quote:Top 100 voor reeks "Jong! slowchat 1" van 23-11-2012 t/m 09-05-2013
nr / aantal posts / gebruiker
001 28164 promisionxexposed
002 23926 supersof
003 20648 JRRY
004 16415 Pizza_Pepperoni
005 16307 Stuart
006 16025 Fok-it
007 15325 VoornaamAchternaam
008 09785 LittleBrownie
009 08978 AppelCake
010 08101 Hypocriet
011 08075 Taexon
012 07606 Vinniiee
013 07186 hamerhaaitje
014 07128 Rockiejj
015 06935 Angel-Joy
016 06597 OmgevallenFlat
017 06534 Ga.aguyim
018 06186 jordyqwerty
019 05273 msacras
020 04487 EugeneKrabs
021 04401 Dientje12
022 04259 Etsu
023 03774 Ro-ald
024 03483 Dromenvangertje
025 03454 nodig
026 03068 Trollscience
027 02858 2Happy4U
028 02572 Ezell
029 02098 ch0c0l0c0
030 01765 pannenkoekeneter
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
hahaha bijna tzelfdequote:Op donderdag 9 mei 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Zie het verschilde kleur van de kast hadden de muren ook
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb de wc wel geschilderd, zie het resultaat
[ afbeelding ]
Nu wel zo houden hè.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb de wc wel geschilderd, zie het resultaat
[ afbeelding ]
Jullie bestellen best vaak. Klopt dat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
'hij is de deur uit, hij is er bijna'we zullen zien
Huisbaas mailde wel terug toen ik mailde, itt de huidige.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:29 schreef Ezell het volgende:
Ik voorspel opnieuw een housewarming in november.
Ik heb net weer gemaild met nog meer gebreken en de vraag wanneer die man komt en of het niet handig is dat die begin volgende week komt omdat ik zaterdag er al woon. Nu maar afwachten. Anders ga ik bij jou wonen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:31 schreef Ezell het volgende:
Nu maar hopen dat je wel een goede huisbaas hebt.
Ik heb maar 12m2 hè.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb net weer gemaild met nog meer gebreken en de vraag wanneer die man komt en of het niet handig is dat die begin volgende week komt omdat ik zaterdag er al woon. Nu maar afwachten. Anders ga ik bij jou wonen.
Dat is niet maatschappelijk aanvaard. Maatschappelijke rangorde is dus zo:quote:
nee heb dit jaar nog maar 3 x besteldquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nu wel zo houden hè.
[..]
Jullie bestellen best vaak. Klopt dat?
he dvquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee heb dit jaar nog maar 3 x besteldvalt alleen op omdat ik er altijd een probleem van maak op fok
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is niet maatschappelijk aanvaard. Maatschappelijke rangorde is dus zo:
1. Homo's
2. Bejaarden en zulks
3. Vrouwen + kinderen
4. Mannen
Dus. Ga jij maar op de gang.
Ezells aan de top, eikel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is niet maatschappelijk aanvaard. Maatschappelijke rangorde is dus zo:
1. Homo's
2. Bejaarden en zulks
3. Vrouwen + kinderen
4. Mannen
Dus. Ga jij maar op de gang.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
1. Dromenvangertje
2. Homo's
3. Bejaarden en zulks
4. Vrouwen + kinderen
5. Mannen
fixed
sinds homo's ook vrouwelijk kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn homo's geen mannen?
Met 'mannen' bedoelen we dus heteroseksuelen. Homo's zijn mannelijk met eventuele vrouwelijke trekjes.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn homo's geen mannen?
metroquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met 'mannen' bedoelen we dus heteroseksuelen. Homo's zijn mannelijk met eventuele vrouwelijke trekjes.
Dat zijn homoseksuelen, met "homo's" worden homoseksuele mannen aangeduid.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sinds homo's ook vrouwelijk kunnen zijn.
ja jij wilde niet naar de stad komen dus nu wil ik niet naar appinblabla komenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kom delen ik kan m toch niet alleen op
Hoe gaat het met je vriendin?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat zijn homoseksuelen, met "homo's" worden homoseksuele mannen aangeduid.
Ja, I am fun at parties.
Ga jij wel naar feestjes xdquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, I am fun at parties.
Sowieso jongensquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
metrojongens zijn wel enorm goed gekleed
apendamquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja jij wilde niet naar de stad komen dus nu wil ik niet naar appinblabla komen
Maar nog altijd mannen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met 'mannen' bedoelen we dus heteroseksuelen. Homo's zijn mannelijk met eventuele vrouwelijke trekjes.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je vriendin?
o wacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, I am fun at parties.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]ik herinner me ineens toen ik nog in een restaurant werkte dat een keer een familie kwam eten bestaande uit een vrouw, man en een zoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die zoon maakte een opmerking, waarop die vader zei tegen mij 'hij heeft nog geen vriendin, vandaar'
ik moest zo hard lachen toen omg
maar hij was wel cute dus ik wou bijna de nadruk op 'nog geen' leggen maar dat terzijde
#liefdagboek
yes, i AM fun at parties.
KOM DAN VECHTENquote:
ik herinner me ineens toen ik nog in een restaurant werkte dat een keer een familie kwam eten bestaande uit een vrouw, man en een zoonquote:
zielig voor hemquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik herinner me ineens toen ik nog in een restaurant werkte dat een keer een familie kwam eten bestaande uit een vrouw, man en een zoon
die zoon maakte een opmerking, waarop die vader zei tegen mij 'hij heeft nog geen vriendin, vandaar'
maar hij was wel cute dus ik wou bijna de nadruk op 'nog geen' leggen maar dat terzijde
#liefdagboek
quote:
[/quote][qutoetoeete]quote:
weet ikquote:
ik herinner me ineens toen ik nog in een restaurant werkte dat een keer een familie kwam eten bestaande uit een vrouw, man en een zoonquote:
Jij bent goed met vijversquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik herinner me ineens toen ik nog in een restaurant werkte dat een keer een familie kwam eten bestaande uit een vrouw, man en een zoon
#liefdagboek
yes, i AM fun at parties.
papzakquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:57 schreef Ezell het volgende:
Net avondeten opgegeten en nu nog steeds honger.
hij speelt Magic the gathering dus ehquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
als hij nu ook nog eens knap, zelfverzekerd en goed met zn woorden om kan gaan heeft ie mij in zn pocket
Eén keer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hij speelt Magic the gathering dus eh
Nou enquote:
iedere jongen speelt wel een vaag spel of heeft dat ooit gespeeld dus daar kan ik mee levenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hij speelt Magic the gathering dus eh
Hij heeft auti vriendenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iedere jongen speelt wel een vaag spel of heeft dat ooit gespeeld dus daar kan ik mee leven
ik speel geen WoWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikquote:
Lekker.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik speel geen WoW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Ik kom er echt net achter dat ik niet de enige ben die thuis is.Dat overkomt mij de laatste tijd te vaak. Een paar dagen geleden had ik 's nachts mijn muziek hard aangezet met mijn deur open. Gelukkig merkte niemand er iets van.
![]()
Ik heb op aandringen van een andere auti-vriend van me een keer zo'n trial gespeeld, wat een baggerspel zeg.quote:
Ik heb er alleen wat aan als het zn volledige naam is, of naam + woonplaats ( als het niet de stad groningen is )quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:09 schreef LittleBrownie het volgende:
oh oh oh oh oh ik weet hoe hij heet DV
Mijn voornaam, ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:09 schreef LittleBrownie het volgende:
oh oh oh oh oh ik weet hoe hij heet DV
Dat ken ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:11 schreef Bitterlemon het volgende:
Ja, ik woon trouwens ook niet in de stad, maar in zo'n boerengat er dichtbij.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb er alleen wat aan als het zn volledige naam is, of naam + woonplaats ( als het niet de stad groningen is )
Veel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoeveel boerengaten zijn er nabij Groningen?
in de straal van 10km ongeveer 15quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:12 schreef LittleBrownie het volgende:
apedam is zo'n eenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb jij wel fb?quote:
Appingedam is geen gat. Ja, het is afgelegen maar we hebben stadsrechten, een station, een mac en een busstation.quote:
ja maar een ah open op hemelvaart? ho maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Appingedam is geen gat. Ja, het is afgelegen maar we hebben stadsrechten, een station, een mac en een busttation.
things are pretty serious
dahhhhhhhquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Alleen zo'n nepaccount, zodat ik kan inloggen bij dingen waar je FB voor nodig hebt.
maar wel de beste ah van het noordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar een ah open op hemelvaart? ho maar
Je woont dus in Appingedam?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Appingedam is geen gat. Ja, het is afgelegen maar we hebben stadsrechten, een station, een mac en een busstation.
things are pretty serious
wie zegt datquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar wel de beste ah van het noorden
Toch wel een Albert Heijn XL mag ik hopen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar wel de beste ah van het noorden
Je begint geobsedeerd te raken, hè?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had een onduidelijke foto van hem
jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Toch wel een Albert Heijn XL mag ik hopen.
Ik stop ermeequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je begint geobsedeerd te raken, hè?
Neequote:
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Etsu het volgende:
Ik wil ook pics van BL, ik moet oordelen of ie lekker is of niet
quote:
quote:
Join the group.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Etsu het volgende:
Ik wil ook pics van BL, ik moet oordelen of ie lekker is of niet
jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
Midden nederland zit bij het winkelcentrum
DM JE FOTO ANDERS ONTNEEM IK JE POSTRECHTENquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Join the group.
Met je David Spade-UI.
O, bij de IKEA. IKEA is leuk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ROC MN en ASA aan de kant van de Ikea
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
DM JE FOTO ANDERS ONTNEEM IK JE POSTRECHTEN
Wees blij dat ik David Spade herkende.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
DM JE FOTO ANDERS ONTNEEM IK JE POSTRECHTEN
Je hebt het fout in ieder geval.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wees blij dat ik David Spade herkende.
eerst dacht ik dat ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wees blij dat ik David Spade herkende.
IT'S A TRAPquote:
voordat we met onze vrienschap begon, hadden we afgesproken dat alle mannen van mij zijn. dat jij daar niks van wist, is niet mn probleem. xoxquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu ga weg bij bitterlemon
its mine
als we dat hadden afgesproken en ik daar niks van afwist dan heb jij dat afgesproken, niet wijquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
voordat we met onze vrienschap begon, hadden we afgesproken dat alle mannen van mij zijn. dat jij daar niks van wist, is niet mn probleem. xox
manwhorequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
voordat we met onze vrienschap begon, hadden we afgesproken dat alle mannen van mij zijn. dat jij daar niks van wist, is niet mn probleem. xox
in mn droom zei je goedkeurend 'ja'quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als we dat hadden afgesproken en ik daar niks van afwist dan heb jij dat afgesproken, niet wij
Ik jou ook wel hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarheid.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Bl heeft 17 gedichten voor me geschreven
Stiekem ben je wel tofquote:
Die 3 hele weetjes.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
Even vraagje aan LB
waar is die topicpointer goed voor?
kunnen we daar geen JNG weetjes topic voor maken?
Als je dat wilt doen, ga je gangquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
Even vraagje aan LB
waar is die topicpointer goed voor?
kunnen we daar geen JNG weetjes topic voor maken?
Haal jij dan die topicpointer weg?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je dat wilt doen, ga je gang
Is goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Haal jij dan die topicpointer weg?
no hetero? xdquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij ook wel hoor, maar niet stiekem.
[/hosselbaas]
quote:
IT'S A TRAPquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
ABORT MISSION
BL geeft toe niet knap te zijn.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
ABORT MISSION
BL geeft toe niet knap te zijn.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]oh je bent nog niet van me afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder kijkt altijd de herhaling, om 11 uur s ochtends ofzo. Nu was ik ziek thuis dde afgelopen 2 weken dus heb ik maar meegekeken, en Jezus Christus wat een slecht programmaquote:
Met Mike die Nola vasthoud en daar heel die stad van gaat trippen enzo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt altijd de herhaling, om 11 uur s ochtends ofzo. Nu was ik ziek thuis dde afgelopen 2 weken dus heb ik maar meegekeken, en Jezus Christus wat een slecht programma
Dat er zoveel mensen naar kijken,terwijl er gewoon heel slecht geacteerd word.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt altijd de herhaling, om 11 uur s ochtends ofzo. Nu was ik ziek thuis dde afgelopen 2 weken dus heb ik maar meegekeken, en Jezus Christus wat een slecht programma
Nou zegquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
Okee slot dat topic maar als je toch alleen maar gaat kutten
ik heb t toch weggehaald?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vraag wat je zegt ja je doet vervolgens gewoon nee wat de fuck dan
poidhquote:
hou je niet van LB dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vraag wat je zegt ja je doet vervolgens gewoon nee wat de fuck dan
zeikerdquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vervangen en weghalen zijn 2 verschillende dingen
Nee. LB is namelijk iemand van de interwebs ik heb haar nog nooit gezien. dat is net zoals houden van een bepaalde smaak toetje maar die smaak nog nooit gegeten te hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:39 schreef PvZ het volgende:
[..]
hou je niet van LB dan?
Dat is zoiets als geen kaas lusten en in NL wonen
quote:
ten eerste verrast het me niet dat je vergelijking met eten te maken heeftquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee. LB is namelijk iemand van de interwebs ik heb haar nog nooit gezien. dat is net zoals houden van een bepaalde smaak toetje maar die smaak nog nooit gegeten te hebben
quote:
ja ik ben ook zo dik hahahahquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ten eerste verrast het me niet dat je vergelijking met eten te maken heeft
en ten tweede kan je ook al van het feit houden dat de smaak uberhaupt bestaat
Ik heb de verhaallijn uitgelegd gekregen en het was... apart. Een man die met een homo-moslim die eigenlijk moest trouwen met een ander het bed deelde en toen was de homo-moslim ineens verdwenen (en z'n bruid in tranen natuurlijk) en nu valt de man op een rechercheur en blablablabla...quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Met Mike die Nola vasthoud en daar heel die stad van gaat trippen enzo.
Damn wat een Nederlands.
quote:
nietquote:
Hallo msacras.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb de verhaallijn uitgelegd gekregen en het was... apart. Een man die met een homo-moslim die eigenlijk moest trouwen met een ander het bed deelde en toen was de homo-moslim ineens verdwenen (en z'n bruid in tranen natuurlijk) en nu valt de man op een rechercheur en blablablabla...
Ja het is werkelijk verschrikkelijk haha. De verhaallijnen zijn ook zo realistisch.... (nee)quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat er zoveel mensen naar kijken,terwijl er gewoon heel slecht geacteerd word.
ik moest lachenquote:
Ik hou niet meer van je.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik hou niet meer van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ga dan zelf koken luiaardquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Just Eat is kut, ruim een uur wachten op eten
Wat zou je zelf denken, eerlijk?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:50 schreef Ezell het volgende:
Godver, heb 5 euro te veel aan boodschappen betaald. Mevrouw van de kassa had de kosten van de vorige klant bij die van mij gedaan. Zou het nut hebben om morgen mijn geld terug te eisen?
Ben bang van niet eigenlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:50 schreef Ezell het volgende:
Godver, heb 5 euro te veel aan boodschappen betaald. Mevrouw van de kassa had de kosten van de vorige klant bij die van mij gedaan. Zou het nut hebben om morgen mijn geld terug te eisen?
Voor die 5 euro?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:50 schreef Ezell het volgende:
Ik heb geen Donerdingen hangen jahquote:
Ik weet het niet, daarom vraag ik het.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:51 schreef Toto69 het volgende:
Ja.quote:
Ik ben voor het eerst in een paar dagen genuine vrolijkquote:
Nope.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:50 schreef Ezell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |