de persoon achter dat account slaat echt helemaal door,b wat is die misplaatst brutaal bezig zeg. Van alles aan info eisen van de politie, mafklapper.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:26 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/332606929778135040
Ik las het op twitter JulianRubenNL
de moeder zei wel er altijd bang voor te zijn geweest. Misschien heeft vader eea toch niet helemaal lekker verwerkt. Dat zij hoopte op toezicht door jeugdzorg bij de bezoeken dit te voorkomen ofzo? [/speculatie]quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou kunnen, ze hebben jeugdzorg er immers niet voor niets bijgehaald, maar dan nog rijmt het niet met het doen verdwijnen van je kinderen voor je zelfmoord pleegt.
Er zal vast een reden zijn dat moeder er bang voor was. Misschien was vader ook op psychisch vlak niet helemaal in orde? Borderliner? Psychotisch? Geen idee?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de moeder zei wel er altijd bang voor te zijn geweest. Misschien heeft vader eea toch niet helemaal lekker verwerkt. Dat zij hoopte op toezicht door jeugdzorg bij de bezoeken dit te voorkomen ofzo? [/speculatie]
Haha, volgens mij gewoon een 15jarig gastje die zich nu opeens "groot" voelt. De vragen die die stelt krijgt ie toch geen antwoord op. De politie brengt zelf wel iets naar buiten als hun denken dat het juist is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de persoon achter dat account slaat echt helemaal door,b wat is die misplaatst brutaal bezig zeg. Van alles aan info eisen van de politie, mafklapper.
quote:
Zou me niets verbazen als een Micha Kat, Wim Dankbaar of "Martin Vrijland" of vergelijkbaar type die twitter geopend heeft, het is iig overduidelijk geen bekende van de familie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de persoon achter dat account slaat echt helemaal door,b wat is die misplaatst brutaal bezig zeg. Van alles aan info eisen van de politie, mafklapper.
het engst is nog wel het account webwinkelplezier oid, dat mensen met logische kritische noten nog net niet aan het lynchen isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als een Micha Kat, Wim Dankbaar of "Martin Vrijland" of vergelijkbaar type die twitter geopend heeft, het is iig overduidelijk geen bekende van de familie.
Er worden hier theorieën gepost enkel gebaseerd op aannames. Ze slaan compleet nergens opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:04 schreef Doodloper het volgende:
altijd dat eeuwige gehaat op speculatiesde meeste zijn gewoon theorieën wat er gebeurd zou kunnen zijn, ga gewoon weg als je daar niet tegen kunt want je weet dat dat in elke NWS-reeks gebeurt waar iets dergelijks besproken wordt
Een ex van voor Iris, waarmee hij nu nog goed contact had en waar hij langs ging als hij de jongens had?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat rijmt niet met het feit dat de jongens daar wel eens in het Bunderbos speelden.
Dat weet je niet zeker. Het zou best zo kunnen zijn. Hij zal niet de eerste persoon zijn die na een verbroken relatie weer contact heeft met een eerdere partner, of zelfs tijdens de tweede relatie altijd contact heeft gehouden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat rijmt niet met het feit dat de jongens daar wel eens in het Bunderbos speelden.
Inderdaad, want van speculatie gaan die kinderen dood, als ze dat nog niet zijn!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:13 schreef 1-0-8 het volgende:
Allemaal wannabe Sherlocks hier. Lekker fact free aanames doen en daar dan theorietjes aan verbinden. Vrij zinloos. Het gaat hier om echte kinderen, niet om een spelletje Cluedo.
quote:Vader broertjes ontspoorde
door Mike Muller en Chris Ververs
UTRECHT -
Een recente uitspraak van de rechter lijkt fatale gevolgen te hebben voor de nog altijd vermiste broertjes Ruben (9) en Julian (7) uit Zeist. Volgens bronnen in de directe omgeving van vader Jeroen Denis (38) zou een versoberde omgangsregeling de bodem onder zijn bestaan hebben weggeslagen, waarna hij het leven niet meer zag zitten en zichzelf verhing.
Dat zou dan dus het motief zijn....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:51 schreef computergirl het volgende:
Weet niet of deze al gepost was
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_ontspoorde__.html
[..]
De moeder zei op Facebook dat ze hier ook altijd bang voor is geweest.. (zo'n familiedrama dus).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:51 schreef computergirl het volgende:
Weet niet of deze al gepost was
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_ontspoorde__.html
[..]
Ik denk dat die oude mensen in dat geval wel naar de politie zouden gaan, maar ook ik hoop op een onmogelijke wending.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:34 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dat zou dan dus het motief zijn....Misschien zijn de kinderen wel bij een ouder stel (in DE) achter gelaten die geen tv hebben en niks weten van dit alles?? (laatste sprankje hoop, vergezocht, ik weet het)
(gewoon voor de hoop) Als het (waarschijnlijk niet bestaande) ouder echtpaar Jeroen en de kinderen kende en Jeroen heeft iets gezegd ( jaja ik weet het) als" Willen jullie op mijn zoons passen tot zaterdag of zondag, want ik wil het goed maken met hun moeder (jep ver gezocht) en het ouder (niet zo slimme) echtpaar wacht netjes tot Jeroen ze morgen of zondag komt halen..... Of misschien heeft die ene ex uit Beek er wel mee te maken. Misschien is het wel een vreselijke vrouw die de kinderen heeft....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:40 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik denk dat die oude mensen in dat geval wel naar de politie zouden gaan, maar ook ik hoop op een onmogelijke wending.
Denk echter dat ze niet meer leven. Je kunt in een land als Nederland niet dagenlang rondzwerven wanneer er op deze manier aandacht aan je wordt besteed.
Als ze vastgebonden zijn aan een boom dan zwerven ze ook niet. Maar verstikking of verdrinking is misschien aannemelijker.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:40 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik denk dat die oude mensen in dat geval wel naar de politie zouden gaan, maar ook ik hoop op een onmogelijke wending.
Denk echter dat ze niet meer leven. Je kunt in een land als Nederland niet dagenlang rondzwerven wanneer er op deze manier aandacht aan je wordt besteed.
de omgangsregeling was versoberd, niet gestopt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:40 schreef Jik32 het volgende:
In een ander bericht lees ik weer wat een fijne man hij was. Als de rechter negatief voor de vader had beslist en zij wist dat haar man niet spoorde, dan geef je daar je kinderen toch niet aan mee?
Ik zeg ook nergens dat het gestopt isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
de omgangsregeling was versoberd, niet gestopt.
helaas zijn er ook genoeg vrouwen die bij een vechtscheiding de man niks gunt en alles aan doet om het contact zo moeilijk mogelijk te maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
al snap ik ook dat je de verhoudingen niet verder wil verstoren, die man ook zijn kinderen gunt enzo.
Precies, daarom snap ik het niet. Dan was dus al duidelijk dat er iets niet klopte aan die man.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, je laat ook niet voor Jan Doedel naar de omgangsregeling kijken lijkt me? (Versoberde omgangsregeling, er is 'dus' iets aangepast?) De rechter moet echt wel zwaarwegende argumenten hebben voor ze daartoe overgaan dacht ik? Dat zal niet alleen zo gegaan zijn omdat de moeder dat wil. Vreemd (of naief?) Blijft dan t feit dat ze ze meegaf voor vakantie. Ik zou begeleiding geeist hebben als ik hier stiekem bang voor was.al snap ik ook dat je de verhoudingen niet verder wil verstoren, die man ook zijn kinderen gunt enzo. T is gewoon ruk en ik hoop dat ze gauw gevonden worden.
Als de vader recht heeft om zijn kinderen te zien, kan je hem zoiets niet verbieden. Als je het hem niet toestaat worden de kinderen aan vader toegewezen omdat jij als moeder de omgangsregeling tegenhoudt.quote:Ik snap alleen niet, dat als je weet dat je man niet spoort, dat je dan je kinderen ermee op vakantie laat gaan.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:31 schreef blue-eye het volgende:
[..]
Als de vader recht heeft om zijn kinderen te zien, kan je hem zoiets niet verbieden. Als je het hem niet toestaat worden de kinderen aan vader toegewezen omdat jij als moeder de omgangsregeling tegenhoudt.
bij mijn weten zijn er ook wel omgangsregelingen met begeleiding of onder toezicht van een voogd van jeugdzorg. ze hadden wel hulp ingeroepen van jeugdzorg dus ergens was er toch iets niet helemaal in de haak met hoe de omgang ging. tezamen met de uitspraak van de rechter....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:31 schreef blue-eye het volgende:
[..]
Als de vader recht heeft om zijn kinderen te zien, kan je hem zoiets niet verbieden. Als je het hem niet toestaat worden de kinderen aan vader toegewezen omdat jij als moeder de omgangsregeling tegenhoudt.
Ken ook iemand in mijn omgeving die echt alles is ontnomen door zijn ex op een schandalige manier en ook de wanhoop nabij was.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:17 schreef Cucumissativus het volgende:
Ze hebben die vader gek gemaakt, de papa's trekken immers altijd aan het kortste eind als het om de kinderen gaat. En hoe kan je je ex dan beter pakken door haar te ontnemen waar ze het meest van houdt.
Ik vrees het ook. Maar ik denk ook dat iemand die sterk in zijn schoenen staat, niet tot zo'n daad komt. Hij zal al wel psychische problemen hebben gehad. Er is een verschil tussen wel eens denken over een daad en hem werkelijk uitvoeren. Deze daad (en daarbij ga ik even van het ergste uit) vereist m.i. het uitschakelen van een heleboel gevoel en dan ben je al héél veel grenzen voorbij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:17 schreef Cucumissativus het volgende:
Ze hebben die vader gek gemaakt, de papa's trekken immers altijd aan het kortste eind als het om de kinderen gaat. En hoe kan je je ex dan beter pakken door haar te ontnemen waar ze het meest van houdt.
Ze zullen wel ergens begraven liggen om de kans om gevonden te worden te verlengen.
En gezien de uitspraak van de rechter lijkt dit hier het geval te zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
helaas zijn er ook genoeg vrouwen die bij een vechtscheiding de man niks gunt en alles aan doet om het contact zo moeilijk mogelijk te maken.
Dat snap ik niet, want hij mocht wel met ze op vakantie/naar het buitenland?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:06 schreef Bayswater het volgende:
Die psyschische problemen zullen wel een argument zijn geweest om de omgangsregeling te versoberen.
Ze hebben die vader gek gemaakt....welke ze?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:17 schreef Cucumissativus het volgende:
Ze zullen wel ergens begraven liggen om de kans om gevonden te worden te verlengen.
Ik neem aan dat die man zij ex en kinderen niks heeft misdaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ken ook iemand in mijn omgeving die echt alles is ontnomen door zijn ex op een schandalige manier en ook de wanhoop nabij was.
Dit gebeurt niet voor niets regelmatig en zeker in de huidige tijd waarbij mensen door gedwongen huisverkoop ook nog vaak met een megaschuld blijven zitten verwacht ik dat we deze trieste gebeurtenissen vaker mee gaan maken.
Mensen zijn allemaal anders en ik ken ook vaders die hun kind iedere 14 dagen mogen zien....en dan het kind vanaf 1 januari dit jaar pas 2 x gezien hebben.....want geen tijd, druk met nieuwe relatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ken ook iemand in mijn omgeving die echt alles is ontnomen door zijn ex op een schandalige manier en ook de wanhoop nabij was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |