Als ze met hun flamoes over 't zand schuren wel, maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef DemonRage het volgende:
Vraag me af of vrouwen daar snel last van krijgen bij een dagje strand.
Hooguit als het hard waait kun je er weleens last van krijgen maar dan spring je even in zee en is het weer weg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ze met hun flamoes over 't zand schuren wel, maar ik denk het niet.
Gewoon lekker even 't water in.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hooguit als het hard waait kun je er weleens last van krijgen maar dan spring je even in zee en is het weer weg.
Ik wou even die Arabische dame compenseren met een Turkse man.quote:
View count --quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wou even die Arabische dame compenseren met een Turkse man.
Jouw gemis.quote:
fier...quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw gemis.
Jij valt op vrouwen, die zich altijd uit zedelijkheid moeten bedekken. Ik val op mannen, wiens tepels en bobbel altijd vier in de open lucht zichtbaar zijn.
Ja ook goed, na een fles wijn en een paar biertjes ben ik niet meer zo punktlich.quote:
Doe maar niet, vind VS niet zo prettig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:14 schreef Tem het volgende:
Vier vingers in de lucht en één in VS z'n hol.
Wat had je gedaan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ook goed, na een fles wijn en een paar biertjes ben ik niet meer zo punktlich.
Niks, gewoon lekker in de tuin op een tuinstoel genieten van 't zonnetje en proberen wat kleur te krijgen.quote:
Is dit een poging tot een matige parodie op het Koningslied?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:14 schreef Tem het volgende:
Vier vingers in de lucht en één in VS z'n hol.
Ik heb wel ooit iemand gefist, raar gevoel is dat.quote:
Hier was niet zo heel veel zon. Dikke wolken ervoor steeds helaas.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks, gewoon lekker in de tuin op een tuinstoel genieten van 't zonnetje en proberen wat kleur te krijgen.
En een fles champagne erbij.
ja dat laatste wilde ik zeggenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit iemand gefist, raar gevoel is dat.
Maar dit is waarschijnlijk TMI voor jullie.
Oh hier ook wel, maar stoor ik me niet zo aan, ik maak gewoon het beste ervan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier was niet zo heel veel zon. Dikke wolken ervoor steeds helaas.
Zolang je mij maar niet fist vind ik alles prima.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit iemand gefist, raar gevoel is dat.
Maar dit is waarschijnlijk TMI voor jullie.
Was te koud op balkon als de zon weg was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh hier ook wel, maar stoor ik me niet zo aan, ik maak gewoon het beste ervan.
Vond er ook vrij weinig aan, maar goed try before you die he.quote:
Je bent zelf matig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dit een poging tot een matige parodie op het Koningslied?
Mja geloof dat 't in het Westen wat kouder was dan hier inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Was te koud op balkon als de zon weg was.
Ah dat is leuk VSquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is maar 1 man voor mij in m'n leven, nog steeds.
Nou nee, het is m'n ex waar ik nog steeds niet overheen ben na 2 jaar onderhand.quote:
Oh dat is minder leukquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee, het is m'n ex waar ik nog steeds niet overheen ben na 2 jaar onderhand.
Kwam laatst 'n dossier over hem tegen op de bank toevallig, en brak in janken uit. Al m'n collega's van WTF.quote:
Oh dat is echt kut voor jequote:Op donderdag 9 mei 2013 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kwam laatst 'n dossier over hem tegen op de bank toevallig, en brak in janken uit. Al m'n collega's van WTF.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kwam laatst 'n dossier over hem tegen op de bank toevallig, en brak in janken uit. Al m'n collega's van WTF.
Ja kwam er ineens achter dat hij vanalles gedaan had om me op te komen zoeken in 't buitenland, maar dat 't 'm niet lukte via de bank, hij heeft me dat alles nooit verteld. Naja, toen knapte er iets.quote:
Ja jij kent geen liefde natuurlijk, jij bent getrouwd om de gratis spulletjes.quote:
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja kwam er ineens achter dat hij vanalles gedaan had om me op te komen zoeken in 't buitenland, maar dat 't 'm niet lukte via de bank, hij heeft me dat alles nooit verteld. Naja, toen knapte er iets.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja kwam er ineens achter dat hij vanalles gedaan had om me op te komen zoeken in 't buitenland, maar dat 't 'm niet lukte via de bank, hij heeft me dat alles nooit verteld. Naja, toen knapte er iets.
Net zo snel als jullie mannen zand in de voorhuid krijgen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef DemonRage het volgende:
Vraag me af of vrouwen daar snel last van krijgen bij een dagje strand.
Mooi is dat he, alles staat gedocumenteerd tegenwoordig, banken zijn de moderne stasi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Yep, toen ik voor het eerst bij mijn liefje kwam telde ik de stalramen alvorens ik kennis ging maken met haar ouders.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja jij kent geen liefde natuurlijk, jij bent getrouwd om de gratis spulletjes.
Mwa.....Ik vind de VS mannen niet zo eigenlijk.quote:
Ik ben ook jonger dan jullie, die bears van 40+ google je zelf maar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Mwa.....Ik vind de VS mannen niet zo eigenlijk.
Om naar te kijken zijn ze prima. Iets meer stoppelbaardjes zou wel fijn zijn dat wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Mwa.....Ik vind de VS mannen niet zo eigenlijk.
Zeg Corrie, heb je eigenlijk FB?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Om naar te kijken zijn ze prima. Iets meer stoppelbaardjes zou wel fijn zijn dat wel.
Hoe Twents.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, toen ik voor het eerst bij mijn liefje kwam telde ik de stalramen alvorens ik kennis ging maken met haar ouders.
Zo jammer weer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Lege account met nepnaam, dat is alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |