abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 mei 2013 @ 08:43:41 #176
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_126294857
Zijn er ook pics van de moeder?
pindazakje
  vrijdag 10 mei 2013 @ 08:44:21 #177
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_126294868
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Zijn er ook pics van de moeder?
Dies niet zoek hoor...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 10 mei 2013 @ 08:44:52 #178
393141 Jik32
I am good, but not an angel
pi_126294878
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:40 schreef Grutsk het volgende:

[..]

Ik denk dat die oude mensen in dat geval wel naar de politie zouden gaan, maar ook ik hoop op een onmogelijke wending.
Denk echter dat ze niet meer leven. Je kunt in een land als Nederland niet dagenlang rondzwerven wanneer er op deze manier aandacht aan je wordt besteed.
(gewoon voor de hoop) Als het (waarschijnlijk niet bestaande) ouder echtpaar Jeroen en de kinderen kende en Jeroen heeft iets gezegd ( jaja ik weet het) als" Willen jullie op mijn zoons passen tot zaterdag of zondag, want ik wil het goed maken met hun moeder (jep ver gezocht) en het ouder (niet zo slimme) echtpaar wacht netjes tot Jeroen ze morgen of zondag komt halen..... Of misschien heeft die ene ex uit Beek er wel mee te maken. Misschien is het wel een vreselijke vrouw die de kinderen heeft....
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
  vrijdag 10 mei 2013 @ 08:45:05 #179
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_126294880
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:44 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dies niet zoek hoor...
Ben gewoon benieuwd hoe ze eruit ziet.
pindazakje
  vrijdag 10 mei 2013 @ 08:50:11 #180
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126294942
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:40 schreef Grutsk het volgende:

[..]

Ik denk dat die oude mensen in dat geval wel naar de politie zouden gaan, maar ook ik hoop op een onmogelijke wending.
Denk echter dat ze niet meer leven. Je kunt in een land als Nederland niet dagenlang rondzwerven wanneer er op deze manier aandacht aan je wordt besteed.
Als ze vastgebonden zijn aan een boom dan zwerven ze ook niet. Maar verstikking of verdrinking is misschien aannemelijker.
pi_126294978
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:40 schreef Jik32 het volgende:
In een ander bericht lees ik weer wat een fijne man hij was. Als de rechter negatief voor de vader had beslist en zij wist dat haar man niet spoorde, dan geef je daar je kinderen toch niet aan mee?
de omgangsregeling was versoberd, niet gestopt.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 08:54:31 #182
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126294991
Nou ja, je laat ook niet voor Jan Doedel naar de omgangsregeling kijken lijkt me? (Versoberde omgangsregeling, er is 'dus' iets aangepast?) De rechter moet echt wel zwaarwegende argumenten hebben voor ze daartoe overgaan dacht ik? Dat zal niet alleen zo gegaan zijn omdat de moeder dat wil. Vreemd (of naief?) Blijft dan t feit dat ze ze meegaf voor vakantie. Ik zou begeleiding geeist hebben als ik hier stiekem bang voor was. :@ al snap ik ook dat je de verhoudingen niet verder wil verstoren, die man ook zijn kinderen gunt enzo. T is gewoon ruk en ik hoop dat ze gauw gevonden worden. ;(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 08:58:56 #183
393141 Jik32
pi_126295050
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:53 schreef computergirl het volgende:

[..]

de omgangsregeling was versoberd, niet gestopt.
Ik zeg ook nergens dat het gestopt is ;)

Ik snap alleen niet, dat als je weet dat je man niet spoort, dat je dan je kinderen ermee op vakantie laat gaan.

Dus Of hij spoorde wel en deed geen vlieg kwaad en had spontaan last van doorgeslagen stoppen of hij had dit al heel lang gepland, en imo zou dat dan toch door naasten gezien moeten zijn dat hij niet helemaal spoorde. 1 ding is zeker, moeder gaat door een hel ;(
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
pi_126295051
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
al snap ik ook dat je de verhoudingen niet verder wil verstoren, die man ook zijn kinderen gunt enzo.
helaas zijn er ook genoeg vrouwen die bij een vechtscheiding de man niks gunt en alles aan doet om het contact zo moeilijk mogelijk te maken.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:02:22 #185
393141 Jik32
pi_126295086
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, je laat ook niet voor Jan Doedel naar de omgangsregeling kijken lijkt me? (Versoberde omgangsregeling, er is 'dus' iets aangepast?) De rechter moet echt wel zwaarwegende argumenten hebben voor ze daartoe overgaan dacht ik? Dat zal niet alleen zo gegaan zijn omdat de moeder dat wil. Vreemd (of naief?) Blijft dan t feit dat ze ze meegaf voor vakantie. Ik zou begeleiding geeist hebben als ik hier stiekem bang voor was. :@ al snap ik ook dat je de verhoudingen niet verder wil verstoren, die man ook zijn kinderen gunt enzo. T is gewoon ruk en ik hoop dat ze gauw gevonden worden. ;(
Precies, daarom snap ik het niet. Dan was dus al duidelijk dat er iets niet klopte aan die man.

Alleen de familie/vrienden weten precies wat er speelde tussen Jeroen en Iris
pi_126295548
quote:
Ik snap alleen niet, dat als je weet dat je man niet spoort, dat je dan je kinderen ermee op vakantie laat gaan.
Als de vader recht heeft om zijn kinderen te zien, kan je hem zoiets niet verbieden. Als je het hem niet toestaat worden de kinderen aan vader toegewezen omdat jij als moeder de omgangsregeling tegenhoudt.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:48:42 #187
330855 ejiraM
for the greater good
pi_126295842
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:31 schreef blue-eye het volgende:

[..]

Als de vader recht heeft om zijn kinderen te zien, kan je hem zoiets niet verbieden. Als je het hem niet toestaat worden de kinderen aan vader toegewezen omdat jij als moeder de omgangsregeling tegenhoudt.
Dit inderdaad :Y Ze wist zelf waarschijnlijk heel goed dat als ze het hem verbood, ze het alleen maar lastig voor zichzelf maakte.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:56:41 #188
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126296007
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:31 schreef blue-eye het volgende:

[..]

bij mijn weten zijn er ook wel omgangsregelingen met begeleiding of onder toezicht van een voogd van jeugdzorg. ze hadden wel hulp ingeroepen van jeugdzorg dus ergens was er toch iets niet helemaal in de haak met hoe de omgang ging. tezamen met de uitspraak van de rechter....

maar ja, je kan wel wijzen, die man is dood en heeft hun kinderen zoek gemaakt. hopelijk worden ze gauw gevonden. Denk dat moeder zelf al genoeg schuldgevoelens heeft
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:01:17 #189
393141 Jik32
pi_126296102
Ik bedoel dat iedereen het over het stukje "ik was al bang dat dit zou gebeuren" (anders geformuleerd) heeft.
Als het echt zo bedoeld is als het er staat, dat ze dan echt de kinderen niet had afgegeven.

Ik (maar dat ben ik) zou er alles aan gedaan hebben (als ik wist dat mijn man gek was) dat er begeleiding bij zou zijn of dat ze dus bij mij zouden blijven.
Of desnoods dat ik mee ging.
Maar ja dat ben ik ;) En dan alleen als ik wist dat hij niet spoorde.

Het is gewoon te bizar voor woorden om überhaupt aan dit soort dingen te denken. Vreselijk allemaal.

Edit: daarom geloof ik ook niet echt dat ze wist dat hij niet spoorde en is het misschien in een opwelling gebeurt allemaal.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:05:40 #190
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_126296199
Kijk, je hebt een verschil tussen: "ik ben bang dat hij de kinderen ontvoert" en "ik ben bang dat hij ze iets aan doet". Ik denk dat moeder bang was voor optie 1 en niet optie 2. Op zich ga je er vanuit als moeder zijnde dat een vader zijn kinderen niets aan doet.
Tenminste, zo denk ik.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:17:40 #191
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_126296484
Ze hebben die vader gek gemaakt, de papa's trekken immers altijd aan het kortste eind als het om de kinderen gaat. En hoe kan je je ex dan beter pakken door haar te ontnemen waar ze het meest van houdt.

Ze zullen wel ergens begraven liggen om de kans om gevonden te worden te verlengen.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:50:10 #192
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126297400
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:17 schreef Cucumissativus het volgende:
Ze hebben die vader gek gemaakt, de papa's trekken immers altijd aan het kortste eind als het om de kinderen gaat. En hoe kan je je ex dan beter pakken door haar te ontnemen waar ze het meest van houdt.
Ken ook iemand in mijn omgeving die echt alles is ontnomen door zijn ex op een schandalige manier en ook de wanhoop nabij was.
Dit gebeurt niet voor niets regelmatig en zeker in de huidige tijd waarbij mensen door gedwongen huisverkoop ook nog vaak met een megaschuld blijven zitten verwacht ik dat we deze trieste gebeurtenissen vaker mee gaan maken.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:03:03 #193
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126297732
quote:

Ze zullen wel ergens begraven liggen om de kans om gevonden te worden te verlengen.
Ik vrees het ook. Maar ik denk ook dat iemand die sterk in zijn schoenen staat, niet tot zo'n daad komt. Hij zal al wel psychische problemen hebben gehad. Er is een verschil tussen wel eens denken over een daad en hem werkelijk uitvoeren. Deze daad (en daarbij ga ik even van het ergste uit) vereist m.i. het uitschakelen van een heleboel gevoel en dan ben je al héél veel grenzen voorbij.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:06:18 #194
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126297827
Of blinde haat.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:06:43 #195
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126297832
Die psyschische problemen zullen wel een argument zijn geweest om de omgangsregeling te versoberen. De neerwaartse spiraal zet zich zo verder voort.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_126297844
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:58 schreef computergirl het volgende:

[..]

helaas zijn er ook genoeg vrouwen die bij een vechtscheiding de man niks gunt en alles aan doet om het contact zo moeilijk mogelijk te maken.
En gezien de uitspraak van de rechter lijkt dit hier het geval te zijn.
Wel vreselijk allemaal, trouwens.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:08:36 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126297891
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:06 schreef Bayswater het volgende:
Die psyschische problemen zullen wel een argument zijn geweest om de omgangsregeling te versoberen.
Dat snap ik niet, want hij mocht wel met ze op vakantie/naar het buitenland?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_126297902
quote:

Ze hebben die vader gek gemaakt....welke ze?
En hoe kan je je ex beter pakken......en dan bedenk je niet dat je je kinderen nog veel erger pakt?

Ik vraag me af of er dan een schep gevonden is in de auto, dan zouden ze het soort aarde kunnen onderzoeken wat er nog aanplakt...micro-organismen etc.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:11:06 #199
393141 Jik32
pi_126297958
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:50 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Ken ook iemand in mijn omgeving die echt alles is ontnomen door zijn ex op een schandalige manier en ook de wanhoop nabij was.
Dit gebeurt niet voor niets regelmatig en zeker in de huidige tijd waarbij mensen door gedwongen huisverkoop ook nog vaak met een megaschuld blijven zitten verwacht ik dat we deze trieste gebeurtenissen vaker mee gaan maken.
Ik neem aan dat die man zij ex en kinderen niks heeft misdaan?

Vaak gaan koppels op een hele slechte manier uit elkaar. Wat moeders vaak vergeten is dat de man in kwestie waarschijnlijk een gloeiende hekel aan haar heeft, maar dat hij zielsveel van zijn kinderen houdt. En als je als moeder zijnde op alle mogelijke (gemene) manieren de vader van zijn geliefde kinderen probeert weg te houden, dat dat bij hem heel veel pijn doet.

stukje prive:
Mijn (zogenaamde) stiefvader had dat met zijn ex-vrouw en dochter. Zoveel pijn dat hij (bijna) geen contact had met zijn dochter door leugens van moeders kant. En dan die ene keer dat hij een afspraakje had met zijn dochter (toen 14 geloof ik). Zo zielsgelukkig dat hij met haar een dagje wat kon doen. Na dat afspraakje had moeder weer van alles verzonnen zodat de dochter hem niet meer wilde zien. Daarna nog een paar dingen die mis gingen en voilla hij was er niet meer :{
Maar in deze situatie (hoe vreselijk veel verdriet zijn ex en dochter hem deden) ontnam hij alleen zijn eigen leven en niet dat van zijn kind.

Ik snap dus dat iemand geen kant meer op kan in zijn of haar verdriet. Snap alleen niet waarom de kinderen en/of vrouw er bij te grazen moet worden genomen. Dan moet je iemand zo ontzettend haten en zelfs dan GVD je eigen kinderen die nog een hele toekomst voor zich hebben/hadden met of zonder hem.

Was toch ook zo'n verhaal over een vader die met zijn baby voor een trein sprong :'( hoe kan zo iets zo erg ontsporen bij een persoon dat hij/zij hun eigen vlees en bloed meenemen.....
pi_126297961
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:50 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Mensen zijn allemaal anders en ik ken ook vaders die hun kind iedere 14 dagen mogen zien....en dan het kind vanaf 1 januari dit jaar pas 2 x gezien hebben.....want geen tijd, druk met nieuwe relatie.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')