quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Ik kom er echt net achter dat ik niet de enige ben die thuis is.Dat overkomt mij de laatste tijd te vaak. Een paar dagen geleden had ik 's nachts mijn muziek hard aangezet met mijn deur open. Gelukkig merkte niemand er iets van.
![]()
Ik heb op aandringen van een andere auti-vriend van me een keer zo'n trial gespeeld, wat een baggerspel zeg.quote:
Ik heb er alleen wat aan als het zn volledige naam is, of naam + woonplaats ( als het niet de stad groningen is )quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:09 schreef LittleBrownie het volgende:
oh oh oh oh oh ik weet hoe hij heet DV
Mijn voornaam, ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:09 schreef LittleBrownie het volgende:
oh oh oh oh oh ik weet hoe hij heet DV
Dat ken ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:11 schreef Bitterlemon het volgende:
Ja, ik woon trouwens ook niet in de stad, maar in zo'n boerengat er dichtbij.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb er alleen wat aan als het zn volledige naam is, of naam + woonplaats ( als het niet de stad groningen is )
Veel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoeveel boerengaten zijn er nabij Groningen?
in de straal van 10km ongeveer 15quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:12 schreef LittleBrownie het volgende:
apedam is zo'n eenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb jij wel fb?quote:
Appingedam is geen gat. Ja, het is afgelegen maar we hebben stadsrechten, een station, een mac en een busstation.quote:
ja maar een ah open op hemelvaart? ho maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Appingedam is geen gat. Ja, het is afgelegen maar we hebben stadsrechten, een station, een mac en een busttation.
things are pretty serious
dahhhhhhhquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Alleen zo'n nepaccount, zodat ik kan inloggen bij dingen waar je FB voor nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |