quote:
ten eerste verrast het me niet dat je vergelijking met eten te maken heeftquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee. LB is namelijk iemand van de interwebs ik heb haar nog nooit gezien. dat is net zoals houden van een bepaalde smaak toetje maar die smaak nog nooit gegeten te hebben
quote:
ja ik ben ook zo dik hahahahquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ten eerste verrast het me niet dat je vergelijking met eten te maken heeft
en ten tweede kan je ook al van het feit houden dat de smaak uberhaupt bestaat
Ik heb de verhaallijn uitgelegd gekregen en het was... apart. Een man die met een homo-moslim die eigenlijk moest trouwen met een ander het bed deelde en toen was de homo-moslim ineens verdwenen (en z'n bruid in tranen natuurlijk) en nu valt de man op een rechercheur en blablablabla...quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Met Mike die Nola vasthoud en daar heel die stad van gaat trippen enzo.
Damn wat een Nederlands.
quote:
nietquote:
Hallo msacras.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb de verhaallijn uitgelegd gekregen en het was... apart. Een man die met een homo-moslim die eigenlijk moest trouwen met een ander het bed deelde en toen was de homo-moslim ineens verdwenen (en z'n bruid in tranen natuurlijk) en nu valt de man op een rechercheur en blablablabla...
Ja het is werkelijk verschrikkelijk haha. De verhaallijnen zijn ook zo realistisch.... (nee)quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat er zoveel mensen naar kijken,terwijl er gewoon heel slecht geacteerd word.
ik moest lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |