaven en verliezen krijg je je ontslag. Brands mag lekker aan blijven modderen en de club verder de vernieling in helpen.
Je zou denken dat na het slachtofferen van de trainer vorig seizoen de TD wel eens aan de beurt zou mogen zijn maar ik zie het niet gebeuren...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
In Eindhoven dachten ze; wat in Amsterdam kan, kan hier ook; een huldiging organiseren voordat de prijs binnen is.
Nog voordat de wedstrijd was begonnen, had men in Eindhoven al het podium voor de huldiging klaar. De arrogantie alleen al. Als je al zo hoog van de toren blaast, wat we in Amsterdam ook altijd vol overgave doen, moet je het natuurlijk ook waar kunnen maken! Gelukkig heeft de gemeente geld genoeg, dus is er vast genoeg geld om wat mensen in te huren die de boel ook weer afbreken. Misschien eens bellen naar 010? Daar vieren ze vaker dingen als er niks te vieren valt.
In Eindhoven dachten ze; wat in Amsterdam kan, kan hier ook; een huldiging organiseren voordat de prijs binnen is.
Nog voordat de wedstrijd was begonnen, had men in Eindhoven al het podium voor de huldiging klaar. De arrogantie alleen al. Als je al zo hoog van de toren blaast, wat we in Amsterdam ook altijd vol overgave doen, moet je het natuurlijk ook waar kunnen maken! Gelukkig heeft de gemeente geld genoeg, dus is er vast genoeg geld om wat mensen in te huren die de boel ook weer afbreken. Misschien eens bellen naar 010? Daar vieren ze vaker dingen als er niks te vieren valt.
Snap niet waar die heisa over ging hoor over dat podium. Is vrij normaal dat dit er staat. Of moeten ze zo'n podium ff in elkaar frommelen als de scheids afgeblazen heeft???
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Dat dat podium opgebouwd werd is niet zo vreemd. Dat dat doek ook meteen al opgehangen werd, iets wat je wél kan doen in de tijd tussen affluiten en huldiging, is wel een beetje dom.
Op vrijdag 10 mei 2013 12:19 schreef Ludachrist het volgende: Dat dat podium opgebouwd werd is niet zo vreemd. Dat dat doek ook meteen al opgehangen werd, iets wat je wél kan doen in de tijd tussen affluiten en huldiging, is wel een beetje dom.
We werken met een muntjes-systeem en het mooiste is nog dat je verplicht wordt een minimaal aantal muntjes te kopen voor je ze in kan wisselen. Het is altijd net alsof ik op een festival sta.