Ik hou niet meer van je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik hou niet meer van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ga dan zelf koken luiaardquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Just Eat is kut, ruim een uur wachten op eten
Wat zou je zelf denken, eerlijk?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:50 schreef Ezell het volgende:
Godver, heb 5 euro te veel aan boodschappen betaald. Mevrouw van de kassa had de kosten van de vorige klant bij die van mij gedaan. Zou het nut hebben om morgen mijn geld terug te eisen?
Ben bang van niet eigenlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:50 schreef Ezell het volgende:
Godver, heb 5 euro te veel aan boodschappen betaald. Mevrouw van de kassa had de kosten van de vorige klant bij die van mij gedaan. Zou het nut hebben om morgen mijn geld terug te eisen?
Voor die 5 euro?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:50 schreef Ezell het volgende:
Ik heb geen Donerdingen hangen jahquote:
Ik weet het niet, daarom vraag ik het.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:51 schreef Toto69 het volgende:
Ja.quote:
Ik ben voor het eerst in een paar dagen genuine vrolijkquote:
Nope.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:50 schreef Ezell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |