Als ze met hun flamoes over 't zand schuren wel, maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef DemonRage het volgende:
Vraag me af of vrouwen daar snel last van krijgen bij een dagje strand.
Hooguit als het hard waait kun je er weleens last van krijgen maar dan spring je even in zee en is het weer weg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ze met hun flamoes over 't zand schuren wel, maar ik denk het niet.
Gewoon lekker even 't water in.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hooguit als het hard waait kun je er weleens last van krijgen maar dan spring je even in zee en is het weer weg.
Ik wou even die Arabische dame compenseren met een Turkse man.quote:
View count --quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wou even die Arabische dame compenseren met een Turkse man.
Jouw gemis.quote:
fier...quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw gemis.
Jij valt op vrouwen, die zich altijd uit zedelijkheid moeten bedekken. Ik val op mannen, wiens tepels en bobbel altijd vier in de open lucht zichtbaar zijn.
Ja ook goed, na een fles wijn en een paar biertjes ben ik niet meer zo punktlich.quote:
Doe maar niet, vind VS niet zo prettig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:14 schreef Tem het volgende:
Vier vingers in de lucht en één in VS z'n hol.
Wat had je gedaan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ook goed, na een fles wijn en een paar biertjes ben ik niet meer zo punktlich.
Niks, gewoon lekker in de tuin op een tuinstoel genieten van 't zonnetje en proberen wat kleur te krijgen.quote:
Is dit een poging tot een matige parodie op het Koningslied?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:14 schreef Tem het volgende:
Vier vingers in de lucht en één in VS z'n hol.
Ik heb wel ooit iemand gefist, raar gevoel is dat.quote:
Hier was niet zo heel veel zon. Dikke wolken ervoor steeds helaas.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks, gewoon lekker in de tuin op een tuinstoel genieten van 't zonnetje en proberen wat kleur te krijgen.
En een fles champagne erbij.
ja dat laatste wilde ik zeggenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit iemand gefist, raar gevoel is dat.
Maar dit is waarschijnlijk TMI voor jullie.
Oh hier ook wel, maar stoor ik me niet zo aan, ik maak gewoon het beste ervan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier was niet zo heel veel zon. Dikke wolken ervoor steeds helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |