Nog een paar uurtjes, eens kijken of FZN05 de weddenschap wintquote:
vertelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes, eens kijken of FZN05 de weddenschap wint
Hij wou een aanzienlijk bedrag op een nummer zetten, ik weet zo niet meer welkequote:
de nieuwe Editors volgens mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij wou een aanzienlijk bedrag op een nummer zetten, ik weet zo niet meer welke
Ze heeft het een beetje gehad met het standaard gezeik in dit topic.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:14 schreef Cee het volgende:
Ja, ik durf ook wel op Editors te wedden. Prima keuze.
Mag ik vragen waar CindieY uithangt? Vraag ik me zo ineens af.
Gezeik valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze heeft het een beetje gehad met het standaard gezeik in dit topic.
Gaat verder goed met haar
Een rappende Giel op de Opposites wil je ook niet horen hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Het foute uur op Q-music
Geen mogelijkheid om zender te veranderen.
Mwoa, een groot deel van de posts is toch geklaag over DJs of gezeik over muziek..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:20 schreef [url=http://forum.fok.nl/user
/profile/270182]Pino112[/url] het volgende:
[..]
Gezeik valt wel mee toch?
Ik vond dat hij het er nog best goed vanaf bracht.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een rappende Giel op de Opposites wil je ook niet horen hoor
Tombeequote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:50 schreef Cee het volgende:
tomblee tomblee tomblee tomblee la sjumiesuh!
[..]
Ik vond dat hij het er nog best goed vanaf bracht.
Van de eerste paar seizoenen wel ja, daarna werd het te veel van het goeie. Of kwade.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi
Wat een geweldig nieuws
http://zijonline.nl/2013/(...)terug-als-miniserie/
Nog meer 24 fans in dit topic?
echt super mijn dag kan niet meer stukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi
Wat een geweldig nieuws
http://zijonline.nl/2013/(...)terug-als-miniserie/
Nog meer 24 fans in dit topic?
Not sure if seriousquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
echt super mijn dag kan niet meer stuk
Vorige week voor het laatstquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:44 schreef themauster het volgende:
Waar zijn de T(w)ietjes van Nienke gebleven?
in haar blouse hihahoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:44 schreef themauster het volgende:
Pino.....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:48 schreef Pino112 het volgende:
Boh, vette cover met een mes en een lepel op een container en een theeglas![]()
![]()
Niet thee?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:49 schreef minthy het volgende:
Koffie, daar krijg ik zin in bij dit nummer...
Fuck Pavlov
Die is bij Walibi toch? Wat doe je daar?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:16 schreef themauster het volgende:
De Goliathdie staat praktisch in mijn achtertuin
Nee het ging over de molen Goliath in de Eemshavenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is bij Walibi toch? Wat doe je daar?
Oh ik dacht die achtbaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee het ging over de molen Goliath in de Eemshaven
Vanmiddag bij de Groeten vanaf het asfalt ook wel weer denk ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:45 schreef themauster het volgende:
Je kunt merken dat er in het zuiden van het land veel naar 3FM wordt geluisterd. Ze hebben minstens 1x per dag iemand met een Brabants of Limburgs accent aan de telefoon.
En dan heb je Roy die ook minstens 1x per week beltquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanmiddag bij de Groeten vanaf het asfalt ook wel weer denk ik
Goed bezig!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:58 schreef SilentChaos het volgende:
Uitgeverfd onder het genot van domien en Claudia
Volgende week vlonders leggen en dan kan de bbq aan
Wat ken je me toch goed...quote:
Preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat ken je me toch goed...![]()
Ik zou niet eens durven
Zet een webcam op je balkon, dan geef ik via WhatsApp af en toe een gevatte opmerking of sneerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Preciesen als jij niet komt heeft het allemaal geen zin meer voor mij
is toch andersquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Zet een webcam op je balkon, dan geef ik via WhatsApp af en toe een gevatte opmerking of sneer
Troost je met de gedachte dat het niet aan jou ligt. Het bevalt me gewoon waanzinnig goed in m'n comfortzone, daar kom ik alleen uit als ik walgelijk uitgedaagd word. En dan nog met moeitequote:
Ik hou d'r wel vanquote:
quote:
Inb4 Rolf met "fapsalon"quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:34 schreef Pino112 het volgende:
Er werkt een nieuwe kapster hier bij de kapsalon.
fapfapon?quote:
Al weken "vrij", niks in huis en zo geen radio meer. Ik schop mezelf maar eens naar de bieb zo om nog iets van school te maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
Dagje vrij, broodje bal met pindasaus en Stenders op de radio
Broodje bal met pindasaus op de radio?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
Dagje vrij, broodje bal met pindasaus en Stenders op de radio
Godverquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee het ging over de molen Goliath in de Eemshaven
Alles goed verder?quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Broodje bal met pindasaus op de radio?
Op je vingers getikt worden door de douane is nooit grappigquote:
Topic was uit mn MyAT verdwenenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:11 schreef minthy het volgende:
Mensen die ook in DASOO posten; ze zijn weer bezig met een overzichtskaartje. Roep even waar je (ongeveer) woont.
Ik verdenk die klier van een mod daar...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Topic was uit mn MyAT verdwenen, weet ook niet hoe. Rolf met zn post
hmm?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Topic was uit mn MyAT verdwenen, weet ook niet hoe. Rolf met zn post
Stort al je geld op mijn rekening, probleem opgelostquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zit weer gruwelijk nutteloze gadgets bij DealExtreme te bestellen![]()
Krijg ik niks voor terugquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Stort al je geld op mijn rekening, probleem opgelost
als hij wat geleerd heeft de afgelopen tijd dan doet hij datquote:
moet ik ooit ook nog eens doen. Als mijn moeder het een gave stad vindt ben ik wel benieuwd.quote:
Lijkt mij ook geweldig om daar zo op Broadway enzo te staanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet ik ooit ook nog eens doen. Als mijn moeder het een gave stad vindt ben ik wel benieuwd.
DASOO???quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:11 schreef minthy het volgende:
Mensen die ook in DASOO posten; ze zijn weer bezig met een overzichtskaartje. Roep even waar je (ongeveer) woont.
Ja een topic waarin het verboden te posten is voor mensen die Evertjan hetenquote:
omg!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja een topic waarin het verboden te posten is voor mensen die Evertjan heten.
Ah wat een tof idee, een talentenjacht op tv!quote:
Volgende week vrijdag MH?quote:
538, die maakt prima winst.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja een topic waarin het verboden te posten is voor mensen die Evertjan heten.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_vrouwenvoetbal.html![]()
Helemaal niets, ik moest gewoon lachen om Maus zijn opmerkingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat hebben jullie toch allemaal tegen me
Gestoord is wel een goed woord jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:49 schreef Pino112 het volgende:
Whaha die gast met z'n Suske en Wiske-nummers
Oh dat is mooi balen dan. Ik kijk nu al uit naar zijn tirades over Amerikanenquote:
Hij is echt te vaak op vakantiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:51 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat is mooi balen dan. Ik kijk nu al uit naar zijn tirades over Amerikanen
Dat wel jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:51 schreef alors het volgende:
[..]
Dit ook jaquote:
Het is in ieder geval zeker dat hij volgende week empire state of mind gaat galmen over de radioquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:51 schreef alors het volgende:
[..]
Is dat nummer zoveel korter dan 3minuten?quote:
Roos en Michiel deden het een tijdje geleden ook een keer volgens mij. was leukquote:
quote:
+1 overrated kutnummer vind ik hetquote:
ah, ok. lekker!quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben ervandoor. tot over 2,5 u ongeveer!
Zo net buiten het gebouw zou WiFi nog wel moeten kunnen... maar ik denk dat ze inderdaad voor de zekerheid op 3G zitten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:05 schreef Qunix het volgende:
Is uiteraard ook 3g, lijkt me...
Binnenkort 4g.
Die Roos is hier ook niet geschikt voor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:04 schreef ddx het volgende:
Heb alleen niet echt het idee dat de show echt los komt vanavond.
Ik zat me ook al even achter de oren te krabben...quote:
Nynke moest weg, van hogerhand opgelegdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:44 schreef themauster het volgende:
Ja ik denk het, al kan ik me moeilijk voorstellen dat die paar uurtjes per week salaris besparen zoden aan de dijk gaat zettenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar waarom eigenlijk? Bezuinigingen oid?
D'r zit dan ook een verschil tussen de VARA en de belastingharkers van Powned...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik denk het, al kan ik me moeilijk voorstellen dat die paar uurtjes per week salaris besparen zoden aan de dijk gaat zettenEn als je kijkt wat Rob wel eens meeneemt naar de studio.. Jelmer, nog zo'n jongen van productie die er altijd zit, Freek, Fred, Sander, Danny Vera...
Ja dat is waar, die geven liever tonnen uit aan de unieke talenten Mathijs van Nieuwkerk en Paul de Leeuwquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
D'r zit dan ook een verschil tussen de VARA en de belastingharkers van Powned...
De plee van Broekie ging in heel veel stukjes. Verder weinig.quote:
niet veel gemist dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De plee van Broekie ging in heel veel stukjes. Verder weinig.
Vind Roos tijdens EW extra-overdreven doen.
Oh ja, het is vrijdag vandaag... Compleet gemistquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De plee van Broekie ging in heel veel stukjes. Verder weinig.
Vind Roos tijdens EW extra-overdreven doen.
Heb je de hele vrijdag gemist?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, het is vrijdag vandaag... Compleet gemist
EW, wijsneus! Ik heb geen benul meer van op welke dag we leven tegenwoordigquote:
de laatste 3 letters van de dag weet je vast wel!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
EW, wijsneus! Ik heb geen benul meer van op welke dag we leven tegenwoordig
Dat lukt nog wel, jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de laatste 3 letters van de dag weet je vast wel!
hoppeta! goed bezig woman!quote:
Oooh zoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
EW, wijsneus! Ik heb geen benul meer van op welke dag we leven tegenwoordig
donequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:29 schreef hole1988 het volgende:
Als iedereen Michiel Veenstraat in google maps willen.
ga naar http://www.google.com/map(...)7:0x25696574476fc26a klik op details (links boven) en keur de wijziging goed.
+1quote:
Klopt, maar het voelt wel even enorm oelewapperig...quote:
TMquote:
Te lui om op te zoeken, maar wat is dat Murth?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
TM
ik vind het btw wat frisjes. was blij dat ik net een vest aanhad
oh, en ik heb een reply van Murth Mossel op mn tweet
je kent Murth niet? Murth Mossel! Murth The Man-O-Script. Surinaamse cabaretier, rapper bij Flinke Namen en lid van Carribean Combo met Roue Verveer, Jandino en Howard Komproe. Murth is veruit de grappigste van die 4quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Te lui om op te zoeken, maar wat is dat Murth?
ik heb twee uur staan tennissen, warm zatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
TM
ik vind het btw wat frisjes. was blij dat ik net een vest aanhad
oh, en ik heb een reply van Murth Mossel op mn tweet
dus je bent lekker bezweet? geylquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb twee uur staan tennissen, warm zatmaar dus wel EW bijna geheel gemist.
Nu eerst maar eens douchen.
Ah die negert bij FNquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kent Murth niet? Murth Mossel! Murth The Man-O-Script. Surinaamse cabaretier, rapper bij Flinke Namen en lid van Carribean Combo met Roue Verveer, Jandino en Howard Komproe. Murth is veruit de grappigste van die 4
ja, naar Jandino zou ik nooit gaan! maar Murth is wel okquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah die negert bij FN, ja die ken ik wel. Baasje, wist niet dat ie cabaretier is.
Tevens Jandino
rolfie! ouwe dekhengst! heb je nog schaapjes opgevroten?quote:
wel paprikatjipsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rolfie! ouwe dekhengst! heb je nog schaapjes opgevroten?
Die opmerking had ik kunnen maken... Ik word traagquote:
nee, morgen dus lamskoteletjes eten! anders ben je maar een nepwolfquote:
2 zielen 1 gedachte poppedop!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Die opmerking had ik kunnen maken... Ik word traag
Hoi noesjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Die opmerking had ik kunnen maken... Ik word traag
ja enorm!quote:
Dat klopt. Je broer ook niet, ik trek daarin één lijn zoals je weet.quote:
hihi je mag ook 2 lijnen trekkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt. Je broer ook niet, ik trek daarin één lijn zoals je weet.
Ik bedoelde m'n vraag anders, maar ik heb m'n antwoord al...
*kras*
Ik voel een balkonscene aankomen bij SC thuis...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hihi je mag ook 2 lijnen trekken
[ afbeelding ]geluiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |